Snowboarden

maart 15, 2009 at 9:52 am 29 reacties

Nog twee weken en het is eindelijk zo ver, terug naar de sneeuw!!!! Ik kan haast niet wachten, vorig jaar zijn we jammer genoeg niet kunnen gaan wegens mijn rug. Maar daarom gaan we er dit jaar dubbel zo hard van genieten.

Ik hoop dat ik het nog kan 🙂 Ik weet nog goed die eerste keer, ik ging gewoon wenend van schrik de berg af. Echt ik was super bang om te vallen, want als er één ding is wat ik haat is pijn. Dus ik moest  lessen volgen, aangezien ik een beginner was moest ik samen met kinderen van 6 jaar ofzo (die dan nog heel de tijd sneeuwballen naar me gooiden…grrr), maar gelukkig ging het al snel beter. Ik ben er nog altijd geen held in, maar ik kan al best snelheid behalen. Nu nog te goed leren jumpen.

 

Snowboarden of skieën jullie?

 

Hier een paar ‘actiefoto’s’ van mij 🙂  Ik heb trouwens dringend een nieuwe skibroek nodig, ten eerste omdat ik het niet zo mooi vind een zwarte broek bij een kakki jas, en ten tweede omdat mijn knieën versleten zijn, van te veel te vallen of te zitten, wat was het nu ook alweer?

 

 

En het liefst van al doe ik de après-ski natuurlijk 🙂

Entry filed under: Een kijkje achter de schermen. Tags: .

De komkommerzeep Blingee

29 reacties Add your own

  • 1. Frauke  |  maart 15, 2009 om 10:04 am

    Ik ga binnen drie weken skieën en man, wat kijk ik daar naar uit. Snowboarden kan ik niet, ik ga zit nu bij de halfgevorderden, maar daar doen we ook zwarte pistes en jumps. Die snelheid geeft vind ik echt een enoooooooooooooooooorme kick en dat is zo zalig. Voor mij is skieën puur genieten en die jaarlijkse skireis zeg ik voor geen triljoen euri af. Té leuk gewoon. Poeh, ik word al helemaal blij als ik er aan denk? En ik mag nog niet drinken (enkel stiekem dan), maar de après ski is met chocolademelk en een koek even leuk 🙂 Liefs, Makecupcake

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 10:11 am

      Hmm die chocomelk momenten, onvergeetlijk 🙂

      Beantwoorden
  • 3. Senna  |  maart 15, 2009 om 11:01 am

    Mijn benen hebben nog nooit op een paar lange latten gestaan en volgens mij wordt het daar eens hoog tijd voor. Mijn vriend is niet zo van het skiën (die heeft het in het verleden wel al een aantal keer gedaan) vandaar dat het er niet echt van gekomen is. Apres skiën lijkt me overigens helemaal heerlijk! Lekker gek doen na alle sneeuwpret, leuk hoor! xx

    Beantwoorden
  • 4. Flori  |  maart 15, 2009 om 11:19 am

    Oh ik hou zo enorm veel van skiën! Ik ga ieder jaar weg, we zijn alleen dit jaar (jammer genoeg) niet geweest. Zoals Frauke zegt geeft het een enorme kick als je zo snel gaat, geweldig!! Ik heb (wonder boven wonder) nog nooit iets gebroken tijdens het skiën, wat ik wel een hele prestatie van mezelf vind, hahaha.
    Ik krijg al helemaal de ski-kriebels als ik naar je foto’s kijk, superveel plezier alvast! 😀

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 1:48 pm

      Volgend jaar beter eh, dan is het eens zo plezant!

      Beantwoorden
  • 6. vivaglamx3  |  maart 15, 2009 om 11:26 am

    Ooh als ik je foto’s zie, is 3 weken te lang wachten! Ik ga elk jaar in de paasvakantie op skireis met de familie, altijd zo’n uitkijkmoment!! Ik ben 4 jaar geleden ook overgestapt van skiën naar snowboarden, echt zalig, en zoals je zei, vooral als je wat snelheid kan halen:D Ik ga wel weer eens op zoek moeten naar een goede zonnebril want met witte kringen rond m’n ogen terugkomen, nee bedankt:p
    Ik wens je alvast een hele leuk reis toe!!

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 1:48 pm

      Ik heb ook altijd witte kringen onder mijn ogen, niets aan te doen 🙂

      Beantwoorden
  • 8. Iris  |  maart 15, 2009 om 1:48 pm

    Ik heb één keer geskiet (hoejedatookschrijft;)) hier op de schans. Dat was echt superleuk.. maar mijn ouders beginnen niet aan een ski-vakantie. Volgens mij kunnen ze het niet eens, haha 😉 Wat had je vorig jaar dan aan je rug? Of is dat persoonlijk?? Ik zit nu zelf namelijk met rugklachten.. ontzettend stom want ik mocht dus een hele tijd niet sporten en ik kon hele gymlessen gaan toe kijken hoe de andere plezier maakten of wegduiken voor een bal die iets te dicht in d ebuurt kwam. En niet te vergeten mocht ik iedereen die een blessure had gaan helpen in de kleedkamer.. Dus ik ben blij dat ik nu in elk geval weer mag sporten! x Iris. P.s. Zin in onze uitdaging 😉

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 1:52 pm

      Ik heb vorig jaar een auto accident gehad, en aangezien het dossier nog niet helemaa was afgesloten, was het verstandiger om niet te gaan.

      Ik ga proberen volgende week iets te doen, en als het me niet lukt, ander keertje dan 🙂

      Beantwoorden
      • 10. Iris  |  maart 15, 2009 om 5:12 pm

        Vervelend! Ja is goed hoor, ik hoor het wel!

        Beantwoorden
  • 11. Lucie  |  maart 15, 2009 om 2:45 pm

    Alvast heel veel plezier Evi! Skiën is echt heerlijk 🙂

    Beantwoorden
  • 12. Elien  |  maart 15, 2009 om 3:26 pm

    Aaah, ik zou zo graag leren snowboarden!
    Ik ben nog nooit op wintersport geweest!
    Wij gaan altijd naar het zonnetje 🙂

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 4:21 pm

      Ik wil ze alle twee!

      Beantwoorden
  • 14. lois  |  maart 15, 2009 om 3:52 pm

    ik ben zwaaar jaloers. ben echt super gek op skieen, maar papa en mama niet (meer, trouwens) dus we gaan niet meer. beetje jammer
    veel plezier!

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 4:20 pm

      Binnenkort kan je alleen gaan met vrienden 🙂

      Beantwoorden
  • 16. steffi  |  maart 15, 2009 om 4:26 pm

    nog nooit gedaan hihi maar super veel plezier!

    Beantwoorden
  • 17. Madelon  |  maart 15, 2009 om 4:45 pm

    Ik ben echt zoooo’n slechte skiër. Eigenlijk elk metertje dat ik skiede (??), viel ik wel weer.. Vreselijk haha. Eigenlijk wil ik het wel leren, maar ben nu zo bang!

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 5:32 pm

      Ocharme dat klinkt niet zo fijn, gelukkig heb ik een lieve vriend die mijn woestbuien als ik weer eens viel, goed opving!
      Ik

      Beantwoorden
  • 19. Shohoda  |  maart 15, 2009 om 4:55 pm

    Ik ben niet zo’n wintermens, maar après skiën vind ik wel heel gezellig hoor! 😉

    Alvast veel plezier!

    Beantwoorden
  • 20. Hayat  |  maart 15, 2009 om 5:44 pm

    Have fun!
    Geef mij maar liever de zon :$

    Beantwoorden
  • 21. Hanne  |  maart 15, 2009 om 6:21 pm

    Wooh! dat ziet er echt wel gaaf uit!! ik wil ook snowboarden!!!! hihi!
    Toen ik in het 6de leerjaar zat, gingen we met school op sneeuwklas, en daar heb ik leren skien, maar snowboarden ziet er eigelijk wel 10x leuker uit!

    Beantwoorden
  • 22. Serena  |  maart 15, 2009 om 9:48 pm

    oei snowboarden is niets voor mij, ben niet zo sportief en ben denk ik toch meer van zon zee strand en keihard shoppen haha! maar ik kan me wel voorstellen dat het leuk is hoor. Oeh Evi, een KNALROZE broek, zoals de streep in je jas, dat zou gaaf zijn. In Utrecht hebben ze een protest winkel, supermooi snowboard merk, wel prijzig. Ik heb er mn winterjas gekocht, donkerpaars met goud borduursel, heb het er nooit koud in 🙂

    Beantwoorden
    • 23. lovetomakeup  |  maart 16, 2009 om 7:28 am

      Mijn jas is ook van Protest, echt een supermerk. Nooit niet vochtig enzo. Idd een knalroze broek zou ook wel super zijn, ik ga volgende weekeens op zoek gaan.
      Ik wil ook een foto van jouw in skioutfit 🙂

      Beantwoorden
  • 24. Jeske  |  maart 15, 2009 om 10:51 pm

    Ik wil echt nog eens een keer snowboarden! Ik heb alleen een keer gelanglauft tijdens de winter-efteling op zo’n borstelbaan haha:P. Mijn zisje gaat over 1 weekje met school op skikamp, helaas gaan ze op mijn school altijd in de carnavalsvakantie, en ik wil carnaval neit missen, dus ja moet iets kiezen:p.

    xx

    Beantwoorden
  • 26. Gonny  |  maart 16, 2009 om 5:50 am

    Oh wat leuk zeg!! De laatste keer dat ik in de sneeuw was is geloof ik al 14 jaar geleden :0

    Beantwoorden
  • 27. lotte  |  maart 16, 2009 om 7:42 am

    Dan wens ik je in elk geval al veel plezier met de voorbereidingen en een hele fijne vakantie! (ik wil ook!!!)

    Beantwoorden
  • 28. stefanie  |  maart 16, 2009 om 1:38 pm

    wat gaaf 😀
    ik zou ook wel willen maar mijn ouders willen niet :s
    tot nu toe heb ik 1 keer een dagje geskied en dat was echt geweldig 😀

    Beantwoorden
  • 29. Rowin  |  maart 16, 2009 om 4:58 pm

    Ik ben nog nooit op wintersport geweest, ik hou meer van de zon (H)

    x

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


