Verjaardagskado’s

maart 23, 2009 at 11:37 am 48 reacties

Ik ben ook dit jaar weer enorm verwend geweest met super leuke kado’s. Kijken jullie mee?

 

Alles op tafel gelegd, natuurlijk ben ik weer van alles vergeten er bij te leggen. Check ook hoe leuk die doosjes zijn ingepakt. En mijn bloemen, ik heb ze dinsdag gekregen en het is nu maandag dus ze zien er nog redelijk goed uit eh.

 

 

Leren schoenen in een chestnut kleur, ze zitten enorm soepel.De schoenen komen niet echt tot hun recht op de foto.

 

 

Een petroleum blauwe handtas van WE. Erg leuk met het gevlochte stuk.

 

 

Yeay nieuwe boeken van Twlight, zo verslavend. Eclips en Breaking Down, leuk voor op vakantie!

 

 

Een horloge, met een een beetje bling bling en een fijn zwart bandje. Erg leuk, en makkelijk om te combineren.

 

 

Een tuniek van Traffic People van Asos en een tuniek van Vero Moda.

 

 

2 jurkjes van Twin-Set

 

Een cardigan en 2 T-shirts van New Look

 

 

Een bon van 100€ bij Stylelingerie, en dan te denken dat ik er nog één heb liggen van 100€, dat wordt nog plezant zoveel lingerie shoppen 🙂

 

 

Super mooie, girly bloemen doosjes om mijn make-up op te bergen. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan.

 

Verder heb ik nog een skibroek, een skipas, 535€, een kappersbezoek, een bon van de fnac van 20€, oorbellen (maar ik heb geen gaatjes 😦 ), een paasbloemstuk en ik moet nog enkele kado’s krijgen. Hoezo ik ben weer lekker verwend 🙂

Ik hou echt van kado’s, binnekort zijn we 6 jaar samen hopelijk krijg ik dan ook nog wat leuks en Pasen natuurlijk niet te vergeten!

Entry filed under: Een kijkje achter de schermen, Uncategorized. Tags: .

Coastal Scents: Nieuwe paletten Leuke lente collecties

48 reacties Add your own

  • 1. Eef  |  maart 23, 2009 om 11:44 am

    echt leuke dingetjes heb je gekregen, vooral die lingerie bon ook! heerlijk, echt leuk om setjes te kopen!

    Beantwoorden
  • 2. Ioni  |  maart 23, 2009 om 11:51 am

    Oh je bent echt goed verwend! Super leuke dingen en nog bonnen om te shoppen ook 😀
    Ik vind dat horloge tof, ik ben niet zo van de blingbling maar de vorm enzo vind ik gaaf.

    Beantwoorden
  • 3. Kim  |  maart 23, 2009 om 12:05 pm

    Wow, leuke spulletjes! Dat wordt lekker nagenieten 😀

    Beantwoorden
  • 4. Lies  |  maart 23, 2009 om 12:06 pm

    Super mooie laarzen!

    Beantwoorden
  • 5. Kellyy  |  maart 23, 2009 om 12:10 pm

    Wauwiee super leuke dingen zeg!
    Vooral die jurkjes 😀
    En die lingerie kado-bon, kun je lekker shoppen!

    Beantwoorden
  • 6. Nele  |  maart 23, 2009 om 12:54 pm

    Leuk! Nu nog gaatjes laten zetten 😀 Of ben je er bang voor misschien?

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  maart 23, 2009 om 1:35 pm

      Haha eigenlijk wel ik heb pas gaatjes op mijn 20ste laten zetten, maar mijn oorlellen zijn zo dun, dat ze bijna volledig waren doorgescheurd, dus ik ga het nu even laten genezen. Misschien dat ik er binnekort wel terug laat schieten.

      Beantwoorden
  • 8. Saskia  |  maart 23, 2009 om 1:21 pm

    Waarom heb je geen gaatjes in je oren?
    Wauw, je hebt veel gekregen. Veel geld ook 🙂

    Beantwoorden
  • 9. Lala  |  maart 23, 2009 om 1:23 pm

    Hoooly shit wat een hoop cadeaus :O Gaf je een feestje of is je vriend zo gul geweest?

    Ik vind je jurkjes echt zo onwijs leuk!!

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  maart 23, 2009 om 1:37 pm

      Tuurlijk gaf ik een feestje voor mijn familie, mijn vriend zijn familie en mijn vrienden. Ik heb van mijn vriend de 2 jurkjes van Twin-Set gekregen en een appeltaart, zo lief!

      Beantwoorden
  • 11. Janneke  |  maart 23, 2009 om 2:11 pm

    Wowwieeee =o jaloers! Hihi leuke cadeautjes ^^ Geniet er maar lekker van (A)

    Beantwoorden
  • 12. Miss_Sofie  |  maart 23, 2009 om 2:52 pm

    Wow, veel cadeau’tjes!

    Mooie tuniek van Asos 😉

    Beantwoorden
  • 13. missbeautylips  |  maart 23, 2009 om 3:04 pm

    echt leuke spullen dat je hebt gekregen !

    Beantwoorden
  • 14. Sabine_x  |  maart 23, 2009 om 3:04 pm

    Wauw, leuke kado’s!
    Die lingeriebon is echt heel nice inderdaad, dat wordt lekker shoppen! ^^
    En is die tuniek van asos die ene waar je toen over twijfelde? 😀

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  maart 23, 2009 om 5:43 pm

      Jeps dat is hem 🙂

      Beantwoorden
      • 16. Sabine_x  |  maart 23, 2009 om 9:09 pm

        Oh, hij is echt heel mooi!

        Beantwoorden
  • 17. Lizzy  |  maart 23, 2009 om 3:16 pm

    Leuk hoor! Kan je veel nieuwe lingerie kopen! Leuke jurkjes ook!

    Beantwoorden
  • 18. Jeske  |  maart 23, 2009 om 4:15 pm

    Wauw leuke cadeau’s zeg! Geniet ervan he;).

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  maart 23, 2009 om 5:40 pm

      Ga ik zeker doen!

      Beantwoorden
      • 20. Jeske  |  maart 23, 2009 om 6:09 pm

        Je hebt trouwens ook lekker veel geld gekregen, ga je daar ook weer lekker van shoppen:P?

        Beantwoorden
        • 21. lovetomakeup  |  maart 23, 2009 om 6:35 pm

          Idd daarmee betaal ik mijn aankopen mee 🙂

          Beantwoorden
          • 22. Jeske  |  maart 23, 2009 om 8:17 pm

            Dan hoop ik binnenkort weer een leuk filmpje/foto’s van je nieuwe aankopen te zien hihi:P(A). Daar kun je goed van shoppen iig:)!

            Beantwoorden
  • 23. Lisanne  |  maart 23, 2009 om 4:29 pm

    Superleuk!

    Beantwoorden
  • 24. Gonny  |  maart 23, 2009 om 4:46 pm

    Mooie cadeaus meid! Helemaal leuk ^^

    Beantwoorden
  • 25. Roooooooos  |  maart 23, 2009 om 5:37 pm

    Woow omg wat een cadeaus! Zoveel krijg ik nooit met mijn verjaardag!;)

    Vooral die blauwe tas van WE is errug mooi! En tof die lingeriebonnen; lingerie shoppen is altijd leuk 🙂

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  maart 23, 2009 om 5:39 pm

      Ja mijn vriend vond het de lelijkste tas ooit, wat? Ik vond ze echt kweet niet hoe tof.

      Beantwoorden
  • 27. eveline  |  maart 23, 2009 om 6:18 pm

    wooow wat krijg jij veel cadeau’s op je verjaardag!

    die tas <3333 ik ben echt verlieeefd 🙂

    Beantwoorden
  • 28. Jeske  |  maart 23, 2009 om 6:36 pm

    Keileuk tasje! En verder echt ontzettend verwend, ook echt veel geld heb je gehad!

    Beantwoorden
  • 29. Serena  |  maart 23, 2009 om 6:45 pm

    wow wat veel en wat veel leuke spullen! ah nu kan je foto’s maken van het asos tuniekje! 🙂

    Beantwoorden
    • 30. Kim  |  maart 24, 2009 om 10:23 am

      Jaa, die wil ik ook wel zien, zo’n mooi tuniekje!

      Beantwoorden
  • 31. Merel  |  maart 23, 2009 om 6:52 pm

    Leuheuk! en zoals je gevraagd had, laat ik een comment achter! Ik heb je blog pas net ontdekt, maar ben al grooots fan 😉

    Beantwoorden
  • 32. patricia  |  maart 23, 2009 om 6:52 pm

    gaaaaaaaaaf vet veel 😀 😀

    Beantwoorden
  • 33. Losanne  |  maart 23, 2009 om 7:08 pm

    Wauw, echt superverwend! Je jurkjes zijn zoo mooi!
    Ik heb trouwens je filmpje waarop je je jurkjes laat tonen al 6x gezien, ik vind het zó leuk!

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  maart 23, 2009 om 7:28 pm

      6x verlsaafd ofzo 🙂

      Beantwoorden
  • 35. Fenna  |  maart 23, 2009 om 7:09 pm

    ^^ leuke spullen!
    vooral je 2e jurkje is érg leuk

    Eclipse & Breaking dawn heb ik ook (hoewel ik BD een beetje raar vond haha 😛 maar ze lezen wel lekker!)

    Beantwoorden
  • 36. Stefanie  |  maart 23, 2009 om 7:36 pm

    Wauw, leuke cadeautjes! (:

    Beantwoorden
  • 37. Dhini  |  maart 23, 2009 om 8:32 pm

    Heel leuk cadeautjes

    Ik hou ook van koado`s 😀

    Beantwoorden
  • 38. Wendy  |  maart 23, 2009 om 8:38 pm

    wohoo! je hebt echt veel gekregen Evi 🙂 de Twilight boeken zijn echt leuk, ik heb ze allemaal uitgelezen hehe 😉

    Beantwoorden
  • 39. Katrien  |  maart 23, 2009 om 8:42 pm

    Omg! Ik wou dat ik ook zoveel kreeg..!
    Echt superleuke dingen! ö ;D

    Beantwoorden
  • 40. Lina  |  maart 23, 2009 om 9:31 pm

    My god, zoveel heb ik niet eens in mijn hele leven gekregen aan verjaardags EN kerst EN sinterklaascadeaus. (Nou vierde ik alleen met de klas sinterklaas op de basisschool maar toch.) Hoe rijk is je omgeving wel niet? Je wordt wel lekker verwend zeg, nice! En dat tuniekje van Asos is heel mooi!

    Beantwoorden
    • 41. lovetomakeup  |  maart 24, 2009 om 10:50 am

      Nu niet overdrijven eh 🙂

      Beantwoorden
  • 42. Hayat  |  maart 23, 2009 om 9:42 pm

    Mooie cadeaus allemaal!
    Have fun ermee haha

    Beantwoorden
  • 43. Eva  |  maart 24, 2009 om 9:06 am

    Woo super veel cadeau’s! Veel plezier ermee

    Beantwoorden
  • 44. Hanne  |  maart 24, 2009 om 7:14 pm

    Oooh wat leuke cadeaus!!!
    ik wou dat ik ook zoveel kreeg 😛
    Véél plezier ermee!

    Beantwoorden
  • 45. Karina  |  maart 24, 2009 om 7:51 pm

    Wow leuke cadeau’s!!! Geniet er maar lekker van!! Enne van wie heb je het geld gekregen? Van je ouders?

    Beantwoorden
    • 46. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:03 am

      Nee gewoon van familie in totaal.

      Beantwoorden
  • 47. tamara  |  maart 26, 2009 om 4:34 pm

    Wat een mooie spullen! Leuke jurkjes ook van Twin-set, waar is dat merk te koop?

    Beantwoorden
    • 48. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 5:57 pm

      Twin-set heeft hier niet echt winkels, het is te vinden in de betere winkels.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


