Just a message

maart 3, 2009 at 9:58 am 20 reacties

Hey meiden!

Nog eens bedankt voor de massale comments, echt super! Gisteren was een top-dag met maar liefst 2700 bezoekers.

Wauw wat veel!

Ik heb dus toch het kleedje/tuniek/kimono van Asos gekocht. Gelukkig was er er nog een promotiecode van 20%, en staat de koers van de pond laag. Gebruik hiervoor Asoslook.

Ik zie het als een vroeg verjaardagskado voor mezelf 🙂

Tuurlijk post ik foto’s, wanneer ik het binnen heb.

Entry filed under: Uncategorized.

Batibouw Wet ’n wild actie

20 reacties Add your own

  • 1. Jasmina  |  maart 3, 2009 om 10:46 am

    O wel foto’s posten als je je tuniekje binnen hebt :D, ben heel erg benieuwd. Xx

    Beantwoorden
  • 2. Shohoda  |  maart 3, 2009 om 10:59 am

    Ja inderdaad, ben benieuwd!

    Beantwoorden
  • 3. Gonny  |  maart 3, 2009 om 12:10 pm

    Ik ben benieuwd hoe die je zal staan meid!

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 12:53 pm

      Ik ook 🙂

      Beantwoorden
  • 5. Senna  |  maart 3, 2009 om 12:33 pm

    Ik weet zeker dat het jurkje je geweldig zal staan! Het printje en de pasvorm doen me enorm verlangen naar de zomer. Ik kan wel wat zon gebruiken want ik wordt met de dag bleker. Thank God for bronzers en blushes! 🙂 xx

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 12:43 pm

      Ja ik voel me ook net een vampier 🙂
      Maar die bronzer en blushes helpen niet aan mijn witte decolte.
      Binnekort nog maar eens terug naar de zonnebank.

      Beantwoorden
  • 7. Kim  |  maart 3, 2009 om 2:49 pm

    Ben benieuwd naar je tuniekje, zo te zien hebben wij ong hetzelfde figuur, dus als het jou staat, overweeg ik ook een aankoop 😀

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 3:13 pm

      Haha dan ben ik niet meer uniek 😦

      Beantwoorden
  • 9. glamourista  |  maart 3, 2009 om 6:31 pm

    amaaai, zoveel bezoekers! Gefeliciteerd zeg 😀

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 6:35 pm

      Ja ik verschiet er nog elke dag van 🙂

      Beantwoorden
  • 11. Jeske  |  maart 3, 2009 om 7:01 pm

    Hee,
    ben ook benieuwd naar je tuniekje:D! hij is in ieder geval super cute! Je hebt echt al veel bezoekers ja, gefeliciteerd;)! Wanneer ben je jarig:)(A)?

    xx Jeske.

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 7:03 pm

      17 maart niet zo heel lang meer.
      Weet je dat ik steeds vergeet hoe oud ik ben, ik denk nog steeds dat ik 21 wordt maar nee hoor ik word er al 22.

      Beantwoorden
      • 13. Jeske  |  maart 3, 2009 om 7:05 pm

        Oeeh nog maar 2 weekjes dan:D! Haha, nou je hebt in ieder geval al een super verjaardagscadeau(tuniekje)!
        Bij mij duurt het weer een tijdje voordat ik jarig ben haha xD.

        Beantwoorden
        • 14. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 7:06 pm

          Wanneer is jouw verjaardag?

          Beantwoorden
          • 15. lovexit  |  maart 3, 2009 om 9:51 pm

            27 December pas weer, ben dus eigelijk “net” jarig geweest;).

            Beantwoorden
  • 16. Dionne  |  maart 4, 2009 om 9:16 am

    Tot wanneer is deze kortingscode geldig?
    Mag ik ook vragen hoe je aan deze code komt?

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 9:45 am

      Hey!

      Ze is geldig tem 16 maart. Ik heb de code via e-mail gekregen, maar ze is voor iedereen natuurlijk.
      Veel shopplezier, wat ga je kopen?

      Beantwoorden
  • 18. Serena  |  maart 4, 2009 om 1:35 pm

    oeeeh ben heel benieuwd!! hoop dat ie er snel is.
    wanneer ben je jarig?

    Beantwoorden
  • 19. Serena  |  maart 4, 2009 om 1:36 pm

    oh ik zie het al, 17 maart!

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 2:51 pm

      Idd dan wordt ik 22!!

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


