Leuke lente collecties

maart 24, 2009 at 10:18 am 56 reacties

Aangezien we deze week de lente gaan vieren, heb ik voor jullie de leukste lente collecties verzameld. Zoals je zal merken zitten er veel dezelfde tinten in. Maar ik ben wel helemaal weg van het lila, lavendel, roos tinten spel.

Coming up: lente looks, lente schoonmaak en celebs in lentesfeer.

Kijk en geniet mee:

Stila Cosmetic: Indian Inspired Summer

Na het overweldigend succes van de Indiaas geïnspireerde make up lijnen van Givenchy, Lancome en MAC, komt ook Stila met een Indiaas lijn. Stila belooft ons een bronzige, gouden zomer. De doosjes zijn ook allemaal goud met kleine leuke details. De kleuren zijn erg rijk, ik vind vooral de lipglosjes erg mooi. Verkrijgbaar vanaf mei. Jammer genoeg niet in vekrijgbaar in België of Nederland. Gelukkig kunnen we online kopen 🙂

 

Charmed palette: Mid-tone copper, warm gold, intense teal, deep burgundy

 

Golden Noir Smudge Pot: Intense black with gold

Marigold Convertible Color Duo: Combination of golden hues to bronze and highlight

Loose Mineral Bronzing Powder with 24 Karat gold

 

Mango Crush Lip& Cheek Stain

Links: 24 Karat Lipgloss in Vintage Merlot

Rechts: 24 Karat Lipgloss in Brilliant Pink

 

Links: 24 Karat Lipgloss in Precious Gold

Rechts: 24 Karat Lipgloss in Radiant Sunset

 

 

Essence: Down on the beach

 

Essence komt met een aantal cream eyeshadows die boiven nog waterproof zijn. Ideaal dus voor wanneer je gaat zwemmen. Cream eyeshadows zijn enorm hot deze lente. De bronzing powder zit in een enorm schattig doosje. Dat lijkt me wel leuk om in mijn kast te hebben staan. Verder zien we enkele leuke nagellakjes.

 

Essence down on the beach bronzing powder

 

 

Essence Cream Eyeshadow waterproof

 

 

Essence down on the beach no limits waterproof mascara

 

Essence down on the beach lipgloss

 

Essence down on the beach nagellak

 

Gosh Tropical Passion Collectie

 

Gosh komt met een zeer zomerse collectie met lekkere felle kleuren. De collectie verkoopt zeer snel, je moet er dus snel bij zijn.

Gosh is een budget vriendelijk merk met goede kwaliteit. De collectie bestaat uit 2 quatro’s, 3 Effect Powders, 4 Eye Pencils, 4 Lipbalms en 3 nagellaken. Ik heb zelf Wild Lilac, de nagellak gekocht, en hij is prachtig. En ik wil misschien ook nog wel een lipbalm.

 

 

 

Pupa Plastic Shine Collectie

 

Ook Pupa komt met een pastel tinten collectie. De collectie bevast 4 Baked Eyeshadows die droog of nat kunnen worden gebruikt. De kleuren zijn lekker speels en vrolijk. Daarnaast zijn er nog 3 eyeliners om je look compleet af te werken. Verder  nog een aantal roze, girly lipglossjes. En last but not least een Baked Illuminating blush, die perfect als highlighter kan gebruikt worden om je die frisse lente look te bezorgen.

 

 

 

 

Dior Spring 2009

 

Dior komt met een zachte, neutrale collectie. Maar de eyecatcher is toch wel de Lady Dior. Een zwart leren tasje dat enorm luxueus oogt. Binnen in het tasje vind je een creme blush en highlighter.

Jammer genoeg betaal je ook de prijs voor al dit moois, het kost namelijk 100€. Voor mij toch net iets te duur. Verder heeft Dior weer mooi eyeshadow palettes in hun klassieke zwarte doosjes. Voor mij zijn de kleuren niet speciaal genoeg, om er iets van te kopen. Ik vind het nogal basic.

 

 

 

 

Lancome Spring 2009: Pink Irreverence

 

Lancome brengt met de Pink Irreverence een gewaagde combinatie van roos met zwart. Verder komt Lancome met een nieuwe lipformule die belooft om 6uur lang prachtig te blijven zitten. En als er iets is waar we van houden is het long lasting lipgloss. Ze zouden veel glitters bevatten, waardoor ze wel eens worden vergeleken met de MAC Dazzleglass. Ik vind alvast de promo pic geweldig!

 

 

 

Bourjois L’Effet Papillon Collectie

 

Bourjois komt met een Vlinder collectie, met lilla tot paarkleurige tinten. Het zijn allemaal bestaande producten maar in nieuwe kleuren. Ik vind ze allemaal super mooi. Jammer genoeg was er al veel uitverkocht bij ons in het Kruidvat. Want de make-up lijn past perfect samen met de kleren die je in de winkels ziet hangen.

 

 

 

 

 

En wat willen jullie hebben?

Entry filed under: Uncategorized.

Verjaardagskado’s Spring Collectie van Christian Siriano

56 reacties Add your own

  • 1. Kim  |  maart 24, 2009 om 11:00 am

    Alles 😀
    Er zitten heel veel leuke spulletjes bij, zoals die turquoise nagellak van Essence en die lilac van Gosh. Het lederen tasje van Dior is supercute maar idd veel te duur. Aiaiai, dilemma’s, dilemma’s 🙂

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 24, 2009 om 5:09 pm

      Ja die van Gosh is ook erg mooi, die heb ik ook.

      Beantwoorden
  • 3. Evelien  |  maart 24, 2009 om 11:49 am

    De Stila collectie is erg mooi (die lipgloss in vintage merlot <3)En de Lancome collectie vind is leuk 😀

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  maart 24, 2009 om 5:09 pm

      Ik vind juist als jij deze twee het leukst!

      Beantwoorden
  • 5. Miss_Sofie  |  maart 24, 2009 om 12:58 pm

    Er is deze week een actie in de Kruitvat in België

    30% op gosh en 25% op essence

    dus we kunnen onze slag slaan 😉

    Beantwoorden
    • 6. Jeske  |  maart 24, 2009 om 2:04 pm

      Geld die alleen in belgie of ook in Nederland?

      Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  maart 24, 2009 om 5:08 pm

      Hihi helemaal, dat noemen ze verantwoord shoppen!

      Beantwoorden
    • 8. Kim  |  maart 24, 2009 om 5:23 pm

      Oeh, mijn vriend hangt er zaterdag aan 😀 (In het dorp waar ik werk hebben ze geen Essencecollectie, in het dorp waar ik woon wel)

      Beantwoorden
      • 9. lovetomakeup  |  maart 24, 2009 om 5:38 pm

        Ik denk dat de nieuwe collectie van Essence pas in Mei in de winkel ligt. Dus iets te vroeg gejuicht 🙂

        Beantwoorden
  • 10. Jeske  |  maart 24, 2009 om 2:02 pm

    Oeh ik wordt hier helemaal hebberig van:P!

    Beantwoorden
  • 11. Saskia  |  maart 24, 2009 om 2:14 pm

    Fijn, zo’n lang en uitgebreid artikel 🙂
    Oeh, leuk, al die kleurtjes 🙂

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  maart 24, 2009 om 5:07 pm

      Ja een mens zou voor minder vrolijk worden!

      Beantwoorden
  • 13. Sabine_x  |  maart 24, 2009 om 3:15 pm

    Mooie dingen allemaal!
    Maar er is een ding dat ik echt móet hebben: die linkse nagellak onderaan van Bourjois. Die is echt suuuuuuuuuuuuuuuuper (L)(L)(L)

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  maart 24, 2009 om 5:08 pm

      En laat ik die nu net hebben 🙂 Hij is super mooi, je moet er wel snel bij zijn, want hij verkoopt erg goed!

      Beantwoorden
      • 15. Sabine_x  |  maart 24, 2009 om 5:25 pm

        AAH jaloeeeers haha 😛
        Damn. Ik heb volgende week proefwerkweek dus niet echt tijd om naar de stad te gaan 😦 Zou je hem een keer willen swatchen? 😀

        Beantwoorden
        • 16. lovetomakeup  |  maart 24, 2009 om 5:38 pm

          Heb ik al gedaan, hij komt later op de site 🙂

          Beantwoorden
          • 17. Sabine_x  |  maart 24, 2009 om 5:48 pm

            haha oke, ben benieuwd:)

            Beantwoorden
  • 18. Lotte  |  maart 24, 2009 om 3:25 pm

    Met zo veel kleurtjes, kom je helemaal in de lentestemming! Tof!

    Beantwoorden
  • 19. assiepoester  |  maart 24, 2009 om 3:25 pm

    Ging dus naar kruidvat voor die gosh spullen (30%). Alleen dat mooie paletje met die 4 felle kleuren valt echt tegen. Er waren geen tester daarvan. heel weinig pigment en kleur komt er van af, heel jamme r:(

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  maart 24, 2009 om 4:59 pm

      Dat klinkt idd niet goed, ik heb het in de winkel ook even getest, en ik zag er ook maar weinig van. Maar ja met wat oogschaduwbasis is dat vaak al beel beter.

      Beantwoorden
  • 21. Romy  |  maart 24, 2009 om 3:35 pm

    Moooi! ik heb besloten deze zomer voor kleuren te gaan dus ik ga even kijken wat ik allemaal wil kopen=D hihi!

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  maart 24, 2009 om 4:58 pm

      Goed voor je! Zou ik ook moeten doen, maar ik hou van safe 🙂

      Beantwoorden
  • 23. Eef  |  maart 24, 2009 om 4:44 pm

    stila en dior vind ik echt prachtig. ik houd niet zo van die kermiskleuren van gosh bijvoorbeeld.. draag ik nou echt nooit!

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  maart 24, 2009 om 4:57 pm

      Kermiskleuren 🙂
      Nee ik zelf gebruikt het ook niet zo’n felle kleuren, maar vind het bij mij iemand anders vaak wel leuk!

      Beantwoorden
  • 25. Merel  |  maart 24, 2009 om 5:34 pm

    Ik wil die donkerblauwe bourjois nagellak!!

    Beantwoorden
  • 26. Janneke  |  maart 24, 2009 om 5:35 pm

    Ik wilde de wild lilac van GOSH maar bij onze kruidvat was die al op 😦 Jammer want knal roze is niet mijn ding hhihi. Bourjois collectie is leuk^^!

    Beantwoorden
  • 27. Marijke  |  maart 24, 2009 om 6:39 pm

    die Bourjois is echt mooi hé! en idd die mooie nagellak van Gosh… 🙂

    Beantwoorden
  • 28. Lady  |  maart 24, 2009 om 6:50 pm

    Gosh en Dior! (L)

    Beantwoorden
  • 29. stefanie  |  maart 24, 2009 om 6:52 pm

    ik wil de lijn van essence, het ziet er zo leuk uit en ook nog eens super betaalbaar

    verder wil ik nog wat van gosh en pupa gaan halen 😀

    Beantwoorden
  • 30. Dorien  |  maart 24, 2009 om 7:14 pm

    Gosh is flashy !!
    Ik krijg goesting om mijn nagels te lakken (:

    Beantwoorden
  • 31. Hanne  |  maart 24, 2009 om 7:23 pm

    waawie! wat leuke dingen!!!
    Spijtig genoeg heb ik nu niet echt veel tijd om mu te shoppen, heb examens 😦

    Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  maart 24, 2009 om 7:38 pm

      Veel succes met je examens!

      Beantwoorden
  • 33. Karina  |  maart 24, 2009 om 7:52 pm

    Ze zijn allemaal ZO mooi…. *zucht*

    Beantwoorden
  • 34. Kellyy  |  maart 24, 2009 om 8:09 pm

    Aah leuk al die felle kleurtjes!
    Krijg zo helemaal zin in de zomer, vandaag ook al een jurkje en slippertjes gekocht haha 🙂
    Ik heb trouwens de roze en oranje nagellak van Gosh, de paarse had ik al een soort gelijke van OPI, zijn echt heel erg mooi vind ik!

    Beantwoorden
    • 35. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:02 am

      Oo leuk al zomerspulletjes kopen, en dat samen met die UGG’s 🙂

      Beantwoorden
      • 36. Kellyy  |  maart 25, 2009 om 11:52 am

        Ja leuk he 😛
        Ik ben helemaal happy!

        Beantwoorden
  • 37. Hayat  |  maart 24, 2009 om 9:04 pm

    Mooie kleuren allemaal!
    Essencelijn ziet er moooi uit ❤

    Beantwoorden
  • 38. Lina  |  maart 24, 2009 om 11:17 pm

    Ooh ik wil die tweede lipbalm van gosh! En wellicht nog wild lilac, ik hou niet zo van paars, maar hoe vaker ik naar de swatches kijk, hoe mooier ik het vind worden, Ach. Lila was niet voor niks ooit mijn lievelingskleur. :p En die twee eerste nagellakjes van bourjois lijken me ook wel wat!

    Beantwoorden
    • 39. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:01 am

      Ik moet ook echt nog wennen aan al dat paars, maar ik vind het hoe langer hoe mooier.

      Beantwoorden
      • 40. Jeske  |  maart 25, 2009 om 9:40 am

        Ik heb de lakjes gezien in de winkel, en ze zijn echt super mooi! Vooral de lila en de rose vind ik mooi. Bij ons in de kruidvat had je maar een qauttro palletje, met wel een tester, maar ik vond de kleuren niet zo mooi…

        P.S. Ik heb een nieuwe blog:$(A)

        Beantwoorden
        • 41. Jeske  |  maart 25, 2009 om 9:45 am

          ik heb mijn link veranderd, hij gaat nu naar mijn nieuwe blog:$

          Beantwoorden
        • 42. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:28 pm

          Leuk Jeske, ik check hem eens!

          Beantwoorden
  • 43. Lieke  |  maart 25, 2009 om 12:22 am

    Ik wordt GIERRIIIGGG!
    Pupa, Stila, Gosh.. oh en de lakjes van Bourjois! DIE BLAUWE en die Lavendel…

    Dior is niet echt geweldig? Of ligt dat aan mij..?

    Ik ga morgen meteen de stad in even zoeken naar die Bourjois en Gosh spulletjes…

    hihi

    Liefs!
    Ps. HARTSTIKKE LEUK dat ik je verjaardagswens wedstrijdje heb gewonnen!

    Beantwoorden
    • 44. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:01 am

      Hahaha Lieke, waar is je weerstand 🙂
      Je pakje gaat morgen de bus op!

      Beantwoorden
  • 45. Laura*  |  maart 25, 2009 om 12:59 am

    oeee ik wil die donkerblauwe lak van bourjois :o!! en de lichtroze!! i think i’m in love :)!!

    dior vind ik ook wat minder zeg.. de verpakking is mooi maar de kleuren vind ik echt niet bijzonder.

    Beantwoorden
    • 46. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:00 am

      Die donkerblauwe is mooi eh! Zeker iets voor jou!

      Beantwoorden
  • 47. Lizzy  |  maart 25, 2009 om 8:35 am

    Ik wil zo’n nagellakje van essence of gosh, misschien een lipbalm en die van Dior zijn ook echt mooi maar een beetje boven mijn budget. Van Bourjois die lakjes en de lipgloss, ik vind die kleuren zo mooi! Leuke en handige post verder ;)!

    Beantwoorden
  • 48. Nicky  |  maart 25, 2009 om 11:14 am

    Die van bourjois vind ik supermooi, en de nagellakjes van essence, vooral de paarse en witte, lijken me ook wel wat!

    Beantwoorden
  • 49. Anna  |  maart 25, 2009 om 12:28 pm

    Het is niet Indische, maar Indiaas 🙂
    Verder heeeeeeeeeeele mooie kleuren!

    Beantwoorden
    • 50. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:23 pm

      Indiaas of Indiaans? Want nu twijfel ik nog harder 🙂

      Beantwoorden
  • 51. Anna  |  maart 26, 2009 om 10:06 pm

    Indiaas.
    Indiaans is van indianen 😛
    Indiaas is van Indiers (mensen uit India dus)

    Beantwoorden
    • 52. lovetomakeup  |  maart 27, 2009 om 7:10 am

      Oke nu snap ik het, ik pas het aan, dankjewel 🙂
      Indiaas het klinkt me nog altijd een beetje raar.

      Beantwoorden
  • 53. Anna  |  maart 27, 2009 om 11:53 am

    Indisch is van Indonesie namelijk 😛
    maakt niet uit, altijd handig als een bezoekster je helpt =)

    Beantwoorden
    • 54. lovetomakeup  |  maart 27, 2009 om 12:07 pm

      Aah zo dat wist ik niet. Graag, jullie mogen me altijd helpen.

      Beantwoorden
  • 55. Anna  |  maart 27, 2009 om 1:39 pm

    Na het overweldigend succes van de Indiase geïnspireerde make up lijnen van Givenchy, Lancome en MAC, komt ook Stila met een *Indische* lijn. Stila belooft ons een bronzige, gouden zomer. De doosjes zijn ook allemaal goud met kleine leuke details. De kleuren zijn erg rijk, ik vind vooral de lipglosjes erg mooi. Verkrijgbaar vanaf mei. Jammer genoeg niet in vekrijgbaar in België of Nederland. Gelukkig kunnen we online kopen.

    Indische nog even aanpassen =)

    Beantwoorden
    • 56. lovetomakeup  |  maart 27, 2009 om 4:13 pm

      Ok nogmaal thx 🙂

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


