Puffcakjes met banaan en chocolade

maart 5, 2009 at 7:57 am 28 reacties

Ik lees altijd de leuke cupcake recepten van Gonny op haar site. Ze zien er altijd zo heerlijk uit. En zaterdag was het eindelijk zo ver, ik ging er ook is ééntje maken.

Ik heb wel niet zo’n mooie versiering als haar. Ik vond het nu al calorierijk genoeg, om er dan nog een botercreme op te doen 🙂

 

Hierbij een foto van het resultaat:

 

 

De onderste heb ik zonder muffinvorm gemaakt, want ik had er maar ééntje waar er 6 in konden. Dus die zien er een beetje raar uit.

Ze smaakte echt super lekker. Ik vond het deeg ook wel lekker, altijd bekvechten wie de kom mag uitlikken 🙂

Mijn vriend noemde ze wel altijd Puffcakjes, waarom? Geen idee 🙂

 

Voor het recept klik hier.

 

Wat zijn jullie cupcake favorieten?

Entry filed under: Recepten. Tags: , .

Nieuwe tas Awards

28 reacties Add your own

  • 1. Dhini  |  maart 5, 2009 om 8:35 am

    Lekker

    Beantwoorden
  • 2. Kim  |  maart 5, 2009 om 11:11 am

    Mmm, ziet er lekker uit!

    Beantwoorden
  • 3. Shohoda  |  maart 5, 2009 om 11:21 am

    Lekker hoor! Ik ben niet zo’n keukenprinses haha

    Beantwoorden
  • 4. Ellen  |  maart 5, 2009 om 12:28 pm

    aah die zien er lekker uit!
    ik heb zelf ook muffins gebakken, heerlijk!

    Beantwoorden
  • 5. elke  |  maart 5, 2009 om 2:25 pm

    omg ik heb zin in 1 haha :p als ik dat zou doen zouden ze
    1) zwart
    2) steenhard
    3) van een onbepaalde vorm zijn :p

    Beantwoorden
    • 6. glamourista  |  maart 5, 2009 om 5:22 pm

      ik ken het gevoel 😀 Leve de bakkers en winkels :p

      Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 5:43 pm

      Hahaha wij willen een foto!!

      Beantwoorden
  • 8. Senna  |  maart 5, 2009 om 2:44 pm

    Dat ziet er appetijtelijk uit!! Yummy! Ik ga het snel eens uittesten met glutenvrij bakmeel. Haha.. dat uitlikken van de kom doe ik ook altijd graag 😉 xx

    Beantwoorden
  • 9. Celine  |  maart 5, 2009 om 2:57 pm

    Je moet deze es maken met frambozen ipv banaan! (zo een hele grote zak uit de diepvries) en dan een beetje roze kleurstof bij het beslag doen, en dan krijg je super schattige roze cakejes met chocolade en frambozen! mmm!

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 5:40 pm

      Ooh wat een leuke tip! Dat ga ik eens proberen, waar koop je roze kleurstof?

      Beantwoorden
      • 11. Jeske  |  maart 5, 2009 om 6:37 pm

        Bij toko’s of aziatische winkels (daar heb ik met kerst ook eens rood en groen gekocht voor koekjes te versieren). Je kunt ook kleurstof op internet bestellen (maar dat is eigenlijk altijd duurder) de meeste grote steden hebben wel een aziatische supermarkt dus die zouden je verder moeten kunnen helpen 😉

        Beantwoorden
        • 12. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:22 pm

          Ik zal eens zien in de aziatische winkel in Antwerpen.

          Beantwoorden
      • 13. Celine  |  maart 5, 2009 om 6:42 pm

        Ik heb dat gewoon in delhaize gekocht, 3 kleine tubetjes, ligt bij de bakbenodigdheden, kost iets van een 2 euro! Maandag maak ik ze weer, haha 🙂

        Beantwoorden
        • 14. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:20 pm

          Ik ga er morgen eens naar kijken!

          Beantwoorden
  • 15. Jeske  |  maart 5, 2009 om 4:13 pm

    Hmm ziet er verukkelijk uit:D!
    Heeel erg bedankt voor de Award:D!!!!

    xx Jeske.

    Beantwoorden
  • 16. Losanne  |  maart 5, 2009 om 5:00 pm

    Aah, HIER krijg ik honger van!

    Beantwoorden
  • 17. Serena  |  maart 5, 2009 om 5:45 pm

    what! geen frosting? But thats the best part!!

    ze zien er erg mooi uit Evi, en idd ook wel een beetje poofy, waarschijnlijk noemt je vriend ze daarom puffcakejes?? grappig woord zeg!

    Beantwoorden
  • 18. Reneé  |  maart 5, 2009 om 6:38 pm

    Puffcakejes klinken idd lief haha 🙂 Lekker!

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:21 pm

      Het klinkt wel leuk eh.

      Beantwoorden
  • 20. Jeske  |  maart 5, 2009 om 6:39 pm

    Ik mag nieteens botercreme van mijn mama (dan zegt ze: dat is puur boter met suiker, dat ga je toch niet eten!) Maarja ik vind bananencupcakes erg lekker, of met stukjes appel. Met aardbeienjam en monchou is wel lekker voor de verandering, maar niet mijn favo.
    Wat ik ook lekker vind is eentje met noten, chocolade en sinasappellimonade… die moet ik nog een keer op mijn blogje zetten.
    En ik wil nog een keer met bosbessen proberen want dat lijkt me ook onwijs lekker.

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:21 pm

      Idd botercreme is niet echt gezond te noemen 🙂
      Dat is wel een aparte combinatie met sinasappellimonade.

      Beantwoorden
      • 22. Jeske  |  maart 5, 2009 om 7:31 pm

        Ja vond ik ook toen ik het voor ’t eerst maakte, maar het is echt lekker.

        Beantwoorden
  • 23. AssiePoester  |  maart 5, 2009 om 9:07 pm

    HAP HAP KWIJL, zien er erg smakelijk uit! 😀
    Hehe puffcakess hehe

    Beantwoorden
  • 24. maaike  |  maart 5, 2009 om 11:31 pm

    Zo toevallig 😀
    ik heb zaterdag preies dezelfde gemaakt 😀
    ze waren erg lekker!

    Beantwoorden
  • 25. meiske  |  maart 9, 2009 om 8:54 am

    Leuk !

    Maar het receptje is van Gonny’s site denk ik (ik heb een ‘page not found’ error).

    Ik wilde vanavond ook zo’n cupcakjes maken. Heeft iemand toevallig het recept?

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


