Selmark

maart 6, 2009 at 6:51 am 3 reacties

Nog een lingerie artikel, want wie houdt er nu niet van leuke lingerie. Voor mij kan het echt mijn dag maken om een mooi setje aan te hebben.

Jammer genoeg zien zo weinig mensen wat voor moois je vandaag aan hebt onder al die kleren. Alhoewel ik ook niet zou willen dat iedereen dit zag. Maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel 🙂 .

 

Naast Pleasure State is Selmark mijn tweede absoluut favoriet merk. Dit merk is een stuk goedkoper dan Pleasure State en hij is dan ook beter bevriend met mijn portefeuille.

Selmark is een Spaans merk dat garant staat voor kwaliteit, een superieure pasvorm en ook een push-up effect.

Ik ben vooral zot op de kleine details en versieringen. Jammer genoeg komt er steeds maar een zeer kleine collectie uit elk seizoen.

Maar aangezien de pasvorm zo perfect is, versiert Selmark mij toch elk seizoen weer om een setje te kopen.

 

Hierbij enkele foto’s van Selmark:

 

 

Selmark is te verkijgen bij de betere lingeriewinkel. Voor meer foto’s van de collecties, klik hier.

Entry filed under: Fashion. Tags: , .

Gehaktschotel met courgette Awards

3 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  maart 6, 2009 om 9:43 am

    Wederom een lingeriemerk dat ik nog helemaal niet kende maar er prachtig uit ziet. Ik houd wel van een mooi spannend setje zelfs als ‘niemand’ dat kan zien 😉 Persoonlijk heb ik best veel setjes liggen maar meer van de middenmoot (denk: hunkemuller, victoria’s secret, livera, etc). Wanneer mijn budget weer vrijkomt zal ik eens uitkijken naar deze setjes. xx

    Beantwoorden
  • 2. Mademoiselle  |  maart 6, 2009 om 1:15 pm

    Ik zie net op de website dat ze alleen cup B en cup C hebben, kan dat kloppen? Ik wil zo graag eens een mooie bh in een grote maat hebben. 😦

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  maart 6, 2009 om 1:19 pm

      Ze hebben tem een E, maar niet in alle modellen.
      Dus het is een beetje zoeken, naar welk model er in jouw maat is.

      Ik heb zelf ook een grote maat en dit merk vind ik super, en Pleaure State is natuurlijk niet overtrefbaar.
      Ze hebben zelfs speciaal een hele collectie voor de grote maten, beginnede bij een D, en dan niet van die bomma bh’s maar echt mooie stukken.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


