Welke blush?

april 1, 2009 at 11:54 am 41 reacties

Hoi!

Ik ben bezig met mijn make up te verzamelen voor het verlof, ja je kan niet alles mee nemen. Dus ik moet selectief zijn. Niet echt mijn beste eigenschap 🙂

Vooral voor blush heb ik het erg moeilijk. Ik wil er ééntje die overdag niet te erg opvalt, maar ‘savonds wel.

Ik neem alvast mijn Dior blush mee, omdat ik daar heerlijk mee kan spelen van licht naar donker. Hij is echt één van mijn favorieten. Ik heb er dan ook nog een refill van, moest de deze op zijn, zo dat ik nooit zonder zit.

Welke blush zouden jullie nemen? Ik heb ook mijn MSF’s er bij gelegd, omdat je ze ook prima als blush kan gebruiken.

 

Bovenste rij van links naar rechts: MSF Redhead, MSF Goldspill, MSF Brunette

Onderste rij van links naar rechts: Tippy, Dainty, Fun&Games, Peaches, Pinch me, Sweet as Cacoa, Eart to earth.

 

Ik  hoor graag jullie suggesties!

Ooh ik post morgen een foto van mijn make up die ik meeneem op vakantie. Wat zijn volgens jullie de must have’s?

Sorry voor de iets kortere artikels de laatste dagen, maar ik heb het super druk met inpakken en de artikels te maken voor als ik op reis ben. Hopelijk vinden jullie het niet al te erg 🙂

 

EDIT: OMG wat zijn jullie toch slim, zo had ik het nog helemaal niet bekeken dat ik dan een peach blush en een roze heb. Ik was aan het nadenken over mijn favo’s. Morgen post ik een foto van wat ik allemaal mee neem.

Het geplande filmpje zal voor iets later zijn, in samenspraak met de webshop. Dus na de vakantie volgt er zeker en vast een filmpje. 

Entry filed under: Make-up.

Most Gorgeous Celebrities Over 40 Snowboard ready?

41 reacties Add your own

  • 1. Eva  |  april 1, 2009 om 12:08 pm

    ik zou de tippy en de pinch me meenemen, een mooie roze en een wat bruinere tint (of evt sweet as cacoa)

    fijne vakantie alvast!

    Beantwoorden
  • 2. Frauke  |  april 1, 2009 om 12:19 pm

    Wow wat veel! Tippy lijkt me een erg goede, staat je heel mooi. Prettige vakantie alvast!

    Beantwoorden
  • 3. BeautyQueen  |  april 1, 2009 om 12:30 pm

    ik zou de pinch me nemen…die is niet zo opvallend

    Beantwoorden
  • 4. Dorien  |  april 1, 2009 om 12:30 pm

    Tippy!!
    Neem hem echt mee, hij is mooii

    Beantwoorden
  • 5. beautyblogastrid  |  april 1, 2009 om 12:31 pm

    Ik zou de MSF Brunette meenemen:)
    en van musthaves voor op reis van make-up:
    concealer, foundation, finishing powder, e/s base +e/s, blush, mascara, eyeliner, lipstick/gloss,…
    en labello:D

    Beantwoorden
  • 6. Tessa  |  april 1, 2009 om 12:39 pm

    Ik zou MSF Brunette of Dior, je hebt toch genoeg aan 1 blush op vakantie

    Beantwoorden
  • 7. Kim  |  april 1, 2009 om 12:50 pm

    Ik ken niets van blushes maar die van Dior is wel heel mooi en je kan er veel kanten mee uit. Prettige vakantie alvast!

    Beantwoorden
  • 8. Cynthia  |  april 1, 2009 om 12:59 pm

    TIPPY sowieso 🙂

    Beantwoorden
  • 9. Susan  |  april 1, 2009 om 1:01 pm

    Ik zou tippy meenemen en die van Dior. Dan heb je een peachy en een pink blush 😉

    Beantwoorden
  • 10. Roooooooos  |  april 1, 2009 om 1:09 pm

    En ik ga ook voor de tippy! 😉 Die is echt zoooooo mooi! Wil m zelf ook graag 🙂

    hee waar ga je naartoe op vakantie? 😀 Of heb ik dat gemist in een van de vorige artikelen?

    in ieder geval; veel plezier alvast!

    Beantwoorden
  • 11. Sabine_x  |  april 1, 2009 om 1:16 pm

    Ik vind Pinch me wel een hele mooie kleur!

    Beantwoorden
  • 12. Eve  |  april 1, 2009 om 1:31 pm

    Ik zou precies niets meenemen! Beetje mascara misschien, maar ik bedoel, je bent op vakantiee!
    En als het goed is worden je wangetjes toch wel lekker gekleurd van de buitenlucht.
    nou goed, zo denk ik erover 😉

    Beantwoorden
    • 13. Frauke  |  april 1, 2009 om 5:06 pm

      En ’s avonds bij het uitgaan dan :)?

      Beantwoorden
  • 14. Miss_Sofie  |  april 1, 2009 om 1:32 pm

    Ik zou zeker de msf redhead meenemen, geeft zo een mooie gloed op je wangen, vind ik toch

    en de dior, daar heb je keuze genoeg 🙂

    Ik vind het altijd zo moeilijk eh, inpakken voor vakantie zowel make-up als kleren

    Beantwoorden
  • 15. Jeske  |  april 1, 2009 om 2:03 pm

    Ik zou tippy nog meenemen, heb je een roze tint, en met die van dior erbij ook nog een peachy kleur:D!

    Beantwoorden
  • 16. sarina  |  april 1, 2009 om 2:47 pm

    Je moet zeker tippy meenemen!
    En naar waar ga je op vakantie?
    Veel plezier meid!!!

    X

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  april 1, 2009 om 6:44 pm

      Ik ga gaan snowboarden. Ik zie er al zo naar uit 🙂

      Beantwoorden
  • 18. assiepoester  |  april 1, 2009 om 3:01 pm

    Ik zou zeker Tippy meenemen. Dior is wat perzik kleur achtig en met Tippy erbij heb je ook een blush met roze ondertoon.

    Beantwoorden
  • 19. Merel  |  april 1, 2009 om 3:20 pm

    Tippy.

    Omdat in je dior palletje geen roze kleur zit:) en dat tóch wel mooi is als je het licht overdag aanbrengt, en ’s avonds, als je wat meer opdoet, valt hij wel op.

    Beantwoorden
  • 20. Shohoda  |  april 1, 2009 om 4:20 pm

    Ja wat iedereen dus zegt, Tippy!

    Beantwoorden
  • 21. Flori  |  april 1, 2009 om 4:44 pm

    Zelf zou ik Dainty mee nemen, die kleur lijkt me echt heel mooi! Verder zoals iedereen zegt vind ik Tippy ook wel mooi, maar toch iets minder. 😛

    Alvast super veel plezier op vakantie! 😀

    Beantwoorden
  • 22. Lieke  |  april 1, 2009 om 5:03 pm

    Hahahah herkenbaaaaar!
    TIPPY! en Peaches!

    Have fun in the sun 😉

    Beantwoorden
  • 23. Eva  |  april 1, 2009 om 5:25 pm

    ik weet niet of je er nog tijd voor hebt maar ik heb je getagged! 🙂

    Beantwoorden
  • 24. Sarah  |  april 1, 2009 om 5:28 pm

    Tippy, aangezien je die licht en echt fel kan opbrengen!

    Beantwoorden
  • 25. Kellyy  |  april 1, 2009 om 5:41 pm

    Ik zou de Dainty of de Tippy meenemen 🙂

    Beantwoorden
  • 26. Jeske  |  april 1, 2009 om 5:46 pm

    Ik zou een roze en een peachy meenemen. Dan zit je altijd goed.

    Beantwoorden
  • 27. Benthe  |  april 1, 2009 om 5:47 pm

    Tippy of Fun&games, like them both!

    Beantwoorden
  • 28. Losanne  |  april 1, 2009 om 6:54 pm

    Tippy 4 live!

    Beantwoorden
  • 29. Dhini  |  april 1, 2009 om 7:40 pm

    Ik zou een roze en een peachy meenemen.

    Beantwoorden
  • 30. Frauke  |  april 1, 2009 om 7:58 pm

    Nu kijk ik nog meer uit naar een foto van je stash 🙂

    Beantwoorden
  • 31. Senna  |  april 1, 2009 om 8:27 pm

    ik zie dat ik te laat ben om mijn advies te plaatsen maar deze komt redelijk overeen met hetgeen hierboven door de dames al is gepost. Je moet in elk geval in de gaten houden dat je met de zon een stuk bruiner zukt worden waardoor je je blush daar in elk geval op moet afstellen. Ik wil ook op vakantie… (snik,snik) xx

    Beantwoorden
  • 32. Hayat  |  april 1, 2009 om 8:57 pm

    Heel veel plezier!
    [ wel foto’s maken he haha ;$ ]
    Mijn advies is eigenlijk wat iedereen hierboven zegt haha. ^^

    Beantwoorden
    • 33. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:05 am

      Tuurlijk maak ik foto’s 🙂

      Beantwoorden
  • 34. Wendy  |  april 1, 2009 om 9:01 pm

    Hi Evi!
    Om eerlijk te zijn zou ik je afraden om een MSF mee te nemen op vakantie, ze zijn namelijk heel erg breekbaar! Tenzij je ze heel goed inpakt, zodat ze veilig uit en weer thuis komen. Verder vind in Pinch Me wel een mooie blush, die kan je meenemen 😉 maar de andere kleuren zijn ook erg mooi hoor! Ik heb zelf ook de 3 msfs die jij hebt, Fun & Games en Tippy heb ik ook 😀
    Fijne vakantie alvast!!!
    x Wendy

    Beantwoorden
    • 35. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:04 am

      Handige tip!
      Ik ga denk ik er een watje opdoen, en ik neem hem mee in mijn handtas, dus zo kan er weinig mislopen, hoop ik 🙂

      Beantwoorden
  • 36. vivaglamx3  |  april 1, 2009 om 9:07 pm

    Tippy is wel heel mooi en is een kleur dat niet echt in het Dior palletje voorkomt.
    Een wat opvallender kleurtje is altijd wel leuk vind ik;)

    xXx

    Beantwoorden
  • 37. steffi  |  april 1, 2009 om 9:07 pm

    morgen verschijnt er een tag op mijn blog waarvoor ik je tag 😀 hopelijk vind je nog wat tijd om deze te doen :p x

    Beantwoorden
    • 38. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:03 am

      Ik heb hem al gemaakt, hij verschijnt in de loop van volgende week 🙂

      Beantwoorden
  • 39. JJEENNYY  |  april 1, 2009 om 10:28 pm

    Even helemaal off topic :
    Ik kreeg via hyves dit bericht:
    http://www.vermist.nl/index.php?id=5&tx_eftrosvermist_pi5%5Bresultaten%5D=5&tx_eftrosvermist_pi5%5Bpointer%5D=0&tx_eftrosvermist_pi5%5BshowUid%5D=16873&cHash=41273e275e

    Waarscheinlijk verblijft ze in Antwerpen, en je raad al gelijk waar ik aan dacht Evi! JIJ!

    Kijk naar ze uit, want ze kunnen niet gemist worden ( aldus tros 😉 )

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  april 2, 2009 om 9:05 am

      Hey Jenny!

      Thx ik zal het in gedachte houden.

      Beantwoorden
  • 41. stefanie  |  april 5, 2009 om 3:40 pm

    ik zou tippy meenemen want het is zon mooie kleur 😀
    verder zijn de artikelen niet kort hoor 😮

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


