Nieuwe Layout

maart 29, 2009 at 11:14 am 48 reacties

Zoals jullie vast zien heb ik de layout wat veranderd. Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden?
Het is nog niet 100% mijn zin, maar hier op wordpress heb je eigenlijk maar heel weinig themes om te gebruiken.

Dus probeer ik het langst de zijkanten wat op te vrolijken, met dank aan Frauke die zo lief was, het me even uit te leggen. Check ook even haar blog, ze is juist terug bezig, maar maakt altijd leuke updates.

Heb jullie nog ideeรซn voor de zijkanten wat op te vullen?

Nu ga ik me maar eens aan kleden, om daarna 2uur te gaan werken en vervolgens met heel mijn vriend zijn familie te gaan eten. Voor de laatste keer in ons favoriet restaurant, het zal een triestig afscheid zijn ๐Ÿ˜ฆ
Nog een laatste keer genieten van Kingcrab en Italiaanse Ossenhaas.
Wat gaan jullie vandaag doen?

Fijne zondag!!!

Entry filed under: Uncategorized.

Dark Angels Maartse gekheid bij Cherry Culture

48 reacties Add your own

  • 1. Susan  |  maart 29, 2009 om 11:17 am

    Ik vind de nieuwe layout erg mooi!
    Hoezo voor de laatste keer in jullie favoriete restaurant als ik vragen mag?

    Geniet ervan!

    Beantwoorden
  • 2. Lady  |  maart 29, 2009 om 11:21 am

    Ik vind het opzich wel mooier zo ๐Ÿ™‚
    Alleen het is inderdaad nog een beetje kaal ๐Ÿ™‚ aan de zijkant.

    Waarom voor de laatste keer in jullie favoriete restaurant? :O
    xxx.

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  maart 29, 2009 om 11:37 am

      Omdat ie er mee stopt ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 4. Jeske  |  maart 29, 2009 om 12:05 pm

    Leuk zo, krijg van die kleurtjes echt een lentegevoel:)!

    Beantwoorden
  • 5. Zefa  |  maart 29, 2009 om 12:44 pm

    Amai, heel het uitzicht van je blog is veranderd, maar ’t is wel mooi :-)! Ik ga vandaag studeren en mijn ouders opwachten die vandaag terugkomen van skireis.

    Beantwoorden
  • 6. Sabine_x  |  maart 29, 2009 om 12:51 pm

    Dit is meer lenteachtig, maar toch ga ik voor de andere layout ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 7. Anneliies  |  maart 29, 2009 om 12:57 pm

    Ik vind de vorige lay-out een beetje mooier.. Deze is ook niet mis hoor, want deze is meer zomerachtig ๐Ÿ™‚
    Geniet vanavond dan maar van de laatste keer in je favoriete restaurant. Ik ga vandaag leren, want maandag heb ik examen wiskunde..

    Beantwoorden
  • 8. Eef  |  maart 29, 2009 om 1:03 pm

    het is inderdaad jammer dat je bij wordpress maar zo weinig themes kan kiezen, maar deze is erg leuk. Een leuke foto van jezelf in de sidebar is ook leuk met een kort stukkie over je jezelf ๐Ÿ™‚

    Hoezo laatste keer? gaat het restaurant dicht? jammer! veel plezier vanavond!

    Beantwoorden
  • 9. cheekstreet  |  maart 29, 2009 om 1:08 pm

    Hola!, Ik vond persoonlijk je vorige layout mooier! waarom? Ja ik weet het niet.. deze trekt mij niet zo, zo serieus zo recht, zo.. zo.. ja!

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  maart 29, 2009 om 8:56 pm

      Oeioei zo serieus, dat willen we niet eh ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 11. nesrine  |  maart 29, 2009 om 1:08 pm

    Deze layout is heel mooi maar ik vond persoonlijk de vorige beter

    Beantwoorden
  • 12. lois  |  maart 29, 2009 om 1:39 pm

    Ik ben stiekem ook voor de oude layout!

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 29, 2009 om 8:56 pm

      Lois jij stiekem ding ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 14. steffi  |  maart 29, 2009 om 1:49 pm

    ik vind het wel leuk zo ๐Ÿ™‚ ik zou er eigenlijk niets meer aan veranderen :D!
    Veel plezier vandaag!

    Beantwoorden
  • 15. Romy  |  maart 29, 2009 om 2:05 pm

    ik vind het mooi. miss een andere kleur aan de zijkant. maar het is nu wat duidelijker en simpel. ik vind het eigenlijk wel wat hebben.

    veel plezier!

    xoxo

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  maart 29, 2009 om 8:55 pm

      Ik denk niet dat je hier kleuren kan veranderen op wordpress. Of in elk geval daar ken ik niets van ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 17. Senna  |  maart 29, 2009 om 2:15 pm

    Leuk, leuk, leuk! Ik vind de kleur heel erg fris en lente achtig overkomen. Het is lastig om een goede layout te vinden (mijn layout is ook totaal niet naar mijn zin) en te bewerken als je maar weinig verstand hebt van het opbouwen van een website. Ik vind het in elk geval helemaal leuk!! Heel veel plezier vandaag met Steve en geniet er maar extra van als het restaurant de deuren gaat sluiten of iets dergelijks. Xx Senna

    Beantwoorden
  • 18. Veur  |  maart 29, 2009 om 3:38 pm

    Eerlijk gezegt vond ik de andere layout echt mooier…
    deze is zo standaard, heb ik al bij meerdere sites gezien.
    ik weet niet of dat bij die oude ook was of dat je die zelf had gemaakt. Maar ik heb zelf ook een standaard layout hoor dus trek je niets van mij aan! deze vind ik ook wel oke, t zijn alleeen niet echt mijn kleuren.

    Eet smakelijk alvast! ๐Ÿ˜€
    Love.

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  maart 29, 2009 om 8:52 pm

      De oude was ook gewoon standaard, ik ken er namelijk nog niet veel van.
      Maar binnekort is er dus de nieuwe site!

      Ooh en het eten was super, zoals altijd!

      Beantwoorden
  • 20. Shohoda  |  maart 29, 2009 om 3:44 pm

    Hmm ik vond de vorige stiekem fijner, maar dit heeft ook wel iets hoor.

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  maart 29, 2009 om 8:51 pm

      Stiekemerd ๐Ÿ˜‰

      Beantwoorden
  • 22. Anna  |  maart 29, 2009 om 4:02 pm

    ik vond de oude veel mooier. vond ik ook beter bij je passen ook al ken ik je niet persoonlijk ๐Ÿ™‚ die oude kwam gezelliger over.

    Beantwoorden
  • 23. Eva  |  maart 29, 2009 om 5:06 pm

    Ik vind het jammer, vond die vorige veel persoonlijker. Deze is nogal ‘gewoon’.

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  maart 29, 2009 om 8:47 pm

      Wat jammer, want de vorige heb ik niets aan gedaan en de deze heb ik een beetje proberen te bewerken.
      Met mijn heel erg basis kennis ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 25. Lina  |  maart 29, 2009 om 5:17 pm

    Eerlijk: Ik vind je layout erg kaal en de banner best wel amateuristisch (de kleuren passen niet bij de site, dat lettertype, die plaatjes zijn niet geblend of op een goeie manier naast elkaar gezet…). En je foto aan de zijkant wordt bij mij een beetje uitgerekt in de lengte en dat is denk ik ook niet echt de bedoeling. :p

    Niet eerlijk: Oh supermooie layout Evi!
    Zie maar welke mening je het liefst hoort. ^^

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  maart 29, 2009 om 8:46 pm

      Je hebt gelijk hoor Lina. Maar ik wil wel even zeggen dat je op wordpress zelf niet zo heel veel kan veranderen.
      En bovendien binnekort komt mijn eigen site online en die gaat wel helemaal top zijn hoor!
      Dus nu nog even amateuristisch ๐Ÿ™‚ Want ik ken nog niets van headers maken, en heb het even snel gedaan.

      Beantwoorden
      • 27. Jeske  |  maart 29, 2009 om 9:06 pm

        Krijg je een eigen site:D? Yeaaaah:)!

        Beantwoorden
        • 28. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 9:06 am

          Ja ik yeah met je mee ๐Ÿ™‚

          Beantwoorden
          • 29. Lina  |  maart 30, 2009 om 10:33 pm

            Ja oke, als je met wordpress niet echt veel kan veranderen, zal je ook wel niet veel spannends kunnen maken. Ik ben benieuwd naar je nieuwe site!

            Beantwoorden
            • 30. lovetomakeup  |  maart 31, 2009 om 6:44 am

              Maar je kritiek was terecht hoor Lina, ik wou gewoon heel even uitleggen dat je eigenlijk niet veel eraan kan doen. Maar hopelijk wordt de nieuwe site wel goedgekeurd ๐Ÿ™‚

              Beantwoorden
  • 31. Kelly  |  maart 29, 2009 om 6:58 pm

    Toen ik net op de site terecht kwam dacht ik ; huh zit ik verkeerd? maar ik zit goed en ik vind de layout erg tof! Ziet er heel professioneel uit! Fijne avond!

    Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  maart 29, 2009 om 8:44 pm

      Haha ja het ziet er even anders uit ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 33. Frauke  |  maart 29, 2009 om 7:00 pm

    Die oude was juist veel minder persoonlijk. Echt, Evi: gefeliciteerd! Je bent er alweer in geslaagd iets op je eigen creatieve manier uit te werken. Ik vind de layout basic, maar de header & zijkolom maken het heel fleurig en super ‘lovetomakeup’. En dat is hoe het hoort te zijn! Proficiat! ! ! En oeh, die we want it ben ik helemaal mee akkooord ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  maart 29, 2009 om 8:44 pm

      Goh zo zou ik het ook weer niet durven noemen. En zoals jij ook weet, kan je hier niet zo heel veel aan veranderen.
      En binnen een paar weken staat de nieuwe site online, dus ik ga het nog even bij de deze houden ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 35. Kathleen Vandermassen  |  maart 29, 2009 om 7:27 pm

    vorige lay out was beter

    Beantwoorden
  • 36. Hayat  |  maart 29, 2009 om 8:13 pm

    Ik vind deze leuker, ziet er lente-achtig uit idd!

    Beantwoorden
  • 37. sarina  |  maart 29, 2009 om 8:22 pm

    super mooie lay out!
    ik vind deze een beetje overzichtelijker dan de vorige.

    Beantwoorden
  • 38. femke  |  maart 29, 2009 om 9:40 pm

    Op zich is er niks mis met de layout maar ik zou voor een andere header kiezen…

    Beantwoorden
  • 39. Valรฉrie  |  maart 29, 2009 om 10:38 pm

    FIjn dat je binnenkort een eigen nieuwe site gaat beginnen! Als je ooit wat hulp nodig hebt, laat het me gerust weteh hรฉ, ik ben van plan m’n eigen webdesign bedrijfje te starten later dit jaar, dus ik wil je gerust wat uit de nood helpen moest je ’t willen ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 9:05 am

      Ooh wat leuk dat je je eigen bedrijf gaat starten. Ik heb gelukkig iemand die het voor mij gaat maken. Voor mij zou het onbegonnen werk zijn ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 41. zuleika  |  maart 29, 2009 om 11:03 pm

    wat een leuke layout. Wel een grote verandering, ik moet gelijk wennen

    Beantwoorden
  • 42. Shanna  |  maart 30, 2009 om 8:53 am

    Wow, ik schrok VET erg. Want want want ik was dat lievige gewend. En nu dit. ๐Ÿ˜ฆ
    Nee, het doet ’t niet voor mij.. ๐Ÿ˜ฆ

    Beantwoorden
    • 43. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 9:06 am

      Niet zo somber zijn, het went heus wel ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 44. Eve  |  maart 30, 2009 om 10:11 am

    Huh hoezo je nieuwe site??!! Heb k ff wat gemist ofwa..;-)

    Beantwoorden
    • 45. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 10:18 am

      Binnekort komt er een nieuwe site met mijn eigen domeinsnaam, en dan ziet hopelijk de layout er stukken beter uit,dus nog even geduld hebben ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 46. assiepoester  |  maart 30, 2009 om 2:57 pm

    Het is wel leuk zo. Alleen vond de vorige mooier.
    Missch zou je de randen wat meer kleur kunnen geven? een ander tintje..roze? of heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht paars. Vind dit grijze niet zo mooi :$..vind het beetje somber.

    En missch dat gedeelte van “wie ben ik”beetje omhoog schuiven zodat je het meteen ziet als wij op jouw site komen. Ik vind het altijd prettig om te weten van we de site is.

    Beantwoorden
    • 47. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 3:35 pm

      Ik zou het ook liever een kleurtje geven, maar dat kan dus niet met wordpress ๐Ÿ™‚
      Ik probeer misschien nog de zijbalk wat aan te passen, maar ik heb het zo druk, ik vertrek donderdag op reis en moet nog een aantal leuke updates voor jullie schrijven ook ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 48. lala  |  maart 31, 2009 om 4:13 pm

    ook al hou ik van groen,
    ik ga toch ook voor de vorige ^^

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


