Most Gorgeous Celebrities Over 40

maart 31, 2009 at 11:00 am 22 reacties

Zijn de 40 plussers de nieuwe 30? Als ik naar deze celeberities kijk, zeker wel! Jennifer Anniston behoort ook al tot het +40-groepje. Andere gorgeous leden zijn Salma Hayek, Sarah Jessica Parker, Nicolle Kidman, Cindy Crawford, Elle MacPherson, Halle Berry, Demi More, Kirsten Davis

Hoe doen ze het? Trainen, trainen en nog eens trainen, je lichaam blijft niet van zelf in vorm. Er is dus wel doorzettingsvermogen voor nodig. Daarnaast letten ze natuurlijk allemaal op het eten. En de wondere wereld van make-up doet ook voor hun, net dat extra’tje. 

En als extra hulp zijn er natuurlijk enkele cosmetische ingrepen zoals Botox. Al hoewel ik niet weet wie daar al dan niet gebruik van heeft gemaakt.

 

Salma Hayek

 

Sarah Jessica Parker

Nicolle Kidman

Cindy Crawford

Elle MacPherson

 

Halle Berry

Demi More

Kirsten Davis

Entry filed under: Uncategorized.

Hot or Not Welke blush?

22 reacties Add your own

  • 1. Kim  |  maart 31, 2009 om 11:09 am

    Demi Moore is eigenlijk geen goed voorbeeld, daar is meer plastiek aan dan naturel maar al de rest zijn wel mooie dames. Hoewel Nicole Kidman haar plastisch chirurg de volg keer moet vragen wat minder botox te gebruiken 🙂
    Elke leeftijd heeft zijn charmes en het goede nieuws is dat we er beter (meer vrouw) uitzien naarmate we ouder worden. Oud worden schrikt me niet echt af, wel dat volwassen worden 😉

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 31, 2009 om 5:39 pm

      OOh ja Demi zag er slecht uit ervoor. Foto’s volgen later nog 🙂
      Hihi ben jij nog zo’n groot kind Kim?

      Beantwoorden
      • 3. Kim  |  april 1, 2009 om 8:27 am

        Klein beetje maar op mijn leeftijd “mag” je dat eigenlijk niet meer zijn, tenzij je een man bent 😉

        Beantwoorden
  • 4. Fleur  |  maart 31, 2009 om 11:16 am

    Ze zien er allemaal nog wel goed uit, vind ik. Alleen ben ik niet zo’n voorstander van al die plastische chirurgie. Kijk nou hoe Demi Moore eruit ziet! Nep, nep, nep! Maar als je zonder plastische chirurgie er toch mooi uit kan zien (zo zitten er waarschijnlijk ook mensen tussen): chapeau!

    Beantwoorden
  • 5. Ryanne  |  maart 31, 2009 om 12:19 pm

    Demi moore ziet toch wel ouder uit 😛

    Beantwoorden
  • 6. Jeske  |  maart 31, 2009 om 12:26 pm

    Zien er allemaal nog goed oud voor hun leeftijd:P.

    Beantwoorden
  • 8. Lucie  |  maart 31, 2009 om 3:24 pm

    De foto van Nicole Kidman doet het niet bij mij..;)

    Maar ik vind het, op Sarah Jessica Parker na, allemaal mooie vrouwen, helemaal voor hun leeftijd.

    Beantwoorden
  • 9. Eva  |  maart 31, 2009 om 3:32 pm

    elle mcpherson, zij is prachtig!

    Beantwoorden
  • 10. assiepoester  |  maart 31, 2009 om 3:35 pm

    Ik vind Jennifer aniston echt een prachtige vrouw. Hele mooie style en ziet er heeeeeel erg mooi uit 😀

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  maart 31, 2009 om 5:37 pm

      Ik kan het alleen maar eens zijn met je 🙂

      Beantwoorden
  • 12. Frauke  |  maart 31, 2009 om 3:48 pm

    Ik denk dat ze allemaal al wel botox/cosmetische ingreep hebben gehad. Dat is daar ‘in’ in Hollywood eh 😉

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 31, 2009 om 5:36 pm

      Hier ook ze, is een ingreepje van niets 🙂

      Beantwoorden
      • 14. Frauke  |  maart 31, 2009 om 5:56 pm

        Botox wel, maar plastische chirurgie is daar toch populairder dan hier, niet?

        Beantwoorden
  • 15. Sabine  |  maart 31, 2009 om 4:43 pm

    Wow, Jennifer Aniston had ik helemaal niet bij stilgestaan dat die al over de 40 is! Ze ziet er echt nog super uit zeg :O Zoiezo vind ik haar echt een prachtige vrouw.

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  maart 31, 2009 om 5:34 pm

      Echt eh, ik vind haar echt ongeloofelijk knap!

      Beantwoorden
  • 17. Losanne  |  maart 31, 2009 om 6:05 pm

    Ik vind Kirsten er gewoon nog 25 jaar uitzien, net zo’n popje. Hoe ze dat flikt..

    Beantwoorden
  • 18. Kimberley  |  maart 31, 2009 om 6:05 pm

    halle berry! ik ben fan! dies zooo mooi
    en kirsten davis, wow is zij al over de 40? had géén idee :O

    Beantwoorden
  • 19. Senna  |  maart 31, 2009 om 6:43 pm

    Alle boven afgebeelde vrouwen vind ik op hun eigen manier prachtig! Ik bedoel maar alle ogen zijn op je gericht en het enige dat men lijkt te interesseren is deze ladies wel slank genoeg zijn, het perfecte huidje hebben, of hun tanden wel bleek genoeg zijn, of hun borsten niet al zuidwaarts zijn gaan zakken en al dat soort ongein meer. Het is voor elke vrouw vervelend om enkel op je uiterlijk bekritiseerd te worden omdat het voor ons allemaal wel een gevoelige snaar kan raken. De perfecte vrouw in mijn ogen is in elk geval iemand die zichzelf volledig geaccepteerd heeft ‘flaws and all’. Dat neemt overigens niet weg dat ik het helemaal niet erg zou vinden om er na mijn 40ste nog steeds zoals een van deze ladies uit te zien 😉 xx

    Beantwoorden
  • 20. Hayat  |  maart 31, 2009 om 8:23 pm

    Wauw, ze zien er allemaal prachtig uit!
    Halle Berry blijft toch wel mijn favoriet, lekker naturel 🙂

    Beantwoorden
  • 21. steffi  |  maart 31, 2009 om 8:32 pm

    ze zien er nog allemaal gorgeous uit!

    Beantwoorden
  • 22. Serena  |  april 1, 2009 om 3:30 pm

    stuk voor stuk prachtvrouwen!!
    vooral jeniffer aniston!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


