Wet ’n wild actie

maart 3, 2009 at 9:59 am 41 reacties

 

Via Senna haar blog, kwam ik op de hoogte van deze verleidelijke actie.

Deze beeldschone dame (ik dacht echt eerst dat het een model plaatje van het internet was 🙂 ), schrijft elke dag de leukste updates. Ik vind vooral haar schrijfstyl enorm grappig, ze kan steeds een lach op mijn gezicht toveren. Check haar fantastische Karen Millen collectie, let niet op mijn licht jarloers ondertoontje 🙂

 

Deze blog is de eerste die ik check ’s ochtends dus dat zegt al genoeg!

EDIT: Nu had ik beter nog eens gaan kijken, zij heeft er ook juist een artikel over, grappig 🙂

 

Voor degene die de geweldige 99 cent actie hebben gemist, er is nu terug een kleine sectie met 99 cent spullen.

Maar ik vond er niet echt iets aan. De tweede actie daarentegen heeft mijn hart weeral veroverd :

Bij besteding van 5$ krijg je  gratis het Eye Expression Palet (zie bovenstaande afbeelding). Dit palet kan je hier  niet kopen en ook niet online (natuurlijk wel op ebay). Dus ik moest wel een kleine bestelling plaatsen.

 

Maar toen merkte ik dat er heel wat nieuwe spullen online staan:

 

De Mega eyes Trio voor £3,49

 

I-sparkle eyeshadow voor $4,49

 

 

Mega Eyes Shadow Pot voor £ 1,99

 

Speed Gloss – Energising Lip Shine voor £3,49

 

Glassy Gloss voor £2,99.

 

Leuke nieuwe spullen dus!

 

Wat heb ik besteld?

 

  • Mega Eyes Trio in

Earth Brown

Midnight Magic

Starry Night

 

Soft Smokey

 

Purple-Icious

 

  • I- sparkle eyeshadow in

Paradise

 

En natuurlijk heb ik ook wat voor jullie besteld voor een volgende leuke winactie!

 

Wat gaan jullie bestellen? Klik hier voor de site te bezoeken.

 

Natuurlijk kan je Wet ’n wild ook gewoon kopen, in Nederland in de Trekpleister en in België in de Di.

Entry filed under: Uncategorized.

Just a message Shoppingservice

41 reacties Add your own

  • 1. Shohoda  |  maart 3, 2009 om 10:58 am

    Ooh leuk weer een WnW actie! Mooie bestelling ook

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 12:55 pm

      En ga je ook iets kopen?

      Beantwoorden
      • 3. Shohoda  |  maart 3, 2009 om 5:09 pm

        Hmm ga er nog even over nadenken!

        Beantwoorden
  • 4. Gonny  |  maart 3, 2009 om 12:08 pm

    Ik heb zelf nog niets van WnW en zal ook deze actie aan mij voorbij laten gaan daar ik nog op 3 bestellingen wacht:
    Everyday Mineral, Zoeva en bij jou ^^ Misschien volgende keer beter 🙂

    Is het nog gelukt vandaag? En heb je mijn mail ontvangen?
    xx Gon

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 12:54 pm

      Ja hoor ik heb hem, ik heb je al terug een mail gestuurd. Er waren er trouwens niet veel meer, maar een stuk of 5.

      Beantwoorden
      • 6. Gonny  |  maart 3, 2009 om 1:32 pm

        Dan heb ik dus geluk \(^_^)/ Yay! Thanks again!

        Beantwoorden
  • 7. Gonny  |  maart 3, 2009 om 12:09 pm

    Ik vergeet helemaal te zeggen: Leuke aankoopjes weer!! Ik vind vooral ‘Starry Night’ erg mooi 😉

    Beantwoorden
  • 8. Eline  |  maart 3, 2009 om 12:16 pm

    Ik ben niet van het internet kopen, ik weet nooit wat heb gene paypal en ben niet zo held in dat soort dingen, maar die palletjes vooral die met bruin vind ik erg mooi!
    ben benieuwd naar een Lotd:D

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 12:51 pm

      Welke bedoel je juist?
      Want er zitten een aantal bruin kleurige tussen 🙂

      Ik ben helemaal voor online shoppen.

      Beantwoorden
      • 10. eline  |  maart 3, 2009 om 4:16 pm

        ik bedoel de 1e 2 met bruin van de oogschaduw!

        Beantwoorden
  • 11. Veur  |  maart 3, 2009 om 12:26 pm

    NICE! nu is het wel heel verleidelijk wat te bestellen, vooral omdat ik nog maar erg WnW spulletjes heb! :$

    wat een leuke spulletjes heb je besteld 😀

    p.s: Ik bezoek je site dagelijks, maar laat nooit een comment achter, en omdat je ernaar vroeg in je filmpje zal ik t vaker doen. ik vind commenten zelf leuk, maar ik wist niet of je er behoeft naar had ofzo :$

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 12:49 pm

      Super dat je vaker een comment achterlaat 🙂

      WnW is kwalitatief erg goed voor zijn prijs. Ik had er ook nog niet zo heel veel van. Met deze bestelling toch een beetje 🙂

      Beantwoorden
  • 13. Senna  |  maart 3, 2009 om 12:27 pm

    Haha! Ik moet enorm om je lachen en voel me HEEL erg gevleid dat je je dag begint met een bezoekje aan mijn blog, om je andere complimentjes maar niet te vergeten (*bloos*). Bedankt! Andersom ben ik, net als 2700 andere vaste bezoeksters 🙂 (WOW wat veel!), groot fan van jouw blog geworden! Ik vind je een leuke, spontane en mooie meid! En het leukste van alles vind ik dat je helemaal jezelf blijft in je logs en dat is denk ik meteen ook de kwaliteit waardoor je dagelijks zoveel mensen naar je site weet te trekken. Dus keep those lovely post coming en ik, en met mij vele anderen, blijven ze gretig lezen en bekijken! xx

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 12:48 pm

      Haha wat kunnen wij toch mooie complimenten aan elkaar geven 🙂

      Beantwoorden
  • 15. Veur  |  maart 3, 2009 om 12:32 pm

    Ik bedoelde dat ik weinig wnw spulletjes heb.

    En weet je wat de verzendkosten zijn?

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 12:48 pm

      Erg laag, ik heb 4£ ofzo betaald voor dit alles. En aangezien het uit de UK komt, heb je nooit geen douanekosten.

      Beantwoorden
  • 17. Sabine_x  |  maart 3, 2009 om 2:30 pm

    Superleuk zeg! Vooral die trio’s zijn echt mooi 🙂 Haha, volgensmij heb ik nog niks negatiefs gezegd ahah ^^ Maar ik vind alles (net zoals inderdaad die 2699 andere bezoekers ^^) je artikels echt super 🙂 Ook leuk dat je zelf op de comments reageert 🙂

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 2:39 pm

      Ja ik merk dat de stemming hier erg positief is, ik hou wel van die vibe. Ik vind de sfeer op beautygloss en girlscene soms zo kleineerd. Ze breken mensen soms volledig af. Ik probeer zoveel mogelijk op iedereen te reageren. Want ik wil jullie ook graag allemaal leren kennen natuurlijk.

      Beantwoorden
  • 19. valerie  |  maart 3, 2009 om 2:33 pm

    super leuk stukje en handig!
    hoop dat in toekomst ook op wnw met paypal kunt betalen, erg jammer dat nu niet kan!

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 2:40 pm

      Ja best wel.
      Ik zal hen eens mailen over dit probleem, mss zijn ze er zelf niet bewust van.

      Beantwoorden
  • 21. MvrtjKelly  |  maart 3, 2009 om 2:45 pm

    Ja als we nou eens konden betalen met Paypal zou dat veel schelen! Zijn zoveel meiden zonder CC..

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 3:15 pm

      Idd ze missen daardoor heel wat klanten.

      Beantwoorden
  • 23. Jeske  |  maart 3, 2009 om 4:22 pm

    Die wet en wild dingen zijn echt mooi.

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 4:34 pm

      Ik ben erg benieuwd naar hun pigment, maar hier maak ik ook een filmpje van wanneer ik het binnen heb.

      Beantwoorden
  • 25. Janneke  |  maart 3, 2009 om 4:33 pm

    Nice nice! In alle 3 de trekpleisters die ik afgegaan ben hebben ze geen WNW 😦

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 4:38 pm

      Dat noemen ze nu pech hebben 🙂
      Moest je ooit iets nodig hebben, kan je het altijd wel via mij kopen.
      Ik zal morgen eens een artikel posten hierover.

      Beantwoorden
  • 27. Flori  |  maart 3, 2009 om 4:33 pm

    Mooie dingen zeg, en lekker goedkoop!
    Op dit soort momenten baal ik echt dat ik niet via internet mag bestellen. 😦

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 4:42 pm

      Ik zal eens een shoppingservice openen hiervoor, dan kan je via mij bestellen.
      En kan je gewoon via een bankoverschrijving betalen.

      Beantwoorden
  • 29. Kim  |  maart 3, 2009 om 4:51 pm

    Hmm, die I-sparkle eyeshadow steekt mijn ogen uit 😀

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 5:23 pm

      Ja hij is leuk eh, het motief enz.
      Wauwie!

      Beantwoorden
  • 31. Birgit  |  maart 3, 2009 om 5:46 pm

    Wat heb je een leuke dingen besteld! Ik mag alleen tot eind maart niets meer bestellen omdat ik van mezelf moet sparen =) Wel jammer, ik zou super graag iets willen bestellen! De winactie die eraan zit te komen is ook helemaal top, je geeft meiden die niet kunnen bestellen of wat dan ook toch een kans =)

    Liefs, Birgit

    Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 5:52 pm

      Sparen is natuurlijk ook super!
      Daar moet ik dringend ook eens met beginnen.
      De winactie maakt het mogelijk voor leuke spullen gratis te winnen. Ik heb er al een paar klaar liggen 🙂

      Beantwoorden
  • 33. Hanne  |  maart 3, 2009 om 5:49 pm

    Ik vraag me al even af wat het verschil is tussen de oude en nieuwe trios, ze staan beide op hun site. Nu zijn er wel nieuwe kleuren, maar enkele zijn gewoon hetzelfde + zelfde naam :s

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 5:54 pm

      Ik denk dat de substantie anders is, zoals ik het heb begrepen.
      Maar ik toon het in foto’s natuurlijk 🙂

      Beantwoorden
  • 35. Jeske  |  maart 3, 2009 om 6:27 pm

    Wat heb je weer leuke spulletjes besteld:D!
    Zelf vind ik vooral de mega eyes trio in midnight magic de glassy gloss en de speed gloss erg leuk!

    xx Jeske.

    Beantwoorden
  • 36. Elien  |  maart 3, 2009 om 7:34 pm

    Leuke spulletjes zeg! En zoveel 😉
    Ik kijk al uit naar de winactie 😀

    Beantwoorden
    • 37. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 8:07 pm

      Het is een leuke 🙂

      Beantwoorden
  • 38. Kellyy  |  maart 3, 2009 om 8:29 pm

    Oeh leuke dingen!
    En echt niet duur he 🙂

    Beantwoorden
  • 39. Anne  |  maart 3, 2009 om 9:08 pm

    Er is bij mij in de buurt geen Trekpleister, helaas. Maar ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar WnW, ik lees zoveel positieve dingen erover!

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 9:58 pm

      Je moet het zeker eens proberen, en anders wacht je nog even op mijn swatches.

      Beantwoorden
  • 41. Janine  |  maart 7, 2009 om 10:11 am

    Leuke spulletjes!
    Ik heb zelf de glassy gloss gewoon in de winkel gekocht, hij ruikt heel lekker en heeft ook nog eens een cute verpakking =]

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


