NOTD: Blue Violet

april 8, 2009 at 11:03 am 19 reacties

 

Zijn jullie ook zo zot op deze promopic van de lentecollectie van Bourjois?

Ik vind het echt prachtig, en de collectie zelf is natuurlijk ook heel leuk. De lila lavendel tinten zijn echt helemaal mijn ding.

Ik heb me dan ook laten verleiden door een nagellak van deze collectie, namelijk Blue Violet.

De kleur op de foto komt niet echt goed over, op de foto lijkt het namelijk meer blauw maar in het echt zit er meer een paarse schijn in zoals het flesje er een beetje uitziet.

Je hebt geen topcoat nodig als je het gebruikt voor meer glans.

Ik vond het best moeilijk lakken, maar dat kan ook aan mij liggen 🙂 Zoals je dan ook kan zien zijn mijn nagels niet perfect gelakt. Ik had nog met een beetje disolvant de randjes moeten wegwerken. Maar aah zo hebben jullie toch alvast een idee van de kleur.

 

Entry filed under: Uncategorized.

Celebrities without make-up Lipgloss ring van Model&Co

19 reacties Add your own

  • 1. Loes  |  april 8, 2009 om 11:27 am

    Mooi kleurtje hoor!! 😀

    Beantwoorden
  • 2. Kellyy  |  april 8, 2009 om 12:30 pm

    Wauww mooi kleurtje!
    Lijkt alleen niet echt op paars nee..

    Beantwoorden
  • 3. Senna  |  april 8, 2009 om 1:28 pm

    Die promopic is echt super cute met de lila kleuren, vlinders op de achtergrond en het mooi opgemaakte model. Je kunt echt merken dat het lente is! Je lakje lijkt inderdaad heel erg denim blauw, vind het er in elk geval erg mooi uit zien. xx

    Beantwoorden
  • 4. Sabine  |  april 8, 2009 om 1:53 pm

    YAY, de beloofde swatch! ^^ Mooie kleur zeg! =D

    Beantwoorden
  • 5. Kim  |  april 8, 2009 om 1:58 pm

    De promopic vind ik schitterend, de kleur van de nagellak helaas niet. Maar dat kan idd aan de foto liggen, iets meer paars zou ik mooier vinden.

    Beantwoorden
  • 6. Zefa  |  april 8, 2009 om 2:22 pm

    Op zich is het een mooie kleur hoor, maar mij zou het niet staan denk ik. De oogschaduw ziet er ook mooi uit op de promopic! x

    Beantwoorden
  • 7. Tessa  |  april 8, 2009 om 2:48 pm

    ik vind het te blauw

    Beantwoorden
  • 8. Gonny  |  april 8, 2009 om 2:59 pm

    Die foto is inderdaad heel mooi en de kleur nagellak die je op hebt ook…alleen ik vind hem inderdaad meer naar de blauwe kant neigen, maar dat maakt hem niet minder mooi 😉

    Beantwoorden
  • 9. beautynerd  |  april 8, 2009 om 3:52 pm

    Wow! Gorgeous!

    Beantwoorden
  • 10. Marlinda  |  april 8, 2009 om 4:04 pm

    Echt een hele mooie kleur!

    Beantwoorden
  • 11. Jennifer  |  april 8, 2009 om 5:41 pm

    Klopt de kleur vind ik ook helemaal geweldig.
    Alleen stootproof vind ik hem niet, na één dag begin die al een klein beetje te chippen.
    Mara dan neem ik voor lief doordat het zo’n mooie kleur is!

    Beantwoorden
  • 12. Carmen  |  april 8, 2009 om 6:17 pm

    Die promopic vond ik ook al geweldig, net als deze kleur.
    Ik moest me ook al bedwingen voor het bourjois schap haha!

    Beantwoorden
  • 13. Maryse  |  april 8, 2009 om 8:15 pm

    Ooooh ik vind deze echt verschrikkelijk lakken! Maarja hij is wel weer heel leuk en speciaal! Gaat trouwens wel echt zo van m’n nagels af, maar de kleur doet het hem!!

    Beantwoorden
  • 14. Jeske  |  april 8, 2009 om 8:21 pm

    Gaaf

    Beantwoorden
  • 15. Eva  |  april 9, 2009 om 8:36 am

    de tweede foto doet het niet! 😦

    Beantwoorden
  • 16. Lysan  |  april 9, 2009 om 1:11 pm

    bij mij doet ie ’t ook niet 😦

    Beantwoorden
  • 17. Merel  |  april 9, 2009 om 5:15 pm

    Ik zie de foto niet!

    Beantwoorden
  • 18. Hayat  |  april 10, 2009 om 6:54 pm

    Ik zie de foto idd ook niet!

    Beantwoorden
  • 19. Laura*  |  april 11, 2009 om 1:59 pm

    je foto doet het niet meer. maar ik had bleu mysterieux gekocht, en ik vond hem verschrikkelijk lakken terwijl ik juist altijd heel netjes kan lakken. 1 laagje dekte niet, 2 laagjes was ook nog niet helemaal mooi en ipv blauw gewoon pikzwart.. én na 1 dag had ik al veeeel chips. met twee laagjes wordt het echt dezelfde kleur als mijn zwarte essencelakje, met als verschil dat die van essence veel beter lakt en langer blijft zitten. echt jammer want ik vond het er zo mooi uitzien op de advertentiefoto:)

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


