Coastal Scents: Nieuwe paletten

maart 23, 2009 at 8:58 am 29 reacties

Jaa je leest het goed Coastal Scents verwent ons weer met nieuwe paletten. En laten hun paletten nu ook steeds weer van goede kwaliteit zijn. Verleidelijk 🙂 Misschien dat ik na Pasen er een paar besteld.  Ik hoop dat ze dan bij Zoova verkrijgbaar zijn. Dit is een Duitse site, waar de prijzen lager zijn, de verzendkosten natuurlijk ook veel lager zijn en je hoeft geen rekening te houden met Dounekosten.

 

Hierbij het officiële filmpje van hun site. Ik vind het trouwens een beetje een dom filmpje, zo nep en geforceerd.

 

 

Enkele foto’s:

 

42 Color Double Stack Matte Shadow & Blush.

Hiervan vind ik vooral de paarstinten erg mooi, en aangezien ik daar nog niet veel van heb. Lijkt dit me wel een leuke.

De blushes lijken erg veel op het 10 Piece Profesional Blush Pallette, die je rechts op de foto ziet.

Ik zou zelf voor mat kiezen, aangezien ik de 88 Ultra Shimmer Palette al in mijn bezit heb.

 

 

Links: 32 Color Lip Palette

Rechts: 66 Color Lip Palette

 

Hier zou ik voor de 33 Color Lip Palette gaan. Aangezien er in de 66 Color Lip Palette een paar voor mij rare kleuren tussen zitten. Zolas de blauwtinten en het oranje. Verder denk ik ook dat de pans enorm klein moet uitvallen.

Denk aan de 88 palettes die zien er op foto ook veel groter uit dan in real life.

 

Professional Camouflage Concealer Palette

 

Erg handig voor visagisten die verschillende huidtypes moeten opmaken. Dit lijkt me ook heel leuk om te experimenten. Hoe de deking juist is, dat weet ik natuurlijk niet. Maar de eerste reviews zullen niet lang op zich laten wachten, hopelijk.

 

 

26 Shadow Blush Palette

 

Dit palette hebben ze al iets langer in hun assortiment, maar ik ben echt verliefd op de kleuren. En ik heb het nog steeds niet besteld 😦

 

Wat vinden jullie van de nieuwe palettes? Hebben of niet?

 

Ps: Check ook het filmpje dat ik bij de Sugar Sweeet Collectie heb bijgepost. Bedankt Shana voor de tip! In de namiddag post ik mijn verjaardagsgoodies zeker terug komen dus 🙂

Entry filed under: Make-up. Tags: , , .

Sugar Sweet Collectie van MAC Verjaardagskado’s

29 reacties Add your own

  • 1. Valerie  |  maart 23, 2009 om 10:24 am

    Aaargh, zoveel leuke palettes! Ik zou ze echt allemaal willen bestellen, maar dan moet ik hier thuis het gezaag weer aanhoren over al mijn make-up aankopen! Ik zou eigenlijk dringend m’n eigen huisje moeten hebben zodat ik kan blijven bestellen :).

    Beantwoorden
  • 2. serena  |  maart 23, 2009 om 10:39 am

    wow wat een mooie kleurtjes! ben nu op mn werk dus kan het domme filmpje helaas niet checken. hmmm ja, blauwe lippenstift?? hu? zou zelf ook voor die linker gaan. oeh de blushes zien er ook prachtig uit!! ^_^

    Beantwoorden
  • 3. Shohoda  |  maart 23, 2009 om 10:59 am

    Oeh apart filmpje idd haha, vooral die rechter is een beetje vreemd!

    Ik vind het wel heel mooi, van die palettes, maar ik koop toch liever losse kleinere paletjes denk ik 🙂

    Beantwoorden
  • 4. beautyblogastrid  |  maart 23, 2009 om 11:06 am

    Wow mooie palettes!

    Beantwoorden
  • 5. Ioni  |  maart 23, 2009 om 11:32 am

    Ik vind de palettes wel mooi maar ik denk dat ik altijd dezelfde kleuren zou gebruiken. Daarom bestel ik ’t maar niet 😀

    Beantwoorden
  • 6. joyca  |  maart 23, 2009 om 12:09 pm

    Ik vind alleen de concealer palette mooi, maja die heeft zoeva jammer genoeg niet!

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  maart 23, 2009 om 12:32 pm

      Nog niet 🙂
      Ik denk wel dat ze het binnekort zullen hebben.

      Beantwoorden
      • 8. joyca  |  maart 25, 2009 om 1:34 pm

        Ik hoop het indd.
        Ik kan geen duits dus kan het ook niet vragen of wanneer alles weer in stock is.

        Beantwoorden
        • 9. joyca  |  maart 25, 2009 om 1:35 pm

          ik las op lushious dat ze donderdag of vrijdag weer allemaal in stock zijn de paletten!

          Beantwoorden
          • 10. lovetomakeup  |  maart 25, 2009 om 8:23 pm

            Super, dan kunnen we onze gangen gaan 🙂

            Beantwoorden
  • 11. Ellen  |  maart 23, 2009 om 1:14 pm

    Ik heb de 26 palette en die is zooo mooi:D
    Ook heb ik de 88 en de 28 neutral palette…de neutral is mijn favoriet!
    Over het algemeen is de CS oogschaduw echt mijn fijnste oogschaduw, de pay off is super, ze brengen goed aan en blijven lang zitten! Ik hou van CS!

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  maart 23, 2009 om 1:36 pm

      Ja die wil ik ook echt heel graag. Ik heb juist dezelfde palets als jij en ook bij mij is de 28 mijn favoriet onder deze twee.

      Beantwoorden
  • 13. Saskia  |  maart 23, 2009 om 1:19 pm

    Aaaah, ik kijk zo graag naar al die kleurtjes 🙂

    Beantwoorden
  • 14. Shanna  |  maart 23, 2009 om 2:11 pm

    No thanks!:D Wat lief dat je me naam noemt!:D

    Ik moet ECHT die palette hebben met verschillende poeders voor je gezicht!!:O
    Lemming!!:P

    Beantwoorden
  • 15. missbeautylips  |  maart 23, 2009 om 2:19 pm

    ik wil ze allemaal hebben gewoon ! 😮
    lijkt me echt wel raar blauwe lippen :p

    Beantwoorden
  • 16. Madelon  |  maart 23, 2009 om 2:35 pm

    Hee bedankt voor die Duitse site! Ik wil al eeuwen de contourpalette, maar vind de verzendkosten echt wayyy to much! Dit scheelt echt super veel!

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  maart 23, 2009 om 5:44 pm

      Ja maar ze hebben niet veel in stock momenteel, echt jammer.

      Beantwoorden
  • 18. Jeske  |  maart 23, 2009 om 6:09 pm

    Ik wil nog steeds de 88 palette(A)

    Beantwoorden
  • 19. Merel  |  maart 23, 2009 om 6:54 pm

    Ik wil de lip palette (<3) en de concealer palette.
    En eigenlijk ook nog wel de (oude) blush en 88 palette ohmygod ik ben platzak 😛

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  maart 23, 2009 om 7:29 pm

      Ik wil ook nog wel wat, maar dan van Zoeva, jammer dat er zoveel uit stock is 😦

      Beantwoorden
  • 21. Cindy  |  maart 23, 2009 om 8:14 pm

    Mooie paletjes, had ze ook al gespot.
    Ik zou wel graag het concealer palette willen bestellen.
    Ik denk dat ik ook even wacht tot het op Zoeva staat.

    Beantwoorden
  • 22. Hayat  |  maart 23, 2009 om 9:27 pm

    Looks nice!
    Alleen ik zou dan alleen wat hebben aan de blush en concealer palettes, ik draag namelijk geen oogschaduw.[shame on me]

    Beantwoorden
  • 23. stefanie  |  maart 24, 2009 om 7:07 pm

    ik wil ook heel graag dat laatste pallete ❤

    Beantwoorden
  • 24. beautynerd  |  maart 29, 2009 om 6:58 pm

    Weet iemand hoe lang de verzendtijd is van Zoeva.
    Ik heb net 2 palettes besteld, de 88 shimmer en Neutral!

    De nieuwe palettes zijn ook weer supermooi!

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  maart 29, 2009 om 8:42 pm

      Niet zo lang normaal, ik denk dat je het binnen een week binnen hebt.

      Beantwoorden
  • 26. lovehim.  |  april 22, 2009 om 8:44 pm

    die palette van zoova zijn die hetzelfde als coastal scents? of niet

    Beantwoorden
    • 27. lovetomakeup  |  april 22, 2009 om 8:48 pm

      De paletes zijn identiek hetzelfde, Coastal Scents koopt ze ook gewoon bij een inkoper net als Zoova. Als ik jou was, zou ik daar dus bestellen.

      Beantwoorden
  • 28. lovehim.  |  april 22, 2009 om 8:50 pm

    ok dan ga ik dat vanavond meteen doen
    heb jij ze daar ook besteld ?
    en is de wachtijd lang eer dat je ze hebt want ik kan al niet meer wachten

    Beantwoorden
    • 29. lovetomakeup  |  april 22, 2009 om 8:53 pm

      Ik heb ze jammer genoeg bij Coastal Scents besteld en was dus veel meer geld kwijt.
      Bij Zoova heb je ze binnen een week bij je thuis, erg snel dus!

      xx evi

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


