Nieuwe producten van L’oreal

maart 30, 2009 at 11:00 am 43 reacties

L’oreal komt niet met een nieuwe lente collectie, maar introduceert wel enkele nieuwe producten. De HIP collectie is nog niet te verkrijgen hier in België of Nederland. Maar de HIP-lijn probeert een beetje de MAC tour op te gaan, en staat dan ook voor High Intensity Pigments. Ik heb hier zelf alle 12 eyeshadow pigments van, en ben hier super happy mee. Sommige kleuren komen ook vrij goed overeen met MAC. Maar hierover later meer 🙂

Kijk en geniet mee van al het leuks dat L’oreal ons te bieden heeft:

 

 HIP Hight Intensity Pigments Color Presso Lip Gloss

 Deze lipgloss is weer iets nieuws voor onze lipglossfans. Namelijk er zitten twee kleuren in, die je elk apart kan dragen of kan mengen tot je jouw perfecte tint hebt bereikt.Je krijgt steeds 1 sheertone lipgloss, erg transparant dus en één meer gepigmenteerde lipgloss. Je kan het dus lichter of donkerder maken naar jouw smaak. De lipgloss is een high-shine, non-sticky lipgloss. Maar beloven ze ons dat niet allemaal 🙂 Ik vind de verpakking er erg leuk uitzien. In de collectie zitten 10 verschillende duo lipglossen. Der verkoopprijs is 13$ per stuk.

 

 

 

HIP High Intensity Pigments Kohl Eyeliner

Wanneer je met een potlood of cream eyeliner nog steeds niet die perfecte lijn kan tekenen, is de HIP High Intensity Pigments Kohl Eyeliner misschien iets voor jou. Een ultra-fijn los kohl poeder eyeliner, zou het makkelijker moeten maken om een smokey look te creeren. 

HIP staat voor hoog gepigmenteerd, en de Kohl Eyeliner is daar het pronkstuk van. Dramatic, but never overdone. Smudge-proof. Wear-proof, is de slogan van dit product.

Ik denk niet dat dit een product is voor mij, want los poeder betekent voor mij, fall out op mijn wangen.

Ik zweer echt bij mijn Fluidline van MAC. Tegenwoordig verkopen steeds meer merken een cream eyeliner. Ik heb ondertussen 3 verschillende merken. Ik zal later hierover eens een review schrijven.

 

 

 

L’Oreal Clean Artiste Makeup Corrector Pen, $10.95.

Why we should love it:

  • Clean Artiste is een niet vette formule dat oog en lip makeup verwijdert, zelfs waterproof en long-wearing formules
  • Clean Artiste heeft een fijne punt, waardoor je erg accuraat te werk kunt gaan.
  • Clean Artiste verwijdert niet zoveel van je make-up als een zakdoekje of oorstopje
  • Clean Artiste is makkelijk mee te nemen in je handtas, voor je kleine foutjes in de loop van de dag weg te werken.

 

Dit klinkt toch als muziek in je oren eh, want daar sukkel ik vaak ook mee om een stukje eyeliner weg te werken. Ik heb in elk geval al heel wat positieve reacties op deze pen gelezen. Dus fingers cross, en hopen dat ie hier ook wordt verkocht.

L’Oreal New True Match Super-Blendable Compact Makeup SPF 17, $13.95.

L’oreal komt met een foundation in compacte vorm, erg handig om mee te nemen in je handtas. Het belooft een medium-coverage, die zeer gemakkelijk is om op te brengen. Aangezien het super smooth moet zijn. Het is een nieuwe formule van de True Match Line, de poeder compacts. Wat is er dan aan verander? Dat dit een meer een vloeibare foundation gevoel geeft. En dus vaker mooier op je huid blijft zitten dan poeder.

Er zijn 18 verschillende kleuren, met 6 kleuren per ondertoon. L’oreal heeft 3 ondertoon kleuren namelijk warm, neutraal en cool. Er is dus een kleur voor iedereen.

 

 Ps: Nog eens bedankt voor jullie meningen in verband met de nieuwe lay-out. Enkele onder jullie vonden de vorige leuker. Maar ik denk dat ik hier ook rekening moet houden met gewoonte-gedrag 🙂

Beide themes zijn standaard themes, alleen heb ik deze een beetje bewerkt langs de zijkant. Je moet er een beetje rekening mee houden dat je op wordpress niet zo heel veel kan veranderen. Ik weet het de header is niet erg professioneel, maar het was eerder een probeersel.

Maar binnekort komt www.lovetomakeup.be online, en die gaat helemaal girly, totaly lovetomakeup proof zijn!  Gelukkig moet ik deze niet zelf maken. Dus ik zou zeggen hou nog heel even vol 🙂

Entry filed under: Make-up. Tags: .

Maartse gekheid bij Cherry Culture Hot or Not

43 reacties Add your own

  • 1. Christine  |  maart 30, 2009 om 12:05 pm

    Oh, is HiP nog niet op de markt? Ik heb via beautygloss een potje roze pigment en een creamblusher gekocht. Ik wil ze nu al nooit meer kwijt!!!

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 12:13 pm

      Hier zijn ze nog niet in de winkel verkrijgbaar, in de USA natuurlijk al wel 🙂

      Beantwoorden
  • 3. Miss_Sofie  |  maart 30, 2009 om 12:14 pm

    Van deze collectie heb ik goede commentaren gehoord op Youtube!

    De lipglos zou je aan je sleutelhanger kunnen hangen… 😉

    Ik ben benieuwd naar de nieuwe site! :d

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 3:36 pm

      Ooh ik vond niets op youtube erover. Handig voor aan je sleutelhanger!

      Beantwoorden
  • 5. Janneke  |  maart 30, 2009 om 1:04 pm

    Ik wacht met smart op je nieuwe site! En de spulletjes zijn leuk!

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 3:38 pm

      Dat zijn al een paar vaste bezoekers 🙂

      Beantwoorden
  • 7. Eva  |  maart 30, 2009 om 1:58 pm

    ik ben benieuwd naar je nieuwe site, hou hem in de gaten!

    Beantwoorden
  • 8. Kellyy  |  maart 30, 2009 om 2:38 pm

    Leuke dingen zeg!
    Alleen die hip-producten hebben we niet in NL he?
    Ergg jammer!

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 3:35 pm

      Nee idd, maar je kan ze wel op ebay vinden of in online winkels 🙂

      Beantwoorden
  • 10. Jeske  |  maart 30, 2009 om 3:20 pm

    Wat een leuke spulletjes:D! Oeh kzit nu al in spanning te wachten op je nieuwe site(A);)!

    Beantwoorden
  • 11. Dona  |  maart 30, 2009 om 3:24 pm

    Wat leuk dat je een domein krijgt! Ziet er waarschijnlijk net wat leuker uit, je hebt gelijk in dat die wordpress themes erg standaard zijn. Ik ben benieuwd!

    Beantwoorden
  • 12. Lucie  |  maart 30, 2009 om 3:25 pm

    Ziet er mooi uit!

    En ik ben heel benieuwd naar je eigen domein 🙂

    Beantwoorden
  • 13. Frauke  |  maart 30, 2009 om 4:08 pm

    Nog een vaste bezoeker erbij 😉 Die ben ik & die blijf ik haha! Deze collectie ziet er leuk uit, meestal is L’Oréal wel goed van kwaliteit eh. Wanneer komt ie hier in België?

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 5:48 pm

      Geen idee, het zijn een aantal nieuwe producten, maar of ze hier verschijnen, dat is de grote vraag!

      Beantwoorden
  • 16. Sascha  |  maart 30, 2009 om 4:10 pm

    Hier meldt zich nog een vaste bezoeker ;). Kijk bijna elke dag op je site (ook al laat ik weinig comments achter) en het leuke aan je site vind ik de hoeveelheid artikels en ook de stijl van de artikels. Uitleg bij producten is altijd persoonlijk, helemaal niet commercieel zoals bij andere blogs. Je geeft echt je eigen draai aan je posts. Ik zou zeggen ga zo door en ik ben benieuwd naar je nieuwe site 😀

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 5:47 pm

      Dat vind ik nu eens een heel leuk complimentje Sascha!

      Beantwoorden
  • 18. Mri.  |  maart 30, 2009 om 4:34 pm

    Super dat je je eigen domein krijgt!

    Beantwoorden
  • 19. Sara  |  maart 30, 2009 om 4:50 pm

    Hej, ik lees ook al een tijdje mee.
    En ik moet zeggen dat je een superleuke stijl hebt van schrijven.
    En eindelijk eens een leuke BELGISCHE beautyblog!
    Nog veel succes met je site!

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 5:46 pm

      Haha vooral dat belgische eh 🙂
      Ja er zijn er nog niet zo veel.

      Beantwoorden
  • 21. zuleika  |  maart 30, 2009 om 5:30 pm

    ik zit echt ongeduldig te wachten totdat de HIP lijn hier verkocht wordt, vooral als ik nu naar deze plaatjes kijk. Ook leuk dat je je eigen site krijgt, ben heel benieuwd!

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 5:37 pm

      Ja eh, ik dacht ook dat het veel sneller hier zou worden verkocht. Hoe lang is het nu al in Amerika, bijna 2 jaar?

      Beantwoorden
  • 23. nesrine  |  maart 30, 2009 om 5:52 pm

    In de ici paris ( in antwerpen) verkopen ze al enkele producten uit de HIP lijn 🙂
    ik ben ook zoals de andere hier heel benieuwd naar je eigen domein.

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 7:01 pm

      Echt? Daar ga ik morgen eens naar kijken!

      Beantwoorden
  • 25. Malika  |  maart 30, 2009 om 6:16 pm

    Ziet er heel goed uit!Vooral dat eerste

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 7:03 pm

      Ja die lipgloss lijkt me wel leuk! Echt zo’n hebbeding.

      Beantwoorden
  • 27. Losanne  |  maart 30, 2009 om 6:29 pm

    Was er ook niet een gelliner van, ofzoiets? Ik kan het ook wel fout hebben hoor :)!

    Die lipgloss vind ik wel heel erg vet!

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 7:04 pm

      Nee hoor er is ook een gelliner van. Ik zal er eens een artikel over maken. Over alle HIP producten. Plus swatches van mijn pigmenten.

      Beantwoorden
  • 29. Senna  |  maart 30, 2009 om 6:56 pm

    Leuk dat je een eigen domein krijgt binnenkort, kan niet wachten! Ik heb op Youtube (volgens mij oa. makeupgeek) al het e.e.a. gehoord over deze Hip lijn en dat mensen laaiend enthousiast zijn. Ben dus heel benieuwd om het zelf eens uit te proberen. xx

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 7:05 pm

      Ja de meeste mensen zijn erg tevreden over de HIP lijn, en ik vind de pigmenten ook erg goed. Ik heb wel geen gosh effect powders, dus ik kan ze daarmee niet vergelijken 🙂

      Beantwoorden
  • 31. steffi  |  maart 30, 2009 om 7:17 pm

    jammer dat ze niet te koop zijn hier, ik heb wel eens op een markt een product van HIP gekocht (highlighter in poeder vorm). Die man verkocht toen ook dingen van Sephora met dollar prijzen op dus ik veronderstel dat hij ergens een lot ofzo gekocht had en het super goedkoop in België verkocht.
    de producten zien er super mooi uit!

    ben benieuwd naar de website

    Beantwoorden
  • 32. Roooooooos  |  maart 30, 2009 om 7:49 pm

    Aah en hier nog een vaste bezoekster! 😉 haha nog niet zo heeeel lang, maar kijk sinds ik je site ken iedere dag! 🙂 En ik vind ook dat je een hele leuke site hebt; heel persoonlijk idd, en niet te commercieel!

    Ben heel benieuwd naar je nieuwe site! 😀

    En nu even over dit artikel: die nieuwe lipglossen zien er fantastisch uit!!! Zeker ebay maar eens checken! 🙂

    Beantwoorden
    • 33. lovetomakeup  |  maart 31, 2009 om 6:45 am

      OOh wat lief van je Roos. Ik ben eens benieuwd voor hoeveel ze verkopen op ebay.

      Beantwoorden
  • 34. Hayat  |  maart 30, 2009 om 8:34 pm

    Lijken me mooi die producten!
    & Ik ben benieeeeuwd naar je nieuwe site haha.
    [ ben ook een vaste bezoeker 😀 ]

    Beantwoorden
    • 35. lovetomakeup  |  maart 31, 2009 om 6:46 am

      En een trouwe comment poster 🙂

      Beantwoorden
  • 36. Naomi  |  maart 30, 2009 om 10:32 pm

    Wanneer komt er weer een nieuw filmpje? Ik vind ze zo superleuk! Je bent echt 1 van de weinigen die “echt” overkomt op camera, lekker jezelf! Ga zo door!

    Beantwoorden
    • 37. lovetomakeup  |  maart 31, 2009 om 6:43 am

      Morgen komt er een nieuw filmpje over een merk dat ik denk dat de meeste nog niet kennen maar wel uber cool is 🙂

      Beantwoorden
  • 38. sofie  |  maart 31, 2009 om 7:41 am

    Lijkt me echt een super leuke collectie! Hopelijk komt ie snel bij ons 🙂

    Beantwoorden
  • 39. Loes  |  maart 31, 2009 om 9:56 am

    Weer een erg leuk artikel, ik kijk ook dagelijks op je blog maar laat eigenlijk nooit een comment achter.
    Ik vind je site erg leuk! Je komt op mij echt over als een heel vriendelijke persoonlijkheid en dat maakt het ook leuker om je site te bezoeken! Ik zou zeggen, ga zo door en ik zal eens wat vaker een commentje sturen!

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  maart 31, 2009 om 5:40 pm

      Super Loes, ik vind het natuurlijk heel leuk om te lezen hoe jullie erover denken.

      Beantwoorden
  • 41. Romy  |  maart 31, 2009 om 2:13 pm

    ik wil de foundation wel uitproberen, jammer dat er nog niet bekend is wanneer de lijn er is!

    xoxo

    Beantwoorden
  • 42. Suzanne  |  maart 31, 2009 om 2:49 pm

    Ik heb de HiP Kohl eyeliners al een tijdje en helaas geven ze af 😦

    Beantwoorden
  • 43. Gabriella  |  maart 31, 2009 om 5:40 pm

    Waar koop jij altijd je Loreal HIP producten? Heb je een vaste verkoper op E-Bay?

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


