EMU’s met korting

maart 20, 2009 at 11:55 am 42 reacties

UGG’s hate it or love it.

 

Ik vond het zelf ook echt vreselijk lomp, maar na menig winters met ijskoude voeten te hebben rond gelopen. Moest ik nu toch wel eens weten wat er nu zo speciaal aan was, dat zoveel mensen het droegen.

µNa een maand wachten had ik een mooi paar Chestnut binnen. Ik stak mijn voet erin, en waaaaaaaaauw, dit was liefde!! Heerlijk zacht, warm, het was precies alsof je op een donslaken liep zo zacht was. Byebye koude voeten, hello soft and warm feeling!

 

Naast de  dure UGG’s (die voor vele niet betaalbaar zijn) hebben we EMU’s, dit Australisch merk wint in een razend tempo aan populariteit. Ze zijn net zoals de UGG’s gemaakt van schapenvacht en merionowol.

 

Ok, ik weet dit is niet echt een seizoensgebonden update, het zonnetje schijnt en ik ga hier even schrijven over EMU’s 🙂 . Very strange, I know.

 

Maar ik kreeg vandaag een heel leuk mailtje van The Nature Shop, tot en met 23 maart, krijg je 15% korting op de hele collectie. Waardoor ze echt goedkoop worden, bovendien is de shipping ookgeheel gratis. En bij een besteding van 100€ krijg je een upgrade naar een volledig traceerbaar verzenden, met een levertermijn van 4 tot 6 dagen.

 

 

Van al deze lage prijzen zou men gaan twijfelen aan de echtheid van deze producten. Ik was zelf ook nog al sceptisch in het begin, dit kon niet voor deze prijzen. Maar op de site van EMU zelf staan ze als officiële dealers (100% echt dus).

 

Ze worden rechtstreeks uit Nieuw Zeeland verzonden, ik had ze zelf binnen een week binnen, het kan natuurlijk altijd langer duren. Mocht er iets niet goed zijn, hebben ze een return adres voorzien in de UK.

 

Enkele foto’s:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hip Sand nu voor 54€

 

Hip Button Chocolate nu voor 58€

 

Bronte High Chestnut nu voor 50€

 

Stinger High Black nu voor 109€

 

Stinger Low Chocolate nu voor 92€

 

Bronte Low Sand voor 41€

 

 

Ik heb zelf een paar Bronte High Chocolat en Bronte Low Sand, ik raad zelf de Stinger aan, iets duurder dan de Bronte, maar dan heb je geen witte schapenvacht, maar bruine of zwarte. Heel erg leuk!

 

Dus wil je je nog even snel verwennen met een paar leuke winterschoenen, neem dan snel een kijkje op de site van de Natureshop. Of je kan ze ook bestellen bij Asos, hier liggen de prijzen wel iets hoger.

Entry filed under: Fashion. Tags: , .

Gratis makeup product Filmpje: Dressing

42 reacties Add your own

  • 1. Evelien  |  maart 20, 2009 om 12:07 pm

    Hip Sand vind ik heel erg mooi 😀

    Beantwoorden
  • 2. Mri.  |  maart 20, 2009 om 12:11 pm

    Ok een beetje off season maar dat maakt echt niet uit! Leuk dat je ook veel over fashion schrijft

    Beantwoorden
  • 3. Kim  |  maart 20, 2009 om 12:19 pm

    En toch zul je dat onder geen beding ooit aan mijn voeten krijgen 😀 Geef mij maar een mooi paar hakken, dit weekend komt er trouwens een column online op Beautyreview over het dragen van stiletto’s 🙂

    Beantwoorden
  • 10. Evelien  |  maart 20, 2009 om 12:25 pm

    Ik ga eventjes lekker afwijken maar: het BG forum doet het niet!? Of ligt dat nu aan mijn computer?

    Beantwoorden
  • 11. Jeske  |  maart 20, 2009 om 12:41 pm

    Hip sand is super mooi! Volgens mij zijn ze ook heel comfortabel:)

    Beantwoorden
  • 12. Eef  |  maart 20, 2009 om 1:06 pm

    dit soort schoenen/sloffen komen er bij mij echt niet in, haha!

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 1:12 pm

      Wacht maar tot je ooit je voet er hebt ingestoken, zoo heerlijk zacht.

      Beantwoorden
  • 14. Kellyy  |  maart 20, 2009 om 1:53 pm

    Ja als je eenmaal Uggs hebt, wil je niet anders meer 😛
    Ik kan niet zonder!

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 5:57 pm

      jij begrijpt me se 🙂

      Beantwoorden
  • 16. Rowin  |  maart 20, 2009 om 2:55 pm

    Kijk, dat scheeld echt geld!

    Beantwoorden
  • 17. Janneke  |  maart 20, 2009 om 3:09 pm

    Don’t like them.. Hoewel ze wss wel goddelijk zullen zitten haha

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 5:50 pm

      ik ga ook voor de goddelijkheid 🙂

      Beantwoorden
  • 19. Lotte  |  maart 20, 2009 om 3:25 pm

    Dat ziet er verleidelijk uit… voor de volgende winter dan. Hier schijnt op dit moment het zonnetje zo vrolijk dat m’n hoofd niet staat naar laarzen.

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 5:49 pm

      Ik was helemaal vergeten dat het vandaag de eerste dag van de lente is, slaag ik wel even de plank volledig mis 🙂

      Beantwoorden
  • 21. Liza  |  maart 20, 2009 om 4:56 pm

    Ok, de zomer komt eraan ja (hopen we :-)), maar deze wilde ik al eerder bestellen en nu heb ik het dan werkelijk gedaan! Ik heb de Hip Button Sand besteld. Ben benieuwd ;-)!

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 5:44 pm

      Super, laat me even weten wanneer je ze binnen hebt!

      Beantwoorden
  • 23. A.ngela  |  maart 20, 2009 om 5:07 pm

    Hebben ze nou geen maat 40? 😮
    Ze zien er wel hartstikke leuk uit!

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 5:43 pm

      Jawel toch, het gaat tot maat 41.

      Beantwoorden
  • 25. sofie  |  maart 20, 2009 om 5:11 pm

    Tja…. ik weet het niet. Ze zien er zo lomp uit maar ze zijn wel heerlijk zacht en warm… wat een dilemma!!! 🙂

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 5:41 pm

      Geloof me die lompheid neem je er ooh zo graag bij! 🙂

      Beantwoorden
  • 27. Elien  |  maart 20, 2009 om 5:17 pm

    Wat leuk, ik wou er mij ook kopen deze winter maar het is er niet van gekomen… Volgend jaar dan maar 🙂

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 5:40 pm

      Ja is een beetje raar om nu nog winterschoenen te kopen, maar de prijs is ooh zo verleidelijk 🙂

      Beantwoorden
  • 29. Lucie  |  maart 20, 2009 om 5:42 pm

    Ik vind de UGGs echt 100x mooier dan EMU’s.. dus ik blijf trouw aan UGG Australia!

    Beantwoorden
  • 30. nesrine  |  maart 20, 2009 om 5:47 pm

    nee kzou nu toch veel liever een paar gladiatorsandalen kopen dan dit ik ben trouwens zo blij dat de winter achter de rug is eindelijk… (khaat winter)

    Beantwoorden
  • 31. Benthe  |  maart 20, 2009 om 6:25 pm

    Vind alleen degene met strikjes leuk. De rest.. Nee, niks!

    Beantwoorden
  • 32. Senna  |  maart 20, 2009 om 6:50 pm

    Ik was voorheen ook helemaal niet van de Uggs; vond ze lomp, log en mannelijk ogen. Drie seizoenen later heb ik me ook laten verleiden en heb ik ook een paar Uggs en moet zeggen dat ik ze heel vaak aangehad heb vooral nu ik de laatste tijd ga voor gemak ipv enkel de look. Ze lopen gewoon heerlijk!
    Overigens vind ik van de bovenstaande laarzen m.n. de Hip Sand heel erg mooi. Ik denk alleen niet dat ik ze ga bestellen (hoewel de prijzen wel heel erg verleidelijk laag liggen) omdat de lente al in aantocht is. Ik ga dr even een nachtje over slapen want je weet het maar nooit met mij 😉
    xx

    Beantwoorden
  • 33. Hanne  |  maart 20, 2009 om 7:39 pm

    Ik was er eerst ook niet voor, maar als ik iemand zie die ze leuk combineert, ga ik ze zelfs nog mooi vinden! 😀

    Beantwoorden
  • 34. Shohoda  |  maart 20, 2009 om 7:47 pm

    Nee dit is niks voor mij!

    Beantwoorden
  • 35. assiepoester  |  maart 20, 2009 om 7:52 pm

    Dat zijn mooie alternatieven van de echte uggs en goedkoper!
    Ik draag zelf GEEN Uggs. Vind ze niet zo mooi. Maar smaken kunnen veranderen dus wie weet wat ik de volgende winter draag, mits de uggs nog in zijn 😛 (anders gewoon laarzen)

    Beantwoorden
  • 36. Hayat  |  maart 20, 2009 om 9:34 pm

    Ik vond UGGS, toen ik ze voor het eerst zag, ook belachelijk lelijk. Maar nu heb ik zelf een paar en ik vind ze juist nu leuk haha!

    Beantwoorden
  • 37. Wendy  |  maart 21, 2009 om 12:03 am

    Ik heb een paar ‘neppe’ Uggs van Skechers, ze lopen wel fijn hoor! Lekker warm 😉
    Dit zijn ze 😛 http://img509.imageshack.us/img509/4585/skecherspearmint6li9.jpg
    Maare ik moet even passen denk ik voordat ik een EMU ga aanschaffen. Ze vallen meestal wel groot toch?
    Ik vind de Bronte high chocolate wel mooi 😀
    Ps Evi ik heb je recept van de pasta op mijn blog gelinked, hopelijk vind je het niet erg 😉
    Groetjes Wendy

    Beantwoorden
  • 38. Losanne  |  maart 21, 2009 om 8:53 am

    Waauw, Bronte high chestnut.
    En maar 50€!

    Beantwoorden
  • 39. Zefa  |  maart 21, 2009 om 11:05 am

    Ik ga me er niet aan wagen, ben klein en niet gezegend met smalle bovenbenen, dus geen uggs of emu’s voor mij :-). Weet er trouwens iemand wat er met miss glamourista is gebeurd? Haar blog bestaat niet meer…

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  maart 21, 2009 om 3:58 pm

      Ik heb geen idee, ik hoop dat alles ok is.

      Beantwoorden
  • 41. Lies  |  maart 23, 2009 om 9:31 am

    Weet iemand of EMU Boots ook gewoon in België verkocht worden?

    Beantwoorden
    • 42. lovetomakeup  |  maart 23, 2009 om 10:25 am

      Ja hoor, alleen kosten ze hier veel duurder. De Stinger zijn bv. 179€. Natuurlijk ga je ze nu niet vinden in de winkels 🙂

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


