5 producten waar ik U te zeggen.

april 6, 2009 at 8:27 am 8 reacties

Ik heb deze tag van Steffie van Makeupblog  en van Brigit van Lovelyglossy ontvangen. Nu ik moet zeggen ik praat meestal niet met mijn spullen, en zeker niet in indianentaal (UUUgh) 🙂 .

Maar ik deel wel graag een aantal producten met jullie 🙂

MAC Studio Sculpt Foundation. Ik kan niet meer zonder, hij dekt erg goed, zonder super aanwezig te zijn. En geeft me altijd een goed gevoel. Wel oppassen dat je niet te veel gebruikt, want van zodra je te veel neemt, ziet het er echt niet uit.

Bobbi Brown Velvet Plum Eyeshadow Palet

 Is het niet gorgeous? AAH me wants, so bad! De kleuren zijn echt super, en Bobbi Brown is natuurlijk super kwaliteit.

Ik kan echt niet zonder TPS (Ticklepinkscentsation), vooral Pink Sugar. Het is erg zoet, en you’ve gotta love it, maar ik ben dol op dit mierzoet geurtje. Ideaal voor wanneer ik een dipje heb. Of voor een beetje te spuiten voor ik in bad ga, dan hangt er zo’n lekker geurtje in de badkamer. Ook de zeep ruikt super lekker.

Nog zo’n wil ik niet missen in mijn badkamer product. De Tea Tree water van Lush, wanneer je een puistje hebt, droogt het met dit product enorm snel uit. Wel oppassen voor het niet te veel te gebruiken op de rest van je gezicht, als je geen vette huid hebt.

 En last but nog least, Compeed blaren plakker. Echt wat een wonderspul, had vorige week met mijn nieuwe schoenen te dragen 2 mega bleinen op mijn voeten. Echt ik kon nog amper lopen van de pijn. Dankzij deze plakkers voelde ik er niets van. Vandaar dat ie toch een plaatstje verdient tussen mijn U-producten lijstje.

 

Ik ga even niet verder taggen, omdat tegen de tijd ik dit post, de meeste het waarschijnlijk al wel zullen hebben ingevuld 🙂

Entry filed under: Uncategorized.

Focaccia Tata Nano

8 reacties Add your own

  • 1. Büsra  |  april 6, 2009 om 10:35 am

    Mag ik vragen hoeveel die Tea Tree water van Lush kost? Denk dat ik het echt wel kan gebruiken 🙂

    En jaa die Compeeds zijn écht goed, ben deze week naar Parijs geweest met school & had echt last van mijn voeten, toen ik een compeed had geplakt had ik nieets meer van die pijn gevoeld! loove it (l)

    Beantwoorden
  • 2. Eva  |  april 6, 2009 om 2:32 pm

    100 gram kost 4,80, dat is best een klein flesje maar daar doe je heel lang mee. echt een fijne toner! ik heb geen hele vette huid maar gebruik hem wel dagelijks!
    (250 gram = 10,75)

    Beantwoorden
  • 3. Birgit  |  april 6, 2009 om 5:14 pm

    Mooie producten! Mensen die houden van Eyeko, je kan door met mn winactie mee te doen een Eyeko Lipgloss winnen 😀 Kzeg het maar even want iedereen maakt kans om te winnen 🙂

    Liefs

    Beantwoorden
  • 4. Kellyy  |  april 6, 2009 om 5:16 pm

    Leuke producten!
    Weer helemaal mijn ding 😛

    Beantwoorden
  • 5. Iris  |  april 6, 2009 om 6:01 pm

    Leuk! Ik had je trouwens ook hiervoor getagged, maar dat is óf niet aangekomen of je hebt het niet gezien 😉 In elk geval leuke producten!

    Beantwoorden
  • 6. Gonny  |  april 6, 2009 om 7:08 pm

    Die compeed plakkers zou ik nu ook wel willen hebben…mega grote blaar op mijn hiel 😦

    Beantwoorden
  • 7. Lieke  |  april 6, 2009 om 8:08 pm

    Hihi een mede PinkSugar lover

    😀 Super!

    Beantwoorden
  • 8. suzieblue  |  juni 7, 2009 om 4:25 pm

    hoi meis!

    Jij vond ma dame van tps ook heel lekker toch? Dat zag ik een keer op het forum (als ik me niet vergis). Ik heb die nog staan maar ik vind hem niet zo. MIsschien dat jij hem wilt hebben?

    Liefs Suzan

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


