Filmpje: Leuke aankopen

maart 18, 2009 at 3:12 pm 52 reacties

 

En nog een foto met de swatches:

 

Entry filed under: Filmpje. Tags: , , , .

Leuk verjaardags extra’tje Winnaar verjaardagswens

52 reacties Add your own

  • 1. Ioni  |  maart 18, 2009 om 3:33 pm

    Leuke spulletjes. En inderdaad mooi twee kleuren van alles haha 😀

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 3:49 pm

      Buiten de TLC, ik mis Popster 😦

      Beantwoorden
  • 3. Evelien  |  maart 18, 2009 om 3:41 pm

    Weer een leuk filmpje 😀 (Had niet anders verwacht hoor)

    Echt mooie dingen gekocht!

    Beantwoorden
  • 4. Janneke  |  maart 18, 2009 om 3:46 pm

    Aah leuke spulletjes van Hello Kitty ^^ Ik vind je kleedje mooi ;)! Het staat je goed!

    Beantwoorden
  • 5. Roooooooos  |  maart 18, 2009 om 3:47 pm

    Leuk shirtje! Staat je goed.
    En wow ik ben jaloers op jouw hello kitty stuff!!

    (ik kom niet van belgië en zeg nooit ‘kleedje’:P vandaar dat ik nu shirtje zeg haha!;))

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 3:49 pm

      Noemen jullie het dan geen jurkje?

      Beantwoorden
  • 7. Lucie  |  maart 18, 2009 om 4:13 pm

    Een kleedje is idd een jurkje 😉

    Leuk filmpje weer!

    Beantwoorden
  • 8. Rochella  |  maart 18, 2009 om 4:16 pm

    echt een heel leuk kleedje/jurkje (:P)!
    ben echt jaloers op je spullen van hello kitty! zo schattig!
    wederom weer een superleuk filmpje!

    x

    Beantwoorden
  • 9. sofie  |  maart 18, 2009 om 4:27 pm

    Hey Evi!!

    oooooh, zo’n mooie Hello Kitty spulletje…. ben jaloers 🙂
    Super leuk filmpje 😉

    Kus,
    Sofie

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 4:57 pm

      En ik op al jouw OPI-lakjes, hierin moet ik nog eens ‘investeren’.

      Beantwoorden
  • 11. dorien  |  maart 18, 2009 om 4:29 pm

    Wow
    Je vriend heeft smaak
    Supermooi kleedje
    De kleuren staan je goed
    Ö
    Hello Kitty ❤

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 4:56 pm

      Hij heeft het wel niet zelf gekozen eh 🙂

      Beantwoorden
  • 13. Jeske  |  maart 18, 2009 om 4:36 pm

    Oh mooie spullen

    Beantwoorden
  • 14. Miss_Sofie  |  maart 18, 2009 om 4:38 pm

    Double shopping syndroom is zeer herkenbaar 😉

    zal speciaal voor vrouwen zijn , haha :d

    Beantwoorden
  • 15. nesrine  |  maart 18, 2009 om 5:11 pm

    ik vind jouw filmpjes echt altijd zo leuk he zo super spontaan enz 😉

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 5:29 pm

      Dankjewel, ik denk dat ik een natuur talent bent….hahaha 🙂

      Beantwoorden
      • 17. sofie  |  maart 18, 2009 om 6:16 pm

        Bescheidenheid is toch o zooo mooi :p hihi

        Beantwoorden
        • 18. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 6:44 pm

          Ik lach er maar mee eh Sofie 🙂

          Beantwoorden
  • 19. Sintha  |  maart 18, 2009 om 5:23 pm

    Hee fun & games is zo mooi (L) haha weet jij nog een andere mooie blush van mac? :] wil er graag 1 maar je mailde niet terug :O

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 5:28 pm

      Sintha ik ga jouw meteen mailen, soms geraakt er wel zo is ééntje verloren tussen al die mails!
      Gewoon nog eens mailen dan!

      Beantwoorden
  • 21. Shohoda  |  maart 18, 2009 om 6:01 pm

    Wauw jouw HK collectie is echt jaloers makend! Je andere aankopen zijn ook super

    Heel mooi jurkje ook!

    Beantwoorden
  • 22. Jeske  |  maart 18, 2009 om 6:50 pm

    Wauw wat een leuk filmpje weer:D. Je hebt echt veel Hk spulletjes zeg, en idd van bijna alles dubbele kleuren:P.
    Je nieuwe jurkje staat ook super!

    Beantwoorden
  • 23. Valérie  |  maart 18, 2009 om 6:51 pm

    Goh, super spullen zeg! Moet dringend nog een keertje bij MAC Antwerpen of Wijnegem langsgaan want die collectie doet me echt al watertanden!

    Beantwoorden
  • 24. Lieke  |  maart 18, 2009 om 6:54 pm

    😀 Prachtige spulletjes!
    Ik wil erg graag de Pink Fish Tinted Lip Conditioner van HK.

    En je shirtje is echt lief! lekker vrolijk! + Hij staat je goed!

    Liefs,
    b0lletje

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 8:06 pm

      Deze is het snelst uitverkocht.

      Beantwoorden
  • 26. Suzanne  |  maart 18, 2009 om 7:27 pm

    Jeej, hello kitty!
    Ik moet er nog steeds wat van bestellen.

    Beantwoorden
  • 27. Nikki  |  maart 18, 2009 om 7:50 pm

    Heey,

    leuk filmpje weer:D
    een vraagje,
    waar heb je je UDPP gehaald?
    online of in de winkel:P

    xx

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 8:06 pm

      Ik heb hem van asos.com. Je kan hem jammer genoeg niet gewoon in de winkel kopen hier.

      Beantwoorden
  • 29. Nikki  |  maart 18, 2009 om 8:54 pm

    nee daarom vroeg ik het me al af:P
    misschien kon het in belgie wel in nederland in elk geval niet:P
    heel misschien nu wel bij de v&d’s bij sephoracounter..
    enige nadeel is dat je voor asos een cc nodig hebt;)

    Beantwoorden
  • 30. Senna  |  maart 18, 2009 om 9:08 pm

    Oeh dat jurkje!!! Ik ben helemaal into de bloemen prints; fleurig, ultra vrouwelijk en lekker vrolijk! Overigens is Twinset wederom een merk dat ik niet ken. Ik zal eens kijken wat ik er over kan vinden want vond je andere jurkje ook al zo mooi! oh, arme portemonnee 🙂
    Ik zie dat je weer een flinke lading HK hebt binnengekregen. Ik vind het nog steeds zo balen dat Tinted Fish, On the Prawl en Tippy compleet uitverkocht waren terwijl ik er heel vroeg bij was. Met pijn in het hart bekijk ik je filmpje (haha, hoe bedoel je geobsedeerd).
    Wilde je overigens nog vragen of je binnenkort eens een review kon doen van de MAC Strobe Cream. Twijfel n.l. nog of ik deze wil aanschaffen. xx

    Beantwoorden
    • 31. lovetomakeup  |  maart 19, 2009 om 8:26 am

      Twin-set is inderdaad nog niet zo heel populair, en ze hebben vaak hele leuke spullen. Alhoewel de wintercollectie was echt niets, gelukkig voor mijn bankrekening. Ik ken nog wel een aantal merken die ik denk dat nog niet zo populair zijn, maar eens zo mooi!!
      Die rewiew komt er zeker volgende week op hoor.

      Beantwoorden
  • 32. Hayat  |  maart 18, 2009 om 9:54 pm

    Oh wat een schattige spulletjes weer :)!
    En het jurkje staat je ook mooi =D.
    Je filmpjes zijn idd lekker spontaan en leuk zoals nesrine zei!
    en je praat schattig haha.

    Beantwoorden
    • 33. lovetomakeup  |  maart 19, 2009 om 8:26 am

      Dankjewel, wat lief!

      Beantwoorden
  • 34. Liza  |  maart 18, 2009 om 10:07 pm

    Hey,

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik was zelf gisteren ook jarig :-)!
    Ook wilde ik nog even zeggen dat ik je haar heel mooi vind! Veel plezier nog met alle leuke spulletjes die je geshopt hebt!

    Groetjes,

    Liza.

    Beantwoorden
    • 35. lovetomakeup  |  maart 19, 2009 om 8:27 am

      Hey Liza!

      Ook een super gelukkige verjaardag voor jou. Hopelijk heb je het goed gevierd?

      Beantwoorden
  • 36. Kellyy  |  maart 18, 2009 om 11:03 pm

    Wat een leuk jurkje!
    We hebben echt dezelfde stijl 😛
    En wat een superr leuke make-upjes heb je weer!
    Ben jaloerss 😉

    Beantwoorden
    • 37. lovetomakeup  |  maart 19, 2009 om 8:28 am

      Nu moet ik nog steeds mijn nieuwe spullen op foto zetten eh, hopelijk komt het er vandaag van.

      Beantwoorden
  • 39. Ady  |  maart 19, 2009 om 10:46 am

    Hoi!!
    Ik wilde je even wat vragen, ik ga zaterdag naar Mac en ik vroeg me af hoe die Blush precies heet, iets van Sweetest Kecko? en uit en wat voor soort blush het is, is het mineralized, cream blush etc? want ik heb gekeken op maccosmetics.com maar ik kan het nergens vinden..! 😦
    ik ben echt verliefd op die kleur.!
    Ik hoop dat je het me laat weten!
    Dankje, alvast!

    keep up the good work!

    XXX- Ady

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  maart 19, 2009 om 3:56 pm

      Hey!

      Wat leuk dat je zaterdag naar MAC gaat, veel shopplezier.
      Het is Sweet as Cacoa, ik kon het gewoon niet goed uitspreken 🙂

      Het is een sheertone blush, dus met een beetje shimmer als finish.

      Beantwoorden
  • 41. steffi  |  maart 19, 2009 om 7:13 pm

    super, fun and games is zo mooi hé 😉

    Beantwoorden
    • 42. lovetomakeup  |  maart 19, 2009 om 7:50 pm

      Ik vind Peaches nog leuker, Fun&Games is een hele lichte perzik, en Peaches is iets donkerder met meer goudglans.

      Beantwoorden
  • 43. Saskia  |  maart 20, 2009 om 9:23 pm

    Hihi, het double shopping syndroom heeft inderdaad weer toegeslagen, hihi 🙂

    Beantwoorden
  • 44. NJ  |  maart 22, 2009 om 11:31 am

    leuke dingetjes!
    kwou vragen of jij/of iemand anders, wist wanneer de sugersweet collectie in antwerpen komt?:)

    Beantwoorden
    • 45. lovetomakeup  |  maart 22, 2009 om 7:14 pm

      Ook op 4 april wordt ie hier verwacht, wat wil je kopen?

      Beantwoorden
  • 46. Anna  |  maart 22, 2009 om 12:45 pm

    Hey Evi,
    Ik heb een vraag voor je: waar koop je je MAC online? weet je een goede site voor mij? (foundation, fix+, blush, pep en prime)
    Anders moet ik maar een keer gebruik maken van je shopping service, als je dat nog doet..
    Groetjes Anna

    Beantwoorden
  • 48. stefanie  |  maart 23, 2009 om 11:02 pm

    leuke aankopen 😀

    Beantwoorden
  • 49. work and travel  |  maart 26, 2009 om 3:07 am

    is er een engels versie van deze site ?

    Beantwoorden
    • 50. lovetomakeup  |  maart 26, 2009 om 10:15 am

      Nee niet echt, maar moest je iets in het Engels willen, kan je het me altijd vragen 🙂

      Beantwoorden
  • 51. Emma  |  maart 28, 2009 om 8:02 pm

    leuk filmpje en wauw wat een mooi jurkje!!!
    Twinset, wat is dat voor merk? kan je dat in nederland/online kopen?

    Beantwoorden
    • 52. lovetomakeup  |  maart 29, 2009 om 9:39 am

      Ik maar er binnekort een artikel over, dan zijn al je vragen beantwoord 🙂

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


