Filmpje review Eyeko

maart 10, 2009 at 3:56 pm 58 reacties

 

 

Dus wil jij ook iets leuks bestellen van Eyeko, gebruik dan aub mijn code: E1377. Hierdoor krijgen jullie er een graties goodie bij en met het geld dat ik er van verdien, kan ik nieuwe winacties houden!

Check ook de site van Eyeko!

Entry filed under: Uncategorized.

Ik heb gewonnen Hello Kitty look a like

58 reacties Add your own

  • 1. Maryse  |  maart 10, 2009 om 4:16 pm

    Super leuke review! Ik ga morgen eens proberen om die creme in m’n haar te smeren, het ziet er zo dof uit de laatste tijd! Welke nagellak heb je eigenlijk op? Die van MAC? Groetjess

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 6:33 pm

      Dat heb je weer goed gezien 🙂
      Niet te veel gebruiken eh, want anders heb je een vetkopje, en dat willen we vermijden.

      Beantwoorden
  • 3. Serena  |  maart 10, 2009 om 4:33 pm

    he Evi, superleuk (en handig) een video review van Eyeko! Ik zag trouwens dat de magic eyeliner ofzo weer back in het assortiment is, die wil ik hebbuh!!!!!!!!!!! Ik ga ook nog een review doen met de Eyeko mascara maar gooi het over een hele andere boeg (hehe). Wait and see!

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 6:32 pm

      Ja ik zag hem ook, maar ik ga eerst mijn andere eyeliners opgebruiken.
      Oei vond je hem niet goed of ga je hem anders reviewen?

      Beantwoorden
      • 5. serena  |  maart 11, 2009 om 11:21 am

        ik vond hem wat nattig maar dat kwam mooi uit juist 😉

        Beantwoorden
  • 6. Shohoda  |  maart 10, 2009 om 4:43 pm

    Hele fijne en duidelijke review! Vind het ook tof dat je het geld van Eyeko wil gaan gebruiken voor winacties. Als ik in de toekomst iets ga bestellen (al ben ik in eerste instantie niet een Eyeko fan, maar wie weet) zal ik zeker jouw code gebruiken.

    Beantwoorden
  • 7. Mri.  |  maart 10, 2009 om 4:44 pm

    Zoveel fijner om reviews in filmpjes te zien! En nu wil ik men Eyeko cream nog liever 😮 Echt mooi geschminkt trouwens xx

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 6:31 pm

      Ik heb hem al besteld, dus normaal heb je hem volgende week.

      Beantwoorden
  • 9. Lucie  |  maart 10, 2009 om 4:44 pm

    Ik vind je filmpjes steeds leuker worden, mijn complimenten! Goede en duidelijke review ook 🙂
    Daarbij vind ik ook nog eens dat je prachtig bent opgemaakt 😛

    Dat was mijn complimentjesregen haha

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 6:30 pm

      Wat lief van je Lucie.

      Beantwoorden
  • 11. Sofie  |  maart 10, 2009 om 4:47 pm

    Ik ben zelf geen eyeko fan

    maar vind het heel tof dat je het geld gaat gebruiken voor winacties!!!

    bij andere sites houden ze het voor zichzelf 😉

    Beantwoorden
  • 12. Reneé  |  maart 10, 2009 om 4:53 pm

    Leuke review! 🙂
    Een tip: Dat doosje niet zo snel draaien voor de camera, nu kunnen we het niet zo goed zien. Ik weet wel hoe het eruit ziet maar niet iedereen 🙂

    En krijg je zo’n code als je een review doet over eyeko producten of hoe werkt dat?

    Beantwoorden
  • 13. Maja  |  maart 10, 2009 om 5:11 pm

    Leuke producten!!! Vind het ook erg leuk dat je de 3in1 creme ook gewoon op/in je haar smeert voor een glans effect, daar had ik zelf nog niet aan gedacht, erg leuke tip dus!

    Beantwoorden
  • 14. Anne  |  maart 10, 2009 om 5:20 pm

    Super handig filmpje! Die code ook 🙂

    Beantwoorden
  • 15. Marly  |  maart 10, 2009 om 5:41 pm

    Leuk filmpje, persoonlijk vind ik ze beter en beter worden 😀 !

    Ik ben ook heel tevreden van de mascara, en had er nog nooit aan gedacht om de 3in1 cream in mijn haar te smeren. Echt een heel goed idee 😀 !

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 6:18 pm

      Ja de mascara is echt goed vind ik.

      Beantwoorden
  • 17. Janneke  |  maart 10, 2009 om 5:54 pm

    Wordt je haar niet vet van de 3 in cream (als je het in je haar smeert)? Anders ga ik dat ook eens proberen :p!

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 6:18 pm

      Je mag natuurlijk maar een beetje gebruiken, en enkel aan je haarpunten. Ik heb zelf droog haar, als je vet haar hebt, zou ik het ook niet gebruiken.

      Beantwoorden
  • 19. Jeske  |  maart 10, 2009 om 6:09 pm

    Leuke review:D! Ze worden idd steeds beter, zoals hierboven al werd gezegd! Je komt echt heel spontaan over op die filmpjes, ga zo door;)!

    Beantwoorden
  • 20. nesrine  |  maart 10, 2009 om 6:29 pm

    kei leuke review echt handig
    Je nagellak is zo mooi. Welke is dat?

    Beantwoorden
  • 21. Cindy  |  maart 10, 2009 om 7:00 pm

    Ik vind je filmpjes leuk! En inderdaad tof dat je eerlijk zegt dat je er geld mee kan verdienen en wat je daarmee wilt gaan doen, dat doen niet alle blogs 🙂

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 7:09 pm

      Ik vind het alleen maar juist om dit er bij te vermelden. Ik hoop een beetje bij één te krijgen, zo kunnen we weer spelletjes spelen eh 🙂

      Beantwoorden
  • 23. Kellyy  |  maart 10, 2009 om 7:18 pm

    Weer een heel erg leuk filmpje!
    Je verteld het ook zo leuk 🙂
    Mss ga ik ook wel iets bestellen.
    Is de mascara waterproof?

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 7:22 pm

      Dat kijk ik eens voor je na straks. Ik laat het je nog weten!

      Beantwoorden
      • 25. Kellyy  |  maart 10, 2009 om 7:33 pm

        Dankje 🙂

        Beantwoorden
  • 26. Gonny  |  maart 10, 2009 om 7:24 pm

    Je filmpjes worden steeds leuker zeg! Mocht ik ooit bij Eyeko bestellen zal ik dit zeker met jouw code doen 😉

    Beantwoorden
  • 27. Kerstin  |  maart 10, 2009 om 7:41 pm

    Haha leuk, was wel grappig opeens dat Vlaamse accent :p

    Beantwoorden
  • 28. femfeetje  |  maart 10, 2009 om 7:52 pm

    Heb ook de 3in1cream! Echt super fijn 😉 Als ik nog eens iets bestel gebruik ik je code ;)!

    Beantwoorden
  • 29. Sarah  |  maart 10, 2009 om 7:56 pm

    De 3in1 cream heb ik ook en gebruik ik altijd als highlighter, werkt superfijn!
    De pretty polish nagellak heb ik ook en die smeert zo verschrikkelijk slecht! Net water :/ Als je héééél weinig op het borsteltje doet gaat het wel, maar moet je echt 3-4 laagjes doen!
    Geef mij maar de MAC nagellakjes! 😀

    Leuke review trouwens! ^^

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 7:24 am

      3-4 lagen, dat is net iets te veel moeite voor mij 🙂
      Heb je nog andere nagellaken die beter werken dan?

      Beantwoorden
    • 31. Jeske  |  maart 11, 2009 om 8:24 pm

      Ik vind GOSH nagelak wel fijn. Ik heb nu een mooie paarse met glitters:D.

      Beantwoorden
      • 32. lovetomakeup  |  maart 12, 2009 om 7:30 am

        Gosh lakt inderdaad wel handig, en blijft ook redelijk lang zitten.

        Beantwoorden
  • 33. Jasmina  |  maart 10, 2009 om 8:04 pm

    O wauw, mijn complimenten voor je makeup!
    Verder een hele fijne review, je begint een pro te worden hehe..
    Ik had vandaag al de magic liquid liner besteld maar nu wil ik toch ook de tinted cream en de mascara, die bestel ik dan binnenkort mét jouw code! Vind het echt super dat je zo eerlijk over de code bent en winacties wilt organiseren.

    Ga zo door 😀

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 7:24 am

      Super dat je hem gaat gebruiken!

      Beantwoorden
  • 35. Eve  |  maart 10, 2009 om 8:15 pm

    Heej Evi
    Ik wou even zeggen dat ik je site echt kei tof vind, en dat ik er altijd vrolijk van word! Je doet het echt heel leuk, Thanks!

    Beantwoorden
    • 36. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 7:25 am

      Ik wordt altijd vrolijk van jullie lieve comments 🙂

      Beantwoorden
  • 37. ais  |  maart 10, 2009 om 9:09 pm

    leuk filmpje evi!!

    ik heb al de 3-1 creme maar ik wil al best een poosje de felroze nagellak en de getinte 3-1 creme en de minty fatbalm DUS….
    pompompom… die ga ik binnekort bestellen met jou code!!

    Liefs : )

    Beantwoorden
  • 38. ais  |  maart 10, 2009 om 9:17 pm

    wuha ik heb net besteld,
    met je code : )

    minty fatbalm
    funky polish
    3-1 tinted cream
    mascara
    magic eyeliner

    jippie : )

    Beantwoorden
    • 39. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 7:26 am

      Wat lief van je dat je hem hebt gebruikt, laat me weten hoe de spulletjes je bevallen!

      Beantwoorden
  • 40. Saskia  |  maart 10, 2009 om 9:52 pm

    Je hebt mooie nagellak op in het filmpje 🙂
    Wat heeft Eyeko toch toffe spulletjes, hé. En zo girly en roze, hihi 🙂
    Ik vind het fijn dat je zo regelmatig filmpjes maakt !!! Dat kan niet vaak genoeg, lol 🙂

    Beantwoorden
    • 41. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 7:27 am

      Ik heb Something about Pink op, echt een super kleur.
      Ja ik vind ze er ook zo leuk uitzien!

      Beantwoorden
  • 42. sharen  |  maart 11, 2009 om 12:01 am

    Ik vind de verpakkingen van eyeko er zo goedkoop uitzien maar door al die goede reviews op verschillende sites ben ik toch wel nieuwsgierig geworden!

    ik vond het altijd spijtig dat er zo weinig Belgische beautysites waren en ik ben zo blij dat ik u blog heb ontdekt!! ik kom echt elke dag kijken en hou van u filmpjes en eigenlijk van al je posts

    Keep up the good work

    -xXx-

    Beantwoorden
    • 43. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 7:27 am

      Ik zou zeggen je moet het gewoon eens een keer proberen, aangezien je geen verzendkosten betaalt, blijft het ook goedkoop.

      Beantwoorden
  • 44. Eef  |  maart 11, 2009 om 2:21 am

    Heel leuk filmpje evi; als ik weer ga bestellen gebruik ik je code! 🙂

    Beantwoorden
    • 45. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 7:28 am

      Zeker doen 🙂

      Beantwoorden
  • 46. Maud  |  maart 11, 2009 om 9:50 am

    ik had er nog helemaal niet aan gedacht om de 3in1 cream voor je haar te gebruiken, leuk idee!. het is echt heel lief dat je dat geld weer voor je winackties gebruikt.

    Beantwoorden
  • 47. dorien  |  maart 11, 2009 om 6:12 pm

    Ik denk dat als ik weer geld heb
    (dat gaat nog een tijdje duren hehe)
    Ik de fatbalm en de mascara ga kopen (even testen!)
    de cream heb ik al
    en die is goedgekeurd
    ik ga het eens in mijn haar doen
    Tof filmpje!

    Beantwoorden
  • 48. valerie  |  maart 11, 2009 om 7:30 pm

    Leuk evi!
    ga zeker bestellen (:

    Beantwoorden
    • 49. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 7:47 pm

      Super, zeker mijn code gebruiken eh 🙂

      Beantwoorden
  • 50. steffi  |  maart 13, 2009 om 5:08 pm

    leuk filmpje!

    Beantwoorden
  • 51. steffi  |  maart 13, 2009 om 5:08 pm

    en hihi als ik ooit productjes ervan bestel 😉 bestel ik zeker via jouw code!!

    Beantwoorden
    • 52. lovetomakeup  |  maart 13, 2009 om 5:31 pm

      Super!

      Beantwoorden
  • 53. ilona  |  maart 20, 2009 om 3:33 pm

    echt een leuke review! en ik vind het leuk dat je zo eerlijk bent te zeggen dat jij er geld voor krijgt als wij wat bestellen, want dat heb ik nog niet van de anderen gehoord! super!

    Beantwoorden
    • 54. lovetomakeup  |  maart 20, 2009 om 5:48 pm

      Dankjewel, ja ik wil het gewoon eerlijk zeggen, dat geeft mij ook een beter gevoel.

      Beantwoorden
  • 55. Kelly  |  maart 22, 2009 om 7:33 pm

    Ik heb zojuist een bestelling geplaatst met jou code, ik kan niet wachten tot het binnenkomt!

    xx

    Beantwoorden
    • 56. lovetomakeup  |  maart 22, 2009 om 8:12 pm

      Wat lief Kelly!

      Beantwoorden
  • 57. Jeske  |  maart 27, 2009 om 9:02 pm

    Hoe zit dat nou eigenlijk met ambassadeur worden bij eyeko?
    Ik zag op de site dat je dan je gegevens etc. in moest vullen en dan kreeg je zo’n code, klopt dit?

    xx

    Beantwoorden
    • 58. lovetomakeup  |  maart 28, 2009 om 6:05 pm

      Dat klopt 100%

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


