Awards

maart 5, 2009 at 8:00 am 30 reacties

Dames en heren ( de appelen en peren zal ik maar weg laten zeker 🙂

Welkom op onze eerste award uitreiking van de Bloggers. Ik zie dat jullie je allemaal piekfijn hebben opgekleed voor deze gelegenheid.

Maar laten we nu maar beginnen met de uitreikingen:

 

De award voor de best come-back gaat naar Katrijn van Glamourista.

De award voor ik-tover-een glimlach-op-je-gezicht gaat naar Senna van Style Me Pretty.

De award voor leuke nieuwkomers gaat naar Lucie , Jeske, Elien en Alana.

De award voor Miss Personality gaat naar Serena.

De award voor leuke Belgische blogs gaat naar Kim en Jozefa.

De award voor leukste recepten en Fotod gaat naar Gonny

De award voor leukste reviews gaat naar Ioni

 

En zo zit onze eerste editie erop, ik nodig jullie graag uit in de VIP room (de comments namelijk 🙂 ) om gezellig een babbeltje te slagen.

Hopelijk tot volgend jaar!

 

P.S : Ik verwacht van alle genomineerde een gepaste galalook op hun blog 🙂

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Puffcakjes met banaan en chocolade Stel je vraag

30 reacties Add your own

  • 1. Ioni  |  maart 5, 2009 om 9:22 am

    Haha dankjewel! De leukste reviews \o/ dat is nog eens leuk om te horen!!

    Beantwoorden
  • 2. Kim  |  maart 5, 2009 om 9:35 am

    Thanks Evi, superlief van je! Al twee awards op twee dagen tijd, ik zal eens snel mijn schoorsteenmantel gaan schoonvegen 😀 Goed gevonden met die verschillende categorieën, leuk! Ik ga mij vanavond of morgen ook een uitreiking doen.

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 10:24 am

      Ik kom zeker eens langs op de uitreiking, rol die rode loper al maar uit 🙂

      Beantwoorden
  • 4. Lucie  |  maart 5, 2009 om 10:36 am

    Wat lief van je! En je zal hem wel zien verschijnen 😉

    Beantwoorden
  • 5. glamourista  |  maart 5, 2009 om 10:53 am

    aaah leuk 😀

    Ik ga ff op mijne speech broeien en dan kom ik terug :p

    Beantwoorden
  • 6. Marijke  |  maart 5, 2009 om 12:05 pm

    superleuk artikeltje! 🙂 al vind ik dat jou site ook wel mag genomineerd worden dus check morgen mijn site maar eens 🙂

    Beantwoorden
  • 7. serena verbon  |  maart 5, 2009 om 12:26 pm

    OMG i dont know what to say…Miss Personality? Hihi! Wat gaaf hoe je het zo hebt gedaan Evi, ik voel mij zeer vereerd en ik zal snel mijn galajurk vanonder het stof vandaan toveren en een mooie look creeren ok! leuk leuk leuk! 😀

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 5:47 pm

      Ja heb je nog eens een make-up opdracht 🙂
      Serena is going over the top!
      Ik vind jouw echt grappig en lief.

      Beantwoorden
      • 9. Serena Verbon  |  maart 6, 2009 om 2:05 am

        hee Evi! het is freakin 2u snachts maar het is me gelukt!! ik heb net een nieuwe post in GALA LOOK gedaan, en heb geprobeerd deze look zo goed mogelijk te omschrijven (heb moeite met close-up foto’s) maar heb wel mn best gedaan hoor! en heb ook meteen een mini review gedaan (mn allereerste filmpje) ben helemaal aangestoken door jou met het beauty review virus ^_^ best wel spannend eigenlijk ik ben benieuwd wat iedereen er van vind en dat niemand me uitlacht hahaha! ik ga nu lekker slapen, voel me helemaal opgeknapt en ga morgen weer werken. zoen! serena

        Beantwoorden
  • 10. Zefa  |  maart 5, 2009 om 1:03 pm

    Erg bedankt voor de award! Heb mijn gala-outfit al op mijn blog gezet! 😀

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 5:44 pm

      Ik kom eens piepen…

      Beantwoorden
  • 12. elke  |  maart 5, 2009 om 2:29 pm

    ik wilde ze allemaal ff gaan checken, dus ik klik ijverig al die links open, crasht mijn IE 😛

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 5:42 pm

      Oei dat is minder, ander keertje dan maar zeker.

      Beantwoorden
  • 14. Senna  |  maart 5, 2009 om 2:40 pm

    Wat leuk! Haha.. en wat een leuke categorie!! Ik moet zeggen dat ik het gevoel heb dat ik er al bloggend een paar hele lieve ‘blog vriendinnen’ bij heb gekregen! Heel lief van je en ik zal eens even kijken of ik een foto ergens heb liggen van mezelf in gala of dat ik iets anders kan verzinnen om op mijn blog te plaatsen. Thanks! Xx

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 5:41 pm

      Ja we moeten een blog-meeting houden 🙂
      Leuk dat je mee doet aan de gala-tag.

      Beantwoorden
  • 16. Jeske  |  maart 5, 2009 om 4:15 pm

    Hee Evi,

    Heel erg bedankt voor de award:D!
    Leuk ook hoe je een soort van “uitreiking” hebt gemaakt met verschillende categorieen;). Ik zal wrss ook nog een foto posten van mij in galakleding ofzo:P.

    xx Jeske.

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 5:39 pm

      Je mag ook een make-up look doen hoor 🙂

      Beantwoorden
  • 18. Hanne  |  maart 5, 2009 om 6:16 pm

    Hahaa, superleuk geschreven!! X

    Beantwoorden
  • 19. Jeske  |  maart 5, 2009 om 6:41 pm

    Leuk gedaan met die categoriën.

    Beantwoorden
  • 20. Eline  |  maart 5, 2009 om 7:00 pm

    ik heb er ook even een verslagje van gemaakt,
    als jullie maat meeten als bloggers! ik wil ook mee! vind jullie allemaal super meiden!!!!!
    XXX

    Beantwoorden
  • 21. elintjuh  |  maart 5, 2009 om 7:01 pm

    het moet zijn als jullie gaan meeten XD typfoutje sorry

    Beantwoorden
  • 22. Gonny  |  maart 5, 2009 om 7:03 pm

    Oh wat lief!!!! Heel leuk! uhm kan mijn look van vandaag ook als gala make-up? Ik heb het namelijk erg druk met het regelen van mijn hubby zijn verjaardag zaterdag ^^ Look staat op mijn site 😉

    Beantwoorden
    • 23. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:19 pm

      Hele mooie look voor op de red carpet 🙂

      Beantwoorden
  • 25. Serena  |  maart 5, 2009 om 10:53 pm

    Evi ik ben superhard bezig geweest.
    heb zelfs een filmpje!! maar mn computer loopt steeds vast tijdens het uploaden naar youtube 😦
    hoop dat het er morgen op kan.

    Beantwoorden
  • 26. Ioni  |  maart 6, 2009 om 4:46 pm

    Oeh die P.S. had ik niet gelezen 😮 Een galalook en dat voor een meisje dat niet eens in een jurk naar haar eigen gala is geweest haha. Nu ik erover nadenk… ik héb niet eens een jurk!
    *ik voel me erg onvrouwelijk nu*

    Beantwoorden
    • 27. lovetomakeup  |  maart 6, 2009 om 5:03 pm

      Je kan ook bv. zoals Kim het heeft gedaan, een collage maken met wat je bv. zou aan doen 🙂

      Zo kan ik binnekort al de award-winnaars hier even posten 🙂

      Beantwoorden
      • 28. Ioni  |  maart 6, 2009 om 6:16 pm

        Goed idee! Ik zal mijn creativiteit *kuch* eens laten werken. Ik ga er morgen even voor zitten want ik ben nu veel te lam van mijn schooldag 😀

        Beantwoorden
        • 29. Ioni  |  maart 7, 2009 om 4:15 pm

          Hij staat er vanavond op!!

          Beantwoorden
  • 30. Lucie  |  maart 7, 2009 om 4:59 pm

    Het is bij mij allemaal misgegaan, maar toch maar iets geplaatst hihi

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


