Look met Wet’nWild

maart 9, 2009 at 9:24 am 28 reacties

 

Deze look heb ik met het Mystiek Magic Palet Mega Eyes Palet van Wet’n Wild gemaakt. Ik heb het gewoon droog en zonder mixium medium opgebracht. Wel heb ik een paintpot gebruikt als oogschaduwbasis, maar zoals je kan zien geven ze enorm veel kleur af, en dat voor een palet van nog geen 4€.

De tweede foto ziet er wel nog donkerder uit als de eerste maar dat komt door de flits. In het echt zag het er meer uit als de tweede foto.

Geweldig toch, ik kan niet wachten om Starry Night te proberen.

Entry filed under: FotoD. Tags: , .

Geananast Awarduitreiking

28 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  maart 9, 2009 om 10:39 am

    Heel mooi aangebracht, Evi! Ik ben zelf dol op dit soort aarde tinten.

    Beantwoorden
  • 2. Evelien  |  maart 9, 2009 om 11:12 am

    Nice Evi!
    En de kleuren zijn echt heel mooi.

    Beantwoorden
  • 3. Hanne  |  maart 9, 2009 om 1:57 pm

    omg megaa mooii! x

    Beantwoorden
  • 4. Janneke  |  maart 9, 2009 om 2:06 pm

    Mooi Evi! Als het goed is heb je mn betaling ontvangen (hoop ik althans :p)

    Beantwoorden
  • 5. Lady  |  maart 9, 2009 om 2:49 pm

    Wat mooi zeg!

    Beantwoorden
  • 6. Sofie  |  maart 9, 2009 om 3:00 pm

    Mooie foto

    Mss een domme vraag, maar waar haal je mixed medium?

    groetjes!

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  maart 9, 2009 om 5:38 pm

      Die kan je zelf maken met glycerine of kopen bij MAC ofzo.

      Beantwoorden
  • 8. ais  |  maart 9, 2009 om 3:43 pm

    wauwie heb je mooi geblend!
    ik heb ook 2 palletjes, een bruinige en een smokey palletje, (weet de namen even niet want ik zit op mijn werk) maar ik vind dus dat er inderdaad zoveel pigment af komt dat ik ze nauwelijks gebruik hahaha ik vind mezelf er dan gelijk uitzien als een barbie,

    maargoed ik gebruik zowieso nauwelijks oogschaduw. Vind het wel heel mooi bij anderen : ) x

    Beantwoorden
  • 9. Reneé  |  maart 9, 2009 om 3:51 pm

    Moooi:)

    Beantwoorden
  • 10. Jeske  |  maart 9, 2009 om 4:15 pm

    Mooi evi, die kleuren zijn echt super:D!

    Beantwoorden
  • 11. Kellyy  |  maart 9, 2009 om 4:27 pm

    Wauww heel erg mooi!
    Ik heb ook een paletje van Wet ´n wild en vind m ook super!
    Heel veel pigment, voor die prijs.

    Beantwoorden
  • 12. Lucie  |  maart 9, 2009 om 4:29 pm

    Ziet er mooi uit!
    Nog een tip voor goedkope oogschaduw met veel pigment: LA Colours 🙂

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 9, 2009 om 5:33 pm

      Daar heb ik ook 4 paletjes van, heb ze nog niet zoveel gebruikt eigenlijk.

      Beantwoorden
  • 14. Shohoda  |  maart 9, 2009 om 4:47 pm

    Heel mooi gedaan!

    Beantwoorden
  • 15. Kelly  |  maart 9, 2009 om 4:48 pm

    Wauw heel mooi!
    Staat je ook echt heel goed! Ik ben overtuigd!
    Ik ga ook binnekort een bestelling plaatsen,
    Kus

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  maart 9, 2009 om 5:32 pm

      Ze zijn echt leuk!

      Beantwoorden
  • 17. Kerstin  |  maart 9, 2009 om 5:27 pm

    Mooi!

    Beantwoorden
  • 18. Elien  |  maart 9, 2009 om 5:38 pm

    Dat is echt prachtig! Ik ga ook eens Wet ’n Wild bestellen, ik heb er al zoveel over gehoord! Jammer dat mijn beautybudget voor deze maand op is 😛

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  maart 9, 2009 om 5:52 pm

      Gelukkig is er snel een nieuwe maand 🙂

      Beantwoorden
  • 20. Serena  |  maart 9, 2009 om 5:42 pm

    wow supermooie aardetinten en mooi aangebracht Evi!

    Beantwoorden
  • 21. steffi  |  maart 9, 2009 om 5:57 pm

    mooi gedaan

    Beantwoorden
  • 22. Eef  |  maart 9, 2009 om 6:49 pm

    Heel mooi dit palet, ik wil hem ook hebben!

    Beantwoorden
  • 23. Dhini  |  maart 9, 2009 om 8:18 pm

    Mooi

    Beantwoorden
  • 24. Ingrid  |  maart 9, 2009 om 9:14 pm

    toevallig, deze had ik vandaag ook op!
    ps. hele mooie site (ook leuk dat het een persoonlijke touch heeft!)

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 7:46 am

      Dankje voor het complimentje, ik probeer het zo persoonlijk mogelijk te maken.

      Beantwoorden
  • 26. Hayat  |  maart 9, 2009 om 9:31 pm

    Love it!

    Beantwoorden
  • 27. beautyblogastrid  |  maart 9, 2009 om 9:34 pm

    Wow mooi paletje zeg! En je blog is echt de max :D!

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 7:45 am

      Dankjewel 🙂

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


