Photobucket probleem

maart 12, 2009 at 10:48 am 13 reacties

Zoals jullie misschien merken, kan je momenteel geen enkel foto die ik zelf heb gemaakt zien.

Best wel rottig, ik heb mijn photobucket limiet overschreden, ik heb ondertussen al 200 foto’s gewist, maar nog is er niets veranderd. Ik hoop dat ik het toch nog in order krijg, en niet alles terug opnieuw moet uploaden en inplakken want dat wordt een helse klus.

 

EDIT: Ik heb even wat opzoekwerk gedaan, en het heeft niets te maken met hoeveel foto’s er op staan, maar hoeveel mensen er naar kijken. De limiet begint terug van 0 te tellen elke 21ste van de maand. Dus ik ga het nu niet allemaal aanpassen dat is een beetje te veel werk. Binnen een paar dagen, werkt alles terug, en ga ik mijn foto’s over meerdere accounts verdelen.

Entry filed under: Uncategorized.

Temptation Island: de zeven hoofdzonde Filmpje The Secret Garden

13 reacties Add your own

  • 1. Mademoiselle  |  maart 12, 2009 om 12:40 pm

    Wow, dat doe je goed als je over je bandwith heen gaat! Ik heb ook een photobucket account maar bij mij gaat het veel minder snel op. 🙂

    Beantwoorden
  • 2. Gonny  |  maart 12, 2009 om 2:42 pm

    Tja, schrijf dan ook niet van die leuke logs dan krijg je ook niet zoveel bezoekers ^^ Geintje meid! Meerdere accounts is inderdaad de oplossing 🙂

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  maart 12, 2009 om 9:34 pm

      Hahaha nu zal het nog mijn schuld zijn ook 🙂

      Beantwoorden
  • 4. Elien  |  maart 12, 2009 om 5:24 pm

    Bah, zo vervelend! Zelf heb ik ook meerdere accounts, dat is het handigste denk ik 🙂

    Beantwoorden
  • 5. Eef  |  maart 12, 2009 om 5:39 pm

    Ah vervelend! Misschien is imageshack ook een optie voor je? Voordat ik mijn eigen domein had deed ik ze daar altijd uploaden! 🙂

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  maart 12, 2009 om 9:18 pm

      Goede tip, ik ga het daar eens proberen, ik probeer zondag alles opnieuw upteloaden en in te plakken, want zo is het wel heel kaal eh 🙂

      Beantwoorden
  • 7. Senna  |  maart 12, 2009 om 8:30 pm

    We love pictures 😉
    Haha.. hoop dat het snel weer gefixed is zonder al te veel moeite en gedoe voor jou! xx

    Beantwoorden
  • 8. Madelon  |  maart 12, 2009 om 8:44 pm

    Sjee wat een gedoe zeg. Moet je maar niet zo’n leuke site hebben he 😛

    x

    Beantwoorden
  • 9. steffi  |  maart 12, 2009 om 9:01 pm

    oei :d

    Beantwoorden
  • 10. Serena  |  maart 13, 2009 om 2:55 pm

    en Flickr??

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  maart 13, 2009 om 5:32 pm

      Dat ga ik zondag eens proberen, heb vandaag echt geen tijd gehad. En gisteren avond naar spoed nog geweest,morgen werken.
      Dus hopelijk zondag tijd om alles terug deftig te maken, want nu is het wel een puinhoop!

      Beantwoorden
  • 12. Lushious Babe  |  maart 13, 2009 om 9:01 pm

    Hi Evi, de oplossing van dit probleem is een photobucket pro account nemen, dat kost wel wat maar dan kan je dit nooit meer gebeuren en dat is wel zo makkelijk! Hoef je niet zelf alles te veranderen en met Paypal betalen is zo gebeurt en dan werkt alles weer heel snel!
    XXX

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 13, 2009 om 10:03 pm

      I know, maar ik ben even gierig 🙂
      Ik ga eerst even zien, of het niet lukt om het te delen over verschillende accounts.
      En anders zal het dit worden.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


