Awards

maart 6, 2009 at 6:54 am 33 reacties

Een tijdje geleden hield ik een award uitreiking onder de bloggers, en ik daagde elke websmiss uit om deze te ontvangen in red carpet styl.

Serena werd genomineerd voor Miss Personality, check out dit filmpje en je weet meteen waarom 🙂

 

 

 

Voor meer informatie over de jurk, of meer foto’s, check Serena haar blog.

 

Dames die ook een award hebben ontvangen, Serena legt de lat ineens wel heel hoog, ik hoop jullie ook in gala te zien 🙂

 

Ps: Serena sorry voor het stelen van je foto’s maar ik had een onweerstaanbare drang om ze te posten 🙂

Entry filed under: Uncategorized.

Selmark Wet ’n wild bestelling binnen

33 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  maart 6, 2009 om 9:49 am

    Haha! De lat ligt ineens torenhoog!! Ik had nog een oude foto liggen van mezelf in gala die ik klaar had liggen om te postem maar dat feestje gaat kennelijk niet meer werken (haha). Zoals jullie in Vlaanderen zeggen: amai, ik zen diep onder de indruk… (haha). Ik laat mijn creatieve cellen even werken en kom er op terug…
    Noot voor Serena: wat doe je me aan meis?!! Xx

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 6, 2009 om 11:28 am

      Haha Serena heeft het idd jullie erg moeilijk gemaakt!
      Ik heb zo’n hoge verwachtingen nu…..

      Beantwoorden
      • 3. Senna  |  maart 6, 2009 om 11:35 am

        Haha! Ik heb wat bedacht en zojuist een aankondiging hiervan gemaakt op mijn log… (haha.. de spanning is om de snijden!!)

        Beantwoorden
  • 4. Susan  |  maart 6, 2009 om 9:51 am

    Wat een leuk filmpje! En een super mooie jurk!

    Beantwoorden
  • 5. ais  |  maart 6, 2009 om 10:43 am

    oh wat een leuk filmpje en wat een mooie meisje! x

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  maart 6, 2009 om 11:27 am

      Heel mooi meisje, ik vind het een geweldig filmpje.
      Ik was vanochten vroeg wakker, 05u30 en ik zag dit en mijn dag was weer goed begonnen!

      Beantwoorden
      • 7. ais  |  maart 6, 2009 om 9:51 pm

        haha ja dat snap ik : ) prachtige jurk ook die kleur !!

        Beantwoorden
  • 8. Jasmina  |  maart 6, 2009 om 11:35 am

    O wauw supertof filmpje 😀
    Ook een hele fijne review, nou ben ik ook benieuwd naar de rest 😛
    En Serena, je bent echt een heel mooie en charmante meid!

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  maart 6, 2009 om 10:48 pm

      Ik ook, ik wil meer outifits.
      Damn als gastvrouw zal ik binnekort ook maar eens in gala moeten verschijnen 🙂

      Beantwoorden
  • 10. Mademoiselle  |  maart 6, 2009 om 1:12 pm

    Volgens mij is dit niet te overtreffen, haha. 😛 Wat een snoezig jurkje is dat!

    Beantwoorden
  • 11. glamourista  |  maart 6, 2009 om 1:47 pm

    aaargh…. ik durf niet meer :p Ik heb denk ik niet eens een galakleedje… uh-ow

    Beantwoorden
    • 12. Senna  |  maart 6, 2009 om 2:03 pm

      haha.. ik heb hetzelfde maar ik ga toch een poging wagen op zondag ;-0

      Beantwoorden
  • 13. valerie  |  maart 6, 2009 om 1:51 pm

    leukleuk:D
    die lipgloss, is daar code voor gratis te krijgen bij bestelling?
    x

    Beantwoorden
    • 14. Senna  |  maart 6, 2009 om 2:02 pm

      Ik had daar een code van op mijn log staan maar die is geloof ik al verlopen. xx

      Beantwoorden
  • 15. Elien  |  maart 6, 2009 om 2:49 pm

    Hihi, dat heeft ze echt leuk gedaan 🙂
    En wat een gorgeous kleedje heeft ze aan!

    Beantwoorden
  • 16. Shanna  |  maart 6, 2009 om 3:01 pm

    Wow, ze lijkt op Sandra Bullock!

    Beantwoorden
  • 17. Rosa  |  maart 6, 2009 om 3:24 pm

    Die jurk staat haar echt zo mooi!

    Beantwoorden
  • 18. Iris  |  maart 6, 2009 om 3:29 pm

    Ah leuk, en supermooie jruk!

    Beantwoorden
  • 19. Shohoda  |  maart 6, 2009 om 5:17 pm

    Ah mooi hoor!

    Beantwoorden
  • 20. Janneke  |  maart 6, 2009 om 6:15 pm

    Die jurk is echt liefde =o

    Beantwoorden
  • 21. Serena  |  maart 6, 2009 om 7:07 pm

    tuurlijk mag dat Evi!!

    wat superleuk!!

    ah Senna maakt me wel nieuwsgierig nu…ga nu meteen dr blog checken!! hihi!! ah ben super benieuwd naar jullie Gala Looks!!!

    Beantwoorden
    • 22. Serena  |  maart 6, 2009 om 7:13 pm

      en super bedankt voor al de lieve comments lieve meisjes! ^^

      Beantwoorden
  • 23. Dhini  |  maart 6, 2009 om 7:47 pm

    Leuk filmpje en mooi

    Beantwoorden
  • 24. glamourista  |  maart 6, 2009 om 8:10 pm

    ik ben mijn filmpje aan het uploaden! 😀

    Beantwoorden
  • 25. glamourista  |  maart 6, 2009 om 8:49 pm

    mijn filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=q04goA_2jnE

    Enjoy!!

    Beantwoorden
  • 27. Kim  |  maart 6, 2009 om 9:44 pm

    Mooie jurk serena! Aiai, wat moet ik nu gaan verzinnen om dit te overtreffen??!!! En het weekend zit al zo vol, ik hoop snel tijd te hebben om met iets bigger than life te komen. Be prepared! 😀

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  maart 6, 2009 om 10:50 pm

      OOh ga je ook nog een echte outfit doen, wauw ik vind deze tag echt zoo leuk!

      Beantwoorden
  • 29. Hayat  |  maart 6, 2009 om 10:22 pm

    Leuk&Mooi!

    Trouwens, wat heb jij een leuke site zeg, dit wordt een van mijn daily-sites haha ^^

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  maart 6, 2009 om 10:51 pm

      Super daar sta ik graag 🙂

      Beantwoorden
  • 31. Zefa  |  maart 7, 2009 om 10:23 am

    Serena ziet er echt fantastisch uit! Ik heb trouwens een beetje vals gespeeld. Ik heb namelijk mijn droom-outfit op mijn blog gepost en niet de outfit die ik in mijn kleerkast heb hangen… Maar ik zal voor één van de volgende posts mijn echte galakledij tonen. Het probleem is dat ik graag een beetje onherkenbaar blijf, maar ik zal mijn best doen om een ‘aan-foto’ te trekken. x

    Beantwoorden
  • 32. Reneé  |  maart 7, 2009 om 8:04 pm

    Die jurk staat zo mooi he 🙂

    Beantwoorden
    • 33. lovetomakeup  |  maart 7, 2009 om 9:52 pm

      Ja het zit haar als gegoten.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


