Spring Collectie van Christian Siriano

maart 25, 2009 at 9:53 am 30 reacties

 Kennen jullie Christian Siriano  nog? Hij was de winnaar van het 4de seizoen van Project Runway. Tijdens Project Runway was ie al erg ‘fierce’, maar nu zijn zijn creaties echt magniefiek.

Ik vind zijn lente collectie erg mooi, met het grijze en gele tinten. Ze ogen erg vrouwelijk en geraffineerd met mooie stoffen. De pasvormen zijn ook adembenemend, ik zie er nu al menig celbs in rond lopen.

 

Kijken jullie even mee?

 

 

Check ook eens deze filmpjes over de show.

 

Na het zien van de lente collectie was ik ook wel eens benieuwd naar zijn wintercollectie van vorig jaar. Hierbij draaide het vooral rond bruin tinten. Ik moet eerlijk zeggen ik vind de lente collectie net iets mooiers. Wat vinden jullie?

 

Entry filed under: Uncategorized.

Leuke lente collecties Sandy in P-magazine

30 reacties Add your own

  • 1. Eef  |  maart 25, 2009 om 10:08 am

    prachtig! ik vond zijn creaties bij project runway altijd erg over the top maar dit ziet er echt fab uit!

    Beantwoorden
  • 2. Madelon  |  maart 25, 2009 om 10:13 am

    Ik vind hem zo gaaf! De lentecollectie is errug mooi!

    Beantwoorden
  • 3. Shanna  |  maart 25, 2009 om 10:26 am

    Waaaaaaaauuuuuuuuw! Hoeveel zou je nou betalen voor zoiets?

    O my god, don’t be bitchy. 😛

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:27 pm

      Dat vraag ik me ook af, ik vrees te veel voor ons 🙂

      Beantwoorden
  • 5. sofie  |  maart 25, 2009 om 10:29 am

    ik vind de kleding in grijs tinten zooo mooi! Ook de schoenen zijn super leuk!

    Beantwoorden
  • 6. suusje85  |  maart 25, 2009 om 10:38 am

    Leuk!!!

    Beantwoorden
  • 7. Nicky  |  maart 25, 2009 om 11:10 am

    ik vind het 1e en het laatste jurkje van de lentecollectie supermooi! de wintercollectie iets minder, maar ook nog wel mooi.

    Beantwoorden
  • 8. Kim  |  maart 25, 2009 om 11:21 am

    Beide collecties zijn mooi maar ik denk dat de lentecollectie draagbaarder is. Ik hoop op goedkopere copycats 🙂

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:26 pm

      Ga jij deze voor ons spotte?

      Beantwoorden
  • 10. Lieke  |  maart 25, 2009 om 11:28 am

    Dat grijs/geel schuingestreepte jurkje..
    PRACHTIG!

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:25 pm

      Ja dat is ook één van mijn favo’s!

      Beantwoorden
  • 12. Denise  |  maart 25, 2009 om 12:24 pm

    Dat ziet er echt supergaaf uit 😀 Mooier dan Project Runway 🙂

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:25 pm

      Daar ben ik het absoluut mee eens!

      Beantwoorden
  • 14. Mri.  |  maart 25, 2009 om 12:54 pm

    En waar kunnen we dit vinden 😮

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:23 pm

      Geen idee, ik denk niet dat het hier wordt verkocht.

      Beantwoorden
  • 16. Marleen  |  maart 25, 2009 om 2:30 pm

    Jeetje, die lentecollectie is echt heel mooi!

    Beantwoorden
  • 17. Sabine_x  |  maart 25, 2009 om 3:32 pm

    Wauw, love it ❤
    Ik vind vooral de 5e van de lentecollectie en de laatste van de wintercollectie echt heel gaaf!

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:22 pm

      Nu moet ik eens gaan terug tellen eh 🙂

      Beantwoorden
  • 19. Kellyy  |  maart 25, 2009 om 4:07 pm

    Wauww leuke collectie zeg!
    Vind de lente collectie ook de mooiste!

    Beantwoorden
  • 20. Romy  |  maart 25, 2009 om 4:17 pm

    lente is mooier ja!

    Beantwoorden
  • 21. Jeske  |  maart 25, 2009 om 4:25 pm

    Wauw super mooie collecties! Idd wat mooier dan zijn over-the-top creaties uit project runway(A). Oeh dat grijze halterjurkje en het grijs/gele jurkje zijn fabulous!

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:16 pm

      Het grijs met geel is idd erg mooi, en zo iets heb ik absoluut nog niet in mijn kast, ooh zo verleidelijk!!!

      Beantwoorden
  • 23. Frauke aka Makecupcake  |  maart 25, 2009 om 5:23 pm

    Ik heb je een mailtje gestuurd met daarin een verrassing…
    Benieuwd? Gauw kijken hoor 😉
    -x-

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:12 pm

      Ja ik ben benieuwd 🙂
      Ik open mijn mailbox!

      Beantwoorden
  • 25. Maaike  |  maart 25, 2009 om 6:16 pm

    Ik vind het zeker wel mooi. Apart maar toch wel toegankelijk!

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:11 pm

      Ik vind het ook een erg toegankelijke collectie!

      Beantwoorden
  • 27. Saskia  |  maart 25, 2009 om 6:49 pm

    Sommige dingen zijn mooi en andere dan weer minder mooi, vind ik 🙂

    Beantwoorden
  • 28. Bar  |  maart 25, 2009 om 8:24 pm

    De lente collectie ziet er mooi uit. Vind de grijs en geel heel verfrissend overkomen.

    Beantwoorden
  • 29. fabulousstar  |  maart 25, 2009 om 9:21 pm

    wauw echt zo mooi 😀

    Beantwoorden
  • 30. Hayat  |  maart 26, 2009 om 9:45 pm

    Superr!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


