Tata Nano

april 6, 2009 at 10:58 am 10 reacties

De Tata Nano wordt de goedkoopste auto op de planeet. Voor slechts 1750€ ben jij al in het bezit van splinter nieuwe auto. In India is het al zo’n succes dat bij de lancering ervan, ze de eerste 200.000 verloten onder de kopers.

De Tata Nano wordt ook wel eens de Peoplecar genoemd, omdat het voor iedereen betaalbaar is. Zeker in India zijn ze  het gewoon om met een heel gezin zich gelijktijdig met één motorfiets vervoert. Dan is zo’n auto een enorme luxe.

1750€ lijkt enorm weinig voor een auto, maar het is  nog steeds 3 jaarsalarissen van een gemiddelde Indiër. Dus of het echt zo’n ‘Peoplecar’ is?

 

Entry filed under: Uncategorized.

5 producten waar ik U te zeggen. Celebrities without make-up

10 reacties Add your own

  • 1. lisa  |  april 6, 2009 om 12:28 pm

    is deze dan alin belgie te koop ?

    Beantwoorden
  • 2. Mascha  |  april 6, 2009 om 12:35 pm

    Too cute! ik had er al over gelezen, maar er zijn helaas nog geen plannen voor europa. Als hij hier uitkomt haal er gelijk eentje!

    Beantwoorden
  • 3. Eva  |  april 6, 2009 om 2:31 pm

    ik vraag me af of de auto wel zo veilig is maar goed, 1750 is dan ook niet veel 😉

    Beantwoorden
  • 4. Jeske  |  april 6, 2009 om 3:46 pm

    Haha cool!

    Beantwoorden
  • 5. Losanne  |  april 6, 2009 om 4:45 pm

    Hihi, ik vind hem echt machtig lelijk!
    Maar okee, wat wil je voor 1750 euro.
    Als die mensen daar een auto ervoor kopen, dan vind ik het een goede zaak!

    Beantwoorden
  • 6. Dara  |  april 6, 2009 om 6:26 pm

    die wiiiiiiiil ik 😀

    Beantwoorden
  • 7. Jessica  |  april 6, 2009 om 6:55 pm

    Dit is zonder extra’s, dingen als airbags, radio/cd speler etc. zul je er dan nog bij moeten kopen. Je bent zo weer 1000 euro verder voordat het een veiligere auto is.

    Beantwoorden
  • 8. Gonny  |  april 6, 2009 om 7:07 pm

    Het uiterlijk doet mij een beetje denken aan een Smart forfour

    Beantwoorden
  • 9. Senna  |  april 7, 2009 om 5:26 pm

    Ik vraag me af of deze auto de toets van de vrij strikte veiligheidsreglementen van de EU zal kunnen doorstaan?

    Beantwoorden
  • 10. JHaagmans.nl  |  april 13, 2009 om 12:30 pm

    Tata Nano: de goedkoopste auto ter wereld…

    Daar was hij dan, de Tata Nano. Het deed me eerlijk gezegd een beetje vreemd aan dat deze wagen als auto gepresenteerd werd, want de Nano heeft wel de karakteristieken van een auto, maar lijkt toch meer op een invalidemobiel. Toch is het idee prima. Ee…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


