Filmpje Shopping Service

maart 4, 2009 at 4:24 pm 70 reacties

Hey meiden!

Hierbij een filmpje van de spullen die ik voor jullie heb gekocht.

Pink Fish was in Wijnegem al uitverkocht, maar die ga ik morgen in Antwerpen halen. Dus geen paniek!

Verder is er een deeltje van het filmpje afgevallen, omdat ik maar tien minuten kan filmen. En ditย  had ik niet door dus ๐Ÿ™‚

Dus er is nog een Sculpt Foundation en Sculpt concealer ook hoor.

ย 

En dan een foto van mijn look vandaag. Op mijn ogen zie je Satelite Dreams in combinatie met het Cool Eyes Palet van de Holliday Collectie van MAC. Op mijn wangen zie je Tippy, ik vind dat je hem best goed kan zien op de foto. En op mijn lippen, mijn nieuwe liefde Pink Fish.

ย 

ย 

ย Close-up van Tippy, leuk roos eh!

En de nagels Something about Pink.

ย 

PS: Het volgende filmpje is aan het laden, maar duurt wss ook weer een uur ofzo, erg vervelend dat het zo lang duurt ๐Ÿ™‚

Entry filed under: Uncategorized.

Even geduld Nieuwe tas

70 reacties Add your own

  • 1. Serena  |  maart 4, 2009 om 4:27 pm

    ja pink fish is LIEFDE!!

    superleuk dit Evi!! ^^

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 4:47 pm

      Jij laat al een comment achter nog voor je het filpmje ziet ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
      • 3. Serena  |  maart 4, 2009 om 6:25 pm

        what can I say, i’m superfast! maar je hebt gelijk ik keek eerst de plaatjes en tekst, toen een comment, en toen het filmpje! hihi! je had me door! ๐Ÿ˜›

        trouwens Evi, ik wil ook een filmpje maken maar heb alleen een digitale fotocamera (wel een goeie van Canon). Heb jij nog tips qua hardheid praten, belichting etc?

        Beantwoorden
        • 4. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:31 am

          Ik doe het ook gewoon met een fototoestel hoor. Je kan gewoon praten, niet roepen dus. Het filmt wel goed.
          Ik zet eerst de camera op hoogte, dus met een stapel eronder. Dan trek ik een foto om te zien of alles goed staat.
          En dan film ik. Omg wat klinkt dit stom ๐Ÿ™‚

          Verder ga onder een lamp zitten, want anders zie je het idd niet goed. Maar mss is dat omdat het bij ons zo donker is.

          Ik kan niet wachten om een filmpje van je te zien.

          Beantwoorden
  • 5. Judith  |  maart 4, 2009 om 4:37 pm

    Leuk filmpje, ik kwam via een andere site op jouw site, en heb hem meteen tussen mijn bookmarks gezet ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 4:41 pm

      Leuk ik ben benieuwd via welke site?

      Beantwoorden
      • 7. Judith  |  maart 4, 2009 om 9:14 pm

        Van Fashionistasparadise, LBT enz. maar ik vind het een hele leuke site hoor ๐Ÿ˜€

        Beantwoorden
  • 8. Losanne  |  maart 4, 2009 om 4:38 pm

    Echt zoo lief dat je dit doet!
    Die grijze nagellak! Ik ben gewoon verliefd ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 4:42 pm

      Ik wil hem zo graag nu!

      Beantwoorden
  • 10. Jeske  |  maart 4, 2009 om 4:44 pm

    Hee Evi,
    Leuk filmpje weer, en wat heeft iedereen leuke spullen besteld;)! De pink fish,tippy en de something about pink zijn echt super mooi:D. Echt lief dat je dit voor iedereen doet!

    xx Jeske.

    Beantwoorden
  • 11. Nele  |  maart 4, 2009 om 4:47 pm

    Fijn filmpje! Ben ook benieuwd naar het volgende. Ga zo voort met filmpjes maken Evi !!

    Beantwoorden
  • 12. Anneliies  |  maart 4, 2009 om 4:49 pm

    Leuk filmpje ^^
    Ik vind je stem echt aangenaam om naar te luisteren ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 4:52 pm

      Ik vind dat ik een beetje moe klink in dit filmpje ๐Ÿ˜ฆ

      Beantwoorden
  • 14. femke  |  maart 4, 2009 om 4:51 pm

    Leuke spulletjes!
    Maar ik had een vraag. Je had gister pas de bestellingen binnen. Heb je dan vooruit gekocht en moet je het geld van de mensen nog krijgen? Want dan ben je toch heel veel geld kwijt zonder dat je je geld nog binnen hebt…
    Maar je doet het super meid! Misschien binnenkort via jou ook iets bestellen ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 4:52 pm

      Nee hoor ik had snelle betalers. En sommige werkte met een betalingsbewijs.

      Beantwoorden
  • 16. Alana  |  maart 4, 2009 om 4:57 pm

    Hee evi, ik denk dat ik je vanavond even een mailtje stuur want misschien wil ik uiteindelijk TOCH nog iets van hello kitty ik had mezelf gezegt dat ik niet mocht maarja ๐Ÿ˜›

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 4:58 pm

      Ik ben morgen toch in de MAC winkel, dus ik zou me dan haasten!

      Beantwoorden
  • 18. Janneke  |  maart 4, 2009 om 4:59 pm

    Ooh dat is echt tof ^^ gewoon shoppen voor anderen en dan heb je zo veel wooooooow ^^ altijd leuk om te shoppen (A)

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 5:08 pm

      Wat was het tof geweest moest dit allemaal voor mij zijn ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 20. Manon  |  maart 4, 2009 om 5:01 pm

    Ik wil misschien ook wel de Pink Fish, maar hoe duur is die eigenlijk? En is het geen plakspul?
    xxx

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 5:07 pm

      Het kost 15โ‚ฌ. Maar zoals ik al zie Pink Fish is redelijk snel uitverkocht. Het is geen plakspul aangezien het geen lipgloss is. Het blijft ook goed op je lippen zitten, een hele dag praktisch. En het maakt je lippen ook zo zacht.

      Beantwoorden
      • 22. Manon  |  maart 4, 2009 om 6:01 pm

        Dan ga ik er maar eens snel over nadenken, misschien morgen even kijken!

        Beantwoorden
        • 23. Serena  |  maart 4, 2009 om 6:27 pm

          jaaaa de pink fish is lovely! naar verhouding is het niet duur, er zit gewoon heel veel lip conditioner in zo’n potje en je doet er zuinig mee wel. Als je zoiets iedere dag (ongeveer) zou gebruiken is het zn geld wel waard Manon. Maar je moet zelf weten, het is en blijft wat meer centjes dan andere lippenbalsems. Ik ben in ieder geval verliefd!

          Beantwoorden
          • 24. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:28 am

            Ik vind het ook niet echt vergelijkbaar met een lipbalsem zoals labello. Want het geeft echt een kleur af zoals een lipstick.
            Die dan ook een hele dag blijft zitten.
            Ik denk wel dat je er idd lang mee doet. Maar ik kan begrijpen dat sommige meiden het duur vinden.

            Beantwoorden
  • 25. Lina  |  maart 4, 2009 om 5:08 pm

    Leuk fimpje!
    Die grijze nagellak ziet er echt super mooi uit =) Hoeveel kost die?

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 5:09 pm

      Die kost 11,75โ‚ฌ.

      Beantwoorden
      • 27. Lina  |  maart 4, 2009 om 5:34 pm

        Oh, goedkoper dan ik dacht =)
        Kan ik die nog bestellen via je shopping service? Dan zal ik je straks even een mailtje sturen.

        Beantwoorden
        • 28. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 5:43 pm

          Graag snel mailen dan, aangezien ik hem morgen al ga halen. En ik graag een betalingsbewijs ontvang.

          Beantwoorden
  • 29. Eliine  |  maart 4, 2009 om 5:42 pm

    Heel raar, maar ik heb geen geluid bij je filmpje…
    De rest heeft daar blijkbaar geen last van.

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 5:43 pm

      Wat raar?

      Beantwoorden
      • 31. Eliine  |  maart 4, 2009 om 5:50 pm

        Dat ik geen geluid heb.
        Maar het ligt precies aan youtube. Want voor de rest heb ik wel geluid.

        Beantwoorden
  • 32. steffi  |  maart 4, 2009 om 6:04 pm

    hihi leuk dat ik al mijn lipgloss gezien heb ๐Ÿ˜€ jammer dat mijn blushie ๐Ÿ˜ฆ stuk is maar ja ๐Ÿ˜€ en dat mijn pink fish er niet was ๐Ÿ˜€ hihi… maar komt wel in orde! Hoop ik ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
    • 33. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:33 am

      Ja jij hebt helemaal pech.
      Maar ik heb hem voor je gereserveerd, dus ik ga vandaag Pink Fish halen en morgen Fun&Games.
      Komt helemaal goed.

      Beantwoorden
  • 34. Shohoda  |  maart 4, 2009 om 6:05 pm

    Leuk filmpje! Goede tip over OPI, voor het snel laten drogen van je nagels!

    Beantwoorden
    • 35. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:34 am

      Ja dat is zoo handig.

      Beantwoorden
  • 36. Jeske  |  maart 4, 2009 om 6:25 pm

    Echt super mooi! Die grijze nagellak vind ik het coolst van de hele collectie (ik heb zelf niks genomen ofzo, maar van foto’s) En je paarse look is prachtig!

    Beantwoorden
  • 37. Gonny  |  maart 4, 2009 om 6:29 pm

    Je look van vandaag is weer geweldig mooi meid! en die nagellak!! WOW! Echt heel erg mooi ^^

    Beantwoorden
    • 38. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:27 am

      Breng ik je in verleiding ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 39. Eleni je zusje  |  maart 4, 2009 om 6:35 pm

    Ooooooh ik mag die wel eens lene he evi ๐Ÿ˜€
    Super moooi!
    xx

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:26 am

      Aah mijn mooie HK, die kan je hier wel eens gebruiken ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 41. Hanne  |  maart 4, 2009 om 6:36 pm

    Wat een mooie look! Ik vind het weer een super tof filmpje, en ook leuk dat je zo vaak (met filmpjes) update :).
    Zou ik mogen vragen wat voor werk je doet? :D. Zal wel een grote opdracht worden, zo vaak naar de MAC winkel … als je dan elke keer iets mee pakt loopt dat aardig op ๐Ÿ˜›

    Beantwoorden
    • 42. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:25 am

      Ik doe in de week wat administratie op familiebedrijf. En in het weekend help ik mijn vriend wel eens. Verder ben ik nog student.

      Ik probeer zoveel mogelijk in รฉรฉn keer te halen. Gelukkig ben ik bijna elke week in Wijnegem of Antwerpen dus dat is geen probleem. Ik ga niet elke keer iets voor mezelf meenemen hoor ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 43. Jessica  |  maart 4, 2009 om 7:07 pm

    Echt super mooi! Trouwens dat lucky tom pallet heb ik ook. En I love it!! Makeupgeek heeft er ook een tutorial van met alle 4 de kleuren dus als je niet weet wat je er precies mee moet doen kan je ook daar nog even kijken;)

    Beantwoorden
    • 44. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:19 am

      Ik zal eens kijken, ik ben benieuwd, dankje voor de tip!

      Beantwoorden
  • 45. Cynthia  |  maart 4, 2009 om 7:50 pm

    OMG Tippy is ZOOOOOOOOOOO INCREDIBLY MOOOOOI!

    En opzich hoe jij je blush aanbrengt vind ik normaal niet mooi, maar bij jouw gezichtsvorm is het echt prachtig!

    Shit, nu wil ik Tippy ook. Aarrrggghh. Dankjewel haha ๐Ÿ˜›

    Beantwoorden
    • 46. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:17 am

      Normaal doe ik het ook een meer naar boven, maar nu had ik zin in de barbie look. Roos en paars over the top.
      Tippy is echt wel leuk, ik denk niet dat ik al een andere blush ben tegen gekomen zoals deze.
      Aah jij hebt me ook al zo vaak iets laten kopen ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 47. Rosa  |  maart 4, 2009 om 8:19 pm

    Leuke spulletjes!

    Ps. Ik heb je genomineerd!

    Beantwoorden
  • 48. Senna  |  maart 4, 2009 om 9:49 pm

    Owh heerlijk dat geshop van je!! Ik moet je filmpjes wat minder kijken want wil alleen maar kopen, kopen, kopen.. Vandaag ben ik ook naar de Douglas geweest omdat ik na het zien van je video toch besloten had een aantal Hello Kitty producten te kopen. Helaas hadden ze wat ik wilde niet en/of waren ze uitverkocht! ๐Ÿ˜ฆ Ik ga van de week naar Amsterdam. Ik hoorde namelijk van een meisje in de Douglas dat ze daar nog wel een boel spulletjes hadden… uiteindelijk wel een tweetal andere M.A.C. producten gekocht dus ben ik niet met lege handen vertrokken ๐Ÿ˜‰
    P.S.: ik moet maar eens leren mijn oogschaduw op die manier als jij aan te brengen LOVE IT! Xx

    Beantwoorden
    • 49. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:06 am

      Wat heb je wel gekocht?

      Beantwoorden
  • 50. Rowena (234)  |  maart 4, 2009 om 11:25 pm

    Wat een leuk filmpje!
    Jouw Shopping-service is echt fantastisch! =D

    Beantwoorden
  • 51. Danielle  |  maart 5, 2009 om 1:53 am

    Dat accent van jou is echt geweldig leuk om naar te luisteren.
    Het is maar goed dat ik zo’n beetje blut ben qua bankrekening want ik zou bijna iets van mac kopen door je filmpje.

    Beantwoorden
    • 52. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 6:59 am

      Het is aanstekkelijk ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 53. Marlinda  |  maart 5, 2009 om 6:28 pm

    tippy de blush.
    Dat klinkt echt heel grappig =)
    Net alsof het een levend wezen is ofzo=P

    Beantwoorden
  • 54. Lesley-Ann  |  maart 5, 2009 om 8:51 pm

    Je ziet er schitterend uit in de nieuwe mac lijn! Ik word er gewoon hebberig van ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 55. Jantje  |  maart 6, 2009 om 1:19 pm

    Leukleukleuk!

    Jij bent ook een leuk meisje om te zien!

    Waar kan ik me trouwens aboneren op je blog? Of zie ik dat knopje over ’t hoofd ofzo, haha!

    Beantwoorden
  • 56. Sarah  |  maart 6, 2009 om 4:19 pm

    Echt leuke filmjes! Spijtig dat Pink Fish zo snel gaat, aangezien ik geen tijd had en hem toch wil!
    Ik ga morgen pas om HK spulletjes! Ook naar Antwerpen, lekker kortbij! ^^

    Beantwoorden
    • 57. lovetomakeup  |  maart 6, 2009 om 4:51 pm

      Donderdag was ie er nog in Antwerpen.

      Beantwoorden
      • 58. Sarah  |  maart 7, 2009 om 9:28 pm

        Vandaag dus al niet meer! Dus is het popster geworden, en ik denk dat die sowieso beter had gestaan bij mij! ^^
        De roze nagellak was ook al uitverkocht, dus heb ik die uit de permanente lijn van MAC gekocht, volgens de mua was dat net dezelfde, alleen zonder HK erop en andere naam!
        I โค mijn HK spulletjes! ๐Ÿ˜€

        Beantwoorden
        • 59. lovetomakeup  |  maart 7, 2009 om 9:53 pm

          Ik ben erg benieuwd naar Popster. Het is toch nog altijd anders als je hem op je lippen ziet eh.

          Beantwoorden
  • 60. Nathalie  |  maart 7, 2009 om 10:24 pm

    Ik heb vandaag ook Popster gekocht en Tippy ๐Ÿ™‚
    Van Popster heb ik niet zoveel kleur op mn lippen, maar ik heb wel al heel gepigmenteerde lippen van mijn eigen. ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 61. lovetomakeup  |  maart 8, 2009 om 9:11 am

      Ik heb eerder weinig pimgent in mijn lippen, dus hoeplijk zie je hem dan wel.

      Beantwoorden
  • 62. Anna  |  maart 8, 2009 om 2:54 pm

    Wat lief van je Evi dat je dat voor anderen doet.
    misschien moet ik er ook maar eens gebruik van maken, mac winkels zijn minimaal 2 uur reizen van mij vandaan..
    Maar heb eerst even een no-buy.
    Ik lees je site telkens, maar reageer nooit haha.. wel op bg forum (streetie)..
    Super site dame, ga zo door ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 63. lovetomakeup  |  maart 8, 2009 om 3:07 pm

      Dankje, en ik lees graag jullie comments natuurlijk.

      Beantwoorden
      • 64. Anna  |  maart 8, 2009 om 3:14 pm

        Ja dat snap ik, maar meestal denk ik ooh even lezen en dan weer verder..
        maar nu onder het huiswerk dacht ik; laat ik Evi maar even een complimentje geven..
        Me moeder luisterde je filmpje (die ik aan het afspelen was) ze hoort die van Mascha en Cynthia ook altijd, zo is er een nieuw meisje met een website, mag ik ook meekijken haha ๐Ÿ™‚

        Beantwoorden
        • 65. lovetomakeup  |  maart 8, 2009 om 3:40 pm

          Grappig datj je mama meekijkt, ooh ik vergeet ook vaak overal een comment achter te laten.

          Beantwoorden
  • 66. marieke  |  maart 11, 2009 om 6:36 pm

    LeukLeuk!!! Alleen, ik zie de foto’s niet!!! Zo jammer, ik wil echt zoo graag die swatches zien!!Ben ik de enige die ze niet ziet??
    Oja, denk je dat er nu ook nog hello kitty te koop is of is het echt al lang uitverkocht??
    Leuke site heb je!!!

    Beantwoorden
    • 67. lovetomakeup  |  maart 11, 2009 om 6:39 pm

      Dit zijn spullen die niet van mij zijn, dus die swatch ik niet.
      Er zijn nog wel een aantal dingen van HK, maar Pink Fish, Popster, Tippy zijn al uitverkocht.

      Beantwoorden
  • 68. Anke  |  maart 22, 2009 om 12:22 pm

    Super leuke site ! ๐Ÿ™‚

    Zou je soms de prijzen van al je nieuwe,MAC producten kunnen opsommen?
    Want ik heb op de verschillende sites van MAC gezien die in โ‚ฌ staan (Frankrijk,Duitsland,…) en ze verschillen telkens van elkaar. En van Belgiรซ bestaat er geen site dus …

    Alvast bedankt !!

    Beantwoorden
    • 69. lovetomakeup  |  maart 22, 2009 om 7:12 pm

      Dankjewel!

      Goed idee, ik post binnekort een lijst met prijzen.

      Beantwoorden
      • 70. Anke  |  maart 22, 2009 om 8:15 pm

        Zo lief van je , meid !
        Nog eens bedankt !

        Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


