Nieuwe tas

maart 4, 2009 at 5:02 pm 48 reacties

 

Ps: Ik was dus te lui om het stukje er uit te knippen, jullie zullen het dus met de lege stoel moeten doen 🙂

Entry filed under: Uncategorized.

Filmpje Shopping Service Puffcakjes met banaan en chocolade

48 reacties Add your own

  • 1. Jeske  |  maart 4, 2009 om 5:05 pm

    Wauw wat een super leuke tas:D!

    Beantwoorden
    • 2. Jeske  |  maart 4, 2009 om 5:12 pm

      Ik ben pas een kluns, we moesten voor een schoolproject scenes van een boek naspelen, en ik barstte heel de tijd in lachen uit, waardoor het telkens opnieuw moest:P! Maar het was wel leuk om te doen;).

      Beantwoorden
  • 3. Zefa  |  maart 4, 2009 om 5:08 pm

    Supermooie tas! En die bloopers zijn helemaal niet erg, dat is menselijk :-).

    Beantwoorden
  • 4. Nele  |  maart 4, 2009 om 5:14 pm

    I love je bloopers 😀 Die maken je filmpjes nog leuker 🙂

    Twee supermooie tassen trouwens! Ik heb ook zo ene waar je net met je hand in kunt, maar ook zo moet graaien om dingen te vinden 😛

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 5:20 pm

      Erg onhandig eh, dat graaien. Ik heb me er al rot op vervloekt.

      Beantwoorden
  • 6. Janneke  |  maart 4, 2009 om 5:16 pm

    Ik vind je ‘graaitas’ wel leuk =D & de andere natuurlijk ook!

    Beantwoorden
  • 7. glamourista  |  maart 4, 2009 om 5:21 pm

    aaah, je hebt m ook binnen 😀 Hij is leuk he! Ik denk dat ik morgen een artikel doe over de mijne, met footootjes!

    Beantwoorden
  • 8. Eef  |  maart 4, 2009 om 5:48 pm

    leuke tas!!

    Beantwoorden
  • 9. Anneliies  |  maart 4, 2009 om 5:59 pm

    Ik vind die bloopers eigenlijk niet storend 🙂 Ze maken het net leuk en ook niet ‘gemaakt’. Niet dat filmpjes met de bloopers er uit ‘nep’ uitzien, maar dit maakt het toch net iets spontaner.

    Beantwoorden
    • 10. Manon  |  maart 4, 2009 om 6:06 pm

      Ja vind ik ook! Juist leuk om te zien, houdt het lekker spontaan 🙂
      Mooie tas btw!!

      Beantwoorden
  • 11. Saskia  |  maart 4, 2009 om 5:59 pm

    Die ‘bloopers’ zijn juist fijn om te zien, hihi.
    Leuke tassen heb je!
    Jammer dat dat ene filmpje er niet helemaal op staat. Misschien kan je de volgende keer je lange filmpje delen in 2 kortere filmpjes en ze zo alsnog aan ons tonen (allebei).
    Ik denk dat ik ook wel eens iets bij je ga bestellen, iets van MAC ofzo 🙂

    Daaag^^

    Beantwoorden
  • 12. Flori  |  maart 4, 2009 om 6:07 pm

    Oeh I love your new bag! Als ie wat groter was geweest zou ik hem ook kopen, haha 😛

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:32 am

      Ja ik had hem ook net iets groter verwacht.

      Beantwoorden
  • 14. Reneé  |  maart 4, 2009 om 6:08 pm

    Echt een hele mooie tas 🙂

    Beantwoorden
  • 15. Shohoda  |  maart 4, 2009 om 6:11 pm

    Nee juist niet zo erg gaan bewerken! Even een stukje eruit knippen kan wel eventueel maar ik vind je ‘bloopers’ juist super spontaan over komen en het maakt het leuker om naar te kijken! Niemand is perfect en als zo’n filmpje zo heel erg ‘gemaakt’ is, is het bijna vervelend om naar te kijken vind ik zelf!

    Enne, leuke tas!

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:31 am

      Ok jullie kunnen blijven genieten van mijn onhandigheid 🙂

      Beantwoorden
  • 17. Jeske  |  maart 4, 2009 om 6:31 pm

    Je graaitas is ook tof. Die nieuwe ook wel, maar friss&company heeft niet echt mijn smaak qua tassen.
    Zo’n lang hengsel is trouwens wel tof, dat zit niet bij veel tassen.

    Beantwoorden
  • 18. Gonny  |  maart 4, 2009 om 6:32 pm

    Je nieuwe tas is mooi zeg…ik houd wel van een grote tas ^^

    Beantwoorden
  • 19. Kizzy  |  maart 4, 2009 om 6:53 pm

    Leuk!

    Beantwoorden
  • 20. Hanne  |  maart 4, 2009 om 6:59 pm

    Super mooie tas, maar ik vind die ‘blooper’ net iets heeft, maakt het wat natuurlijker, grappig enzo 🙂

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:21 am

      De bloopers worden dus niet gecut, jammer voor mij, dan blijf ik afgaan 🙂
      Die onhandigheid toch eh.

      Beantwoorden
  • 22. Hanne  |  maart 4, 2009 om 6:59 pm

    Ooh ik loop echt zot van friis & company tassen!
    Ze zijn altijd zo leuk onderverdeeld en goede kwaliteit! x

    Beantwoorden
    • 23. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:20 am

      Ik heb er nog maar ééntje, maar die heb ik nog niet zoveel gebruikt. Dus ik weet niet hoe de kwaliteit juist is.

      Beantwoorden
  • 24. Lala  |  maart 4, 2009 om 7:05 pm

    Nu zeg ik je eerlijk dat ik een Belgisch accent echt best lelijk vind maar jij hebt mijn hele mening veranderd. Je praat echt zooo schattig en je komt zo lief over!!

    Leuk filmpje ook al werkt de vorige niet bij mij??

    Beantwoorden
  • 25. Rochella  |  maart 4, 2009 om 7:25 pm

    Die tas is léuk!
    en laat de bloopers er alsjeblieft in, dat maakt het zo spontaan! Ik vind dat véél leuker om naar te kijken!
    (en ik ben blijkbaar niet de enige! :P)

    xxxx

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:18 am

      Oke dat maakt het alleen maar sneller voor mij 🙂

      Beantwoorden
  • 27. Mikki  |  maart 4, 2009 om 7:54 pm

    Superleuke tassen!

    En je shirt/cardigan/jurkje (wat is het hihi) is ook heel leuk :D!

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:14 am

      Het is een cardigan met een vrij open hals. Wel leuk om te dragen.

      Beantwoorden
  • 29. Dhini  |  maart 4, 2009 om 7:56 pm

    Mooi en leuke tas

    Beantwoorden
  • 30. femke  |  maart 4, 2009 om 8:02 pm

    Mooie tas 😉 Maar nu moet je wel weten in welke vakje je wat stopt 😛 dat is mijn probleem altijd. Haha.
    Fijne avond! Ik ga spinnen 😀

    Beantwoorden
    • 31. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:13 am

      OOh damn idd ja, dat wordt weer sukkelen 🙂

      Beantwoorden
  • 32. Losanne  |  maart 4, 2009 om 8:07 pm

    Waauw, mooie tas! En ik vind je oogmake-up vandaag zoo mooi!

    Beantwoorden
  • 33. Eve  |  maart 4, 2009 om 8:17 pm

    Heej super leuk filmpje!!
    even een stomme vraag.. maar wat is een mua?? 🙂
    Thanks en ik kijk uit naar je nieuwe posts

    Beantwoorden
    • 34. Hanne  |  maart 4, 2009 om 8:32 pm

      make up artist denkik 😀 X

      Beantwoorden
    • 35. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:13 am

      Zoals hierboven gezegd een Makeup artist, de meisjes en jongens in de MAC store.
      En domme vragen zijn er niet hoor.

      Beantwoorden
  • 36. joyca  |  maart 4, 2009 om 8:31 pm

    Je hebt een Award!

    http://addict2beauty.webs.com/apps/blog/

    Beantwoorden
    • 37. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:12 am

      Super, bedankt!

      Beantwoorden
  • 38. Danique  |  maart 4, 2009 om 8:46 pm

    Ik vind jouw zo’n leuk meisje! Vooral je praatje. Als Nederlander om daar naar te luisteren is het in het begin heel vreemd maar ik vind het echt leuk! Wou dat ik vlaams kon praten, maar helaas!

    Over je site: Ga zo door! Leuke site en sinds gister bij mijn favorieten en dat blijft een tijd zo

    Beantwoorden
    • 39. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:11 am

      Dankjewel voor het complimentje. Ja het zal wel even wennen zijn voor jullie, maar zoals we elkaar verstaan, geen probleem eh 🙂

      Beantwoorden
  • 40. Senna  |  maart 4, 2009 om 9:27 pm

    Ontzettend leuke tas! Zoals je weet ben ook ik nog steeds op zoek naar een leuke (grote!) tas. Ik had vandaag bijna een tas gekocht maar hij was echt heeeeel groot, en ik ben niet heel erg groot van stuk waardoor de tas meer opviel als ikzelf, dus heb ik hem maar aan me voorbij laten gaan… Wat betreft die ‘bloopers’ waar je het over hebt zou ik er gewoon lekker in laten zitten. lekker spontaan en ongekunsteld! xx

    Beantwoorden
    • 41. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:07 am

      Ja een te grote tas is ook niet echt mooi. Alle ik denk dat je die al rap links laat liggen, omdat je hem toch net iets te opvallend vind.

      Beantwoorden
  • 42. Rowena (234)  |  maart 4, 2009 om 11:28 pm

    Mooie tas! 🙂

    Beantwoorden
  • 43. Danielle  |  maart 5, 2009 om 1:59 am

    Weer een heel leuk filmpje en die tassen, omg, die wil ik ook.
    Mijn tas uit Engeland is stuk aan het gaan, echt zonde want hij was superfijn.

    Beantwoorden
    • 44. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 6:59 am

      Maar nu heb je een goede reden om een nieuwe te kopen 🙂

      Beantwoorden
  • 45. Noëlle  |  maart 5, 2009 om 10:35 pm

    Wat ben jij ontzettend leuk zeg! Hihi, je bent een mooi meisje en je belgische accent is zoooo charming!

    Je staat bij mn favorieten!

    xx

    Beantwoorden
  • 46. Lady  |  maart 5, 2009 om 10:40 pm

    Wat een leuke site heb je! Ik ben hier gekomen via misslipgloss 🙂
    Ik heb je meteen tussen m’n favorieten gezet.
    (en mooie tas! ;))

    “Ik vind jouw zo’n leuk meisje! Vooral je praatje. Als Nederlander om daar naar te luisteren”
    en dit is ook helemaal waar!
    xx.

    Beantwoorden
  • 47. Me  |  maart 7, 2009 om 1:25 am

    Hey meid, leuk filmpje!
    Maar wat is het webadres van die Nederlandse site? Ben dringend op zoek naar een nieuwe handtas :p
    xxx

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


