Wild Lilac

maart 27, 2009 at 8:56 am 29 reacties

 

Ik ben echt zot op deze kleur Wild Lilac van de Tropical Passion Collectie van Gosh. En zacht pastel paars, lekker zomers.Hij lijkt trouwens enorm veel op Do You Lilac it van OPI. Zie foto hieronder. Wat vinden jullie?

 

Ik denk dat ie nog beter zal zijn, wanneer ik terug wat bruiner zie. Het is een creme nagellak, waar ik echt zot op. En hij smeert makkelijk uit. Na 1 laagje was het als goed gedekt, maar voor een nog mooier effect heb ik nog een tweede laagje gebruikt. Echt een aanrader, je moet wel snel zijn, want ze verkopen als zoete broodjes.

Grappig is dat het exact dezelfde kleur is als een LEO, en laat dat nu net mijn favoriete koekje zijn.

Entry filed under: Make-up. Tags: , , , .

Voor& Na M!LF

29 reacties Add your own

  • 1. Kim  |  maart 27, 2009 om 9:39 am

    Heel mooi kleurtje, lekker fleurig, ideaal voor lente en zomer. Vind hem zelfs mooier dan OPI.

    Beantwoorden
  • 2. Roooooooos  |  maart 27, 2009 om 11:31 am

    Wauw dat is idd een heel mooi kleurtje! 😀
    En wat geinig dat het precies dezelfde paars is als van Milka haha!

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  maart 27, 2009 om 12:11 pm

      Echt eh 🙂

      Beantwoorden
  • 4. Serena  |  maart 27, 2009 om 11:34 am

    hmmm het leek me eerst niets, maar nu ik het zo zie op je nagels (mooie nagels btw) is het wel echt mooi! heb nu zelf ook paars op mn nagels, maar dan echt paars paars, geen lila, met de disco glitters van eyeko erover heen. staat erg gaaf! x

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  maart 27, 2009 om 12:10 pm

      Wij willen een foto!
      Ik heb maar korte nagels, ik heb de moed niet om ze te laten groeien 🙂

      Beantwoorden
  • 6. Anna  |  maart 27, 2009 om 11:57 am

    Hmm. erg mooooooie kleur!
    Ga maar ook eens voor de zomer een nagellak kijken

    Beantwoorden
  • 7. Saskia  |  maart 27, 2009 om 1:55 pm

    Ik vind die van Gosh zelfs mooier dan OPI 🙂
    Echt een tof kleurtje, dat lila 🙂

    Beantwoorden
  • 8. steffi  |  maart 27, 2009 om 2:06 pm

    leuk kleurtje 🙂

    Beantwoorden
  • 9. Jeske  |  maart 27, 2009 om 4:05 pm

    Oeh hij staat idd echt mooi:)! GOSH nagellakjes zijn zowiezo heel mooi vind ik;). Ik heb er laatst nog 3 gekocht(A).

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  maart 27, 2009 om 4:12 pm

      Ik heb nog maar 2 nagellakjes van Gosh 😦

      Beantwoorden
      • 11. Jeske  |  maart 27, 2009 om 5:40 pm

        Ik heb nu 544 Pink lady(felroze), 541 gasoline(paars+glitters) en 525 powder(parelmoer), ben d’r heel blij mee:)!

        Beantwoorden
        • 12. Jeske  |  maart 28, 2009 om 11:33 am

          Whoehoe heb vandaag mijn GOSH collectie wéér:$ uitgebreid:)!

          4 nagellakjes: French Manicure(F1 base), 534 Mocha(bruin/mokka), 524 Lovely(heel lichtroze) en 545 Milky Way(lichtrose/wit).
          Crystal eyes eye pencils: Sparkling pearl & sparkling gold.
          Effect powder in Mink.
          Verder nog 3 blushes van P2 & een lipgloss. En highliter + ligloss van catrice:)!

          Beantwoorden
          • 13. lovetomakeup  |  maart 28, 2009 om 6:04 pm

            Wat heb je weer veel gekocht 🙂 Leuke aankoopjes trouwens.

            Beantwoorden
            • 14. Jeske  |  maart 28, 2009 om 6:07 pm

              Ja ik begin een Make-up shopaholic te worden:$:P. Maarja ben wel heel blij met mijn nieuwe spulletjes hoor(A):)!

              Beantwoorden
  • 15. Eva  |  maart 27, 2009 om 4:26 pm

    Wat mooi! En leuk dat je die milka verpakking erbij hebt gedaan, zo kan iedereen precies weten hoe de kleur eruit ziet! Mooi gelakt en ik denk dat ik ook even richting kruidvat snel om hem te halen! 😀

    Beantwoorden
  • 16. Selien  |  maart 27, 2009 om 4:42 pm

    yeah, ik heb hem vandaag ook gekocht. hij is mooi.

    Beantwoorden
  • 17. Shohoda  |  maart 27, 2009 om 5:15 pm

    Bij mij ligt hij al twee weken te wachten tot ik ‘m gebruik, snel maar eens doen!

    Beantwoorden
  • 18. Kellyy  |  maart 27, 2009 om 5:24 pm

    Echt een hele mooie kleur!
    Heb zelf die paarse van OPI, daarom heb ik m niet gekocht.
    Maar wel de 2 andere, roze & oranje 🙂
    Zijn ook super!

    Beantwoorden
  • 19. Elien  |  maart 27, 2009 om 5:31 pm

    Hee, dat is idd net een Leo 😀
    Haha, ik zou de hele dag rondlopen met zin in een Leo 😀

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  maart 28, 2009 om 6:09 pm

      Oeioei dat is niet goed voor onze lijn 🙂

      Beantwoorden
  • 21. Dorien  |  maart 27, 2009 om 6:24 pm

    Ik heb de roze net gekocht!!
    Ik ben zo happy
    het doet me denken aan de zomer
    en omdat ik nu nog examens heb
    fleurt het me op (:
    De paarse is grààf
    maar ik zou het amper dragen
    Mooi nagels trouwens

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  maart 28, 2009 om 6:06 pm

      Veel succes met je examens!! Ik duim al vast mee.

      Beantwoorden
  • 23. Rosa  |  maart 27, 2009 om 8:38 pm

    Mooie kleur!

    Beantwoorden
  • 24. Hayat  |  maart 27, 2009 om 9:48 pm

    Mooi kleurtje idd!

    Beantwoorden
  • 25. Nathalie  |  maart 27, 2009 om 10:25 pm

    Die heb ik juist gekocht 🙂
    De allerlaatste in waasland shopping 😀

    Beantwoorden
  • 26. Senna  |  maart 28, 2009 om 4:52 pm

    Ik heb deze ook en vind hem prachtig! xx

    Beantwoorden
  • 27. vivaglamx3  |  maart 28, 2009 om 7:33 pm

    Ben hem na het lezen van je post gisteren ook gaan kopen;)
    xXx

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  maart 28, 2009 om 7:51 pm

      En hij is mooi eh 🙂

      Beantwoorden
      • 29. vivaglamx3  |  maart 28, 2009 om 8:11 pm

        Ja super mooi!:D

        Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


