Ik ga op reis en ik neem mee….

april 2, 2009 at 3:06 pm 53 reacties

 

Lieve meiden/dames

Ik vertrek morgen op skiverlof, heb er echt enorm veel zin in. Ik ben zo goed als ingepakt op dit moment. Maar graag nog eventjes mijn beautyspullen tonen die ik meeneem. Ik vind het eigenlijk best nog meevallen, ik ben behoorlijk selectief geweest. Natuurlijk ben ik nog het één en het ander vergeten, dus ik ben benieuwd of jullie kunnen zien wat er nog ontbreekt 🙂

Trouwens ook een goede test voor mij, om te zien wat ik nog ontbreek.

 

Verder verschijnt er elke dag een update (als het goed is), soms zelfs twee. Dus zeker blijven bezoeken terwijl ik weg ben, je mag natuurlijk ook altijd een commentje achter laten.

Voor diegene die ook paasvakantie hebben, wens ik alvast een fijne vakantie toe. Voor de rest geniet van het zonnetje, het wordt prachig weer.

 

Liefs, evi

Entry filed under: Persoonlijk.

Snowboard ready? A Double shot at Love

53 reacties Add your own

  • 1. Annemiek  |  april 2, 2009 om 3:25 pm

    Leuk!:D

    Mis je geen Deodorant, douchegel voor vrouwen en een lipbalm? 😀

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 3:56 pm

      Ik heb een stuk zeep van TPS mee, 2 Tinted Lipconditioners van MAC, een rehab en een lippenbalsem van The Secret Garden.
      Maar heb er nog een labello bijstoken.

      En de deo idd glad vergeten, thx!!!

      Beantwoorden
  • 3. lala  |  april 2, 2009 om 3:38 pm

    Hahaha lekker selectief gepakt Evi, al moet ik ook toegeven dat het heel moeilijk is om dingen thuis te laten!

    Heel veel plezier, en doe een beetje voorzichtig!

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 3:58 pm

      Yes, I will, duimen dat ik niets breek eh 🙂

      Beantwoorden
  • 5. tamara  |  april 2, 2009 om 3:44 pm

    Volgens mij ben je deodorant vergeten 😉

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 3:58 pm

      Idd ik merk het nu pas. Man wat had ik gestonken 🙂

      Beantwoorden
  • 7. Reneé  |  april 2, 2009 om 3:45 pm

    Je neemt niet veel make up mee zeg… Ik neem meestal alles mee… :$
    Veel plezier!

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 3:59 pm

      Gelukkig dat ik niet alles meeneem 🙂 Dan had ik nog een koffer apart nodig gehad.
      Overdag heb ik niet veel nodig. En ‘savonds aah ik wil niet als schminkpop worden aanzien, dus lekker rustig 🙂

      Beantwoorden
      • 9. rOSA  |  april 2, 2009 om 4:59 pm

        NIET veel????? Wow ik vind het wél veel haha! 😉

        maar dat maakt niet uit natuurlijk. Heb alleen geen idee wat je dan vergeten zou moeten zijn:P

        heel veel plezier op vakantie!!!! Oeh wintersport lijkt me fantastisch!!!

        Beantwoorden
  • 10. naomi  |  april 2, 2009 om 3:47 pm

    heey evi,
    Onwijs veel plezier op vakantie!! Have fun!!
    Alleen niet iets breken ofzo he;)

    Ik ga maar weer verder leren:( maar na morgen kan ik ook in de zon zitten;)

    doeeg xx

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 4:00 pm

      Veel succes met je laatse examen Naomi, hopelijk geen al te moeilijk 🙂
      En daarna ga je er maar ééntje drinken om te vieren eh!

      Beantwoorden
  • 12. Kellyy  |  april 2, 2009 om 3:47 pm

    Haha je bent idd deodorant vergeten, mss oogschaduws en oogpotloden?
    Het valt iig best mee wat je allemaal meeneemt hoor!
    Goed gekozen 😉
    Heeeel veel plezier iniedergeval!
    En ik blijf je site elke dag bezoeken 😉
    Wanneer kom je terug?

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 4:02 pm

      Goh oogschaduw was het enige wat ik overbodig vond.
      Zeker voor overdag heb je dat niet nodig.

      Moet je zeker doen, want er komen echt nog leuke updates (alle ik hoop dat jullie ze leuk vinden eh 🙂 )
      Ik ben zaterdagavond terug, maar heb zondag al meteen een hele drukke dag voor de boeg.

      Beantwoorden
  • 14. joyca  |  april 2, 2009 om 4:05 pm

    heb je geen dag en nacht creme bij je of zie ik het verkeerd?
    want kan het niet goed zien op de foto.

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:52 pm

      Enkel een dagcreme, geen nachtcreme 🙂

      Beantwoorden
  • 16. Fleur  |  april 2, 2009 om 4:06 pm

    Je bent je borstel vergeten! 😀
    Verder neem je wel veel mee zeg hihi!

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:53 pm

      Die stak al in mijn handtas!

      Beantwoorden
  • 18. Fleur  |  april 2, 2009 om 4:07 pm

    Oja en je tandenborstel met tandpasta natuurlijk!

    Beantwoorden
    • 19. Christine  |  april 2, 2009 om 4:34 pm

      Ik wilde het net zeggen 😀

      Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:53 pm

      Die was ik wel vergeten, dat zou niet de eerste keer zijn 🙂

      Beantwoorden
  • 21. Jeske  |  april 2, 2009 om 4:15 pm

    Heel veel plezier op vakantie he:D!

    Beantwoorden
  • 22. Sarah  |  april 2, 2009 om 4:24 pm

    2 verschillende shampoo’s ? :p
    En inderdaad deo, tandpasta en tandenborstel en een haarborstel!

    Veel plezier op skivakantie!
    Mijn vakantie gaat verloren aan werkjes voor school :/

    Beantwoorden
    • 23. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:55 pm

      1’tje voor mijn vriend en 1’tje voor mij 🙂
      Bah schoolwerk nooit niet fijn, maak het maar snel dan heb je de rest van de vakantie nog!

      Beantwoorden
  • 24. sofie  |  april 2, 2009 om 4:35 pm

    Ey sjattie, een leuke reis gewenst!! Zie dat je daar niets breekt ofzo hé 🙂 Have fun!

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:55 pm

      I’ll try to do my very own best!!

      Beantwoorden
  • 26. Merel  |  april 2, 2009 om 4:43 pm

    poeh! ik vind dat je nog best veel meeneemt hoor! haha, maar zelf neem ik op vakantie ook alleen maar mascara, lippenbalsem, zonnebrand, en heeel soms foundation mee!

    Veel plezier!!

    Beantwoorden
    • 27. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:56 pm

      Tja zonder zou ik me zo eenzaam voelen 😦

      Beantwoorden
  • 28. Jeske  |  april 2, 2009 om 4:53 pm

    Mooie selectie gemaakt. Zo te zien heb je je tippy blush mee =P

    Maarja veel plezier op vakantie en dat je maar weer helemaal heel terug mag komen, want kennissen van ons gingen op skitrip, en die kregen op de heen weg al een auto ongeluk.

    Beantwoorden
    • 29. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:56 pm

      Oeioei laat me daar niet aan denken eh 🙂

      Beantwoorden
  • 30. Kim  |  april 2, 2009 om 4:55 pm

    Volgens mij heb je dat goed geregeld en de meiden voor mij hebben je al goed geholpen. Rest me alleen nog je een prettige vakantie te wensen! Break a leg… of net niet 😉

    Beantwoorden
    • 31. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:58 pm

      Mercie Kim, kzalt onthouden 🙂

      Beantwoorden
  • 32. Mri.  |  april 2, 2009 om 5:09 pm

    Oh hemel, ik lees 2 dagen je blog niet en dan moet ik superveel bijlezen om dan tot de conclusie te komen dat je op vakantie gaat 😮 amuseer je maar!

    Beantwoorden
  • 33. Flori  |  april 2, 2009 om 5:19 pm

    Superveel plezier daar, en niks breken he! 😀

    Beantwoorden
  • 34. Eva  |  april 2, 2009 om 5:22 pm

    Heel veel plezier op vakantie! En doe voorzichtig. xx

    Beantwoorden
  • 35. Evelien  |  april 2, 2009 om 5:24 pm

    Heej Evi,

    Heel veel plezier!! geniet er maar van 🙂

    Groetjes Evelien

    Beantwoorden
  • 36. Senna  |  april 2, 2009 om 5:31 pm

    Uit de komst te lezen ben je al goed op weg geholpen voor wat betreft eventuele dingen die je vergeten zou zijn. Het ziet er op je borstel, tandenborstel en deo heel compleet uit volgens mij. Ik wens je een enorm fijne vakantie toe op de (naar ik hoop) witte ski toppen! Doe voorzichtig en tot snel!

    Xx

    PS: wanneer kom je eigenlijk weer thuis?

    Beantwoorden
  • 37. Lotte  |  april 2, 2009 om 5:43 pm

    Geniet van je vakantie!

    Beantwoorden
  • 38. Sabine_x  |  april 2, 2009 om 5:56 pm

    Heel veel plezieeer! Ben benieuwd hoe bruin je terugkomt haha ^^

    Beantwoorden
  • 39. Willemyn  |  april 2, 2009 om 6:38 pm

    ik heb ook lenzen.
    Het is niet zo moeilijk ze er in te doen.
    Maar in het begin wel.
    Gewoon heeeeeeeel veel oefenen:p
    beetje moeilijk om te vertellen hoe ik ze er in en uit haal.
    Ik leg altijd de lens op m’n wijsvinger en met de andere hand met ring vinger en pink je oog zo ver mogelijk open doen.

    FIjne vakantie!!!

    Beantwoorden
  • 40. Lady  |  april 2, 2009 om 7:16 pm

    Fijne vakantie 🙂
    hoelang blijf je weg?

    xxxx.

    Beantwoorden
    • 41. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 10:01 pm

      9 dagen om precies te zijn, maar er is voor iedere dag een update voorzien hoor, dus no panic 🙂

      Beantwoorden
  • 42. vivaglamx3  |  april 2, 2009 om 7:33 pm

    Hey Evi!
    Geniet van je vakantie!
    Ik vertrek morgen ook op skivakantie dus vind dit wel een leuke post, zo kan ik inpakken op basis van je foto’s:D
    Hopelijk hebben we ook wat geluk met het weer nu we het zonnetje hier achter laten;)
    xXx

    Beantwoorden
    • 43. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:59 pm

      Fijne skivakantie voor jou Laura!! Ja echt eh, jammer dat het hier zo geweldig weer is. Ik hoop op super sneeuw!!

      Beantwoorden
  • 44. Marijke  |  april 2, 2009 om 7:40 pm

    geniet van je vakantie! xxx

    Beantwoorden
  • 45. Frauke  |  april 2, 2009 om 8:42 pm

    hé, fijne vakantie evi! waar gaan jullie heen?

    Beantwoorden
    • 46. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:59 pm

      Frankrijk, Les Menuires aan Val Thoronos (ik schrijf het wss verkeerd, so be it 🙂 )

      Beantwoorden
      • 47. Sarah  |  april 3, 2009 om 4:46 pm

        vrienden van mij gaan daar ook naartoe 😀
        Vertrekken vanavond!

        Beantwoorden
  • 48. Ryanne  |  april 3, 2009 om 5:21 am

    Oooh Evi! de deo niet vergeten en nog wat oogschaduw?

    Beantwoorden
  • 49. ais  |  april 3, 2009 om 8:37 am

    toen ik de foto zag dacht ik WOOOAH wat veeeeel !!!
    maar als je bedenkt da thet allemaal in een toillettasje zit (de makeupjes enzo) dan is het ook ongeveer wat ik mee zou nemen : ) Goed gedaan zo selectief! Maar eh, hoe neem jij je kwasten mee? Is voor mij altijd een probleempje..

    Beantwoorden
  • 50. Nathalie  |  april 3, 2009 om 4:39 pm

    😀 Ik ga ook skieën, ook in Frankrijk en kep ook zowa hetzelfde van make-up bij 🙂 haha
    Veel plezier!

    Beantwoorden
  • 51. Hayat  |  april 3, 2009 om 6:46 pm

    Ik ben wss al laat, maar have fun! xx

    Beantwoorden
  • 52. Lieke  |  april 3, 2009 om 10:22 pm

    Ik ben te laat maar have fun! en doe voorzichtig!

    Beantwoorden
  • 53. stefanie  |  april 4, 2009 om 6:47 pm

    valt op zich best mee als je het vergelijkt met je stash toch 😛
    en sommige dingen moeten gewoon mee he

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


