Check je mail

maart 9, 2009 at 9:23 am 30 reacties

De winnaars van de winactie zijn bekend, check je mail even of je gewonnen heb!

Entry filed under: Winactie.

Lipswatches Geananast

30 reacties Add your own

  • 1. Gonny  |  maart 9, 2009 om 9:27 am

    Helaas niet gewonnen, maar voor diegene die dat wel hebben…gefeliciteerd!! Fijne dag ^^

    Beantwoorden
  • 2. Senna  |  maart 9, 2009 om 10:38 am

    Nope, ook geen mailtje hier…
    Gefeliciteerd voor de gelukkige winnaars!!

    Beantwoorden
  • 3. Kim  |  maart 9, 2009 om 11:06 am

    Hier ook niks ontvangen, jammer.
    Proficiat aan de gelukkigen!

    Beantwoorden
  • 4. glamourista  |  maart 9, 2009 om 11:13 am

    nope, ook hier niks 😀

    Veel plezier voor de mensen die gewonnen hebben!!!

    Beantwoorden
  • 5. Janneke  |  maart 9, 2009 om 2:04 pm

    Ook hier niets :p Gefeliciteerd voor de mensen die gewonnen hebben!

    Beantwoorden
  • 6. Saskia  |  maart 9, 2009 om 2:25 pm

    Ik heb gewonnen! Dat is ook de eerste keer, hihi. Maar ja, dan moet ik maar vaker meedoen met wedstrijden 🙂
    Heel erg bedankt, Evi . Mag ik vragen waarom degenen die hebben gewonnen ook echt gewonnen hebben? Waar heb je je op gebaseerd, bedoel ik? Nogmaals dankjewel 🙂

    Een mooie, fijne dag verder!!!

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  maart 9, 2009 om 5:45 pm

      Ik heb de computer willekeurig laten kiezen. En hij koos voor jouw en nog iemand waar ik nog niets van heb gehoord 😦

      Beantwoorden
  • 8. Sabine_x  |  maart 9, 2009 om 3:31 pm

    Helaas niet gewonnen 🙂 Gefeliciteerd Saskia!:D

    Beantwoorden
  • 9. ais  |  maart 9, 2009 om 3:45 pm

    haha dit is me te snel gegaan, waar was de winactie voor?

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  maart 9, 2009 om 5:35 pm

      Je moest je gewoon registreren op mijn site, volgende keer beter 🙂

      Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  maart 9, 2009 om 5:47 pm

      Betrapt! Haha, nee je moest je gewoon registreren voor mijn site. Maar binnekort komt er een nieuwe aan.

      Beantwoorden
  • 12. Reneé  |  maart 9, 2009 om 3:53 pm

    Hier ook niks 😀

    Beantwoorden
  • 13. Jeske  |  maart 9, 2009 om 4:23 pm

    Helaas geen mailtje. Iedereen die heeft gewonnen, gefeliciteerd:D!

    Beantwoorden
  • 14. Shohoda  |  maart 9, 2009 om 4:49 pm

    Gefeliciteerd!

    Beantwoorden
  • 15. Madelon  |  maart 9, 2009 om 5:25 pm

    Gefeliciteerd!

    Beantwoorden
  • 16. Elien  |  maart 9, 2009 om 5:39 pm

    Ai, niet gewonnen 😛
    Proficiat aan degenen die gewonnen hebben 😀

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  maart 9, 2009 om 5:50 pm

      Er komt er snel een nieuwe!

      Beantwoorden
  • 18. Serena  |  maart 9, 2009 om 5:40 pm

    heb geen mailtje dus niets gewonnen helaas, maar super gefeliciflapstaart aan de winnaresjes!!!

    Beantwoorden
  • 19. MvrtjKelly  |  maart 9, 2009 om 5:48 pm

    Jammer, niet gewonnen! De winnaressen veel plezier met hun prijs!

    Beantwoorden
  • 20. Eefje  |  maart 9, 2009 om 6:12 pm

    Gefeliciteerd aan alle winnaressen! 😀

    Beantwoorden
  • 21. elke  |  maart 9, 2009 om 6:35 pm

    ik heb ook niet gewonnen, ik won eens bij fashionistas paradise, en toen werd de site opgedoekt :’) maar ik blijf proberen, ben benieuwd naar de volgende actie 😉

    Beantwoorden
    • 22. glamourista  |  maart 9, 2009 om 10:59 pm

      majama… ik heb dat pakje wel verstuurd… stoute post 😦

      Beantwoorden
      • 23. elke  |  maart 10, 2009 om 3:27 am

        echt?! dan is dat wel heel jammer!
        mss is het karma, omdat ik ooit kaarten won voor iets en toen niet ging :p

        Beantwoorden
        • 24. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 7:41 am

          Hihi vast en zeker 🙂

          Beantwoorden
  • 25. Miszcroquet  |  maart 9, 2009 om 6:48 pm

    Gefeliciteerd!!

    Beantwoorden
  • 26. Lucie  |  maart 9, 2009 om 6:59 pm

    Ook niet gewonnen, de meiden die wel hebben gewonnen: van harte gefeliciteerd! 😀

    Beantwoorden
  • 27. spykie33  |  maart 9, 2009 om 7:04 pm

    Niet gewonnen, achja, volgende keer beter zeker 🙂
    Winnaressen (of winnaars .. :P) gefeliciteerd

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 7:47 am

      Ik denk niet dat we veel mannelijke bezoekers hebben hier 🙂

      Beantwoorden
  • 29. Dhini  |  maart 9, 2009 om 8:12 pm

    Geen emailtje dus Helaas pinda kaas niet gewonnen.

    Gefeliciteerd winnaressen

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  maart 10, 2009 om 7:47 am

      Helaas pindakaas geweldige uitdrukking 🙂

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


