Hello Kitty look a like

maart 11, 2009 at 9:43 am 34 reacties

Ik zag dit filmpje van Fafinettex3 op Steffie haar blog, en ik dacht die ga ik eens proberen na te maken.

Ik moet zeggen dat ik het niet echt geslaagd vind, ik heb geen goede smudge kwast, waardoor het een niet zo verzorgende lijn is. Een reden om een 219 aan te kopen ๐Ÿ™‚

ย 

ย 

Hierbij mijn mislukte creatie:

ย 

En dit is die van Steffie, sorry voor het even ‘lenen’, maar ik vind de jouwe echt veel mooier!

ย 

ย 

Ik denk dat jij de matte verise hebt gebruikt en ik de shimmer?

ย 

Zo dit is dus een mislukte fotod, ik heb het er dan ook na het filmpje meteen terug afgehaald ๐Ÿ™‚

Maar ik wou het jullie toch even tonen.

Entry filed under: FotoD.

Filmpje review Eyeko Hale Bob

34 reacties Add your own

  • 1. Evelien  |  maart 11, 2009 om 10:14 am

    Ik vind het helemaal niet mislukt hoor, maar juist heel mooi ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 10:18 am

      Moet jij niet leren? Haha sorry ik las het juist op facebook, ja dat heb je eh, nu weet ik ook meer over jullie.
      Nee ik vind het erg mislukt, nogal vlekkerig, niet mooi geblend, enz.

      Beantwoorden
      • 3. Evelien  |  maart 11, 2009 om 11:42 am

        Haha, daar ben ik betrapt!
        Ja ik beken, ik moet leren want volgende week heb ik examens ๐Ÿ˜€
        Maar hier is het zoveel leuker ๐Ÿ˜€

        Beantwoorden
  • 4. serena  |  maart 11, 2009 om 11:12 am

    ik vind het wel mooi hoor! maar die van Steffi ook! mooie kleurtjes (en ik kan hetzelfde maken met mn paletje, whoohoo!)

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 11:14 am

      Volgens mij staat ie bij jouw super, dus ik wil ook een look a like versie van jouw zien ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
      • 6. Serena  |  maart 11, 2009 om 10:43 pm

        ga ik wel doen hoor!!

        ik hoop dat je je pakje snel krijgt, denk deze week, daarin heb ik je een brief geschreven met een persoonlijke uitdaging!

        hihi!

        dit weekend ga ik een nieuwe video opnemen, mn zusje is dan ook vrij dus kan ze me weer helpen ๐Ÿ™‚

        Beantwoorden
        • 7. lovetomakeup  |  maart 12, 2009 om 7:35 am

          Ja het doet er een beetje langer over als normaal. Ik hoop dat het er vandaag of morgen is. Ik ben benieuwd naar de uitdaging ๐Ÿ™‚
          Fijn een nieuw filmpje, I love it!!

          Beantwoorden
  • 8. Mri.  |  maart 11, 2009 om 12:08 pm

    Is wel mooi! Zit gewoon meer shimmer in ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 9. Sophia  |  maart 11, 2009 om 1:08 pm

    Ik vind het harstikke mooi!
    En ik vind ook dat je altijd hartstikke leuke filmpjes hebt!

    Liefs, Sophia

    Beantwoorden
  • 10. Elien  |  maart 11, 2009 om 1:58 pm

    Ik vind hem echt wel mooi hoor ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 11. Saskia  |  maart 11, 2009 om 2:23 pm

    Erg mooi! Ooohh, ik hou van die leuke paarse kleurtjes โค

    Beantwoorden
  • 12. femfeetje  |  maart 11, 2009 om 4:27 pm

    Ik kan jou foto niet zien …?

    Beantwoorden
  • 13. Jeske  |  maart 11, 2009 om 4:57 pm

    Is wel mooi hoor! Is weer eens wat anders dan van die standaard kleuren zoals bruin enzo;)!

    Beantwoorden
  • 14. Ellen  |  maart 11, 2009 om 5:25 pm

    Ik kan de foto’s ook niet zien!

    Beantwoorden
  • 15. Senna  |  maart 11, 2009 om 5:31 pm

    Ik kan ook geen foto zien. De look van Steffie had ik al gezien en vind ook ik zooo mooi! Ik moet ook toch maar eens gaan investeren in een aantal goede kwasten.

    Beantwoorden
  • 16. Frauke aka Makecupcake  |  maart 11, 2009 om 5:40 pm

    Je Photobucket bandbreedte is overschreden. Je moet geloof ik naar de pro (betalend) uploaden om nog zichtbare foto’s te hebben. Dat staat er toch alleszinds. Jammer dat ik jouw look dus niet kan zien. Ik was benieuwd.. X

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 6:58 pm

      Zo even een nieuwe account aangemaakt, ik ga niet betalen voor foto’s upteloaden ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 18. Jeske  |  maart 11, 2009 om 6:07 pm

    De look van steffi kan ik niet zien, maar die van jou vind ik echt geweldig!

    Beantwoorden
  • 19. Lucie  |  maart 11, 2009 om 6:08 pm

    Jouw foto’s doen het niet bij mij ๐Ÿ˜ฆ

    Die van Steffie vind ik erg mooi ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 6:43 pm

      Zo nu zouden ze wel moeten werken ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 21. dorien  |  maart 11, 2009 om 6:14 pm

    Oh ik kijk altijd naar dat meisje haar filmpjes
    Dat van Steffie is mooimooimooi

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 6:40 pm

      Ja ik vind die van Steffie ook heel mooi!
      En haar filmpjes zij super, ik vind ze alleen soms een beetje arrogant overkomen.

      Beantwoorden
      • 23. Serena  |  maart 11, 2009 om 10:45 pm

        dat vind ik nou ook! ik denk dat ze in real life niet zo arrogant is maar er is iets met die opgetrokken wenkbrauwen en dat neusje…ik weet niet..ze heeft een irritant gezicht en stem combinatie denk ik gewoon, kan er niets aan doen! Maar ze kan wel mooi oogschaduw aanbrengen zeg!

        Beantwoorden
        • 24. lovetomakeup  |  maart 12, 2009 om 7:34 am

          En daarom kijken we ook zo massaal!

          Beantwoorden
  • 25. steffi  |  maart 11, 2009 om 6:39 pm

    haha ๐Ÿ˜€ grappig ik kom net kijken op je blog en ik zie ineens zo wat ๐Ÿ˜€ mezelf? jammer dat ik jouw versie niet heb kunnen zien :(.

    ja ik heb idd de 88 kleuren mat gebruikt ipv de shimmer.

    en bedankt aan alle dames die mijn look leuk/mooi vonden!

    liefs

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 6:56 pm

      Ik hoop dat je het niet erg vond dat ik hem even poste, ik vond hem zo leuk. Nu zou de mijne wel moeten werken, ik zat over mijn limiet ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 27. Madelon  |  maart 11, 2009 om 7:02 pm

    Ik vind het mooi hoor! Shimmery ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 28. Shohoda  |  maart 11, 2009 om 7:44 pm

    Ik vind het beide mooi! Jouw look is wel anders maar op die andere manier toch heel mooi van zichzelf!

    Een look om zelf eens te proberen ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 29. steffi  |  maart 11, 2009 om 8:14 pm

    mooi gedaan!

    Beantwoorden
  • 30. Mieke  |  maart 11, 2009 om 8:52 pm

    Wauw, ik vindt jouw look helemaal niet mislukt!
    Die van Steffie is ook erg mooi!

    Beantwoorden
  • 31. Hayat  |  maart 11, 2009 om 8:54 pm

    Mooie look =o!
    Bij alletwee!

    Beantwoorden
  • 32. femfeetje  |  maart 11, 2009 om 10:44 pm

    Vind het echt niet zo fout gelukt hoor! Best knap gedaan!

    Beantwoorden
  • 33. KIM  |  maart 15, 2009 om 8:23 pm

    ik vind het wel mooi hoor !
    hee weetje misschien welke lipenstift dat meisje gebruikt op haar filmke ? want ik vind die echt mooi ๐Ÿ˜ฎ
    xx

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  maart 16, 2009 om 7:29 am

      Zij gebruikt Shy Girl van MAC van de Creamteam collectie, maar die is nu ook permanent verkrijgbaar.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


