Sandy in P-magazine

maart 26, 2009 at 10:03 am 22 reacties

De euhm ‘verleidelijke’ Sandy uit Temptation Island staat deze week in de P-magazine.

Voor een filmpje van de fotoshoot, klik hier.

 

Nog een pittig detail, Sandy wil graag bij de politie gaan, maar stelt na het uitzenden van Temptation haar toelatingsexamen even uit. Wel is ze al geslaagd voor de psychologische en IQ testen, nu moet ze enkel nog de fysieke testen ondergaan en voor de commissie verschijnen. En wie weet heeft de politie in Limburg er weer een fantastische aanwinst bij 🙂

Entry filed under: Movie. Tags: , .

Spring Collectie van Christian Siriano Voor& Na

22 reacties Add your own

  • 1. Sarah  |  maart 26, 2009 om 10:30 am

    Ben ik blij dat die niet hier in de buurt woont. Zo’n boertig mens, bah! Het mag dan een mooi meisje zijn, ik kan d’r kop echt niet aanzien 😀

    Beantwoorden
  • 2. Kim  |  maart 26, 2009 om 10:53 am

    Soms is ze mooi en dan op andere beelden vind ik ze niet om aan te zien. Straks in de GB toch eens ff de P doorbladeren 😀

    Beantwoorden
  • 3. Catherine  |  maart 26, 2009 om 10:58 am

    allez vooruit, die heeft dan ook al weer haar 15 minutes of fame gehad…

    Beantwoorden
  • 5. sofie  |  maart 26, 2009 om 11:00 am

    ik vind ze er soms een beetje gemeen uitzien en volgens mij is ze echt uit om BV te worden ofzo…

    Beantwoorden
  • 6. Lizzy  |  maart 26, 2009 om 3:59 pm

    Ik vind dat geen mooie foto, ze staat er heel raar op naar mijn idee, maar ik volg het programma ook niet ofzo.

    Beantwoorden
  • 7. Tessa  |  maart 26, 2009 om 4:11 pm

    idd, wannabe BV

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 5:57 pm

      Tja waarom zou je anders meedoen met zo’n programma 🙂

      Beantwoorden
      • 9. Tessa  |  maart 26, 2009 om 8:07 pm

        voor in de P magazine te komen he :d haha heb er net eens in gekeken en je ziet op de meeste fotos zo erg dat ze clip in extentions inheeft, ziet niet uit met dat kleurverschil

        Beantwoorden
        • 10. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 8:31 pm

          Ja ze vallen idd erg op!

          Beantwoorden
  • 11. Serena  |  maart 26, 2009 om 5:04 pm

    ik vind haar nou niet echt een toppertje hoor!

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 5:55 pm

      Nee ik vind haar ook niet echt mooi.

      Beantwoorden
  • 13. Elien  |  maart 26, 2009 om 5:59 pm

    Hilarisch!

    Beantwoorden
  • 14. valerie  |  maart 26, 2009 om 9:08 pm

    hahah gaat wel!
    weet iemand welke website je temptation island kan terug kijken?
    x

    Beantwoorden
  • 15. Laura*  |  maart 26, 2009 om 9:20 pm

    ik weet met wie ze momenteel samen is, en heb al van veel mensen gehoord dat ze in het echt veeel minder mooi is dan op tv, een hele slechte huid heeft, enz.

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  maart 27, 2009 om 7:12 am

      OOh Laura jij weet ook wel alle gossip eh 🙂
      Ik vind deze foto’s al minder mooi, als je ze googelt vind je ook een foto van een missverkiezing (plaatselijk wel te verstaan), en daar was ze ook niet mooi op zenne.

      Beantwoorden
      • 17. Laura*  |  maart 27, 2009 om 9:46 pm

        haha ja chris en katrien zijn collega’s van mij he:), moet je nu is wat weten.. steve en stefhanie gaan trouwen en rara wie gaat er getuige zijn.. SANDY lol echt waar!!!

        Beantwoorden
        • 18. lovetomakeup  |  maart 28, 2009 om 6:05 pm

          Dat meen je niet, ik ben benieuwd 🙂

          Beantwoorden
  • 19. Hayat  |  maart 26, 2009 om 10:15 pm

    Ik vind de foto’s niet mooi genomen, ze kan er beter opstaan.

    Beantwoorden
  • 20. York  |  maart 30, 2009 om 11:47 am

    Ze is knapper in t echt zenne! En ook veel liever denk ik…

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  maart 30, 2009 om 11:49 am

      Ik heb haar nog nooit niet in het echt gezien, dus daarover kan ik weinig zeggen.
      En liever, daar ben ik bijna zeker van 🙂

      Beantwoorden
  • 22. tommie  |  april 9, 2009 om 10:42 pm

    knap meisje, maar wss een KUTkarakter zoals de meeste meisjes die weten dat ze knap zijn 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


