De komkommerzeep

maart 15, 2009 at 9:51 am 12 reacties

De komkommerzeep is terug in de webshop van The Secret Garden. Ik toonde hem al even in het filmpje. Maar ik gebruik hem nu echt elke ochtend, en vind hem zo heerlijk. Dat ik jullie even wou verwittigen dat je het vanaf nu kunt bestellen, op 20 maart zijn de nieuwe zepen klaar. Denk er aan alles is limited, op is op.

Het ruikt heerlijk fris, echt een lente geurtje vind ik. Zelfs als gewone zeep zou ik het lekker vinden. Ik gebruik hem als volgt: met een nat watje even over de zeep gaan en vervolgens in cirkeltjes over je gezicht aan brengen.  Zo is hij zuiniger in gebruik, dan wanneer je volledig met de zeepbar over je gezicht heen gaat. Het schuimt eigenlijk enorm, maar het trekt ook snel in je huid. Dus je moet snel zijn.

En vervolgens gebruik ik opnieuw een nat watje om er alles af te halen. Wat overblijft is een heel fris, gereinigd gezicht. Ik ben er echt dol op, weer een topproduct.

 

 

Dit is de beschrijving van The Secret Garden zelf:

Onze Cucumber Soft zeep is gemaakt met vers, zelfgemaakt komkommersap- en pulp. Komkommer komt veel voor in verschillende beauty produkten, en dat is ook niet zo gek! Deze vochtvasthoudende groente is heel verfrissend en verzorgend voor de huid en maakt het superzacht en soepel. Ook heeft het reinigende eigenschappen (goed voor een acné huid), en geeft het je huid een mooie egale glow. Cucumber Soft bestaat uit maar liefst 60% olijfolie, wat de zeep heel mild en zacht maakt. Het schuim is zijdezacht en voelt heerlijk aan op de huid. De zeep is gegeurd met een eigen frisse geuren blend met onder andere meloen en groene thee.

Methode:
Hot Process

Ingrediënten:
Olijf olie (Olea Eurpaea), Cocosnoot olie (Cocos Nucifera), Palm olie (Elaeis Guinnesis), komkommersap- en pulp (Cucumis Sativus), kleurstof, parfum.

 

Wil jij hem ook bestellen?( klik dan hier)

Entry filed under: Beauty. Tags: , .

Uitdaging Serena Snowboarden

12 reacties Add your own

  • 1. Frauke  |  maart 15, 2009 om 10:07 am

    Je vertelde er al over in je filmpje, zo te zien is het echt één van je favoriete producten (en webshops!) Zelf koop ik niet online, dus jammer genoeg kan ik deze zeep niet uitproberen 😦 Liefs, Makecupcake

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 10:11 am

      Ik heb het nog maar een paar dagen, maar ik vind het heerlijk en het gaat weer snel uit de rekken zijn. Het werkt nog thans heel simpel met gewoon een overschrijving.

      Beantwoorden
  • 3. Senna  |  maart 15, 2009 om 10:56 am

    Jij maakt mijn beauty verslaving zo mogelijk nog erger dan deze al was. Ik heb Serena al lastig gevallen over deze zeep want nu wil ik deze baby ook proberen. Hoe ik al die producten ooit op ga krijgen is me overigens een raadsel 😉
    xx Senna

    Beantwoorden
  • 4. Evelien  |  maart 15, 2009 om 11:00 am

    Ik heb de zeep gisteren besteld. En met dit artikel word ik zo mogelijk nog ongeduldiger! 😀

    Beantwoorden
  • 5. Saskia  |  maart 15, 2009 om 1:49 pm

    Ik vind de Victorian Rose Soap van The Secret Garden zo mooi. Die heeft zo van die schattige rozenknopjes ❤

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 4:09 pm

      Er zijn zoveel mooie zepen, maar ik moet echt eerst alles opgebruiken, voor ik nieuwe koop.

      Beantwoorden
  • 7. Iris  |  maart 15, 2009 om 1:53 pm

    I want it! Alleen met mijn pasje kan ik jammer genoeg nog niet internetbankieren.. (of kan dat met de nieuwe ING/Postbank pastjes??) dus ik moet telkens éérst mijn vader zo ver krijgen dat ik mag bestellen! Voordeel is dat ie voor zijn eigen hobby altijd heel veel op internet moet bestellen en ik dat er dan even bij betrek.. dan is ie zo om 😀 Op mijn lijstje staan nog spulletjes van Fleurdeluce.nl en daarna komt TheSecretGarden.nl 😉 I like it! xx Iris.

    Beantwoorden
    • 8. Evelien  |  maart 15, 2009 om 3:20 pm

      Je moet niet kunnen internetbankieren hoor. Je kan gewoon op de bank gaan overschrijven 😀

      Beantwoorden
      • 9. Iris  |  maart 15, 2009 om 5:14 pm

        Dat vind ik veel te onhandig.. ik ga toch maar eens uitzoeken hoe dat zit met het internetbankieren 😀 Met mijn vorige pasje kon dat niet.. maar met deze hopelijk wel. En anders zorg ik wel dat dat geregeld wordt.. is stukken makkelijker!

        Beantwoorden
        • 10. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 5:30 pm

          Ik denk dat bijna alle banken aan internetbankieren doen, gewoonweg even langs je bank gaan om te horen hoe het zit.

          Beantwoorden
  • 11. Hayat  |  maart 15, 2009 om 6:05 pm

    Internetbankieren kan wel via ING, doe ik ook altijd!

    Beantwoorden
  • 12. Nicky  |  maart 16, 2009 om 7:43 pm

    Die wil ik ook proberen! Wachten tot hij klaar is dan maar 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


