Filmpje: Balou

maart 21, 2009 at 4:20 pm 55 reacties

Vandaag dus 2 filmpjes, joepie!!

ย 

Entry filed under: Filmpje.

Filmpje: Dressing Lente in Beautyland

55 reacties Add your own

  • 1. Evelien  |  maart 21, 2009 om 4:36 pm

    Oh wat een schatje Evi!
    Balou is echt cute ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 4:56 pm

      Ja hij is een dotje, momenteel ligt ie op mijn schootje te slapen.

      Beantwoorden
    • 3. Anneloes  |  maart 22, 2009 om 12:47 pm

      Waauw! Wat een mooie kat ^^
      Grijs met oranje ogen ๐Ÿ™‚ Luv hem!

      Beantwoorden
  • 4. Serena  |  maart 21, 2009 om 4:39 pm

    wat een poepiedoepie!! vooral met die strik!!!! aaaaw!

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 5:00 pm

      Wat ziet ie er feestelijk uit dan eh, gisteren had ie een paarse aan met een tekstje van Spring is in the air ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 6. Serena  |  maart 21, 2009 om 4:40 pm

    ps. kan je me mss vertellen hoe je foto’s in windows moviemaker kan zetten? ik ben er nog niet achter?? heb het vorige week pas gedownload.

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 5:00 pm

      Ik mail je hier straks over ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 8. Sarah  |  maart 21, 2009 om 4:42 pm

    Ik heb dezelfde in het lilac ๐Ÿ˜€ Spijtig genoeg is die van mij helemaal niet zo aanhankelijk als Britse Kortharen normaal zijn! ๐Ÿ˜ฆ
    Voor de rest is het echt een schatje! ^^

    Beantwoorden
  • 9. Hanne  |  maart 21, 2009 om 4:44 pm

    Oh! die is super mooi! en ik vind Balou ook wel een super leuke naam

    Beantwoorden
  • 10. Shohoda  |  maart 21, 2009 om 4:50 pm

    ‘Deze video is door de gebruiker verwijdert’ ? :(:(

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 4:55 pm

      Ja ik laad het even terug op, met muziek veel fijner ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 12. Frauke aka Makecupcake  |  maart 21, 2009 om 5:14 pm

    wat een cutie! Dat rode strikje staat ‘m gooed (:

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 5:42 pm

      Ja het slankt hem een beetje af eh ๐Ÿ™‚ Haha

      Beantwoorden
  • 14. Shohoda  |  maart 21, 2009 om 5:14 pm

    Ooh ja ๐Ÿ˜€

    Wat een liefje zeg, zo’n soort kat wil ik ook als ik een studiootje voor mezelf heb gevonden, echt super mooi/lief!

    Beantwoorden
  • 15. Jeske  |  maart 21, 2009 om 5:18 pm

    Oh wat een cutie! Echt zo lief hoe hij zo met zo’n schuin kopje in de camera kijkt. Die van mij kijkt altijd chagerijnig als ik de camera voor z’n gezicht hou… mja ik vind katten sowieso ubercute.

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 5:42 pm

      Die van mij begint altijd met dat koordje te spelen. Ik heb hem bijna nog nooit te goei op foto gekregen.

      Beantwoorden
  • 17. Jeske  |  maart 21, 2009 om 5:19 pm

    Wat een schatje zeg, vooral met dat strikje:D! hihi, ik moet nu eigelijk denken aan die beer uit jungle book, die heet toch ook balou:$(A)? (Wat overigens wel een super leuke naam is!)

    Beantwoorden
  • 18. Mieke  |  maart 21, 2009 om 5:34 pm

    Aaawh!, how cute!

    Beantwoorden
  • 19. Kellyy  |  maart 21, 2009 om 5:43 pm

    Haha heel lief zeg!
    Vooral dat strikje!

    Beantwoorden
  • 20. Jennifer  |  maart 21, 2009 om 5:52 pm

    Wat ongelooooofelijk lief (L)!
    welk nummer heb je eronder gezet? zou graag de titel weten!

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 6:19 pm

      Het liedje is van Akon: Come back to me.

      Beantwoorden
  • 22. Ingrid  |  maart 21, 2009 om 5:53 pm

    Wat een lieverd! Ook een hele mooie kleur vacht.

    Je filmpje over je kleding was ook erg leuk om te zien. Jammer dat dat soort kleedjes mij niet staan, gezien ik klein van stuk ben.. Maar leuk om het van anderen te zien ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
  • 23. Tessa  |  maart 21, 2009 om 6:12 pm

    Ohh die is schattigggg :d:d:d

    Beantwoorden
  • 24. Renee  |  maart 21, 2009 om 7:10 pm

    echt super schattig ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 25. Dorien  |  maart 21, 2009 om 7:20 pm

    Ik heb echt zoveel schrik van katten
    maar deze zou ik zelfs durven aaien
    Super cute ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 10:52 pm

      OOh dat had ik ook echt in het begin, als ik in bed lag durfde ik mijn ogen niet open te doen omdat ikschrik had dat ie er in ging krabben. Maar hij is zooo sweet, tijdens het nagel knippen begon hij te snorren ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 27. Lucie  |  maart 21, 2009 om 7:38 pm

    wat schattig!

    Beantwoorden
  • 28. sofie  |  maart 21, 2009 om 7:49 pm

    Ooooooooooh ๐Ÿ™‚ zo’n mooike!!!! Ik wil ook zo’n katje!!!

    Beantwoorden
    • 29. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 10:44 pm

      Laat je vriend dit filmpje zien, en hij is verkocht!

      Beantwoorden
  • 30. Hayat  |  maart 21, 2009 om 7:52 pm

    Lieflieflief!

    Beantwoorden
  • 31. nesrine  |  maart 21, 2009 om 8:04 pm

    omg zo schattig en vooral met dat strikje zo liefff

    Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 10:41 pm

      Nu nog een dasje ๐Ÿ˜‰

      Beantwoorden
  • 33. Janneke  |  maart 21, 2009 om 8:18 pm

    Wat n mooi beestje (L)

    Beantwoorden
  • 34. Fleur  |  maart 21, 2009 om 9:36 pm

    Wat een mooi beest! Super schattig met het rode strikje ook om! Wel grappig want mijn hond heet balou ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 35. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 10:39 pm

      Nou die wil ik ook wel eens zien, maar onze Balou heeft het niet zo op honden.

      Beantwoorden
  • 36. Maja  |  maart 21, 2009 om 9:45 pm

    Balou is echt een schatje zeg! Ik heb zelf een witte kater met rode vlekjes. Ik ben echt dol op katten ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 37. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 10:39 pm

      Een witte met rode vlekken? Dat heb ik nog nooit gehoord.

      Beantwoorden
      • 38. Maja  |  maart 21, 2009 om 11:05 pm

        Jaah niet knal rood hoor, maar volgens de dierenarts is het rood haha. Het zit wel ergens tussen rood en bruin in.


        Beantwoorden
        • 39. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 11:16 pm

          Wat een schattie! Vooral die tweede en derde foto

          Beantwoorden
  • 40. valerie  |  maart 21, 2009 om 10:41 pm

    aaah super lieff!!
    vooral met dat roze strikjee.

    Beantwoorden
  • 41. Saskia  |  maart 21, 2009 om 11:24 pm

    Ooooh, leuk hรฉ, dieren ๐Ÿ™‚
    En die strik , hihi ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 42. JJEENNYY  |  maart 22, 2009 om 7:25 am

    Wat toch ook super lief!
    Zelf heb ik 4 britse langharen en 1 britse korthaar die 3 weken geleden een nestje heeft gekregen! Echt super schattig!
    Het zijn zulke geweldige beesten omdat een raskat zoveel meer karakter heeft als een huis,tuin en keuken kat..
    Mooi katje!

    Beantwoorden
    • 43. Selien  |  maart 27, 2009 om 8:42 am

      Haha dat ben ik niet met je eens,
      mijn ouders hebben voor mij wat raskatten gehad (4)
      die allemaal wat mankeerde, last van nieren, niesziekte,
      en weet ik veel wat.

      wij hebben 16 jaar een europese korthaar kat gehad, die helaas 2 weken geleden ingeslapen moest worden en die heeft voorheen nooit wat mankeerd. nu helaas kanker dan.

      Beantwoorden
  • 44. Lala  |  maart 22, 2009 om 10:14 am

    Wat schattig! Ik dacht eerlijk gezegd alleen dat ze was overleden, zo’n filmpje vond ik het een beetje hihi sorry.

    Maar super leuke kat, ben zelf meer een hondenmens maar katten van andere mensen vind ik altijd heel leuk haha

    Beantwoorden
  • 45. Eef  |  maart 22, 2009 om 11:10 am

    wat een poepie zeg!! ik dacht eerlijk gezegd ook dat ze er niet meer was door het trieste muziekje maar gelukkig lees ik dat ze lekker bij je lag!

    ik ben normaal niet zo van de poezen, meer van de doggies, maar balou is cute!

    Beantwoorden
    • 46. lovetomakeup  |  maart 22, 2009 om 7:15 pm

      Hahaha idd het lijkt net zo.

      Beantwoorden
  • 47. Elien  |  maart 22, 2009 om 11:40 am

    Heeee, je staat op MissLipgloss.nl ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 48. lovetomakeup  |  maart 22, 2009 om 7:14 pm

      Idd joepie!!

      Beantwoorden
  • 49. Kim  |  maart 23, 2009 om 12:57 pm

    Wat een schatje! Echt een mooie poes! Heb er ook drie, zo leuk om samen lekker te kroelen en ze hebben allemaal een eigen karaktertje; echt grappig.

    Beantwoorden
    • 50. lovetomakeup  |  maart 23, 2009 om 1:35 pm

      Drie, wauw. Ik wil er ook nog wel รฉรฉntje, een speelkameraadje voor Balou.

      Beantwoorden
      • 51. Kim  |  maart 23, 2009 om 3:36 pm

        Die tweede, Moby’tje, hadden we ook genomen als speelkameraadje voor Tommetje, de oudste, maar die kijkt helemaal niet om Moby. Tommetje is echt een loner, die had liefst van al alleen gebleven, denk ik, dan kon hij alle aandacht krijgen. Dus hebben we vorig jaar Kizzy in huis gehaald (in de winkel zeiden ze dat het een mannetje was, bleek het bij de dierenarts een meisje te zijn) voor Moby. Die twee komen ietwat overeen, ik betrap ze geregeld in een gevecht. Dat meisje is echt een klein terroristje. Echt samen spelen doen ze niet maar ze negeren elkaar tenminste niet zoals Tommetje met die ander twee doet. Ik vind meerdere katten in huis echt leuk – veel beweging en veel liefde – maar of je Balou er een plezier mee gaat doen…

        Beantwoorden
        • 52. lovetomakeup  |  maart 23, 2009 om 5:42 pm

          Ja dat is wel waar, ik denk dat ie veel te veel geniet van al die aandacht die hij alleen krijgt. Een klein terroristje…haha. Post je eens foto’s van je katten op je blog?

          Beantwoorden
          • 53. Kim  |  maart 24, 2009 om 10:13 am

            Ik heb een paar maanden geleden eens een blog over hen geschreven: http://kimpersoonlijk.blogspot.com/2008/07/poezekes.html, er staan een paar foto’s bij. Op Facebook staan er nog meer, maar ik ben van mijn vriend moeten stoppen met foto’s van hen te posten omdat ik er bijna uitsluitend foto’s van hen opzette, haha.

            Beantwoorden
  • 54. lisa  |  maart 24, 2009 om 11:42 am

    Aah wat een schatje lijkt t me zeg!

    Beantwoorden
  • 55. Janine  |  april 21, 2009 om 6:37 pm

    Wat lief zeg! Een brits korthaar, of niet? ๐Ÿ™‚ Wij hebben ook een blauwe brit, haha.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


