Blingee

maart 15, 2009 at 9:53 am 24 reacties

Kennen jullie Blingee al?

Ik leerde dit programma kennen door mijn jongere zus Eleni. Het ultieme bling-bling foto bewerk programma.

Het werkt echt heel simpel, ik heb me zelf weer eens volledig laten gaan, dit is mijn creatie:

 

 

 

Wil jij je ook eens volledig laten gaan (klik dan hier). Veel plezier, en maak je er ook ééntje, laat dan de link achter in de comment!

Entry filed under: Een kijkje achter de schermen.

Snowboarden Naar de kapper

24 reacties Add your own

  • 1. Frauke  |  maart 15, 2009 om 10:16 am

    ‘k Heb mezelf even gepimpt:
    Fantastisch profielcommentaar maken
    Liefs!

    Beantwoorden
    • 2. Frauke  |  maart 15, 2009 om 10:19 am

      Ja, via hier marcheert dat dus niet. Even zo proberen:
      [url=http://blingee.com/blingee/view/86033251-Makecupcake-goes-Blingee][img=http://image.blingee.com/images16/content/output/000/000/000/520/390119275_318343.gif[/img][/url]
      [url=http://blingee.com]MySpace grafische glitterafbeeldingen[/url]
      Zou je ’t zo kunnen zien? Zo niet, hier de hotlink:
      http://blingee.com/blingee/view/86033251-Makecupcake-goes-Blingee

      Beantwoorden
      • 3. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 10:43 am

        De .gif versie werkt:)

        Leuke foto trouwens!

        Beantwoorden
  • 4. Frauke  |  maart 15, 2009 om 10:20 am

    Oei, het bericht is niet verschenen. Hieeer de link:
    http://blingee.com/blingee/view/86033251-Makecupcake-goes-Blingee

    Beantwoorden
  • 5. Senna  |  maart 15, 2009 om 11:03 am

    Ik kende dit nog niet, zal er ook eens een maken.
    @Frauke: de link werkt bij mij niet. Moet ik me soms eerst inschrijven voordat ik iets kan zien?
    xx

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 11:05 am

      Het is de .gif versie die wel werkt, als ik meerdere inzendingen krijg, post ik ze gewoon dat is makkelijker om te zien
      Dus je mag ze ook gewoon door mailen!

      Beantwoorden
  • 7. Lina  |  maart 15, 2009 om 11:12 am

    Ik vind het er wel lekker rommelig en nep uitzien, Adobe Imageready werkt voor mij toch wat beter. :p

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 1:49 pm

      Aah dit is ook maar voor te lachen eh 🙂

      Beantwoorden
  • 9. Elien  |  maart 15, 2009 om 11:36 am

    Hee, dat deed ik vroeger ook altijd 🙂
    Blingbling!

    Beantwoorden
  • 10. nesrine  |  maart 15, 2009 om 12:05 pm

    oh kei leuk ik ga het ook ff proberen 😉

    Beantwoorden
  • 11. Lala  |  maart 15, 2009 om 12:35 pm

    haha wel lekker breezaaahhh dit

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 1:47 pm

      Haha af en toe mag dat eh 🙂

      Beantwoorden
      • 13. Lala  |  maart 15, 2009 om 9:34 pm

        Definately!

        Beantwoorden
  • 14. Iris  |  maart 15, 2009 om 1:50 pm

    Haha, leuk! Echt iets voor een van mijn beste vriendinnen, die is dol op glittertjes & plaatjes! Jammer dat je nog ziet waar je bent uitgesneden, maar echt ontzettend leuk! De nieuwe Glamourista; EVIII. xx Iris.

    Beantwoorden
  • 15. Saskia  |  maart 15, 2009 om 1:51 pm

    Very sparkling en girlie wat je daar creeërde, hihi.

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 4:09 pm

      Ik dacht ik ga er volledig voor! Je kan het natuurlijk ook veel subitieler doen eh 🙂

      Beantwoorden
  • 17. Serena  |  maart 15, 2009 om 2:56 pm

    wat gááf!!!!!!!!

    hier kan je echt gave dingen mee doen of eigen avatars mee maken 😀

    Beantwoorden
  • 18. Rosan  |  maart 15, 2009 om 2:58 pm

    Kei leukkk!
    Haha als ik mn verveel zal ik s los gaan op die site haha.
    Leuk jurkje heb je aan op de 2e foto zeg!
    Krijgen we ook nog een foto van je Asos jurkje 😛

    Beantwoorden
  • 19. Kellyy  |  maart 15, 2009 om 2:59 pm

    Oeps het bovenste berichtje is van mij haha, stond nog ingelogd op mn zusjes naam!

    Beantwoorden
  • 20. Kellyy  |  maart 15, 2009 om 3:00 pm

    Huhh, nou issie weg!
    Maar wat ik zei, kzal daar ook s gaan puzzelen als ik me verveel!
    Je hebt een leuk jurkje aan op de 2e foto!
    Krijgen we ook nog een foto te zien van je Asos jurkje 😛

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  maart 15, 2009 om 4:23 pm

      Ja ik weet het Kelly, ik moet hem nog op foto zetten 🙂
      Ik zal binnekort al mijn nieuwe verjaardagsspullen tonen hoor.

      Het kleedje dat ik op de tweede foto aanheb is van H&m.

      Beantwoorden
  • 22. Shohoda  |  maart 15, 2009 om 4:53 pm

    Haha hoe girly! Leuk voor eens een saaie middag/avond!

    Beantwoorden
  • 23. Hanne  |  maart 15, 2009 om 6:16 pm

    Mijn zus doet dat ook soms! jammergenoeg heb ik geen tijd om er nu eentje te maken, het is hier nogal hectisch de laatste dagen..

    Beantwoorden
  • 24. Jeske  |  maart 15, 2009 om 10:34 pm

    hihi echt leuk! Die hartjes zijn cute!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


