A Double shot at Love

april 3, 2009 at 8:06 am 18 reacties

In ‘A double Shot at Love’ gaan de  tweeling Ricky( Erica Mongeon) en Vicky( Victorie Mongeon) op zoek naar de ware liefde. Samen worden ze de Ikki-twins genoemd. Maar laat daar nu nog net bijkomen dat ze alle twee biseksueel zijn. (Komaan seg, hoe groot zijn de kansen dat je dan beide biseksueel bent. 🙂 )

12 verleidelijke mannen en 12 knappe lesbiennes vechten om de ultieme liefde in een battle of the sexes. De zwoele zusjes hebben beide een bewogen liefdesleven achter de rug en hopen via dit programma de ware liefde te vinden.

Het doet een beetje denken aan Tila Tequila.De show is gewoonweg hilarisch, denk aan drama, bitch fights, menige zoen en verleid scenes. Zeker iets voor de sensatie-zoekende kijker. Pikant detail is dat de tweeling eeneiig is én op hetzelfde type valt, wat soms voor onderlinge jaloezie leidt.

In de eerste aflevering verbergen Vicky en Ricky hun geheim, namelijk dat ze met twee zijn. Ze wisselen elkaar constant af. De volgende dag heeft Vicky een geheim te vertellen aan de groep met de zin ‘I was born with an other part’. Waarop iedereen natuurlijk onmiddelijk denkt, dat ze een transseksueel is. Gelukkig voor hun krijgen ze er alleen nog een meisje bij, double change @ Love.

Klik hier om mee te genieten van alle afleveringen.

 

Kennen jullie het al? Zijn jullie van plan om te kijken?

 

Entry filed under: Uncategorized.

Ik ga op reis en ik neem mee…. FotoD: Soft Pigment Look

18 reacties Add your own

  • 1. Serena  |  april 3, 2009 om 8:42 am

    hahaaaa!! heel vermakelijk! zag in een voorstukje dat ze al bonje hadden, dat gaat vast nog heel sappig worden!!

    Beantwoorden
  • 2. Veur  |  april 3, 2009 om 8:44 am

    Idd net zoals tila tequila! daar heb ik ook echt strak om gelegen, dat wijf is echt gek! al die neppe ruzies, meisjes die met hun blote reet door het huis lopen. en dat ze ALLEMAAL verliefd zijn op tila, come on zeg…
    En die ikki twins dan, ze zijn niet eens knap, aantrekkelijk or what so ever, tis zo nep. word je toch niet gelukkig van?
    pff. ik vind het maar niets! ordinair gedoe.
    Soms als ik me verveel kijk ik het wel, om ze keihard uit te lachen(A)

    Beantwoorden
  • 3. Kim  |  april 3, 2009 om 9:49 am

    Ik heb gesmuld van Tila Tequila en dat ga ik zeker ook doen met de Ikki Twins. Das gewoon vermakelijke televisie, verstand op nul en laat maar komen. Waar ik geen zak van begrijp, is hun smaak in mannen, zowel bij Tila als bij hen. Komaan, wat voor creeps zitten er soms niet tussen, jak!

    Beantwoorden
  • 4. Dorien  |  april 3, 2009 om 10:33 am

    Het is zo grappig
    Ik heb enkel de eerste aflevering gezien
    Tila Tequila had ook zo’n programma!!
    Ik vind het soms wel vreemd om te zien
    En kijk dit niet met je ouders :]

    Beantwoorden
  • 5. Lucie  |  april 3, 2009 om 12:38 pm

    Ik vind het nogal nep en ordinair, net zoals Tila Tequila, Temptation Island en al dat soort programma’s

    Beantwoorden
  • 6. Katrien  |  april 3, 2009 om 1:25 pm

    Het is wel grappig, maar lijkt net iets teveel op shot of love met tila, de spelletjes, situaties, zelf de conversaties en ruzie’s. Nuja, hilarische tv is het alvast (met de nodige commentaar van ouders ‘hoe kunnen jullie naar zo’n onzin kijken’ omdat broertje en ik telkens in het weekend kijken)

    Beantwoorden
  • 7. zuleika  |  april 3, 2009 om 1:29 pm

    ik ga zeker kijken, alhoewel ik die deelnemers en de icky twins (toepasselijke naam ook :p) nou niet zo geweldig vind. Maar ik krijg maar niet genoeg van zulke programma’s 😡

    Beantwoorden
  • 8. mae  |  april 3, 2009 om 2:24 pm

    Ik heb de hele serie al bekeken via mtv.com
    en vond deze veel leuker als Tila Tequila
    Maar inderdaad ik denk dat alles wel heel erg in scene is gezet.
    2 mooie vrouwen en dan ook nog bi en vallen op exact de zelfde jongens!

    Beantwoorden
  • 9. Emma  |  april 3, 2009 om 2:57 pm

    heb alle afleveringen al gekeken op internet! geweldig tegen de verveling 😉
    vond het leuk om te volgen, hoe ‘cliché’ en dom het ook kon zijn
    😀

    Beantwoorden
  • 10. Milou  |  april 3, 2009 om 2:59 pm

    Haha ik vind dit zo leuk!

    Beantwoorden
  • 11. Nicky  |  april 3, 2009 om 3:49 pm

    ik vind dit zó grappig! ik volg het niet echt, maar zap wel vaak toevallig langs en blijf dan hangen. hehe, al die ruzies enzo!

    Beantwoorden
  • 12. Senna  |  april 3, 2009 om 4:16 pm

    Ik heb inderdaad ook al wat previews gezien en als dit de lijn van de serie is zal het een grote catfight worden. Ik weet niet echt of ik geloof dat een van hen of beiden een biseksuele voorkeur hebben? Maar ach ja, alles voor de kijkcijfers he. Ik ga denk ik niet kijken. Ik volg alleen maar Grey’s Anatomy en ATWT op dit moment. xx

    Beantwoorden
  • 13. Tessa  |  april 3, 2009 om 5:06 pm

    ik weet al hoe het eindigt XD vind het echt hylarisch maar idd weinig knappe jongens

    Beantwoorden
  • 14. Jeske  |  april 3, 2009 om 6:01 pm

    Haha, ik heb deze hele serie al via de site van mtv(de amerikaanse dan) bekeken, een aantal maanden geleden:P.

    Beantwoorden
  • 15. Wendy  |  april 3, 2009 om 6:14 pm

    Ik heb Tila’s show wel gezien, die was nog wel leuk… maar deze lijkt me nix aan… Misschien kijk ik het wel een keertje als ik nix te doen heb =p

    Beantwoorden
  • 16. Hayat  |  april 3, 2009 om 6:50 pm

    Ik heb Tilas show gezien, en deze lijkt me ook wel leuk.
    Maar ik vind ze sletterig

    Beantwoorden
  • 17. Fenna  |  april 3, 2009 om 6:57 pm

    🙂 heb de hele serie al gezien op mtv.com haha

    Beantwoorden
  • 18. Dara  |  april 4, 2009 om 8:37 pm

    hee,
    weet nog niet of ik het ga volgen
    denk wel kijken maar blijf er niet voor thuis 😉
    I loved tila tequila ;p

    kus

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


