Gratis makeup product

maart 20, 2009 at 10:00 am 68 reacties

Hi Ladies!

Hierbij een leuke tip van Yaëll, zij is 20 jaar en studeert Reclame, Marketing & Communicatie in Amsterdam. En voor haar stage werkt ze aan een consumentenonderzoek naar make-up gebruik.

En wie kan haar daar beter helpen dan wij? 🙂 Naast dat je een student helpt, hangt er ook iets leuks aan voor jou, als je de enquête invult, krijg je een gratis make-up product naar jou thuis opgestuurd.

Bovendien mag ze ook nog eens een aantal make-up thuis party ter waarde van 100€ weg geven. Hoe fun is dat!

Ik heb ze zelf ook al ingevuld, en het duurt echt niet langer dan 10 minuten. Deze is zo wel voor België als Nederland beschikbaar.

 

Dus klik massaal hier, vul het even snel in en maak kans op die make-up party!!

Entry filed under: Uncategorized.

Styliss EMU’s met korting

68 reacties Add your own

  • 1. Kim  |  maart 20, 2009 om 10:35 am

    Had hem gisteren al ingevuld. Voor (gratis) make-up doen we alles hé 😉

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 10:59 am

      Echt eh, voor de ‘wetenschap’ doen we alles 🙂

      Beantwoorden
  • 3. Eva  |  maart 20, 2009 om 10:45 am

    Leuk! Heb hem meteen ingevuld.

    Beantwoorden
  • 4. Ellen  |  maart 20, 2009 om 10:46 am

    Ah wat leuk, meteen even gedaan!
    dankjewel voor de tip 😀

    Beantwoorden
  • 5. Kellyy  |  maart 20, 2009 om 11:30 am

    Heb m gister ook al ingevuld 😀

    Beantwoorden
  • 6. Gonny  |  maart 20, 2009 om 1:29 pm

    Heb hem ingevuld…^^

    Beantwoorden
  • 7. Evelien  |  maart 20, 2009 om 1:47 pm

    Me too ! 😀

    Beantwoorden
  • 8. Lesley-Ann  |  maart 20, 2009 om 2:41 pm

    Dankje 😀

    Beantwoorden
  • 9. Carina  |  maart 20, 2009 om 3:00 pm

    Heb hem ingevuld 😀

    Beantwoorden
  • 10. Janneke  |  maart 20, 2009 om 3:05 pm

    & ook ik heb hm ingevuld

    Beantwoorden
  • 11. ilona  |  maart 20, 2009 om 3:11 pm

    ik heb hem ook ingevuld! nu maar afwachten of en wat we krijgen 😉

    Beantwoorden
  • 12. steffi  |  maart 20, 2009 om 3:38 pm

    ik ben op dit moment ook bezig met mijn eindwerk en ik weet hoe moeilijk het is om mensen te ronselen om mee te doen aan een enquête dus ik doe ook mee 😀 gewoon om haar een plezier te doen!

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 5:46 pm

      Ze haalt zeker goede punten, met zoveel mensen die meedoen. Geef me de link van jou enquête en ik vul hem ook even in. Over wat gaat je eindwerk?

      Beantwoorden
  • 14. spykie33  |  maart 20, 2009 om 4:28 pm

    Leuk! ben benieuwd wanneer we het krijgen 🙂 Heb ook mee gedaan 😉

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 5:45 pm

      Ik ook, en wat we krijgen 🙂

      Beantwoorden
  • 16. Liza  |  maart 20, 2009 om 4:39 pm

    Rimmel London wil dus overduidelijk weten hoe ze in de markt liggen, haha! Maar stuur mij dat gratis product maar! Leuk dat je ons dit even meldt, heb hem dus gelijk ingevuld!

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 5:45 pm

      Haha echt eh! Deze student haalt al vast goede punten.

      Beantwoorden
  • 18. Senna  |  maart 20, 2009 om 5:03 pm

    Hahaha.. grappig hoe we massaal toehappen voor de gratis goodies! Ik heb ook zojuist de enquête ingevuld en ben naast het gratis product dat ik zal ontvangen ook benieuwd of ze iets met onze suggesties zullen doen..? xx

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 5:44 pm

      Heb jij er dan al producten van? Want ik kan zelf weinig suggesties geven, ik heb er niets van. Ik ken het zelfs nog eens niet zo goed, ik weet dat het in het Kruidvat ligt, en dat is het ook.

      Beantwoorden
      • 20. Jeske  |  maart 20, 2009 om 10:13 pm

        Ik ben toenstraks naar de kruidvat geweest, en ze hadden een hele grote uitverkoop bak staan, waar alles voor 50 cent te koop was:D! En natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan(A). Toen zag ik allemaal spulletjes van GOSH (ook vor 50 cent!) en ik dacht die moet ik hebben:P! Dus nu heb ik 2 lakjes gekocht van GOSH en een effect powder, en een essence jelly baby lakje en een P2 pro white basic:D.

        (haha eigelijk gaat dit helemaal niet over rimmel:$)

        Beantwoorden
      • 21. Senna  |  maart 21, 2009 om 11:10 am

        Ik heb zelf ook niet zo heel veel producten van Rimmel. Enkel een 5-tal basics zoals wenkbrouwpotlood (overigens wel het beste potlood ooit), e/s, lakje en dat soort dingen. Ik heb juist aangeven dat de reden dat ik weinig Rimmel had lag aan het feit dat ik het merk wat stoffig en weinig vernieuwend vond en dat ze een voorbeeld zouden moeten nemen aan merken zoals MAC die telkens met leuke limited editions komen zoals de HK collectie en de producten telkens weer vernieuwen. Ja, ik weet het klinkt erg oppervlakkig maar ik wordt ook al sneller tot een aankoop verleid wanneer de verpakking er mooi uit ziet… dat waren zo’n beetje mijn suggesties 😉

        Beantwoorden
        • 22. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 3:57 pm

          Ik ook, verpakking doet echt al veel. Maar het moet natuurlijk ook nog wel een beetje goed zijn, want als het alleen maar cute is, hebben we er ook niet veel aan eh 🙂

          Beantwoorden
  • 23. Lina  |  maart 20, 2009 om 5:12 pm

    Ik heb hem ook ingevuld, maar toen stond er opeens dat je dan Rimmel krijgt, maar ik heb zo’n gloedhekel aan Rimmel. :p

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 5:41 pm

      Ik was ook benieuwd voor welk merk het was. Ik heb er zelf nog nooit niets van gehad, dus ik heb er nog geen mening over.

      Beantwoorden
  • 25. Lucie  |  maart 20, 2009 om 5:41 pm

    Ik ben benieuwd, gebruik nooit zoveel van Rimmel. 🙂

    Beantwoorden
  • 26. nesrine  |  maart 20, 2009 om 5:43 pm

    heb hem ook ingevuld ik vind rimmel een goed merk dus dat komt goed uit :p

    Beantwoorden
  • 27. Nina  |  maart 20, 2009 om 6:52 pm

    Bedankt voor de tip!! 😀

    Beantwoorden
  • 28. MvrtjKelly  |  maart 20, 2009 om 7:03 pm

    Ik heb hem ook ingevuld, heb zelf maar een paar dingen van Rimmel. Kreeg ooit een gratis oogpotlood ervan bij de CosmoGirl, die vind ik wel fijn en gebruik ik nog altijd vaak.

    Beantwoorden
  • 29. Shohoda  |  maart 20, 2009 om 7:09 pm

    Ik had hem al ingevuld 😀

    Beantwoorden
  • 30. Marijke  |  maart 20, 2009 om 7:25 pm

    ik heb hem ook al ingevuld! ben ook superbenieuwd wat we gaan krijgen… 🙂 de bronzer is in ieder geval super!

    Beantwoorden
  • 31. Hanne  |  maart 20, 2009 om 7:41 pm

    Wat handig! heb hem ook ingevuld.
    Ben er alleen vergeten bijzetten dat ik uit België kom, hopelijk is dat geen probleem.. x

    Beantwoorden
  • 32. assiepoester  |  maart 20, 2009 om 7:56 pm

    Had het al ingevuld.
    Ik ben wel tevreden over Rimmel. Ik koop er vaak mascaras van, heb nu ook de sexy curves mascara (is een goeie!). Ook heb ik er aantal l/s en l/g van.
    Ben benieuwd wat het gratis product zal zijn.

    Beantwoorden
  • 33. Saskia  |  maart 20, 2009 om 8:23 pm

    Ik heb de enquête ook ingevuld 🙂

    Beantwoorden
  • 34. Lisa  |  maart 20, 2009 om 10:09 pm

    Hahahaha ik helemaal RImmel afkraken, (ik vind het echt een verschrikkelijk merk) staat er dat je daarvan iets thuisgestuurd krijgt 😛

    Beantwoorden
  • 35. Tessa  |  maart 21, 2009 om 10:14 am

    Ik vond het eigenlijk best leuk om in te vullen 🙂 en Rimmel is vergelijkbaar met Gosh vind ik (prijs/kwaliteit)

    Beantwoorden
    • 36. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 4:01 pm

      Niet slecht dus 🙂

      Beantwoorden
  • 37. Serena  |  maart 21, 2009 om 4:39 pm

    heb em gisteren op het werk ingevuld! 😀

    Beantwoorden
  • 38. Nadine  |  maart 21, 2009 om 5:11 pm

    Ingevuld!

    Beantwoorden
  • 39. Katrien  |  maart 21, 2009 om 9:33 pm

    Waauw superleuk!
    Ingevuuuuld! Ben ook eeecht heeel nieuwsgierig wat we krijgen… Als je nog is zoiets vind, laat maar weten! Het is echt wel leuk 😉

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 10:40 pm

      Tuurlijk ik laat jullie zeker iets weten dan!

      Beantwoorden
  • 41. Anna  |  maart 26, 2009 om 11:05 am

    wil ik hem invullen.. krijg ik dit:

    !! HELAAS, GENOEG RESPONDENTEN HEBBEN DE ENQUETE INGEVULD. BEDANKT VOOR JE INTERESSE, MAAR NIEUW INGEVULDE ENQUETES WORDEN VANAF NU NIET MEER GEANALYSEERD EN JE KRIJGT NU DUS OOK GÉÉN PRODUCT MEER THUISGESTUURD !!

    Beantwoorden
    • 42. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 6:06 pm

      Haha ze zullen te veel inzending hebben gehad.

      Beantwoorden
  • 43. Hanne  |  maart 30, 2009 om 5:46 pm

    Heb jij het al binnen? ik nog niet ….

    Beantwoorden
  • 44. Hanne  |  april 5, 2009 om 4:41 pm

    hoop dat ik het maandag krijg …

    Beantwoorden
  • 45. Serena  |  april 5, 2009 om 7:53 pm

    het zal wel iets van Rimmel London zijn, ben ook benieuwd wat!

    Beantwoorden
  • 46. Sherona  |  april 9, 2009 om 12:28 pm

    Hoi.. ik ben van een andere forum.. en daar kregen we deze link ook.. de meesten hebben het vandaag binnen gekregen.. dus denk dat dat voor jullie ook wel geldt..
    ik heb zelf de rimmel sexy curves mascara gekregen, de rest eigenlijk ook, denk dat jullie dit ook wel zullen krijgen..

    xx

    Beantwoorden
  • 47. Sherona  |  april 9, 2009 om 12:30 pm

    oh haha ik ben sherrii van het lb-forum.. kom er nu pas achter dat dit jouw blog is evie.. sorry ahahahahah

    xx

    Beantwoorden
  • 48. Fenna  |  april 9, 2009 om 3:38 pm

    Ik kreeg een sexy curves mascara 🙂

    Beantwoorden
  • 49. Sabine  |  april 9, 2009 om 4:38 pm

    Ik heb nog niks :O

    Beantwoorden
  • 50. Sarah  |  april 9, 2009 om 4:57 pm

    Ik heb ook nog niks! 😦

    Beantwoorden
  • 51. Marie  |  april 9, 2009 om 5:24 pm

    er lag vandaag een leuke versierde envelop op de deurmat met daarin een sexy curves mascara, heel blij ermee! 🙂

    Beantwoorden
  • 52. ankeee  |  april 9, 2009 om 6:05 pm

    Ja iedereen krijgt de sexy curves mascara geloof ik, ik had hem ook

    Beantwoorden
  • 53. Sabine  |  april 9, 2009 om 7:11 pm

    Speaking about the devil:Ik kreeg net het pakketje!

    Beantwoorden
  • 54. Kellyy  |  april 9, 2009 om 7:14 pm

    Ik heb m ook vandaag binnen gehad!!

    Beantwoorden
  • 55. Marleen  |  april 9, 2009 om 7:42 pm

    ik heb hem binnen!
    mascara.
    harstikke leuk

    Beantwoorden
  • 56. Lee;  |  april 9, 2009 om 7:47 pm

    Heb ‘m ook binnen! ;D
    Heb de volume flash mascara (die rode)
    Heel goed!

    Beantwoorden
  • 57. MvrtjKelly  |  april 9, 2009 om 7:54 pm

    Ik heb hem ook binnen! Zelfs de enveloppe was girly! 😛

    Beantwoorden
  • 58. Rianne  |  april 9, 2009 om 8:54 pm

    Hebbes!
    De fijnste mascara éver. 😀

    Beantwoorden
  • 59. Serena  |  april 9, 2009 om 10:24 pm

    me too!! en iedereen gaat het straks tegelijk reviewen, hihi!!

    Beantwoorden
  • 60. Katrien  |  april 9, 2009 om 11:09 pm

    ik heb hem nog niet gekregen 😦

    Beantwoorden
  • 61. Katrien  |  april 10, 2009 om 9:39 am

    Ik ook niet 😦
    Straks is kijken in die brievenbus! 🙂

    Beantwoorden
  • 62. Katrien  |  april 10, 2009 om 9:42 am

    oh ik heb heeeeem!
    Wauw, ik ben echt superblij! 😀
    Ik moet hem wel nog testen, maar dat doe ik straks wel 🙂

    Beantwoorden
  • 63. Miss_Sofie  |  april 10, 2009 om 10:39 am

    Ik heb de mascara!!!

    ik ben super blij 🙂

    Beantwoorden
  • 64. steffi  |  april 10, 2009 om 10:52 am

    ik heb ook nog nix 😦

    Beantwoorden
  • 65. Esra  |  april 10, 2009 om 12:40 pm

    Ik heb hem vanochtend ontvangen 😀
    het is de Volume Flash Mascara t.w.v €9,99 !
    Ik heb hem al uitgeprobeerd maar ik vind dat hij alleen maar verlengt en geen volume maakt (op de verpakking staat 5x meer volume)

    Beantwoorden
  • 66. Katrien  |  april 10, 2009 om 1:11 pm

    Jaaaaaaaaaaaaah ik heb hem ook!!!
    Maar ik heb geen sexy curves mascara gekregen, kheb een rode genaamd volume flash!!!
    En ik vind hem super goed!!!
    Kdenk dat de meiden van België hem vandaag krijgen aangezien alle andere nederlandse meiden hem al gistere hebben ontvange!!!

    Beantwoorden
  • 67. Janneke  |  april 10, 2009 om 2:33 pm

    de sexy curves mascaraa!

    Beantwoorden
  • 68. Senna  |  april 10, 2009 om 4:57 pm

    Ik heb ook nog niets mogen ontvangen misschien na het weekend? x

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


