Voor& Na

maart 26, 2009 at 11:48 am 45 reacties

Zo het probleem is opgelost, nu is alles verstaanbaar ๐Ÿ™‚

ย 

ย 

Entry filed under: Uncategorized.

Sandy in P-magazine Wild Lilac

45 reacties Add your own

  • 1. Carina  |  maart 26, 2009 om 1:18 pm

    Leuk filmpje ^^
    hoe heet het nummer eigenlijk?

    x

    Beantwoorden
  • 2. Lizzy  |  maart 26, 2009 om 1:23 pm

    Je kunt het verschil goed zien en ik vind de oogschaduw heeel mooi! x

    Beantwoorden
  • 3. elke  |  maart 26, 2009 om 1:40 pm

    wow die om je kringen te camoufleren werkt echt goed
    grappig filmpje ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 6:05 pm

      Oei grappig ๐Ÿ™‚

      Ik ben nog niet helemaal tevreden over mijn donkere kringen weg te werken, en ben nog op zoek naar een betere oplossing.

      Beantwoorden
  • 5. Jeske  |  maart 26, 2009 om 1:44 pm

    Duidelijk filmpje! je ziet het verschil zo erg goed. Mooie oogschaduw!

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 6:05 pm

      Make-up doet idd wonderen ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 7. Hanne  |  maart 26, 2009 om 1:51 pm

    Zoo mooi! + wild lilac is liefde!

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 6:04 pm

      Dat heb je goed gezien, hij is zooo mooi!

      Beantwoorden
      • 9. Miss_Sofie  |  maart 26, 2009 om 8:54 pm

        Idd, mooie nagellak, ben deze met de korting van kruitvat gaan halen.
        ben er verliefd op ๐Ÿ˜‰

        Beantwoorden
  • 10. Zefa  |  maart 26, 2009 om 2:49 pm

    Wat voor een kwastje gebruik je voor de select cover-up? Heb die namelijk ook, maar ik vind dat ik te veel verkwist met een sponsje. Het werkt ook niet zo precies…

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 6:04 pm

      Ik gebruik hiervoor een 194, dit is een erg fijne kwast perfect voor de kleine area’s, je kan er makkelijk bij komen. Maar het blend moeilijk, daarom gebruik mijn vinger.

      Beantwoorden
  • 12. Serena  |  maart 26, 2009 om 5:08 pm

    wow, jij durft zo zonder makeup hihi!
    als je windows moviemaker gebruikt, er is zo een knopje waarmee je het volume van je stem en de muziek in verhouding kunt zetten, ik dacht het hele linker knopje (van de 3) die boven de storyline staan. Echt een gaaf filmpje Evi! ik heb je bij mijn youtube favorites gezet ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 5:55 pm

      Ah zonder makeup zijn we misschien minder mooi, maar het zou maar erg zijn als we dat niet zouden durven eh ๐Ÿ™‚
      Ik heb het nog eens geprobeerd, nu alleen terug uploaden, en hopen dat ie nu wel goed is!

      Beantwoorden
  • 14. Shohoda  |  maart 26, 2009 om 5:18 pm

    Wow geweldig spul!

    Beantwoorden
  • 15. Eva  |  maart 26, 2009 om 6:16 pm

    Wat een handig filmpje! Knap dat je zonder make-up een filmpje op durft te nemen, het voor en na resultaat is zo wel duidelijk! Jammer dat ik je tijdens het liedje niet kan verstaan, maar dat ga je nog aanpassen lees ik net ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 6:59 pm

      Het is aan het laden, dus het komt eraan ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 17. steffi  |  maart 26, 2009 om 6:27 pm

    ik vroeg me af of je dan een dagcrรจme onder je make up aanbrengt of niet?

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 6:59 pm

      Aah ja die had ik al opgebracht ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
      • 19. steffi  |  maart 26, 2009 om 8:05 pm

        hihi ik dacht het wel ๐Ÿ˜‰ welke gebruik je?

        Beantwoorden
  • 20. Kelly  |  maart 26, 2009 om 6:32 pm

    Leuk en duidelijk filmpje!,
    Ik vind je zonder makeup ook mooi, maar make-up geeft net dat beetje extra, net dat beetje kleur dat iemand op kan fleuren, I love makeup!

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 6:59 pm

      Me too ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 22. Caro  |  maart 26, 2009 om 6:41 pm

    erg leuk filmpje:)
    kheb ook enorm last van donkere kringen en vind echt niks dat helpt x

    Beantwoorden
  • 23. Sintha  |  maart 26, 2009 om 7:02 pm

    Hahhaah als je stem versnelt is, klikt het zo grappig! ^^

    ”en zo” heel snel, hahaha

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 8:33 pm

      Hahaha echt eh, nu is het normaal niet ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 25. Demi  |  maart 26, 2009 om 7:12 pm

    Leuk filmpje.
    Ik zie alleen dat je je stippler brush anders gebruikt dan eigenlijk de bedoeling is. Ik heb even twee filmpjes van EnKore opgezocht hoe je een nog mooier resultaat kan krijgen met je foundation..Misschien wel iets voor jou!
    Filmpje 1. Do you stipple, Then Swirl?

    Filmpje 2. Tips on how to use a stippler brush

    Oh btw ik vind je site echt super tof:D
    Groetjes Demi

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 8:32 pm

      Ik bekijk ze morgen eens, maar kwasten zijn erg persoonlijk de ene gebruikt ze zo de andere weer helemaal anders, je moet zelf een beetje zoeken wat het best voor je werkt ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 27. Rosa  |  maart 26, 2009 om 7:12 pm

    Wow, zo zie je maar weer wat make-up kan doen!

    Beantwoorden
  • 28. Barbiepop  |  maart 26, 2009 om 7:20 pm

    Heel mooi ik heb toevallig gister ook de sculp foundatio en concealer gekocht en ik ben heel tevreden!

    Beantwoorden
    • 29. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 8:31 pm

      Ze zijn goed eh! Leuke site heb je seg!

      Beantwoorden
  • 30. Laura*  |  maart 26, 2009 om 9:18 pm

    duidelijk filmpje!! dat je dat durft, zonder make-up voor de camera. maar ik vind je dan even mooi hoor (dus eigenlijk snap ik wel dat je het durft ๐Ÿ˜€ ), gewoon mooi op een andere manier als je snapt wat ik bedoel.

    en bedankt om me weer aan dat liedje te doen denken, is lang geleden dat ik het nog heb gehoord en vind het echt heel mooi

    Beantwoorden
    • 31. lovetomakeup  |  maart 27, 2009 om 7:13 am

      Oh voor mij is het een uitdaging, vroeger durfde ik niet zonder makeup de deur uit, nu post ik het online ๐Ÿ™‚
      Aaah one big step for me. Ja is een leuk liedje!

      Beantwoorden
  • 32. Saskia  |  maart 26, 2009 om 9:33 pm

    Wauw! Ik zie dat jouw huid ook niet perfect is en gaaf en egaal van kleur. Ik dacht altijd dat dat wel het geval was als ik je filmpjes zag ๐Ÿ™‚ Het doet wel deugd dat ook mensen die filmpjes maken enzo ook niet perfect zijn. Je werkt alle minpuntjes wel mooi weg ๐Ÿ™‚
    Je doet dat goed ๐Ÿ™‚
    Groetjessssss ^.^

    Beantwoorden
    • 33. lovetomakeup  |  maart 27, 2009 om 7:11 am

      Nee hoor, ik heb ook een problemenhuid, ik camoufleer het gewoon goed ๐Ÿ˜‰

      Beantwoorden
  • 34. Hayat  |  maart 26, 2009 om 10:18 pm

    Je ziet de verandering wel, echt supermooi.
    Maar voor ben je ook mooi!

    Beantwoorden
    • 35. lovetomakeup  |  maart 27, 2009 om 7:09 am

      Maar een klein beetje makeup kan geen kwaad ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 36. joyca  |  maart 27, 2009 om 1:26 pm

    leuk filmpje! ben wel is benieuwd naar jou gezichtsverzorgingslijn! wat jij dus gebruikt sochtends en savonds! waarmee je je gezicht schoonmaakt en welke dag/nachtcreme je gebruikt etc!

    Beantwoorden
    • 37. lovetomakeup  |  maart 27, 2009 om 4:14 pm

      Goed idee, zal ik ook eens doen ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 38. E.  |  maart 27, 2009 om 1:55 pm

    Zijn de make-up producten (concealer, ed.) die je in dit filmpje gebruikt ergens online te koop?

    Beantwoorden
    • 39. lovetomakeup  |  maart 27, 2009 om 4:13 pm

      Alles is van MAC, dit kan je wel op ebay vinden.

      Beantwoorden
  • 40. dijkje  |  maart 27, 2009 om 2:56 pm

    Wat een duidelijk filmpje zeg!! Je ziet echt goed het verschil. Ik ga het ook eens proberen zo haha

    Beantwoorden
  • 41. Mri.  |  maart 27, 2009 om 3:09 pm

    Dit filmpje bewijst echt hoe mooi en natuurlijk jij je kan opmaken ๐Ÿ™‚ je bent zowiezo al mooi en je hebt niet veel nodig om je gezicht op te fleuren! De muziek erbij is trouwens ook fijn.

    Beantwoorden
    • 42. lovetomakeup  |  maart 27, 2009 om 4:12 pm

      Wat lief van je ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 43. Nathalie  |  maart 28, 2009 om 12:17 am

    Bij mij helpt MAC Moisturecover tegen donkere kringen wel goed ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 44. lovetomakeup  |  maart 28, 2009 om 6:04 pm

      Ik zal er eens naar kijken!

      Beantwoorden
  • 45. Tammie  |  april 7, 2009 om 3:21 pm

    Leuk filmpje.

    Alleen is het beter om oog concealer niet in je huid te wrijven maar met snelle deppende bewegingen om te voorkomen dat het in je fijne kleine lijntjes gaat zitten die iedereen heeft een tip.

    Groetjes

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


