Happy Birthday! (winactie)

maart 17, 2009 at 8:10 am 128 reacties

 

 

Vandaag is het mijn verjaardag, maar ik word in plaats van 1 jaar ineens 2 jaar ouder. Ik denk namelijk nog altijd dat ik 20 ben, maar nee ik wordt er 22. Wat gaat het toch snel. En mijn vriend is in mijn ogen ook nog steeds 22 , terwijl ie 24 is. Hebben jullie hier ook last van, dat je op een bepaald moment vergeet hoe oud je nu echt bent? Amaai ik wil niet weten wat dat wordt wanneer ik 30 wordt 🙂

 

Gisterenavond hebben we dan ook al een klein beetje mijn verjaardag gevierd met cocktails, I love it! We hadden 4 verschillende soorten. En ik was van plan om er allemaal een foto van te trekken, voor onder de rubriek “Drankje van de week”, want die staat er nog al dorstig bij.

 

Maar om één of andere reden is het er niet van gekomen. Zou het de alcohol geweest zijn? Wie zal het zeggen. De éné was al wat straffer als de andere. Maar ze smaakte allemaal prima.

 

Vanochtend om 6u30 hadden we wel even moeite om uit bed te komen. Maar al bij al een geslaagde pre-party. Alhoewel het vorige weekend heb ik het ook al gevierd onder vrienden, en hebben we er zondag een cava ontbijt van gemaakt onder ons twee.

 

Vanavond hou ik een klein dineetje, en ja natuurlijk moet ik zelf koken. Wat ik ga maken post ik later nog wel, deze keer vergeet ik geen foto’s te nemen. Vrijdag komt mijn vriend zijn familie voor een stuk taart (ong. 20 personen) en zaterdag mijn familie. Verjaardagen zijn dus niet echt zo relaxend 🙂

 

Maar omdat het mijn verjaardag is, wil ik er ook iets leuks aan koppelen voor jullie. Ik geef namelijk 1 Wet’nWild Eyeshadow palet weg voor de persoon met de origineelste verjaardagswens.

 

Hoezo ik hoor graag verjaardagswensen 🙂 Je mag ze gewoon achter laten in de comments, vrijdag wordt de winnaar gekozen.

Ik probeer in de namiddag mijn filmpje up te loaden en anders is het voor morgen.

Entry filed under: Een kijkje achter de schermen, Winactie. Tags: , .

Naar de kapper Leuk verjaardags extra’tje

128 reacties Add your own

  • 1. Nele  |  maart 17, 2009 om 8:31 am

    Ik wil je gewoon een gelukkige verjaardag wensen zonder mee te doen aan de wedstrijd, want creatief ben ik niet 😛 Dus bij deze nog eens: gelukkige verjaardag !

    Beantwoorden
  • 2. Line  |  maart 17, 2009 om 8:35 am

    Lieve zus,

    ik wens je een super verjaardag toe!!! Het is alvast heerlijk weer. Ik hoop dat je in al die drukke dagen nog wat energie spaart voor zaterdag! Maak er een hele mooie dag van.

    Dikke kussen
    Je oudste zus

    PS Heb je mijn berichtje gisteren gehad. Alles was perfect met de baby en nu zijn ‘de gevaarlijke 12 weken ‘ dus voorbij. Nu mogen we genieten… en shoppen!!!

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  maart 17, 2009 om 8:59 am

      Super voor dat shoppen ben ik mee in! 🙂

      Beantwoorden
  • 4. Kathleen Vandermassen  |  maart 17, 2009 om 8:56 am

    Effectief dit zijn precies de vierdaagse van Malle.Kun je geen evenementtent afhuren en kermisattracties ? Nog een fijne verjaardag gewenst.
    Je oudste vader

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  maart 17, 2009 om 9:01 am

      Haha maar ja wij verjaren altijd met 5 vrienden achter elkaar, dus dat moet elke keer gevierd worden eh 🙂

      Die kermisattractie lijkt me wel leuk voor mijn 25ste verjaardag eh 🙂

      Beantwoorden
  • 6. Senna  |  maart 17, 2009 om 9:17 am

    Geen originele verjaardagswens van hier maar daarom niet minder gemeend. lk wil je in elk geval een hele fijne verjaardag toewensen, Maak er een speciale dag van en laat je lekker verwennen door iedereen om je heen!! xx Senna

    Beantwoorden
  • 7. Roooooooos  |  maart 17, 2009 om 9:29 am

    ‘Errrrr is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben jijjjjj! Wij vinden het allen zo prettig jaja en daarom zingen wij blij blij blij!’

    Haha speciaal voor jou een verjaardagslied! 😉 En luister niet naar mijn valse gezang.

    Ik was gister voor het eerst op je site en heb alle filmpjes en (bijna) alle artikels bekeken en gelezen; en ik vind dat je een Tópsite hebt! Superleuk! ^^ Ik ga hier zeker vaker komen!

    Fijne verjaardag vandaag!

    Beantwoorden
  • 8. kiim  |  maart 17, 2009 om 9:52 am

    Hé Evi!

    mijn eerste berichtje hier op je site, dus bij deze gefeliciteerd met je twintigste ehhhh, tweeëntwintigste verjaardag! 😀
    hoop dat je naast al die andere fijne dagen die je al gehad hebt vandaag ook een leuke dag hebt!
    had graag foto’s gezien van je coctails, maar helaas :p
    kus x

    ps; ik ben de kim van het TPS forum, toen jij er ook nog actief was :p ik ben er nu ook niet echt meer actief..

    Beantwoorden
  • 9. Dhini  |  maart 17, 2009 om 10:01 am

    Gefeliciteerd met je 22ste verjaardag. Geniet ervan!

    Beantwoorden
    • 10. Dhini  |  maart 17, 2009 om 10:10 am

      Niet voor winactie maar Ik wil gewoon jou feliciteren.
      Geniet er van leuke cadeautjes.

      Beantwoorden
  • 11. glamourista  |  maart 17, 2009 om 10:17 am

    Ik doe ook niet mee aan de actie, maar ik wil je graag een hele fijne verjaardag wensen. Hopelijk ga je een 22e jaar vol liefde en geluk tegemoet 🙂

    Beantwoorden
  • 12. Christine  |  maart 17, 2009 om 10:22 am

    [img]http://i556.photobucket.com/albums/ss4/Burdieburd/Sheepy_Birthday_2.jpg[/img]

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Beantwoorden
    • 13. Christine  |  maart 17, 2009 om 10:23 am

      Aaah, plaatjes werken niet. Dan maar zo:

      Beantwoorden
      • 14. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 1:23 pm

        Wat een schattig schaap!

        Beantwoorden
  • 15. Eeke  |  maart 17, 2009 om 10:24 am

    Van harte gefeliciteerd & een hele fijne verjaardag toegewenst met de mensen om je heen. Geniet van je dag & laat je lekker verwennen!

    Beantwoorden
  • 16. Eve  |  maart 17, 2009 om 10:33 am

    Allermooiste Evi 🙂
    Gefeliciflapappeltaartenstaart met je hoeveelste-was-het-ook-alweerste- verjaardag!
    Het lijkt erop dat je je b-day uitspreid over de gehele week; kijk, dat noem ik nou nog eens een goede planning!
    In ieder geval voor vandaag; een fantastische dag toegewenst en geniet van het zonnetje!

    CiaooooEve

    Beantwoorden
  • 17. Ioni  |  maart 17, 2009 om 10:35 am

    Gefeliciteeeeeerd! Ik probeer niet eens origineel te zijn maar ik wens je wel een hele leuke dag toe!
    Jammer dat je geen foto’s hebt van de drankjes, ik vind cocktails altijd zo mooi! (en lekker)

    Beantwoorden
  • 18. Mri.  |  maart 17, 2009 om 10:36 am

    Zonder mee te doen aan de wedstrijd; een wel gemeende gelukkige verjaardag!

    Beantwoorden
  • 19. Lady  |  maart 17, 2009 om 10:36 am

    Gefeliciteerd met je 22ste verjaardag :D!
    xxxx

    Beantwoorden
  • 20. Evelien  |  maart 17, 2009 om 10:42 am

    Gelukkige Verjaardag Evi !
    xxx

    Beantwoorden
  • 21. Renee  |  maart 17, 2009 om 10:43 am

    hoi,
    het zijn mss niet zo’n orginele verjaardags wensen, maar ze zijn wel oprecht…

    speciaal voor je verjaardag
    gezondheid, goede wensen
    de mooie dingen van het leven
    omringd door lieve mensen
    Ik wens je vreugde en geluk
    liefde, plezier en
    in gedachten zal iedereen bij je zijn
    om deze dag te vieren

    OXOX en geniet van je 22ste verjaardag
    Renee

    Beantwoorden
  • 22. Evelien  |  maart 17, 2009 om 10:54 am

    Van harte gefeliciteerd!
    in jou 22ste jaar wens ik je veel geluk toe, veel gezondheid, veeeel makeup plezier en velen baden met iets van the secret garden;)
    verder hoop ik dat in dit jaar je blog blijft bestaan en dat je nog veel leuke filmpjes mag maken.
    op naar de 23!!

    Liefs Evelien

    Beantwoorden
  • 23. Dona  |  maart 17, 2009 om 10:59 am

    Ik wens je een fijne verjaardag en dat je deze blog nog lang mag blijven doen, want je schrijft super leuk!

    Beantwoorden
  • 24. Lushious Babe  |  maart 17, 2009 om 11:23 am

    Hee lieve Evi, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Wat ben je nog lekker jong, je hebt een heel mooi leven nog voor je! Geniet van deze dag en laat je maar eens goed verwennen….

    Dikke knuffel en 3 dikke zoenen uit Nederland
    XXX
    Deb
    P.S. ook ik doe niet mee aan de winactie! Maar het is wel een super leuk idee! 😀

    Beantwoorden
  • 25. Zefa  |  maart 17, 2009 om 12:04 pm

    Gelukkige verjaardag! Ik haal al even een virtuele champagnefles!

    Beantwoorden
  • 26. beautyblogastrid  |  maart 17, 2009 om 12:11 pm

    Een heeeeel happy bday Evi! Je ziet er echt zo’n mooie & leuke meid uit! En ik hoop dat je je hele leven samen mag blijven met je vriend, jullie lijken een droomkoppel! En dat je nog veel beautyartikeltjes mag schrijven! En dat je gewoon nog een schitterend leven mag hebben!
    Geniet van deze speciale dag, maar ook van de rest van de dagen!!
    Dikke kus x

    Beantwoorden
  • 27. luipaard  |  maart 17, 2009 om 12:15 pm

    Gelukkige verjaardag! Ik verjaarde gisteren, dus ik vind het geweldig dat je gisteren al even gevierd heb op mijn verjaardag ;). In elk geval, maak er nog een superdagje van!
    En dat leeftijd vergeten… dat komt eens je boven de 20 gaat… Ik werd gisteren 24 en denk nog altijd dat ik 21 ben…

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:58 am

      Een late gelukkige verjaardag voor jouw!

      Beantwoorden
  • 29. Eline  |  maart 17, 2009 om 12:30 pm

    Happie burtsdey toe you, happie burtsdey toe you, happie burtsdey, happie burtsdey, happie burtsday toe youuuu!!!

    Gefeliciteerd met je verjaardag meid! maak er een super dag van en geniet vooral!

    Liefs

    Beantwoorden
  • 30. elke  |  maart 17, 2009 om 12:45 pm

    liefste ouwe doos,
    welkom bij de club 😉
    we hebben 1 voordeel: wijsheid komt met de jaren, dus we worden er alleen maar slimmer op 😉
    maak er een leuke dag van, gepast bij je nieuwe leeftijd: bingoën, naar Thuis kijken met een dekentje over je knieën en daarna in bed 😉

    haha ik ben gemeen (A) maar ik mag: ik ben zelf ook al enkele maanden 22 en ik denk ook nog steeds dat ik 20 ben! :p zo zei ik onlangs tegen een vriendin over een knappe jongen: “zou hij 20 zijn” en toen keek ze me aan alsof ik een perverse oude vrouw was op zoek naar een jong blaadje “GA JE VOOR JONGERE JONGENS MISSCHIEN??” :’) oeps :p

    geniet ervan en eet maar een groot stuk taart vandaag! en hopelijk krijg je ook massa’s leuke cadeautjes natuurlijk 😉

    liefs,

    Elke

    Beantwoorden
    • 31. glamourista  |  maart 17, 2009 om 10:31 pm

      Ik kijk ook Thuis en ik ben nog maar 21 (niet zo heel lang meer) :p
      Trouwens, ik denk ook nog altijd dat ik 20 ben, ik blijf ook steken, hehe!

      Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:58 am

      Hahahahahaha geweldig Elke!!

      Beantwoorden
  • 33. Jeske  |  maart 17, 2009 om 1:12 pm

    Happy birthday to you, in de wei staat een koe, en die koe zegt: i love you, happy birthday to you! (hihi uit de pfaffs, die kindjes zingen dat altijd zo schattig:P).
    Nog heel veel plezier met je etentje, en de rest van de dagen dat je je verjaardag viert:p! Ik kijk nu al uit naar je recept;)!

    xx Jeske.

    Beantwoorden
  • 34. ambijans  |  maart 17, 2009 om 1:53 pm

    Heppie 22th Burpsdeei, Evi! Geniet van je palindroomverjaardag, volgend jaar zou je al een + 30’er zijn als je de cijfers omdraait. Omdat het jouw verjaardag is zet ik speciaal jouw blog straks bij mijn links op mijn persoonlijke blog. Geen dank, graag gedaan! 😉

    Groetjes

    Geert ak

    Beantwoorden
    • 35. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:57 am

      Als ik nu nog wist wat jouw blog was 🙂

      Beantwoorden
  • 36. Iris  |  maart 17, 2009 om 2:03 pm

    Gefeliciteerd! Leuk dat je dan ook nog een prijs wint, kan niet beter toch?? Hoop dat je een fijne dag hebt!

    Beantwoorden
  • 37. Benthe  |  maart 17, 2009 om 2:03 pm

    Happy birthday to you!
    In de wei staat een koe!
    En die zegt I Love You!
    Happy Birthday to youuuuuuuuu!

    Zoals je dus “hoort” aan mijn lelijke gezang, hier een lief verjaardagswensje voor jou. Op je “20e” verjaardag!

    xoxoBenthe

    Beantwoorden
  • 38. Veur  |  maart 17, 2009 om 2:04 pm

    Misschien voel je je 20, zo zie je er ook uit!
    Ik wens je een hele fijne 20ste verjaardag! 😀

    Beantwoorden
  • 39. Kelly  |  maart 17, 2009 om 2:20 pm

    Hee lieve Evi!

    Happy birthday to you!
    Bon aniversaire pour toi!
    Ein gutes gebursdag fur dich!
    Wat een prachtige dag, want je wordt twee-en-twintieg!

    Beauty is your passion!
    And you celebrate today with fashion.
    Neem een lekker plakje cake!
    En pas op want met dit prachtige weer heb je zo een zonnesteek!.
    Geniet van deze prachtige dag met een prachtige glimlach,

    Kus Kelly

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:56 am

      Super leuk gedicht!

      Beantwoorden
  • 41. Jenn.  |  maart 17, 2009 om 2:34 pm

    Nou omdat je jarig bent, mn eerste berichtje op je site.
    GEELICITEERD met je 22ste verjaardag!!
    Wat een heerlijke dag om jarig te zijn, zo met het zonnetje!
    Nou nog heel veel mooie, gezonde en gelukkige jaren!!
    En dat je maar heel veel beautyproducten en makeup mag krijgen van iedereeen!!

    Kus xx

    Beantwoorden
    • 42. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:55 am

      Ik vrees ervoor, ik denk dat ze vinden dat ik wel al genoeg heb 🙂

      Beantwoorden
  • 43. Saskia  |  maart 17, 2009 om 2:53 pm

    Happy birthday to you,
    in de wei staat een koe.
    En die koe zegt: “I ❤ you”.
    Happy birthday toooo youououou!

    Beantwoorden
  • 44. Kellyy  |  maart 17, 2009 om 3:12 pm

    Hee Evi!
    Hier mijn creatie en wens! Fijne dag 😀

    Liefs, Kelly

    Beantwoorden
    • 45. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:54 am

      Al mijn lievelingsspullen, wat lief.

      Beantwoorden
  • 46. Shirah  |  maart 17, 2009 om 3:30 pm

    Gefeliciteerd EVI & Gefeliciteerd Shirah! (ik dus)

    Vijf jaar schelen wij.
    Maar cadeautjes maakt ons beide blij.
    Ook houden we van koken,
    En volgens mij niet van roken. (toch?)
    Gezelligheid daar geven we om.
    En Ruzie vinden we hartstikke stom!

    Hopelijk heb je een fijne dag,
    Niet vergeten hier in Nederland hangt speciaal voor jou een vlag!

    Beantwoorden
    • 47. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:53 am

      Happy Birthday voor jouw ook!!!!

      Ik had geen vlag of balon, maar toch een fijne dag gewenst.

      Beantwoorden
  • 48. Kim  |  maart 17, 2009 om 3:35 pm

    Wat een leuk idee! Zo ben je al verzekerd van een hoop leuke wensen 😉

    Ik wens je een jaar vol passievolle, allesoverheersende liefde, gecombineerd met een beetje tijd voor leuke beauty- en fashionartikelen en dat alles wat je aanraakt in goud mag veranderen. Op naar de volgende 20! 😀

    Beantwoorden
    • 49. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:52 am

      OOh wat een leuke wens!

      Beantwoorden
  • 50. Janneke  |  maart 17, 2009 om 3:48 pm

    Pro- Pro – Pro, Fi Fi Fi, Ci ci ci, at at at: Proficiat! B- IJ Z, ondergoed bijzonder goed! Haha dat zingen we altijd op Jong Nederland (soort scouting)
    Ik wens je een hele fijne verjaardag in het mooie lente zonnetje! Hopelijk krijg je een stralend jaar (en leven) vol geluk, beauty, fashion en liefde en ach 22 is een mooie leeftijd, you don’t look like 22 ^^

    Beantwoorden
    • 51. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:50 am

      Leuk liedje, in het echt zal het nog beter klinken.

      Beantwoorden
  • 52. Lucie  |  maart 17, 2009 om 4:07 pm

    Van harte gefeliciteerd Evi! Maak er een leuke dag van 🙂

    Is het daar net zulk lekker weer als hier?

    Ook niet origineel, daarom niet minder gemeend 😉

    Beantwoorden
    • 53. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:50 am

      Ja het is hier ook zo’n lekker weertje.

      Beantwoorden
  • 54. Lian  |  maart 17, 2009 om 4:36 pm

    Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd!
    En onthoudt, je bent zo jong als je je voelt ^^.

    Ik ben bijna jarig, en mijn wens,
    dat iedereen die ik graag om me heen er is, met of zonder cadeau’s. Gewoon een fijne dag samenzijn met familie (die ik niet al te vaak zie) en vrienden, dat is wat ik wens, elk jaar weer ^^. En die cadeautjes erbij zijn natuurlijk ook wel leuk.

    Beantwoorden
    • 55. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:49 am

      Inderdaad het gaat niet om kado’s, maar om al de rest.

      Beantwoorden
  • 56. spykie33  |  maart 17, 2009 om 4:46 pm

    Maak deze dag even prachtig als jou .. !

    gelukkige verjaardag!! xx

    Beantwoorden
  • 57. spykie33  |  maart 17, 2009 om 4:46 pm

    gefeliciflaptaart! 😀

    Beantwoorden
    • 58. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:48 am

      Wat is dat een grappig woord seg.

      Beantwoorden
  • 59. Jasmina  |  maart 17, 2009 om 4:47 pm

    Evi, meis happy b-day! Maak er een onvergetelijke dag van en geniet er ook echt van. Niet alleen van vandaag maar van heel het jaar want voor je het weet ben je alweer 10 jaar verder :P..

    3 kussen op zijn hollands haha

    Beantwoorden
  • 60. Nina  |  maart 17, 2009 om 4:53 pm

    Gefeliciteerd!! 😀

    Beantwoorden
  • 61. vivaglamx3  |  maart 17, 2009 om 4:57 pm

    Een hele gelukkige verjaardag Evi! Maak er een leuke dag van, laat je lekker verwennen en blijf je gewoon lekker 20 voelen;)X

    Beantwoorden
  • 62. Jeske  |  maart 17, 2009 om 4:59 pm

    Gefeliciteerd, en maar hopen dat je volgend jaar gewoon weer mooi 1 jaartje ouder wordt =P Als het iedere keer met de 2 gaat dan gaat het iets te snel natuurlijk. Veel plezier nog met al je feestjes.

    Beantwoorden
    • 63. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:48 am

      OOh nee stel je voor, dan vliegt mijn leven voorbij.

      Beantwoorden
  • 64. Rosa  |  maart 17, 2009 om 5:07 pm

    Gefeliciteerd Evi! Nog een fijne avond! & nog vele jaren!

    Beantwoorden
  • 65. Tessa  |  maart 17, 2009 om 5:10 pm

    Het leven is zo al te kort om je oud te voelen ik probeer me ook nog zo lang mogelijk fit en jong te voelen nu het nog kan dus ik begrijp je helemaal :d ik hoop dat je een superleuke verjaardag krijgt met veel cadotjes (make-up?) en nog meer coctails en dat je op deze dag omringt bent met al je geliefden x

    Beantwoorden
  • 66. D'Elle Juwelen  |  maart 17, 2009 om 5:11 pm

    Ik wens je geen munten van goud
    Maar ik wens je een ventje dat van je houdt
    Ook al ben je al 22 jaar oud :p

    Beantwoorden
    • 67. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:47 am

      Hihi dat ventje heb ik al, en hij zei vanochtend nu zitk toch echt wel met een oude doos opgeschept eh, ik wil een jong blaadje 🙂

      Beantwoorden
  • 68. Sabine_x  |  maart 17, 2009 om 5:20 pm

    Gefeliciteerd Evi!!! 😀
    Ik heb speciaal een Blingee (dankzij je artikel, haha!) gemaakt 😛 ;
    http://blingee.com/blingee/view/86209980-Grafische-glitterafbeeldingen
    Is ie niet prachtig? haha 🙂 Nog een hele fijne dag, geniet er van! 🙂

    Beantwoorden
    • 69. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:46 am

      I love it, wat staat mijn kroon mooi seg!

      Beantwoorden
  • 70. Willemyn  |  maart 17, 2009 om 5:56 pm

    GEFELICITEERD!!!!
    Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad/ gaat hebben.
    Ja ben eigenlijk te laat he voor je verjaardag.
    Mijn verjaardagwens voor jou:

    Dat je nog lang door gaat met jou site(kan niet zonder he haha)
    En dat je stash maar heeeeel groot mag worden:p
    Natuurlijk hoop ik ook dat je heel oud mag worden.

    Xx. Willemyn

    Beantwoorden
    • 71. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:45 am

      Hoor ik daar een verslaafde?

      Beantwoorden
  • 72. Lina  |  maart 17, 2009 om 5:59 pm

    Fijne verjaardag! ^^ Jij viert het keivaak se! Ik doe het 1x met mijn (stief)familie en dan 1x met een paar vrienden, want de rest is altijd op vakantie of heeft geen zin of vergeet het omdat het op een feestdag is. -_- Je hebt maar geluk met zo’n drukke verjaardag!

    Beantwoorden
    • 73. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:45 am

      Ja eigenlijk wel, al hoewel ik er niet zo van hou om in het midden van de aandacht te staan.

      Beantwoorden
  • 74. MvrtjKelly  |  maart 17, 2009 om 6:02 pm

    Verjaren is niet denken
    Aan gisteren of morgen
    Maar vandaag zo maar
    Gelukkig zijn..

    Gefeliciteerd! Geniet van je verjaardag!

    Beantwoorden
  • 75. dorien  |  maart 17, 2009 om 6:02 pm

    Oh wat zijn we blij
    Oh wat zijn we blij
    Niet omdat ze jarig is
    Maar wet’n wild maakt ons blij

    Haha rare ingeving
    neen hoor ik wens je gwn happy B-day
    enjoy!!

    Beantwoorden
  • 76. Elien  |  maart 17, 2009 om 6:22 pm

    Happy happy bday!
    Zolang je je nog maar 20 voelt is alles in orde hé 😀
    Want je ziet er zo oud uit als je je voelt!
    Dus dat is dan dik in orde bij jou 😀
    Hopelijk had je een fantàstische dag met veel beautycadeautjes en natuurlijk een verrassing van je vriend ofzo 🙂
    Have fun!

    Beantwoorden
  • 77. Stefanie  |  maart 17, 2009 om 6:50 pm

    Voor een landgenoot,
    bijt ik even op mijn potlood.
    Om een gedichtje te schrijven, zonder te overdrijven.
    Vandaag is ons Evy jarig,
    ze voelt zich pas 20,
    wat eigenaardig.
    Alhoewel een jonger gevoel best wel welkom is,
    bij iedereen, mens of vis.
    Daarom wens ik je op deze warme dag,
    een prettige lach,
    een goededag,
    & een heel erg fantastische verjaardag!

    Haha, alsjeblieft Evy, gelukkige verjaardag! (:
    & je moet weten dat ik eigenlijk totààl niet kan dichten, maargoed XD

    Beantwoorden
    • 78. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:44 am

      Leuk een gedichtje, ik kan echt niet rijmen, je doet het nog goed hoor.

      Beantwoorden
  • 79. Shohoda  |  maart 17, 2009 om 6:56 pm

    Niet voor de wedstrijd want mijn creativiteit is na een dag school niet meer zo hoog, maaarrrr ik wil je wel feliciteren! En ik hoop dat je een super dag hebt met veel fijne/leuke/verrassende cadeautjes die je ons weer kunt laten zien!

    Liefs!

    Beantwoorden
  • 80. Lisanne  |  maart 17, 2009 om 6:56 pm

    Lieve Evi!
    Proficiat hier vanuit Nederland!
    Wij zouden jou toch juist kadootjes moetne geven in plaats van dat jij wat weggeeft?

    XX Lisanne

    Beantwoorden
    • 81. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:43 am

      Hahaha dit is een geweldig filmpje!!!!

      Beantwoorden
  • 82. steffi  |  maart 17, 2009 om 7:00 pm

    Mijn speciale verjaardagwens gaat op een andere manier naar je toekomen 😉 nl via email!

    Beantwoorden
    • 83. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:41 am

      Ik check mijn mailbox zo dadelijk.

      Beantwoorden
  • 84. Cindy  |  maart 17, 2009 om 7:05 pm

    Evi, van harte gefeliciteerd met je verjaardag !

    Enne… ik word 40 in mei, maar ik denk nog steeds dat ik 30 ben 😉

    Ik laat de contest ook aan me voorbijgaan, ik heb zo verschrikkelijk veel make up, ik gun het een ander 🙂

    Fijne dag nog !

    Beantwoorden
    • 85. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:40 am

      Hahah 10 jaar verschil is wel heel veel eh Cindy 🙂 Ik doe het nog voorzichtig, met twee jaar.

      Beantwoorden
  • 86. Evelien  |  maart 17, 2009 om 7:18 pm

    Happy birthday to you,
    Happy birthday to you,
    in de wei staat een koe,
    die koe zegt: I love you.
    Happy birthday to you!

    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

    Beantwoorden
  • 87. Ruby21  |  maart 17, 2009 om 7:48 pm

    Hoi Evi!!
    Ik wou je nog even van harte feliciteren met je verjaardag!! Enne, dat van die leeftijd heb ik ook, ben nu 21 maar ben bij 19 blijven hangen geloof ik haha.
    Hoop dat je een leuke dag hebt!

    Ruby21 (lushiousbeauty)

    Beantwoorden
  • 88. inkiepinkie  |  maart 17, 2009 om 7:55 pm

    van harte gefeliciteerd!!
    ik had laatst dat een jongen aan me vroeg hoe oud ik was toen zijn ik 12 en hij zij toen ow, je ziet er veel ouder uit (ik ben ook abnormaal lang..) en toen zij ik oww ehh nee ik ben 13 (schaam, schaam)
    maarja dit wens ik je allemaal toe
    -heel veel succes met je site ik vind hem echt supper leuk ik hoop dat er nog veel filmpjes komen dat vind ik altijd erg leuk
    -nog heel veel cocktails toe gewenst
    -en dat iedereen er maar op zijn mooist uit mag zien op jouw verjaardag
    leuk dat je er gelijk een wedstrijd van maakt!
    p.s ik dacht dat je veel jonger was
    pp.s i love wet ’n wild ik wouw al heel lang naar de trekpleister alleen mijn moeder komt net uit het ziekenhuis en is best erg ziek 😦

    Beantwoorden
    • 89. inkiepinkie  |  maart 17, 2009 om 8:24 pm

      http://blingee.com/blingee/get_codes/86227258-evi

      deze heb ik nog gemaakt voor je verjaardag ik kende die site al maar toen ik je artikel las over blingee dacht ik even owja die site!

      Beantwoorden
      • 90. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:38 am

        Geweldig, wat bling bling seg 🙂

        Beantwoorden
    • 91. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:39 am

      Veel beterschap aan je moeder!

      Beantwoorden
      • 92. inkiepinkie  |  maart 18, 2009 om 3:22 pm

        dankjewel

        Beantwoorden
  • 93. Marleen  |  maart 17, 2009 om 7:56 pm

    Evi,

    Heel erg gefeliciteerd ook vanuit NL.
    en remember;
    Verjaardagen zijn net als chocolaatjes
    Je geniet er veel meer van als je niet telt hoeveel je er hebt gehad!
    Ik wens je een keitoffe dag toe!

    Liefs, en 3 verjaardagskusjes (of is dat bij jullie belgen niet de gewoonte? haha)

    Beantwoorden
    • 94. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:39 am

      Wat een super originele zin, die ga ik ‘lenen’ voor op mijn verjaardagskaarten 🙂

      Beantwoorden
  • 95. Marijke  |  maart 17, 2009 om 8:27 pm

    gelukkige verjaardag! xxx

    Beantwoorden
  • 96. Eefje  |  maart 17, 2009 om 8:28 pm

    Oud worden doet niet zeer, je krijgt er alleen elk jaar wat meer rimpeltjes bij :p
    Geniet van je verjaardag, ga lekker uit je dak, wees blij met alles wat je krijgt en het belangrijkste: EIS alle aandacht op, want het is jouw feestje en jij bent het middelpunt! 😀

    Beantwoorden
    • 97. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:37 am

      Aaah rimples, noooooooo

      Beantwoorden
  • 98. suzieblue  |  maart 17, 2009 om 8:33 pm

    gefeliciteerd meis!!

    Beantwoorden
  • 99. Lizzy  |  maart 17, 2009 om 8:34 pm

    Van harte gefeliciteerd!

    Beantwoorden
  • 100. Lizzy  |  maart 17, 2009 om 8:44 pm

    Ik ben zó slim he, ik dacht ik feliciteer eerst even en lees daarna verder, zie ik dat het een winactie is! Sorry, dit is ie opnieuw!
    L ieve Evi
    O nwijs gefeliciteerd!
    V andaag is dan toch echt de dag..
    E en jaartje erbij!
    T ijd om eens lekker te genieten,
    O verheerlijke taart eten,
    M aar ook natuurlijk leuke make up op!
    A ls je maar geniet!
    K an natuurlijk ook niet anders met al die lieve verjaardagswensen
    E n leuke cadeaus!
    U it is deze wens bijna, dus ik zeg:
    P arty time!

    Ook al rijmt het niet ofzo iets het gaat om het idee, love to lovetomakeup!

    Beantwoorden
    • 101. Gonny  |  maart 17, 2009 om 9:11 pm

      Wat leuk gedaan zeg 🙂

      Beantwoorden
    • 102. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:37 am

      Super leuk gedaan!

      Beantwoorden
  • 103. Gonny  |  maart 17, 2009 om 9:11 pm

    Van harte gefeliciteerd meid!!

    Beantwoorden
  • 104. Tjillum  |  maart 17, 2009 om 9:29 pm

    hartelijk gefeliciteerd!
    happy birthday!
    生日快乐!
    gëzuar ditëlindjen!
    !عيد ميلاد سعيد
    bon anniversaire!
    ¡feliz cumpleaños!
    vse najboljše!
    buon compleanno!
    HAR DEN ÄRAN!
    Sretan rođendan!
    お誕生日おめでとうございます!
    feliç aniversari!
    palju õnne sünnipäevaks!
    feliz Aniversário!
    יום הולדת שמח
    chúc mừng sinh nhật!
    สุขสันต์วันเกิด!
    с днем рождения!
    gratulerer med dagen!
    su gimimo diena!
    생일 축하합니다!

    22 felicitaties voor die lieve Evi !!!!!! ❤

    Beantwoorden
    • 105. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:36 am

      Amaai die kent haar talen nog al 🙂

      Beantwoorden
  • 106. lisa  |  maart 17, 2009 om 9:45 pm

    Gefeliciteerd meisje!
    xoxo

    Beantwoorden
  • 107. Quttie  |  maart 17, 2009 om 10:02 pm

    Een héél gelukkige verjaardag Evi !
    Ik wens je héél veel gezondheid toe want dat is toch het belangrijkste in het leven denk ik want zonder een goede gezondeheid ben je nergens 🙂 En héél veel blijheid en liefde toegewenst.
    Geniet er maar van!

    Beantwoorden
  • 108. Hayat  |  maart 17, 2009 om 10:25 pm

    Gefeliciteeeeeeeeerd & een gelukkige verjaardag verder!
    En natuurlijk nog vele gezonde jaren toegewenst!
    xx

    Beantwoorden
  • 109. glamourista  |  maart 17, 2009 om 10:34 pm

    pssst… omdat het nog eventjes jouw dag is:

    Feliz, feliz en tu día,
    Amiguito(a) qué Dios te bendiga,
    Qué reine la paz en tu día,
    Y qué cumplas muchos más.

    (en nu maar hopen dat ik t goed gelezen heb dat jij ook Spaans doet 😉 )

    Beantwoorden
    • 110. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:34 am

      Ik begrijp het een beetje, maar heb ook nog maar één jaartje spaans gehad eh 🙂

      Beantwoorden
  • 111. Mascha  |  maart 17, 2009 om 10:42 pm

    Van harte Evi!!!

    Beantwoorden
  • 112. Jacqueline  |  maart 17, 2009 om 10:52 pm

    Happy birthday to you!!!!!

    Kwam via via op je site vandaag om half 7, maar zit nog steeds artikeltjes te lezen! Hihih vind je site echt superleuk!

    Mijn wens voor jou;
    Blijf zo doorgaan! Je bent mijn topper!

    Beantwoorden
    • 113. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:33 am

      Jammer dat je het dan zonder foto’s hebt moeten doen 🙂

      Beantwoorden
  • 114. Nikki  |  maart 17, 2009 om 10:57 pm

    Hey evi,

    hier dan ook mijn eerste berichtje op je site en gelijk ook een goede!
    zoals vele wel kennen:
    Happy birthday to you
    in de wei staat een koe
    en die koe zegt: I love you
    Happy birthday to you!!

    Fijne verjaardag en stress niet teveel!
    xxx

    Beantwoorden
  • 115. lieke  |  maart 18, 2009 om 12:24 am

    Ik wens je:

    2 paar killerheel pumps+
    2 paar superrelaxte stoere sneakers+
    2 paar mooie leren laarzen+
    2 paar fijne slippertjes
    2 prachtig mooie tassen+
    2 mooie fladderige jurkjes+
    2 supersexy lingeriesetjes+
    2 grote chocoladerepen+
    2 heerlijke cocktails (mét suikerrandje)+
    2 fijne MAC Lipglass’en+
    2 mooie blushers+
    2 oogverblindende oogschaduwpaletjes+
    2 supergoede wallendwegwerkende concealers+
    2 perzikhuidje gevende foundations+
    2 fijne zachte lippenstiften+
    2 supergoedschoonmakende cleansers+
    2 heerlijk hydraterende dagcremes+
    2 goedblijvenzittende oogpotloodjes+
    2 magisch werkende mascara’s+
    2 heerlijk schuimende douchecreme’s+
    2 prachtige bronzers+
    2 superstrakkenietchippende nagellakjes+
    2 perfect zittende jeans+
    2 kado’bonnen voor elk mogelijke shop

    Vraag me niet waarom van allemaal 2… 2 vind ik een leuk getal hahaha

    Liefs,
    Lieke

    Beantwoorden
    • 116. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:33 am

      OOh was dat allemaal maar waar 🙂

      Beantwoorden
  • 117. Miszcroquet  |  maart 18, 2009 om 12:34 am

    Gefeliciteerd meid!!

    Beantwoorden
  • 118. Rowin  |  maart 18, 2009 om 7:35 am

    van harte gefeliciteeeereeerd!!!

    Beantwoorden
  • 119. Eef  |  maart 18, 2009 om 9:48 am

    evi, gefeliciteerd met je 22e verjaardag! ik denk ook nog altijd dat ik 20 ben, maar wordt dit jaar ook al 22, haha! jammer is dat he!

    Bij deze mijn verjaardagswens voor jou!

    x eef

    Beantwoorden
    • 120. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 1:24 pm

      Hoe mooi roze! Love it.

      Beantwoorden
  • 121. Saschaa  |  maart 18, 2009 om 11:41 am

    Nog gefeliciteerd Evi! En dat je er maar altijd uit mag blijven zien alsof je nog 20 bent 😀

    Beantwoorden
  • 122. Anne  |  maart 18, 2009 om 4:48 pm

    Lieve Evi =)

    Ik ben jouw vaste bezoeker !
    Ik kom hier letterlijk 2 x per dag .
    I LOVE YOUW SITE !!!.

    Ik wilde je daarom dus een heele leuke verjaardag wensen.
    Met veel geluk & gezondheid natuurlijk!

    & natuurlijk ook dat alles goed verloopt met je zus.

    HAPPY BIRTHDAAAAY LIEVE EVI !!!!!!

    xxxx .

    Beantwoorden
  • 123. tamara  |  maart 18, 2009 om 6:14 pm

    Ik wens je het beste voor je verjaardag
    Maar voor al de andere 364 van het jaar,
    veel geluk en plezier in alles wat je doet.
    Vlinders in de buik voor de liefde,
    inzet en doorzettingsvermogen voor je school en werk.
    Ontspanning af en toe kan er ook nog wel bij,
    want als jij gelukkig en tevreden bent
    dan ben ik het ook voor jou.
    Nog vele zinvolle jaren erbij gewenst.

    Liefs tamara

    Beantwoorden
  • 124. Katrien  |  maart 18, 2009 om 9:08 pm

    Hallo Evi!

    HAPPY BIRTHDAY 2 U, IN DE WEI STAAT KATRIEN EN DIE KATRIEN ZEGT “I LOVE YOUR SITE & EEN HEEL GELUKKIGE VERJAARDAG” HAPPY BIRTHDAY 2 U!!

    Ech superleuk om zo’n Belgische site tegen te komen; ik kende er tot vandaag alleenmaar Hollandse! Hier kom ik zeker elke dag op denk ik.. 🙂
    [ik krijg trouwens al van die Hollandse schrijfmanieren in comments; dus best dat ik wat afwisseling heb met Vlaams, kan ik die schrijfmanieren afleren :’]
    Loopt de actie trouwens nog?
    Alleszins nog eens een supergelukkige verjaardag!

    Greets; Katrien.

    Beantwoorden
    • 125. lovetomakeup  |  maart 19, 2009 om 8:24 am

      Ja er zijn nog niet zoveel Belgische sites, daar moeten we eens verandering in brengen eh 🙂

      De actie geldt inderdaad nog, ik pik er vandaag ééntje uit de zoveel leuke wensen!

      Beantwoorden
  • 126. Mikki  |  maart 19, 2009 om 12:29 am

    Ohhh helemaal te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd!

    Beantwoorden
    • 127. lovetomakeup  |  maart 19, 2009 om 8:28 am

      Maar nog altijd leuk om te horen!

      Beantwoorden
  • 128. Anna  |  maart 21, 2009 om 7:45 pm

    Hey Evi..
    Hartelijk gefeliciteerd met je 22e verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Plezierige dagen nog toegewenst, zo veel party’s haha..
    Liefss

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


