Shoppingservice

maart 3, 2009 at 5:03 pm 108 reacties

Hoi meiden!

Ik stel jullie graag mijn shoppingservice voor. Ik shop voor jouw de spullen die jij graag wilt maar niet aan kunt.

Het werkt heel simpel, je stuurt mij je verlanglijstje naar lovetomakeup@live.be.

Ik bestel of ga de spulletjes voor je halen. Ik stuur de spullen naar jouw of rechtstreeks van de site naar jouw na ontvangst van betaling.

Betaling kan gewoon simpel weg via een overschrijving, zowel voor Nederland als België.

Ik reken geen verzendkosten aan voor een flat rate enveloppe zowel voor Nederland als België. Wel betaal je de bubbelenveloppe (ongeveer 0,50€) Voor pakketpost betaal je wel natuurlijk.

Ik reken voor deze service 2€ tot 3€ shoppingservice, aangezien ik er best veel tijd in steek. Ik hoop dat dit voor jullie duidelijk is. Eigenlijk betaal je dus best weinig.

 

Wat kan je bij mij kopen?

– Asos

– Lush

– MAC

– Wet ’n Wild

– NYX

-… enz

 

Ik hoor graag jullie verzoeken!

Entry filed under: Uncategorized.

Wet ’n wild actie Even geduld

108 reacties Add your own

  • 1. Janneke  |  maart 3, 2009 om 5:08 pm

    Oo dat klinkt verleidelijk! Ik wil zó graag WNW maar heb teveel gekocht de laatste tijd dus misschien later?

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 5:09 pm

      Tuurlijk het blijft een open aanbod 🙂

      Beantwoorden
      • 3. Janneke  |  maart 3, 2009 om 5:12 pm

        Oke super! Dan schakel ik een keer je hulp in hihi ^^

        Beantwoorden
    • 4. Michelle  |  maart 9, 2009 om 10:45 am

      Zou je mij een mail kunnen sturen wat je allemaal verkoopt?
      En heb je er ook foto’s van?
      Ik zou namelijk wel wat van
      – Asos
      – Lush
      – MAC
      – Wet ‘n Wild
      – NYX
      willen kopen.. ik hoor het wel.
      Groetjes Michelle

      Beantwoorden
  • 5. Sabine_x  |  maart 3, 2009 om 5:09 pm

    Handig! Ik ga misschien wel wat doen met Wet ’n Wild, want daar is een cc voor nodig toch? Ik heb alleen paypal :O

    Beantwoorden
  • 6. Shohoda  |  maart 3, 2009 om 5:27 pm

    Super leuk idee! Mocht ik weer eens iets van MAC willen (counters ver weg..) zal ik het zeker in gedachten houden!

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 5:44 pm

      Super, dan hoor ik het wel!

      Beantwoorden
  • 8. Hanne  |  maart 3, 2009 om 5:31 pm

    omg superlief dat je dit doet !!
    Ik kan niet bestellen op internet en in de stad waar ik naar school ga heb je enkel een kruidvat :s
    Zal zeker nog wel eens van pas komen 😀

    xx

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 5:43 pm

      Ik hoor het wel, wanneer je gebruik wilt maken van mijn shopservices 🙂

      Beantwoorden
  • 10. Ioni  |  maart 3, 2009 om 5:39 pm

    Wat een leuk initiatief zeg! Zeker voor meiden zonder paypal is het natuurlijk een uitkomst.

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 5:42 pm

      Idd of zonder credietcard is dit natuurlijk intressant 🙂

      Beantwoorden
  • 12. Kim  |  maart 3, 2009 om 6:00 pm

    Leuk idee! En helemaal niet duur. Miss dat ik binnenkort beroep op je doe 🙂

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 6:15 pm

      Nee het kost niet zo heel veel. Ik hoor het wel, wanneer je iets wilt kopen.

      Beantwoorden
  • 14. Ilsee  |  maart 3, 2009 om 6:05 pm

    Superlief 😀 zo kan ik eindelijk is iets van internet bestellen 😀

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 6:14 pm

      Dat is de bedoeling, om het voor meer mensen toegankelijk te maken.

      Beantwoorden
  • 16. Jeske  |  maart 3, 2009 om 6:20 pm

    Wat een leuk initiatief Evi!
    En zooo goedkoop. Als ik nog eens wat nodig heb zal ik dit zeker in mijn achterhoofd houden;).

    xx Jeske.

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 6:21 pm

      Super Jeske! Ik hoor het nog wel, lukte de foto’s uploaden nu?

      Beantwoorden
      • 18. lovexit  |  maart 3, 2009 om 6:58 pm

        bedankt nu snap ik het:D! Het is gelukt mijn nieuwe aankopen en mijn carnavalsoutfit staan er nu op;)! Misschien maak ik binnenkort nog een foto als ik mijn outfit aanheb:P.

        xx Jeske.

        Beantwoorden
        • 19. Jeske  |  maart 3, 2009 om 10:12 pm

          Ik zou graag iets bestellen, maar zit momenteel krap met mijn financien:(. Heb namelijk tot het eerste weekend van April geen werk! Dus ga in de zomervakantie, na mijn examens lekker veel werken, en veel geld verdienen, ook om voor mijn rijbewijs te sparen:P.

          Beantwoorden
  • 20. Susan  |  maart 3, 2009 om 6:25 pm

    Tis idd wel interessant voor MAC aangezien ik in het noorden van Nederland woon 😉 En eigenlijk niet zoveel van ebay snap 😛
    Leuk dat je dat doet!

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 6:27 pm

      Aah het lijkt me leuk om jullie te helpen met jullie aankoopjes.

      Beantwoorden
  • 22. glamourista  |  maart 3, 2009 om 6:29 pm

    Leuk idee zeg! Weet je of je binnenkort naar de MACstore in Antwerpen gaat? Ik zou mss wat spulletjes van de Hello Kittycollectie willen maar ik kom liever een tijdje niet naar buiten.

    Ik heb nu trouwens een nieuwe blog 🙂 kon fashionista niet meer aanzien

    Beantwoorden
    • 23. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 6:34 pm

      Ik ga morgen Tippy halen, dus mail me snel als je iets moest hebben.
      Wat is je nieuwe blog?
      Ik wou je een mail sturen, maat wist niet goed via wat!
      Ik mail je nu hoor Katrijn!

      Beantwoorden
      • 24. glamourista  |  maart 3, 2009 om 7:42 pm

        http://missglamourista.wordpress.com/

        Dat is mijn nieuwe blog 🙂

        Moet je eigenlijk 3 dingen van HK kopen voor dat tasje? :p

        Beantwoorden
        • 25. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 7:50 pm

          Ja jammer genoeg wel 🙂
          Maar ik koop er nog ééntje, dus je moet er nog twee hebben voor een tas.

          Beantwoorden
          • 26. glamourista  |  maart 3, 2009 om 8:53 pm

            ik zal mijn financietjes nog eens bekijken :p Ik laat je vanavond nog iets weten

            Beantwoorden
  • 27. Tjillum  |  maart 3, 2009 om 6:31 pm

    aah fijn ik ga je even mailen hoor 😛

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 6:35 pm

      Super, ik check mijn mailbox zo dadelijk.

      Beantwoorden
  • 29. Milou  |  maart 3, 2009 om 6:42 pm

    Super! Ik heb je een mailtje gestuurd 😉

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 6:43 pm

      En ik heb al terug gestuurd se 🙂

      Beantwoorden
  • 31. Flori  |  maart 3, 2009 om 6:46 pm

    Wat een lief initiatief zeg!
    Ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden. 😉

    Beantwoorden
  • 32. LinDaa  |  maart 3, 2009 om 7:08 pm

    Wat gaaf dat ga ik zeker een keer doen!!

    Beantwoorden
  • 33. MvrtjKelly  |  maart 3, 2009 om 7:12 pm

    Super lief dat je dat gaat doen! Denk dat veel meiden er blij mee zijn.. Ga het ook zeker onthouden 😀

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 7:19 pm

      Ik hoop het dat ik er wat meiden met kan helpen.

      Beantwoorden
  • 35. Gonny  |  maart 3, 2009 om 7:12 pm

    Wat ben je toch een schat zeg! Ik kan niet wachten tot ik mijn TLC binnen heb ^^ Hoe lang zal dat duren van Belgie naar Nederland? Gewoon 1 dag of meerdere? Ik ga zeker nog eens gebruik maken van je shopping service meid! Helemaal geweldig 🙂

    Beantwoorden
    • 36. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 7:18 pm

      Hey Gonny!

      Goh ik weet niet juist, momenteel met de stakingen is het moeilijk voorspelbaar. Sommige hebben het binnen 2 dagen andere doet het er weer een week over, echt raar. Hou me op de hoogte wanneer je het binnen hebt.

      Beantwoorden
      • 37. Gonny  |  maart 3, 2009 om 7:24 pm

        Is goed, ik laat het je weten 😉

        Beantwoorden
  • 38. Tjillum  |  maart 3, 2009 om 7:22 pm

    je hebt mail 🙂

    Beantwoorden
  • 39. steffi  |  maart 3, 2009 om 7:27 pm

    ik heb je een mailtje gestuurd aangezien ik wat meer in detail wil gaan 😉 over je service 😀 maar dat lees je wel! ik hoop snel een antwoord te ontvangen van je 😉 kissie

    Beantwoorden
  • 40. MvrtjKelly  |  maart 3, 2009 om 7:29 pm

    Wat ik me nu alleen afvraag, zijn de verzendkosten van Belgie naar Nederland voor een pakketje niet heel hoog?

    Beantwoorden
    • 41. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 7:52 pm

      Dat hangt ervan af, maar aangezien ik gratis kan verzenden is dit natuurlijk geen probleem.

      Beantwoorden
  • 42. Elien  |  maart 3, 2009 om 7:31 pm

    Wow, wat lief dat je dat doet 😀

    Beantwoorden
    • 43. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 8:07 pm

      Ja ik heb al meteen al een aantal mensen die meer dan happy zijn om er gebruik van te maken.

      Beantwoorden
  • 44. Eve  |  maart 3, 2009 om 7:35 pm

    Wat een tof aanbod van je!
    Ik ga zeker iets bedenken, en dan laat ik het je weten ok?
    Ciaoo

    Beantwoorden
  • 45. eline  |  maart 3, 2009 om 7:35 pm

    super dat je dat doet zeg! ik ga er zeker nog eens gebruik van maken! helemaal top!:D

    Beantwoorden
  • 46. Senna  |  maart 3, 2009 om 7:50 pm

    Dat scheelt me weer eens een ritje naar Antwerpen wanneer ik daar weer iets op het oog heb (wat overigens regelmatig is voorgekomen). Morgen ga ik naar het centrum en stap ik ook even de MAC binnen voor de HK collectie en die fluid waar je het in je laatste filmpje over had. Hopelijk hebben ze nog wat HK spulletjes liggen. Ik zal nog eens even je filmpje bekijken voor de kleuren en swatches. Xx
    PS: ben je overigens van plan naar de Lush te gaan ivm de actie die ze in Antwerpen hebben a.s. zaterdag? Zo ja dan heb ik zeker een wish list!! Xx

    Beantwoorden
  • 47. Celine  |  maart 3, 2009 om 8:03 pm

    Zo lief van je !!!! 🙂 Je lijkt me echt een super meid.

    Beantwoorden
    • 48. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 8:08 pm

      Dankjewel Celine, wat lief 🙂

      Beantwoorden
  • 49. steffi  |  maart 3, 2009 om 8:13 pm

    besteld :D!

    Beantwoorden
  • 50. 234  |  maart 3, 2009 om 8:18 pm

    Wat een leuk idee! 😀
    Ik zou wel heel graag deze willen:

    De grijze nagellak van de Hello Kitty collectie. Maar ik woon in Den Haag, en dus geen MAC in de buurt. Weet jij hoe duur deze nagellak ongeveer is bij de MAC? Ik had ergens gelezen €12,00 maar op internet staan alle spullen wel duurder 😮

    Beantwoorden
    • 51. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 8:23 pm

      Deze kost 11,75, je kan me hierover mailen, ik ga morgen naar de winkel!

      Beantwoorden
      • 52. 234  |  maart 3, 2009 om 8:27 pm

        Ok ik mail je even!

        Beantwoorden
        • 53. 234  |  maart 3, 2009 om 8:37 pm

          Ik heb je gemaild Evi 😉

          Beantwoorden
  • 54. Saskia  |  maart 3, 2009 om 8:25 pm

    Hé, wat ontzettend tof dat je dat wil doen voor ons! Echt superleuk! Misschien hoor je ooit nog wel eens van me, hihi.

    Daaag 🙂

    Beantwoorden
    • 55. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 8:34 pm

      Je weet me te vinden 🙂

      Beantwoorden
  • 56. Kellyy  |  maart 3, 2009 om 8:26 pm

    Wat een super service Evi!
    Ik ga voor Asos denk ik, je hoort snel van me 😉
    Haha je bent een kanjer!

    Beantwoorden
    • 57. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 8:34 pm

      Een kanjer wat een woord 🙂

      Beantwoorden
  • 58. Serena Verbon  |  maart 3, 2009 om 8:41 pm

    ik vind je ook een kanjer! en heb wel interesse in de ASOS kleertjes, vooral de KLEEDJES haha! jurkjes bedoel ik dus. Alleen ik heb maatje XS, en vraag me zwaar af welke maten ik dan nodig heb. Als je bij ASOS gaat bestellen, I’M IN! De rest is hier wel in de buurt verkrijgbaar behalve LUSH dan, maar ik ben met een half uurtje in Amsterdam en vind het leuker om zelf te kijken en te proberen daar ^_^ maar superlief initiatief. Zo ik heb net trouwens ook (eindelijk) een HK stukje geplaatst ik ga nu water opzetten en een bakje joghurt nemen en pillen slikken en dan weer naar bedje toe. dikke smakkerd! x

    Beantwoorden
    • 59. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 10:00 pm

      Bij Asoso vallen de maten klein uit hoor. Moest je iets willen bestellen, dan mail je me maar, dan laat ik het naar jouw versturen.
      Verzorg jezelf maar lekker, dat je rap terug beter bent.

      Beantwoorden
  • 60. xSharon  |  maart 3, 2009 om 8:53 pm

    Wouw Evi!
    Dit is echt super handig aangezien ik altijd zo’n 1,5 tot 2 uur moet reizen voor een mac counter!
    Ik mail je wel als ik iets nodig heb 😉
    Echt super dat je dit doet!
    ~x

    Beantwoorden
    • 61. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 9:59 pm

      Dan is dit een goede oplossing voor je 🙂

      Beantwoorden
  • 62. Evelien  |  maart 3, 2009 om 9:07 pm

    Oh Evi, wat ontzettend lief! 😀
    Zelf heb ik geen paypal of cc. En ik heb al vaak gevloekt als ik leuke dingen (online) niet kon kopen en vind dit een superleuk initiatief van je!
    Je hoort nog van me :p
    x

    Beantwoorden
    • 63. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 9:58 pm

      Super!

      Beantwoorden
  • 64. Fleur  |  maart 3, 2009 om 9:28 pm

    Dat klinkt verleidelijk…
    & ik heb je een Award geschonken 😀

    Beantwoorden
    • 65. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 9:54 pm

      Hunk?
      Een award?

      Beantwoorden
  • 66. Nele  |  maart 3, 2009 om 9:30 pm

    Leuk! Hopelijk heb je er niet té veel werk mee hé 😛

    Wie weet maak ik er ook eens gebruik van, je bent alleszins 100% te vertrouwen 😉

    Beantwoorden
    • 67. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 9:57 pm

      Absoluut bij mij ben je zeker van je spulletjes 🙂

      Beantwoorden
  • 68. Rosa  |  maart 3, 2009 om 9:42 pm

    Super! Echt lief dat je dit wilt doen voor andere mensen die dit niet kunnen.

    Beantwoorden
    • 69. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 9:57 pm

      Ja heb al grote bestelling binnen gekregen. Ik ga me morgen uitleven in de MAC store 🙂

      Beantwoorden
  • 70. Dhini  |  maart 3, 2009 om 10:03 pm

    Super! lief van je

    Je hebt een award gekregen

    Beantwoorden
    • 71. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 10:10 pm

      Twee awards op één dag, ik ga mogen doorlinken 🙂
      Maar kan iemand me nog de bedoeling hiervan uitleggen 🙂

      Beantwoorden
      • 72. Jeske  |  maart 3, 2009 om 10:35 pm

        Ik geloof dat je ze door moet geven ofzo, ik heb ook zo’n ding gehad.

        Maar wel super lief dat je dit doet! Ik moet weer even op mijn centjes letten aangezien er een grote lushbestelling naar mij onderweg is die ik net heb betaald, maar misschien dat ik er nog eens gebruik van maak 😉

        Beantwoorden
        • 73. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 7:10 am

          Dan gaan we sebiet eens awards beginnen uit te reiken eh 🙂

          Beantwoorden
        • 74. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 7:10 am

          Lush is ook super leuk. Wat heb je besteld?

          Beantwoorden
          • 75. Jeske  |  maart 4, 2009 om 9:26 am

            -Strawberry feels forever massagebar
            -Fever massagebar
            -Honey I washed the kids
            -Squeaky green shampoo
            -The blond shampoo
            -Lemslip buttercream
            -Angels on bare skin
            -Sweet Japenese girl

            en dan krijg je dus nog wat van die tinnetjes erbij. Kan niet wachten tot ik het allemaal heb.

            Beantwoorden
  • 76. glamourista  |  maart 3, 2009 om 10:10 pm

    Evi, weet jij of die dubbele blushes al binnen zijn? Anders moet mijn portemonneetje maar afzien, hehe!

    Beantwoorden
    • 77. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 10:11 pm

      Nee de grand duo’s zijn nog niet binnen, in Nederland al wel.
      Bij ons worden ze echt pas de 12de verwacht.

      Beantwoorden
      • 78. glamourista  |  maart 3, 2009 om 10:32 pm

        eventjes in mijn agenda schrijven :p

        Beantwoorden
  • 79. Katrien  |  maart 3, 2009 om 10:38 pm

    Hey,

    Hele leuke site.
    Maar khad eigenlijk een vraagje, kben zelf van mechelen en ben van plan om zaterdag naar antwerpen te gaan, dus mijn vraag is zouden de hello kitty blushes dan al binnen zijn??

    x-jes

    Beantwoorden
    • 80. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 7:09 am

      Ja hoor, ze zijn gisterenavond geleverd. Moest je één willen bel dan vandaag naar de MAC store om er ééntje voor je te reserveren.

      Beantwoorden
  • 81. Jasmina  |  maart 3, 2009 om 11:40 pm

    Oo wat superlief van je zeg! Ik heb wel paypal maar geen CC en vooral bij ASOS is het altijd alleen maar wegzwijmelen, dus niet meer :P..
    Ff financieel weer in orde komen en wie weet hoor je dan snel wat van me (a)

    Beantwoorden
  • 82. Serena  |  maart 4, 2009 om 12:13 am

    ik heb al teveel geslapen vandaag denk ik, werd net wakker en kan nu niet meer in slaap komen (heb ook een loopneus, blegh, halve wang helemaal nat eeeewl!!) sorry dit moest ik even delen hihi. Anyway ik bedacht me dus net iets………..

    een shopservice voor……FOREVER 21!!

    ja ja ja ja! 😀 is dat niet leuk?

    Beantwoorden
    • 83. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 7:11 am

      Forever21 zou ik een groepsorder van kunnen maken. Zo delen we de hoge verzendkosten, maar dan moet iedereen wel zijn pakketpost betalen 6,60 ofzo.

      Beantwoorden
  • 84. Kellyy  |  maart 4, 2009 om 11:05 am

    Dat is geen probleem, (voor mij dan) 😛
    Forever21 is super leuk!

    Beantwoorden
    • 85. Serena  |  maart 4, 2009 om 11:37 am

      nee voor mij ook geen probleem Evi~!

      Beantwoorden
  • 86. Christine  |  maart 4, 2009 om 11:20 am

    Aaaah wat lief deze service, helemaal goed! Ik heb je net een mail gestuurd, xxx

    Beantwoorden
  • 87. xdiana89  |  maart 4, 2009 om 11:54 am

    Je hebt echt een geweldige site ik kijk elke dag eventjes! Vind dit initiatief ook super lief en zal er in de toekomst zeker gebruik van maken *pakt mega lange wishlist erbij*
    Super fijn dat je met overschrijving kunt betalen, want paypal regelen komt er steeds niet van…

    Beantwoorden
    • 88. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 2:51 pm

      Ik ben benieuwd naar die mega lange wishlist van je 🙂

      Beantwoorden
  • 89. Mikki  |  maart 4, 2009 om 2:06 pm

    Hey Evi!
    Dit is de eerste keer dat ik een comment plaats, ik volg je blog eigenlijk al wel een tijdje 😀 Echt superleuk! (ik ben ook Mikki van LBT trouwens hihi)

    Dit is echt zo’n gaaf idee! En zo goedkoop ook! Hoe kan het dat je gratis kan verzenden? :O

    Misschien stuur ik je binnenkort wel even op pad voor mij hahaha! 😉

    Liefs! xx

    Beantwoorden
    • 90. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 2:48 pm

      Super dat er nog dames van LBT komen kijken 🙂

      Ik verzend gratis omdat ik postzegels van op het werk gebruik. Maar moest dit nu binnekort echt te veel worden, dan ga ik het mss wel moeten doorrekenen.

      Beantwoorden
  • 91. Sintha  |  maart 4, 2009 om 4:08 pm

    Oh ik wil wel graag een MAC blush, maar ik weet niet welke mooi is. :] ik heb nu die van Essence Arctic Lights.. beetje roze met goude ondertoon? :] welke van mac lijkt je geschikt voor mij? 😀

    Beantwoorden
    • 92. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 4:30 pm

      Ik mail je hierover zo dadelijk!

      Beantwoorden
  • 93. Maud  |  maart 4, 2009 om 7:07 pm

    geweldige aktie. leuk dat je dat doet. je zult denk ik nog wel van me horen;)

    Beantwoorden
  • 94. Lauren  |  maart 4, 2009 om 10:18 pm

    Oh ik wil zó graag on the prow nagellak van HK!
    Ik laat morgen wat van me horen 🙂

    xxx Laurenn.

    Beantwoorden
    • 95. lovetomakeup  |  maart 5, 2009 om 7:00 am

      Denk eraan dat je snel moet zijn, aangezien dit limited is.

      Beantwoorden
  • 96. Shanna  |  maart 5, 2009 om 5:40 pm

    Hey meid!

    SUPERRRRRRRRRRRRR!
    Hoe duur is de Pink Fish?

    Liefs, Shanna

    Beantwoorden
  • 97. Mri.  |  maart 6, 2009 om 9:49 am

    Ik ontdek je site nu pas, vond het al geweldig dat je Belgisch bent en daarenboven heb je ook nog eens een shopservice 😮 Super ben je!

    Beantwoorden
    • 98. lovetomakeup  |  maart 6, 2009 om 11:29 am

      Wat lief, veel ontdekkingsplezier 🙂

      Beantwoorden
  • 99. Evelien  |  maart 6, 2009 om 3:20 pm

    Heb je een mailtje gedaan ! 😀

    Beantwoorden
  • 100. wendy (wennnn)  |  maart 6, 2009 om 3:56 pm

    Hey hey,

    ik wist helemaal niet dat jij aan shopping service deed!
    Wat lief en leuk 😀

    Groetjes Wennnn

    Beantwoorden
  • 101. Fem  |  maart 6, 2009 om 7:27 pm

    wauw, supertof!
    gaa’k zeker onthouden ^^

    Beantwoorden
  • 102. stefanie  |  maart 6, 2009 om 10:59 pm

    echt super gaaf dat je dit doet 😀
    ik wil al heel lang bestellen op asos en nu kan het
    boven de verzendkosten naar jouw huis komt er dus nog 2/3 euro bij

    Beantwoorden
    • 103. lovetomakeup  |  maart 6, 2009 om 11:00 pm

      Graag mailen hierover 🙂

      Beantwoorden
  • 104. Selienn  |  maart 6, 2009 om 11:03 pm

    ik heb je net een mailtje weer gestuurd

    Beantwoorden
  • 105. Evelien  |  maart 8, 2009 om 10:21 pm

    Hoi Evi
    Ik weet niet of je m’n mailtje hebt gehad? M’n computer doet soms een beetje gek :p

    Beantwoorden
    • 106. lovetomakeup  |  maart 9, 2009 om 6:58 am

      Ik heb je mail gehad, en ik denk toch dat ik het terug gestuurd?

      Beantwoorden
      • 107. Evelien  |  maart 9, 2009 om 11:08 am

        Ik heb je mailtje ontvangen! M’n hotmail blijft steeds hangen nadat ik op ‘verzenden’ heb gedrukt voor een mailtje te versturen, dus ik weet nooit zeker of mijn mail verzonden is. Daarmee dus 😀

        Beantwoorden
  • 108. Vicky  |  april 5, 2009 om 1:28 am

    Hey meid.

    super leuke & interessante blog!
    Ik wou vragen of je dit nog steeds doet?
    Want dat van ASOS is erg verleidelijk!

    Groetjes

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


