Maartse gekheid bij Cherry Culture

maart 30, 2009 at 9:03 am 14 reacties

Een klein beetje laat, aangezien de maand maart bijna voorbij is 🙂

Maar moest je nog iets willen bestellen bij Cherry Culture, gebruik dan de code: MMM20 en ontvang 20% korting op de hele collectie. Bij Cherry Culture vind je super leuke spullen, onder ondere NYX, L.A girl.

 

Entry filed under: Make-up. Tags: , , .

Nieuwe Layout Nieuwe producten van L’oreal

14 reacties Add your own

  • 1. Roooooooos  |  maart 30, 2009 om 10:19 am

    Aaah tof!
    Alleen beetje jammer dat best veel producten out of stock zijn 🙂

    had nog niet eerder van deze webshop gehoord trouwens! 😀

    Beantwoorden
  • 2. Eva  |  maart 30, 2009 om 10:40 am

    Leuk!
    Ben benieuwd wanneer er weer een filmpje komt 🙂

    Beantwoorden
  • 3. Frauke  |  maart 30, 2009 om 4:11 pm

    Hihi inderdaad en beetje laat, maar wel handig voor wie nog gauw iets wil kopen. Heb je zelf iets van CherryCulture?

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 5:47 pm

      Nee ik heb er zelf nog niet besteld, wel al vele andere. Maar heb al wel veel spullen van NYX en La girls

      Beantwoorden
      • 5. Frauke  |  maart 30, 2009 om 5:57 pm

        Wanneer komt er ‘ns een stash filmpje?

        Beantwoorden
        • 6. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 7:03 pm

          Euhm zeker na het ski verlof, ik heb wel binnekort enkele foto’s.
          Van mijn lenteschoonmaak, dan heb je al een sneak preview 🙂

          Beantwoorden
  • 7. Veur  |  maart 30, 2009 om 5:10 pm

    en jammer dat je niet met paypal kan betalen 😦

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 5:38 pm

      Idd erg jammer, maar misschien zijn ze zich daar niet bewust van. Ik zou gewoon eens mailen dan.

      Beantwoorden
  • 9. MvrtjKelly  |  maart 30, 2009 om 5:42 pm

    Ik heb daar een paar dagen geleden een bestelling geplaatst, je kunt daar wel gewoon met paypal betalen hoor! Ik wel tenminste 😀

    Beantwoorden
  • 10. Senna  |  maart 30, 2009 om 6:59 pm

    Ik heb voorlopig genoeg gekocht dus ik houd me nog even in, ben benieuwd hoe lang ik dat kan volhouden 😉

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 7:05 pm

      Ik hou me ook even in 🙂

      Beantwoorden
  • 12. Jeske  |  maart 31, 2009 om 4:03 pm

    Ik heb daar laatst besteld, nou we hebben meer als 1,5 maand moeten wachten! Echt niet normaal. Ik heb sowieso ook veel klachten gehoord daarover.

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 31, 2009 om 5:35 pm

      Oei dat is idd niet erg positief, ik heb al elke keer besteld bij NBP en ben daar enorm tevreden over.

      Beantwoorden
      • 14. Jeske  |  april 1, 2009 om 5:41 pm

        Ja NPB is veel beter en met sommige dingen ook goedkoper. Je kunt beter daar bestellen (naar mijn mening)

        Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


