Snowboard ready?

april 2, 2009 at 8:09 am 38 reacties

Hoi!

Ik weet het ik had normaal een filmpje gepland voor vandaag, maar het zal voor na de vakantie zijn.

Ik ben eergisteren nog eens lekker gaan winkelen, in opdracht van mijn vriend! Yeay to make us snowboard ready.

Vol verwachtingen trok ik dan ook richting stad (lees Antwerpen) om mijn slaag te slaan bij Superdry. Echt een super merk (klik hier voor meer info).  Ik heb nog nooit zoveel Superdry bij elkaar gezien. AAh wat een keuze, wat zou ik nemen. Tot ik de prijzen zag, sloeg dat even tegen, hun prijzen zijn  bijna 2x zo duur als in de webshop. In de webshop betaal je 30€ voor een T-shirt, in de winkel 55€, in de webshop betaal je 69€ voor een trui in de winkel 105, een zware teleurstelling dus.

Ik kwam dan ook maar met een magere troost terug, 1 groene trui voor mij en 1 blauwe voor mijn vriend. Hadden we het niet dringend nodig gehad, dan had ik wel online gekocht.

 Een paar winkels later ging ik de G-star winkel binnen, echt dit moet ik vaker doen. Wat een geweldige collectie hadden ze daar! Vooral voor mannen, echt wauw. Maar omdat ik niet zeker was welke maat hij hiervan had, heb ik me kunnen inhouden.  ( Vorige zomer tijdens het inpakken, merkte ik plots dat mijn vriend erg weinig shorts had, en hij had natuurlijk weer geen zin om te gaan winkelen. Dus stuurde hij me gewoon met een short op pad om zo te meten wat zijn maat was 🙂 Dit even volledig terzijde )

Ik heb dan ook enkel voor mij een super cute paarse met sterretjes hoodie gekocht. En de roze lintjes in de kap komen perfect overeen met mijn jas. Ik post na de vakantie zeker een paar snowboard outfits 😉 Want de trui is echt veel leuker als je hem aanhebt, dan dat je hem hier zo op tafel ziet liggen 🙂

Verder heb ik nog een felblauwe ketting gekocht, perfect voor op een zwarte of witte top. Daarnaast heb ik ook een goedkope zonnebril gekocht. Het viel me trouwens op hoe groot de zonnebrillen van tegewoordig zijn. Het stond me ronduit belachelijk. Ik heb wel een mooie zonnebril van D&G, en die gaat natuurlijk ook mee. Maar niet voor wanneer ik aan het snowboarden ben, dan maak ik toch alleen maar krassen. En om nu een dure sportbril te kopen dat hoeft ook echt niet. Ik doe het al elk jaar met een H&m bril, en heb nog nooit last gehad.

Nu we toch over brillen bezig zijn, ik heb gisteren nog eens lenzen geprobeerd. En pfft wat een miserie man, 20 minuten om het in te steken en 15 min. om het eruit te halen. Het werkte wel heel goed, ik zag super, dat is ook de eerste keer bij mij met lenzen. Ik heb namelijk een cilinder nodig in mijn glazen, waardoor lenzen soms moeilijk zijn. Iemand tips hoe je het er best in en uithaalt? Hoe lang duurt het bij jullie.

Verder kocht ik nog een nieuwe TLC van MAC Petting Pink, ja ik voel mij zoo kaal zonder lipgloss of lipstick. En een TLC kan nooit geen kwaad eh 🙂 Ik had er maar ééntje namelijk Pink Fish en die vind ik zoo mooi. Dat ik schrik heb dat ik hem ga kwijt spelen op die skipiste. Ik speel zelf mijn skipas kwijt 🙂 Hierover komt trouwens later nog een artikel. Ja ik moet toch nog een aantal artikels hebben klaar staan voor wanneer ik weg ben eh.

 

Een beetje later kwam ik de H&m binnen, ze hadden daar echt een geweldige Hello Kitty pyjama. Echt zo cute, een donkergrijze met kleine pootjes op. Weer heb ik me kunnen inhouden en er aan weerstaan. Ook heb ik deze geweldige tuniek gepast en ik moet het zeggen hij stond mij prachtig, al zeg ik hetzelf 🙂 .Ik was dan ook super blij toen ik naar de kassa liep, maar daar stond zo’n lange rij dat ik het maar voor bekeken hield. Na de vakantie hangt deze beauty zeker in mijn kast.

 

Zo dit waren mijn aankoopjes, valt nog goed mee eh. Ik kwam dan ook helemaal tevreden thuis, waar ik een mega doos vond die op mij wachtte. Wat zou daar in zitten? (Ooh nee zo vertel ik het niet eerlijk, mijn schoonmoeder liet haar haar doen bij het kapsalon onder onder, waar ze die doos hadden afgeleverd en aan haar meegaven, omg wat moet zij hebben gedacht dat ik had gekocht. 🙂 Mijn vriend was natuurlijk ook even nieuwsgierig en dan alvast een kijkje) 

Jaa het waren mijn nieuwe sportschoenen van Rucanor die ik gewonnen had bij Fashionata. Komt dat niet goed uit? Juist voor het verlof.

Ooh bijna vergeten te zeggen, ik ben ook nog even in de Karen Millen winkel binnengestapt. Niet goed Evi, want daar hebben ze zoveel moois dat je je amper kan inhouden. Ik heb een prachtige handtas en portefeuille gezien. En ook een super cute kleedje dat me echt als gegoten zat de pasvorm was perfect. Misschien wort dit mijn paaskado 🙂

Leren handtas van Karen Millen 205€

en de bijpassende leren portefeuille voor 85€

Een zwart aansluitende jurk van Karen Millen 250€

 

PS: Ik post vanmiddes mijn beauty meeneemspullen 🙂

Entry filed under: Uncategorized.

Welke blush? Ik ga op reis en ik neem mee….

38 reacties Add your own

  • 1. Hanne  |  april 2, 2009 om 8:21 am

    Die sterrenbeeld hoodie is zooo mooi!
    En ja, ik heb (nu al 1.5jaar) lenzen, maar na een week krijg je ze al redelijk makkelijk in hoor (nu blijven ze van de eerste keer zitten, dus 1 min. misschien)
    Indoen van rechterlens (zo leerde iemand bij de oogarts het me, ik heb ook cilinder … maar dat maakt daar voor niet echt uit hoor :P)
    * Was je handen
    * zorg dat handen, en huid rondom je oog droog is (zodat je niet wegglijdt)
    * hou de lens mooi, dus dat hij mooi hol staat, op je rechterwijsvinger.
    * trek met je linkermiddelvinger aan de boven kant van je oog, dus zodat het ooglid weggaat zegmaar, zodat je meer plaats hebt
    * Trek met je rechtermiddelvinger aan de onder kant van je oog (ondertussen staat dus vanboven en vanonder je oog wijdt ‘open’, zodat je genoeg plaats hebt)
    * Por je lens erin xD Dit is bij het begin heel eng, waardoor je knippert en het mislukt, maar dat lukt wel na een tijdje!!

    Veel succes (of youtube filmpje kijken voor hoe het moet? :P)

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 8:59 am

      Dankje Hanne voor het lange antwoord 🙂
      Ooh ik hoop dat ik binnekort ook aan die minuut zit. Ik ga sebiet ze nog eens insteken.
      En natuurlijk ga ik timen.

      Beantwoorden
  • 3. Lucie  |  april 2, 2009 om 8:27 am

    Leuke spulletjes! En die Karen Millen jurk is echt práchtig…

    En over de lenzen, gewoon een kwestie van oefenen! Na 2 weken kost het je nog maar 10 seconden 😉

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:00 am

      Wauw 10sec dat klinkt nu ongeloofelijk snel in mijn oren 🙂

      Beantwoorden
  • 5. Kim  |  april 2, 2009 om 8:40 am

    G-Star is idd een geweldig merk voor mannen, het is zowat het enige merk dat mijn vriend nog draagt omdat hij verder maar weinig merken leuk vindt (ofwel te stijf, ofwel te jong – hij wordt er 35 binnen twee weken).

    Dat tuniekje van H&M en die jurk van K. Miller zijn práchtig, ik moet echt dringend naar ’t Stad 🙂

    Wat lenzen betreft: wat Hanne zegt. En vooral geen schrik hebben om aan je ogen te komen. De eerste week is het eng, daarna gaat het vanzelf. Voor uit te halen, hoef je zelfs je ogen niet open te houden met je vingers, gewoon je duim en wijsvinger aan de zijkanten van je lens zetten en naar elkaar toe duwen, dan springt ze er vanzelf uit. En blijven oefenen, lenzen zijn zo’n verademing tov een bril.

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:01 am

      Dan moet hij nu echt eens gaan zien, zoveel toffe spullen dat er hingen.
      Ja het is eerder die automatische reflex van je ogen dicht te knipperen.
      Ik vond het ook helemaal niet erg om een bril te dragen.

      Beantwoorden
  • 7. Shohoda  |  april 2, 2009 om 8:53 am

    Ja wat hiervoor al is gezegd wat betreft de lenzen! Het is echt een kwestie van oefenen oefenen oefenen. Ik was er eerst heel bang voor, om aan mijn ogen te zitten. Maar ik was m’n bril zooo zat dat ik dat het oefenen wel waard vond haha.. En nu kost het echt 10 seconden ofzo..

    Mooie aankopen Evi!

    Krijgen jullie voor pasen cadeautjes ja?! Dat is een leuke gewoonte, moeten ze hier ook eens invoeren 😀

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:03 am

      Ik ga op oefen-regime 🙂

      Euhm bij mij in de familie krijg ik chocolade, wel de beste die er is!
      En bij mijn vriend geven ze meestal een centje bij de chocolade.
      Dus met dat geld wil ik graag iets leuks kopen natuurlijk 🙂

      Beantwoorden
  • 9. Jeske  |  april 2, 2009 om 9:01 am

    Dat H&M topje is super! En ik vind grote zonnebrillen echt mooi, en fijn want anders komen mijn wenkbrauwen er altijd een beetje bovenuit en dat is raar =P

    Beantwoorden
  • 10. Frauke  |  april 2, 2009 om 9:29 am

    Hoe toevallig 🙂 Ik krijg net lenzen (draag een bril om ver te zien), heb de armband die bij je ketting hoort en ik heb een pyjama van H&M met daarop Hello Kitty. Ik ben ook eens mijn skipas kwijtgeraakt vorig jaar en En natuurlijk ook nog dat ik ook ga skieën. Ben ik nu niet een beetje een die-hard fan? Ik had trouwens ook een pull van Superdry, maar die ben ik vorig jaar kwijtgeraakt. Poeh, toen had ik wel een kwade mama achter me aan… ‘k Moest zelf een nieuwe kopen. En ik heb ook iets gewonnen, maar dan geen schoenen 😉 Echt zo grappig 😀

    Beantwoorden
  • 13. Nele  |  april 2, 2009 om 10:03 am

    Ik draag nu al zo’n zes jaar lenzen en per oog doe ik er nu ook maar 10sec over om mijn lens in te steken. Uithalen gaat nog veel sneller! Oefenen is de boodschap, want de eerste week deed ik er ook een kwartier per oog over 🙂

    Nog een vraagje:
    Jij hebt ook PayPal hé Evi? Is jouw bankrekening daar aan gekoppeld of je Visa? Het lukt mij namelijk niet om mijn bankrekening eraan te koppelen :S Het is al meer dan een week geleden dat ik mijn bankrekening heb ingevoerd maar die kleine bedragen zijn nog altijd niet gestort…

    Mss kan je me helpen 🙂

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 3:12 pm

      Hey Nele!

      Bij mij is idd gekopeld aan Visa. Ik heb wel al gehoord dat het er eventjes over doet of dat het automatisch van je bankrekening afschrijft wanneer je iets koopt.
      Maar ik denk dat iemand anders je vast beter kan helpen.

      Beantwoorden
  • 15. Senna  |  april 2, 2009 om 10:57 am

    Leuke aankopen weer! Ik wilde dat paarse tuniekje van de H&M ook graag hebben, ik zag mezelf er al helemaal in lopen, maar helaas overal UITVERKOCHT! Hopelijk heb jij meer geluk wanneer weer terug bent van vakantie. Ik draag al zo’n 13 jaar lenzen en het is inderdaad zoals de dames zeggen een kwestie van heel veel oefenen. In het begin is het handig goed te oefenen bij een speigel en het vooral niet bij de wasbak te doen omdat je die krengen geheid de eerste keren gaat laten vallen en ze heel lastig te vinden kunnen zijn. Ga er dus lekker voor zitten en neem je tijd. Ook moet je bij het uithalen goed oppassen dat je de lenzen niet met je nagels van je ooglens af pulkt als het ware (daar wordt je toe verleid als ze niet direct van je oog af willen) omdat zachte lenzen heel makkelijk scheuren (zowel in als uit je oog). Na wat oefenen kan je ze vast net als ik moeiteloos in het donker en op de tast in nog geen 10 seconden in en uit doen 🙂

    Ik zie dat je moeite hebt jezelf in te houden en je toch weer een MAC aankoop hebt gedaan ondanks je goede voornemens om even voorlopig niets meer te kopen (foei, foei). OMG Karen Millen je weet niet half hoe erg ik deze dame mis… (zucht)

    xx

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 3:11 pm

      AAAAh Senna, nu heb ik al spijt dat ik het niet onmiddelijk heb gekocht. Maar er hingen er nog zoveel. En ik heb zoveel H&m in de buurt.
      Ja ik kon me niet inhouden bij MAC, heb trouwens nog een blush en lipstick gekocht. Maar daarover later meer 🙂

      Beantwoorden
      • 17. Senna  |  april 2, 2009 om 7:05 pm

        haha, het is nog erger dan ik dacht met je aankopen 😉
        Maar ik ken het ik kan de MAC ook niet uitlopen zonder een aantal aankoopjes, een artikel is op de een of andere manier nooit genoeg

        Beantwoorden
  • 18. Ioni  |  april 2, 2009 om 1:15 pm

    Ik ben maar gestopt met lenzen toen bleek dat mijn oog alleen maar slechter werd. Ik had een zachte lens (ik heb maar 1 slecht oog) en ik had het probleem dat ik ‘m er verkeerd om in deed (binnenste buiten dus). PIJN!!!! Dus let daar goed op als je zachte hebt…

    Verder zoals iedereen zegt, over een tijdje kun je ze er dromend in en uit halen. Appeltje eitje. Oefening baart kunst.

    Ik weet nog dat de oogarts het niet eens voor elkaar kreeg om dat kreng er bij mij in te doen xD Ben echt blij dat ik er niet meer mee hoef te rotzooien xD

    Succes!

    Ik vind trouwens dat tasje echt waanzinnig mooi! Helaas ook waanzinnig duur 😦

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 3:09 pm

      Ik heb ook zachte lenzen. Idd soms is het heel moeilijk om te zien wat nu de binnen en de buitenkant is.
      Vandaag ging het trouwens redelijk vlot, 5 min later staken ze er in. Valt dus best nog mee.
      Een goede handtas kost jammer genoeg altijd veel geld. Maar we kunnen maar willen eh!

      Beantwoorden
  • 20. Tessa  |  april 2, 2009 om 2:12 pm

    de kleur van die handtas en portomonee vind ik echt verschrikkelijk maar het model is wel leuk, en dat kleedje ❤

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 3:08 pm

      Ieder zijn smaak eh Tessa 🙂 Ik denk wel dat deze kleur minder combineerbaar is.

      Beantwoorden
  • 22. Lotte  |  april 2, 2009 om 2:15 pm

    Wauw, mooie dingen allemaal!

    Over de lenzen: Ik zou proberen (het klinkt heel raar, ik weet het) om met schone handen je oog aan te raken. Gewoon het oogwit, maar dan wen je aan het gepruts in je oog en dan is het ook minder ‘eng’. Zorg wel dat je je handen goed gewassen hebt, met vieze handen in je oog is nou niet ideaal 😉

    Beantwoorden
    • 23. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 3:07 pm

      Idd het is gewoon ff wenen aan het gevoel om aan je oog te komen.
      Haha nee een oogontstekking is wel het laatste wat we willen.

      Beantwoorden
  • 24. Benthe  |  april 2, 2009 om 2:53 pm

    Ik heb nou sinds januari lenzen (ben 12 jaar) en het gaat steeds sneller. let erop dat je niet me je nagels in de lenzen duwt zeg maar en gewoon heel vaak oefenen. in het begin deed ik er soms wel een half uur over, nu meestal nog maar 2 minuutjes…

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 3:07 pm

      Gelukkig heb ik korte nagels, maar thx voor de tip!

      Beantwoorden
  • 26. Jeske  |  april 2, 2009 om 3:15 pm

    Oeh wat een leuke spulletjes heb je weer gekocht:D.

    Beantwoorden
  • 27. sarina  |  april 2, 2009 om 3:37 pm

    ik heb dat tuniekje van de h&m deze week ook gekocht
    ben er echt super blij mee 😀
    en over de lenzen 😀 ik kon er in het begin ook echt niks van!
    maar ik ging in het begin altijd op de grond zitten (op knieën en ellebogen) en legde dan ook een spiegel op de grond (haha, klink wel grappig wss) maar ik vond da gewoon een gemakkelijke positie 😀 het duurde ook echt een half uur ofzo eer da ik ze uithad maar na een tijdje leer je het echt wel! zeker nie opgeven dus 😀

    nog een leuke vakantie toegewenst trouwens! ik ben echt jaloers op je want ik vind snowboarden ook zoooo leuk maar heb spijtig genoeg geen tijd dit jaar 😦
    X

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 3:58 pm

      Aah die positie ga ik eens proberen, precies standjes aan het oefenen 🙂
      Voglend jaar beter Sarina, bij mij is het nu ook alweer 2 jaar geleden, hopelijk kan ik het nog 🙂

      Ik ben zo jaloers dat jij de tuniek al hebt!

      Beantwoorden
  • 29. Kellyy  |  april 2, 2009 om 3:54 pm

    Aaaah Evi wat een leuke truien!
    Helemaal lekker voor op vakantie 😉
    En het tuniekje van H&M + Karen Millen spullen zijn ook prachtig!
    Je hebt wel een goed excuus om ze te kopen, als paaskado haha 🙂
    Kheb vandaag ook lekker geshopt, ben (bijna) helemaal klaar voor de zomer haha, kan ook niet anders met dit weer he!
    Veel plezier op vakantie!

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 4:03 pm

      OOh Kelly ik ben zo benieuwd wat je hebt gekocht eh! Post je ze op bg forum? Want dan kijk ik daar nog wel even vanavond.

      Beantwoorden
      • 31. Kellyy  |  april 2, 2009 om 5:02 pm

        Ja dat zal ik doen!

        Beantwoorden
        • 32. Kellyy  |  april 2, 2009 om 7:36 pm

          Ze staan op ’t bg forum 😉
          Bij laatste beautykoopjes en laatse fashionkoopjes!

          Beantwoorden
  • 33. Katrien  |  april 2, 2009 om 4:14 pm

    Voor lenzen: oefenen oefenen oefenen! Ik heb nu al enkele jaren geen lenzen meer gedragen, dus ik zou ook sukkelen, terwijl ik het vroeger in enkele seconden kon zonder spiegel.
    Eventjes opmerken: een h&m zonnebril of andere goedkope, zijn echt wel niet goed om te gaan skieën. Duurdere zonnebrillen zijn niet alleen duurder door naam en montuur, maar doordat de glazen van beter kwaliteit zijn, en dus je ogen beschermen tegen de zon, wat de plastieken glazen niet doen. Je zal er uiteraard niet direct last van hebben, maar op termijn kan het echt wel schadelijk zijn, dus beter een goede en dus iets duurdere zonnebril voorzien, zeker voor de wintersport! (ja, ik ben echt een freak als het over mijn ogen gaat)

    groetjes

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:54 pm

      Eigenlijk heb je 100% gelijk Katrien, maar ik heb toch een goedkope om mee te nemen. Volgende keer koop ik me eens een goede aan, beloofd!

      Beantwoorden
  • 35. Ingrid  |  april 2, 2009 om 5:42 pm

    haha dat van die lenzen, zo herkenbaar! de eerste week toen ik ze kreeg deed ik er ook mega lang over!
    Na enige oefening gaat het binnen no time (echt 10sec werk). Denk maar terug aan de eerste keer mascarra opdoen, dat is ook een ramp 😉
    Succes ermee, en veel plezier op je vakantie!

    Beantwoorden
  • 36. assiepoester  |  april 2, 2009 om 6:47 pm

    Heys, leuke spullen allemaal vooral dat lange blauwe trui en blauwe ketting!

    Over de lenzen: Ik vind zelf dat lenzen met een cilinder makkelijker in te krijgen zijn dan zonder. Ik heb beide soorten gehad ( jaja specsaver beweerde dat ik cilinder had terwijl pearl mij 3 keer toe heeft opgemeten en ik toch echt GEEN cilinder nodig heb).
    Hierboven is al een goede uitleg gegeven van je lenzen in doet.

    Nog wel een tip: als je de lenzen in doet, en je bent al bij je oog probeer dan juist weg te kijken zoo werkt je cornea reflex minder (of te wel je hebt minder snel de neiging om te gaan knipperen).

    Beantwoorden
    • 37. assiepoester  |  april 2, 2009 om 6:49 pm

      Oh btw uitdoen gaat wel makkelijk. Kijk naar boven, trek met je niet dominante hand de onderste ooglid naar beneden, blijf naar boven kijken en met je dominante hand haal je de lens met tussen de duim en wijsvinger uit. Klaar :$ okee het klinkt wel heel makkelijk hihihih.. maar oefenen oefenen en oefenen en uitzoeken wat voor jou het fijnst werkt.

      Beantwoorden
      • 38. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 10:02 pm

        Ik vind juist uitdoen moeilijker, hiervoor heb ik nog geen goede techniek.
        Maar dat naar boven kijken, kende ik nog niet, ga ik zeker morgen eens proberen!!

        Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


