Wet ’n wild bestelling binnen

maart 7, 2009 at 11:27 am 48 reacties

 

En nog enkele foto’s van de eyeshadows:

 

Links Earth Brown

Rechts Midnight Magic

 

Links  Starry Night

Rechts I-Sparkle in Paradiso

 

De swatches zijn niet echt goed gelukt, in het echt zijn ze veel beter, maar het lukte me niet om ze goed te fotograferen. En ja net toen viel die camera toch wel uit zeker 🙂

Ik probeer morgen ze opnieuw te doen, of er een look mee te maken, zo hebben jullie een beter zicht.

Ik vind ze wel super mooi vooral Starry Night en Midnight Magic. Misschien ook wel omdat dit kleuren zijn die ik nog niet heb, ik kan nu al niet wachten om te experimenteren.

Ik verkoop Wet ’n wild Mega Eyes Earth Brown voor 4,5€ incl. verzenden en de I-sparkle Paradisio voor 6,20€ incl. verzenden. Bij interesse graag mailen naar lovetomakeup@live.be.

 

Maar het gelukkigste ben ik nog met de gratis goodie, het Expression Palette,  dat je er gratis bij krijgt bij een bestelling van 5£. Dit palet kan je hier niet kopen jammer genoeg. De cream eyeshadow zijn echt super mooi van kleur. Of ze lang blijven zitten dat moet ik nog uit testen, maar ik hou jullie op de hoogte!

 

 

Wil jij ook bestellen, klik dan hier.

Entry filed under: Online Shoppen. Tags: , .

Awards Lipswatches

48 reacties Add your own

  • 1. serena verbon  |  maart 7, 2009 om 12:05 pm

    weer een leuk en gezellig filmpje Evi en mooie produkten van Wet en Wild! dat ene kitje met die bloem, die roze en bruine kleuren lijken op de kleuren uit het Lucky Tom palletje (maar dan goedkoper!).

    Beantwoorden
  • 2. Eva  |  maart 7, 2009 om 12:05 pm

    Hee! Ik kwam via misslipgloss.nl op je site terecht, leuke artikelen! Ik kom hier zeker vaker een kijkje nemen 🙂

    Liefs

    Beantwoorden
  • 3. Senna  |  maart 7, 2009 om 12:13 pm

    Leuk filmpje wederom Evi, ik kan zien dat je hier steeds meer in lijkt te groeien en nu haast moeiteloos een filmpje weet te produceren, wat mij heel lastig lijkt, dus petje af. Midnight magic en Starry night vind ik het mooist, maar ik heb al wel palletjes die hierop lijken. Het valt me overigens op dat je WnW bestelling snel is binnengekomen, bij de 0.99 BP actie heb ik wel een week of drie moeten wachten. xx

    Beantwoorden
  • 4. valerie  |  maart 7, 2009 om 12:20 pm

    Leuk filmpje evi! 😀

    @Senna, wat is jou blog als ik vragen mag (: ?

    Beantwoorden
  • 6. Hayat  |  maart 7, 2009 om 12:24 pm

    Ziet er mooi uit!
    Vooral die laatste ❤

    Beantwoorden
  • 7. Rosa  |  maart 7, 2009 om 12:34 pm

    I-Sparkle in Paradiso wil ik!

    Beantwoorden
  • 8. Hanne  |  maart 7, 2009 om 12:49 pm

    Midnight Magic vind ik zoo moooii!
    superleuk filmpje!!!!!

    Beantwoorden
  • 9. steffi  |  maart 7, 2009 om 1:00 pm

    mooie producten!

    Beantwoorden
  • 10. Elien  |  maart 7, 2009 om 1:06 pm

    Wow, supermooie oogschaduws!
    Starry Nigh en I-Sparkle in Paradiso vind ik het mooist 🙂

    Beantwoorden
  • 11. Jeske  |  maart 7, 2009 om 1:14 pm

    Allemaal echt hele mooi!

    Beantwoorden
  • 12. Kizzy  |  maart 7, 2009 om 1:32 pm

    Hoeveel vraag je voor Earth Brown?
    Ik wil ‘m best van je overkopen! 🙂

    Beantwoorden
  • 13. Janneke  |  maart 7, 2009 om 1:33 pm

    ow die earth brown die wil ik!!!!!!

    Beantwoorden
  • 14. Lucie  |  maart 7, 2009 om 1:34 pm

    Mooie spulletjes 🙂

    En je wordt steeds beter met de filmpjes, leuk om te zien!

    Beantwoorden
  • 15. Shohoda  |  maart 7, 2009 om 1:35 pm

    Hele mooie bestelling is het! I-Sparkle in Paradiso is mijnfavo van deze bestelling, maar ik geloof dat deze al verkocht is dus misschien bestel ik hem zelf binnenkort!

    Echt super dat je filmpjes van je aankopen post en daarbovenop losse foto’s, maakt alles heel duidelijk.

    Werkse vandaag!

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  maart 7, 2009 om 9:59 pm

      I-sparkle is er nog, ik stuur je een mail 🙂

      Beantwoorden
      • 17. Shohoda  |  maart 7, 2009 om 10:22 pm

        Oh super ik wacht ‘m af 😀

        Beantwoorden
  • 18. Saskia  |  maart 7, 2009 om 2:07 pm

    Cream eyeshadows zijn ook leuk 🙂

    Beantwoorden
  • 19. Cees  |  maart 7, 2009 om 2:36 pm

    Heee Evi, ik ken je site nog maar sinds gisteren maar ik vind hem al helemaal geweldig :-)!
    Ik vind je filmpjes echt zalig, doe zo verder, ik ben fan!

    xx

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  maart 7, 2009 om 9:59 pm

      Ik hou van fan’s 🙂

      Beantwoorden
  • 21. Dhini  |  maart 7, 2009 om 4:38 pm

    Wat leuke aankopen weer

    Beantwoorden
  • 22. Rowena (234)  |  maart 7, 2009 om 5:37 pm

    mooie spulletjes!

    Beantwoorden
  • 23. glamourista  |  maart 7, 2009 om 5:57 pm

    hele mooie spulletjes!

    Beantwoorden
  • 24. Carla  |  maart 7, 2009 om 6:34 pm

    Heey, wat een leuke beauty site heb jij!
    En ik vond je review er intressant.

    even iets anders:
    Je bent egt een mooi meisje en een mooi accent!groetjes! carla, onweize makeup liefhebber 😉

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  maart 7, 2009 om 9:54 pm

      Dankjewel, ik vond het niet echt van mijn beste filmpjes, aangezien ik erg moe was vanochtend 🙂
      Ik ben meer dan de helft vergeten te zeggen.

      Beantwoorden
  • 26. Eef  |  maart 7, 2009 om 10:40 pm

    geweldig mooie kleuren, ben benieuwd naar je look ermee!!

    Beantwoorden
  • 27. suzieblue  |  maart 7, 2009 om 10:57 pm

    wat een mooie palletjes zeg! lovely!

    Beantwoorden
  • 28. ais  |  maart 8, 2009 om 11:02 am

    leuk filmpje evi! mooie spulletjes weer,
    ik heb toentertijd meegedaan aan die actie van alles 1 pond dat was fijn! : ) maar de helft van wat ik ontving (de bronzer eigenlijk alleen hahsha) was helemaal gebarsten pff… maar ik heb ook mooie paletjes en die glamrock nagelak is HEEL mooi : )

    Beantwoorden
    • 29. lovetomakeup  |  maart 8, 2009 om 2:07 pm

      Heb je dan niet gemaild voor een nieuwe?

      Beantwoorden
      • 30. ais  |  maart 8, 2009 om 2:34 pm

        nee.. kan dat?
        ik ben er nu wel een beetje laat mee : ( ik wist niet dat het kon !

        Beantwoorden
        • 31. lovetomakeup  |  maart 8, 2009 om 3:07 pm

          Dat wat kon? Ik ben niet mee.
          Wet ’n wild bestellen via het internet?

          Beantwoorden
  • 32. Nicky  |  maart 8, 2009 om 11:32 am

    Mooie palletjes! ik ben vooral helemaal in love met midnight magic.

    Beantwoorden
    • 33. lovetomakeup  |  maart 8, 2009 om 2:07 pm

      Een erg leuke idd!

      Beantwoorden
  • 34. Lisanne  |  maart 8, 2009 om 5:40 pm

    Evi! Ik ben Linanse van het BG-forum 😛
    Ik vind je blog echt superleuk! Ik wil becomplimenteren, ik vind het echt leuk dat je zoveel moeite en tijd in je artikels steekt! Niet iedereen doet dat 😀

    Ik kijk hier echt elke dag.
    Goed werk!

    xx

    Beantwoorden
    • 35. lovetomakeup  |  maart 8, 2009 om 6:23 pm

      Ooh wat een super lieve comment.

      Beantwoorden
  • 36. nesrine  |  maart 8, 2009 om 5:49 pm

    hey eerst en vooral wil even zeggen dat ik je site echt geweldig vind! Zoveel leuke updates enz ik heb een paar dagen geleden je site ontdekt en ik zal zeker vaker trgkomen :p.
    mooie palletjes maar spijtig dat je het niet in belgie kan kopen

    Beantwoorden
    • 37. lovetomakeup  |  maart 8, 2009 om 6:24 pm

      Jawel hoor Wet’n Wild kan je bij de DI kopen.

      Beantwoorden
      • 38. nesrine  |  maart 8, 2009 om 8:23 pm

        oh echt? bedankt!! ik ga zeker kijken

        Beantwoorden
  • 39. Jeske  |  maart 8, 2009 om 7:45 pm

    Oeeh starry night en het expression palette zijn zoooo mooi!

    Beantwoorden
  • 40. steffi  |  maart 8, 2009 om 8:18 pm

    tof filmpje 😀 ik had nog geen tijd gehad om het te bekijken :p

    Beantwoorden
  • 41. Madelon  |  maart 8, 2009 om 10:09 pm

    Je blog is echt zo leuk! Ook leuk dat je belgisch bent. Je hebt zo’n leuk accent. Het komt zo vriendelijk over. Ik vind Nederlands vaak zo hard!

    xxx

    Beantwoorden
    • 42. lovetomakeup  |  maart 9, 2009 om 6:59 am

      We klinken minder hard, maar vaak veel serieuser.

      Beantwoorden
  • 43. Sarah  |  maart 8, 2009 om 10:44 pm

    Heb ik het juist dat je 15 pond verzending moet betalen? :/
    Ofwel doe ik iets fout op de site van WnW

    Beantwoorden
    • 44. lovetomakeup  |  maart 9, 2009 om 6:58 am

      Het verzendbedrag blijft redelijk hetzelfde, 3£ ofzo, maar de tax stijgt langzaam naargelang hoeveel je bestelt. Alhoewel dit niet veel kan zijn, voor 20£ moest ik 4,05£ verzending betalen.

      Beantwoorden
  • 45. Janneke  |  maart 16, 2009 om 2:52 pm

    Hey Evi, ik heb het palletje nog niet.. Kan er iets fout zijn gegaan of is dat normaal :p?

    Beantwoorden
    • 46. lovetomakeup  |  maart 16, 2009 om 3:10 pm

      Gewoon even geduld hebben Janneke, als je het deze week niet ontvangt, dan regelen we wel iets. Maar soms duurt doet de post er lang over. Ik wacht soms 2 weken op iets uit Nederland en soms heb ik het binnen 2 dagen.

      Beantwoorden
  • 47. Janneke  |  maart 16, 2009 om 3:24 pm

    Haha oke. Ik ben heel irritant ik weet het, tspijt me =$

    Beantwoorden
    • 48. lovetomakeup  |  maart 16, 2009 om 7:01 pm

      Nee hoor Janneke, ik kan ook nooit niet wachten op een pakje, dus volledig begrijpelijk!

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


