Winnaar verjaardagswens

maart 19, 2009 at 9:41 am 16 reacties

 

Lieve dames/meiden (jongens, mannen?)

Eerst en vooral bedankt voor al die leuke en lieve wensen. Het was echt super fijn om er zoveel te krijgen. Wat zijn jullie toch lief. Ik vind het echt super de sfeer die hier hangt.  

Het was echt moeilijk om een winnaar te kiezen, want er zater er echt veel leuke en originele tussen. Maar ik heb na lang nadenken gekozen voor de wens van: ………. (tromgeroffel, tromgeroffel, tromgeroffel)

 

                                                                                    

                                                                                              *  LIEKE *

En dit was haar wens:

 

Ik wens je:

2 paar killerheel pumps+
2 paar superrelaxte stoere sneakers+
2 paar mooie leren laarzen+
2 paar fijne slippertjes
2 prachtig mooie tassen+
2 mooie fladderige jurkjes+
2 supersexy lingeriesetjes+
2 grote chocoladerepen+
2 heerlijke cocktails (mét suikerrandje)+
2 fijne MAC Lipglass’en+
2 mooie blushers+
2 oogverblindende oogschaduwpaletjes+
2 supergoede wallendwegwerkende concealers+
2 perzikhuidje gevende foundations+
2 fijne zachte lippenstiften+
2 supergoedschoonmakende cleansers+
2 heerlijk hydraterende dagcremes+
2 goedblijvenzittende oogpotloodjes+
2 magisch werkende mascara’s+
2 heerlijk schuimende douchecreme’s+
2 prachtige bronzers+
2 superstrakkenietchippende nagellakjes+
2 perfect zittende jeans+
2 kado’bonnen voor elk mogelijke shop

 

Ik vond hem echt super origineel, en ik zou het stiekem natuurlijk ook heel graag krijgen 🙂 En het past helemaal in mijn Double Shopping Syndroom….haha.

 

Lieke check je mailbox! En de rest super bedankt, binnekort komen er weer nieuwe winacties.

Entry filed under: Winactie. Tags: .

Filmpje: Leuke aankopen Pasta Norma

16 reacties Add your own

  • 1. Janneke  |  maart 19, 2009 om 9:46 am

    Haha dat vond ik ook de leukste! Gefeliciteerd!

    Beantwoorden
  • 2. Kim  |  maart 19, 2009 om 9:50 am

    Hele leuke wens! Congrats Lieke!

    Beantwoorden
  • 3. JJEENNYY  |  maart 19, 2009 om 11:28 am

    He Lieke! Super leuk gedaan! Je hebt het echt verdient 😀
    OO en nog gefeliciteerd Evi!! 😀

    Beantwoorden
  • 4. Shohoda  |  maart 19, 2009 om 12:55 pm

    Leuk gedaan, gefeliciteerd!

    Beantwoorden
  • 5. elke  |  maart 19, 2009 om 1:03 pm

    haha double shopping, grappig :’)
    proficiat!

    Beantwoorden
  • 6. Jeske  |  maart 19, 2009 om 1:50 pm

    Haha idd heel toepasselijk ja:P. Gefeliciteerd Lieke:D!

    Beantwoorden
  • 7. Sabine_x  |  maart 19, 2009 om 3:07 pm

    Leuk, gefeliciteerd Lieke! 🙂

    Beantwoorden
  • 8. Kellyy  |  maart 19, 2009 om 4:17 pm

    Gefeliciteerd Lieke!
    Super leuk verzonnen 🙂

    Beantwoorden
  • 9. Lizzy  |  maart 19, 2009 om 4:26 pm

    Gefeliciteerd!

    Beantwoorden
  • 10. dorien  |  maart 19, 2009 om 4:55 pm

    Dat is een leuke
    Proficiat

    Beantwoorden
  • 11. steffi  |  maart 19, 2009 om 7:07 pm

    proficiat 😀

    Beantwoorden
  • 12. Hayat  |  maart 19, 2009 om 9:40 pm

    Haha wat een leuke!
    Proficiaaat!

    Beantwoorden
  • 13. Serena  |  maart 19, 2009 om 10:29 pm

    jeetje!! ik ben je helemaal vergeten te feliciteren EVI!!
    waaaah!! *schaam schaam*

    *buigt hoofd en kijkt droevig omhoog met grote ogen*

    FORGIVE ME PLEASE!

    alsnog, van harte gefeliciflapstaart!!

    ben benieuwd naar de cocktailtjes :D:D

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 10:58 am

      Ik heb al zoveel wensen gehad, dat het me nog niet was opgevallen 🙂

      Ik post volgende week foto’s van cocktails 🙂

      Beantwoorden
  • 15. Serena  |  maart 19, 2009 om 10:30 pm

    oja, en Lieke, gefeliciteerd! ^_^

    Beantwoorden
  • 16. Kelly  |  maart 22, 2009 om 8:20 pm

    Leuk Lieke!
    Gefeliciteerd!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


