Geananast

maart 9, 2009 at 9:23 am 13 reacties

Ok gisteren ben ik aan het ananasen geslagen, dit is een gezichtsmaker op basis van ananas.

Dit recept heb ik van Serena. En vorige week zag ik eindelijk een ananas bij ons in de supermarkt liggen, en kon ik het eindelijk testen. Wil je weten waarom een ananas goed is voor je huid, klik dan hier.

Wat heb je nodig?

  • Een ananas
  • 2 el olijfolie
  • 1el olie

Ontvel je ananas, en snij er twee stevige plakken van. Doe dit samen met de olijfolie en honing in de blender tot je een smeuig papje krijg. En daar heb je je masker, lekker simpel toch. Om dit proces goed te zien, klik even hier, Serena legt het stap voor stap uit.

 

Echter bij mij bleef het niet zo goed zitten, ik denk dat het beter zou zijn als er een el minder olijfolie bijdoet. Ik heb het er uiteindelijk toch goed opgekregen. Ik voelde het masker na een tijdje wel een beetje tintelen op mijn huid.

 

Na een 15min. voelde ik het masker al trekken op mijn huid, en dat vind ik altijd zo leuk. Na ongeveer 25min. heb ik het er met een lauw watje afgehaald.

Mijn huid voelde echt super zacht, echt zo’n heerlijk fris gevoel. Ongeveer een uur later deed ik mijn make-up op, en toen zag het er nog al erg glimmend uit. Doe dit masker dus op een dag dat je de deur niet uit gaat of gewoon geen make-up gaat dragen. En het leukste achteraf, had ik nog een lekkere ananas voor op te eten, en welk maskertje uit de winkel heeft dat nu wel 🙂

 

Een leuke tip dus om op een sleepover met vriendinnen te doen.

Entry filed under: Beauty. Tags: , .

Check je mail Look met Wet’nWild

13 reacties Add your own

  • 1. Ioni  |  maart 9, 2009 om 1:05 pm

    Ik hou van maskers. Zeker ook als ik ze zelf kan maken. Ultieme verveeltip 😀

    Beantwoorden
  • 2. Linda  |  maart 9, 2009 om 1:28 pm

    Lekker hoor! Alleen kloppen die ingrediënten eigenlijk wel? Er staat én olijfolie én olie, wat volgens mij honing hoort te zijn?

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  maart 9, 2009 om 5:48 pm

      Oeps ik pas het even aan, gelukkig lezen jullie alles zo goed na 🙂

      Beantwoorden
  • 4. Eeke  |  maart 9, 2009 om 3:15 pm

    leuk zeg, ik ga het morgen ook proberen..:)

    succes met je superleuke site (ik kijk nu al elk dag even of er weer wat nieuws is, dat is een goed teken!)

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  maart 9, 2009 om 5:36 pm

      Dat is een heel goed teken 🙂

      Beantwoorden
  • 6. Jeske  |  maart 9, 2009 om 4:32 pm

    Ananas <3! Ik ga het binnenkort denk ik ook een keertje proberen:D!

    xx Jeske.

    Beantwoorden
  • 7. Serena  |  maart 9, 2009 om 5:39 pm

    hee wat leuk dat je het hebt uitgeprobeerd Evi! ^_^
    ik deed het ’s avonds en dan de volgende dag was mn gezicht gewoon normaal (niet glimmend). Om het wat dikker te maken kun je ook minder ananas gebruiken.

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  maart 9, 2009 om 5:50 pm

      Aah ik dacht juist dat ik meer ananas moest gebruiken om het dikker te maken, niet dus 🙂

      Beantwoorden
      • 9. Serena  |  maart 9, 2009 om 7:57 pm

        nee de ananas wordt vloeibaar en een beetje dunnig. meer honing zou ook kunnen, of een beetje suiker erdoor heen (meteen een beetje scrubbend).

        Beantwoorden
  • 10. Hayat  |  maart 9, 2009 om 9:29 pm

    Handig! Ik ga het een x proberen haha :p

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 7:46 am

      Zeker laten weten, hoe het was!

      Beantwoorden
  • 12. Jeske  |  maart 9, 2009 om 9:47 pm

    Oh verse ananas is superlekker!

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 7:41 am

      Ja echt eh, alleen na een tijdje begonnen mijn lippen te tintelen ervan.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


