Celebrities without make-up

april 7, 2009 at 11:55 am 45 reacties

Celebrities zien er altijd zo mooi uit. Maar hoe zien ze er nu uit zonder make up?

Ik vind het eigenlijk best wel schattig.

 

Angelina Jolie

Nicolle Richie

Hillary Duff

Renee Zellweger

Avril Lavigne

Cameron Diaz

Jennifer Lopez

Jessica Alba

Pamela Anderson

Lisa Kurdow

Kim Kardashian

 

Tyra Banks

Demi Moore

Heidi Montag

Paris Hilton

Jessica Simpson

Britney Spears

Heidi Klum

Kirsten Dunst

Mary-Kate Olsen

Eva Longoria

Sharon Osbourne

Alicia Silverstone

Drew Barrymore

Jessica Biel

Lindsay Lohan

Penelope Cruz

Hayden Panettiere

Katherine Heig

Madonna

Entry filed under: Uncategorized.

Tata Nano NOTD: Blue Violet

45 reacties Add your own

  • 1. ilona  |  april 7, 2009 om 12:17 pm

    ieks wat zien sommigen er verschrikkelijk uit zonder make-up zeg! katherine heig vind ik er nog wel goed uitzien zonder make-up, en meisje olsen zelfs beter! wat zien cameron diaz en lisa kudrow eruit! en is dat linker plaatje van demi moore niet gewoon haar moeder LoL 😉

    Beantwoorden
  • 2. Lucie  |  april 7, 2009 om 12:42 pm

    Katherine Heigl ziet er echt geweldig uit zonder make-up! En ja, sommigen zijn echt monsters, maar dat hebben gewone mensen ook hè 😉

    Beantwoorden
  • 3. Büsra  |  april 7, 2009 om 1:07 pm

    Als ik deze vrouwen zie, zie ik in dat ik me echt geen zorgen hoef te maken hahah 🙂
    Enkelen zien er zelfs beter uit zonder make-up, met de rest heb ik medelijden 😦

    Beantwoorden
  • 4. Kim  |  april 7, 2009 om 1:16 pm

    Hayden Panettiere en Heidi Kul kunnen ook nog wel zonder make-up. Sommigen hebben echt een vreselijke huid, bv. Cameron Diaz. Die moet toch een dikke laag make-up gebruiken om dat weg te krijgen.

    Beantwoorden
  • 5. Kim  |  april 7, 2009 om 1:16 pm

    Kul = dus Klum 😀

    Beantwoorden
  • 6. Tessa  |  april 7, 2009 om 1:44 pm

    het is lisa kudrow en Katherine heigl maar leuk artikel, zo zie je hun ook eens als ze er niet flawless uitzien

    Beantwoorden
  • 7. Sarah  |  april 7, 2009 om 1:47 pm

    Volgens mij klopt die foto van Angelina Jolie niet helemaal meer 😀
    Daar ziet er nog superjong uit! 😀
    Nuja, ik zie er ook niet uit zonder op z’n minst mascara

    Beantwoorden
  • 8. Susan  |  april 7, 2009 om 2:24 pm

    Hhaha Heidi Montag en Kim Kardashian vind ik echt het ergste. Komt ook omdat zij altijd te veel make up op hebben. Nu hebben ze ineens zo’n blote billen gezicht 😉

    Beantwoorden
  • 9. Demi  |  april 7, 2009 om 2:35 pm

    Ja sommige zien er iets minder uit zonder make up maar die foto van Cameron Diaz is ook wel heel erg..ik heb vaak genoeg foto’s gezien van haar gezicht waarbij haar acne niet zo erg is ..Maarja zo zie je maar dat ook celebs ook gewoon acne hebben niet allemaal een flawless face hebben..

    Beantwoorden
  • 10. Eva  |  april 7, 2009 om 2:39 pm

    Brr lindsay is wel ernstig jaa! die foto van angelina jolie is volgens mij echt al oud, daar ziet ze er echt heel jong uit!

    Beantwoorden
  • 11. Astrid  |  april 7, 2009 om 3:01 pm

    Die kin van Heidi M. is echt monsterlijk! 😡

    Beantwoorden
  • 12. Kelly  |  april 7, 2009 om 3:11 pm

    Ja so what! Iedereen die hier voor al hebben gereageerd zien er denk ik ook erg uit zonder make-up. Ik ook,so what. Celebs zijn geen ‘superhumans’ ofzo ,tzijn ook maar mensen 🙂

    Beantwoorden
  • 13. Sophia  |  april 7, 2009 om 3:14 pm

    Dat ziet er toch even anders uit zeg!

    Beantwoorden
  • 14. Leen.  |  april 7, 2009 om 4:41 pm

    Bij die foto van Angelina is ze echt nog veel jonger hoor;)

    Beantwoorden
  • 15. Birgit  |  april 7, 2009 om 4:50 pm

    Sommige hebben best duidelijk wel make-up op zoals: Katherine Heig, Lindsay Lohan (haar ogen!) en Heidi Klum ook een randje om haar ogen. Maar Tyra.. net een zwerver :p Sommige zien er nog steeds wel goed uit, sommige echt niet

    Beantwoorden
  • 16. Senna  |  april 7, 2009 om 5:24 pm

    Celebs zijn natuurlijk ook hele gewone met goede en minder goede dagen. Natuurlijk is makeup juist voor het verhullen van imperfecties zoals huid, wallen en vlekken een echte must, maar ik kan me voorstellen dat je hier niet 24/7 zin in hebt. En zeg nou zelf, iedereen heeft wel een moment waarop hij er wat minder uitziet. Gelukkig dat wij geen celebs zijn en onze bad face & hair days niet de volgende dag breed uitgemeten worden in de bladen. xx

    Beantwoorden
  • 17. beautyblogastrid  |  april 7, 2009 om 6:13 pm

    Cameron Diaz amai!

    Beantwoorden
  • 18. Dara  |  april 7, 2009 om 6:17 pm

    ik vind heidi montag en eva longoria nog steeds prachtig ook zónder make-up 😉

    Beantwoorden
  • 19. Evelien  |  april 7, 2009 om 6:44 pm

    Cameron ! Die heeft toch een serieus goede foundation nodig als je het mij vraagt ! ö
    Sommigen zien er inderdaad niet zo best uit maarja, dat komt misschien ook omdat we hen nog nooit zo gezien hebben!
    En het zijn ook maar mensen…

    Beantwoorden
  • 20. Sabine  |  april 7, 2009 om 7:32 pm

    Jezus, sommigen zien er écht verschrikkelijk uit zonder make up!

    Beantwoorden
  • 21. Serena  |  april 7, 2009 om 7:46 pm

    hihi, de meeste krijgen van die bolle kale oogjes he!

    sommige zijn echt nog heel mooi zonder makeup,

    makes me feel good!

    Beantwoorden
  • 22. Maaike  |  april 7, 2009 om 8:11 pm

    OMG! Lisa Cudrow! Zo erg! Ik had ze niet eens herkend op de niet make-up foto!

    Ai!

    Ik heb ook wel bad face days, maar zo erg is het nog niet. Hihi. Zoiets laat je direct mooier voelen.

    Beantwoorden
  • 23. Meggy  |  april 7, 2009 om 11:19 pm

    Van sommigen kun je echt niet geloven dat dat dezelfde vrouwen zijn, Renee Zellweger bijvoorbeeld, hoe doen die dat?!
    Echt leuk artikel, zo zien gewone vrouwen dat ze zich niet blind moeten staren op (fake) schoonheid van die celebs.

    Beantwoorden
  • 24. russ  |  april 8, 2009 om 6:01 am

    Point well made.:)

    Russ via (Blogger next blog and your Blogger blog).

    http://thekingpin68.blogspot.com/

    http://satireandtheology.blogspot.com/

    Beantwoorden
  • 25. Gonny  |  april 8, 2009 om 8:11 am

    Wat is het toch fijn om make-up op te kunnen doen ^^

    Beantwoorden
  • 26. Dona  |  april 8, 2009 om 10:31 am

    Fijn om te zien dat het ook maar mensen zijn!

    Beantwoorden
  • 27. Loes  |  april 8, 2009 om 11:29 am

    Oke, dit bewijst dus maar dat bijna niemand van zichzelf zo’n mooie huid heeft!! En het bewijst ook maar weer dat make-up wonderen kan doen!!!

    Beantwoorden
  • 28. nesrine  |  april 8, 2009 om 12:10 pm

    wow sommige zijn echt onherkenbaar

    Beantwoorden
  • 29. Marlinda  |  april 8, 2009 om 4:05 pm

    Echt een wereld van verschil!

    Beantwoorden
  • 30. beautysplashh  |  april 8, 2009 om 6:27 pm

    Ik denk dat Heidi Montag er beter uit ziet zonder make-up ze lijkt zo bitchy en nep met zoveel make-up.

    Beantwoorden
  • 31. Sophia  |  april 8, 2009 om 10:21 pm

    Haha die foto van Angelina Jolie, ze is daar echt pas 16 of zo – ze heeft zelfs nog haar beugel! 😛

    Beantwoorden
  • 32. Sabine  |  april 9, 2009 om 3:07 pm

    Lang leve de make-up! 😀

    Beantwoorden
  • 33. Lina  |  april 9, 2009 om 10:57 pm

    Wie nou nog zegt dat makeup niet mooi maakt… 😀 Al vind ik sommigen wel meevallen.

    Beantwoorden
  • 34. Charlotte  |  april 16, 2009 om 9:12 am

    Heel veel van die foto’s zyn genomen op slechte momenten, als ze op tour waren pas op 5 uur s’ochtends in bed lagen en al om 8 uur weer moesten reizen en ondertussen achtervolgd werden door de papparazzi.
    en er zyn er ook bestveel heelerg oud.

    Beantwoorden
    • 35. lovetomakeup  |  april 16, 2009 om 10:35 am

      Tuurlijk Charlotte, helemaal gelijk!

      Beantwoorden
  • 36. Jodie leppenz  |  april 24, 2009 om 1:12 pm

    Ieeeeeuuuwwwwwww M”nn Bommaaa Is Sguuneeeerrr XS
    Hahaaaaaa Tygerrrrrrssszzz Nootttt Hahahaaaaa

    Beantwoorden
  • 37. leen  |  april 25, 2009 om 4:04 pm

    ja hallo mensen en dan zeggen sommige mensen au ik wil er wel uit zien als die hoor of als die ma eigenlijk blijf ik liever mezelf als ik dit zie hoor

    Beantwoorden
  • 38. natascha  |  mei 9, 2009 om 7:53 pm

    Ik word echt niet goed als ik dit zie, iedereen denkt dat die sterren er mooi uitzien, maar dit..
    Wat zijn ze lelijk!

    Beantwoorden
    • 39. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:32 pm

      Lelijk zou ik het niet noemen, maar het zijn idd gewone vrouwen!

      Beantwoorden
      • 40. charlotte  |  juni 29, 2009 om 3:44 pm

        ja daar ben ik het met je eens alleen zijn ze beroemd

        Beantwoorden
    • 41. charlotte  |  juni 29, 2009 om 3:45 pm

      dat vind ik een beetje overdrijven

      Beantwoorden
  • 42. Mevr. Vetlap  |  mei 27, 2009 om 3:47 pm

    sommige zien er echt sneu uit…

    Beantwoorden
  • 43. marissa  |  juni 26, 2009 om 3:10 pm

    woow lelijk 😮

    Beantwoorden
  • 44. lili  |  juni 27, 2009 om 10:11 am

    ja watte…. ben ik blij met mijn gave huidje!
    Ik vind dat ze meer van die foto’s moeten laten zien aan de mensen die zich vergelijken met sterren en zich daardoor lelijk voelen. Zo zie je maar dat dit ook maar gewone mensen zijn!

    Beantwoorden
  • 45. charlotte  |  juni 29, 2009 om 3:42 pm

    ja sommige zien er minder mooi uit van buiten en zonder make up maar ze blijven mijn supersterren

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


