Batibouw

maart 3, 2009 at 9:57 am 17 reacties

Zondag zijn we naar Batibouw geweest. De grootste woonbeurs in België. We waren dan ook al vroeg wakker, want je wilt er natuurlijk op je top best uitzien. Je wilt dat de mensen je serieus nemen.

 

 

Dus op ons paasbest vertrokken we richting Brussel. En het was al meteen druk. Na mooi te hebben aangeschoven, hadden we eindelijk ons eindbestemming bereikt. Check hoe vol de parking was.

 

 

Ik had mijn mooi Essentiel Bag mee, een mooie ovaal-vormige handtas. Niet echt praktisch, want je kan er amper iets in vinden. Zoals ook de inkomtickets, dus daar zat ik dan op de grond te froemelen in mijn handtas op zoek naar die stomme tickets. Gelukkig na 5 minuten had ik ze dan toch eindelijk gevonden 🙂

 

Je vond hier alles over ruwbouw, woonprojecten, woonkredieten, meubels, keukens, badkamers, renovatie enz.

Je kan je dus wel voorstellen hoe groot het was, en ja hoor ik had ook niet de correcte schoenen aan 🙂

 

Er liep zoveel volk dat ik mijn vriend op regelmatige basis kwijt was gespeeld. Gelukkig had ik een fleurig wit gebloemd kleedje aan (want ja het was het eerste lentezonnetje, en dan ga je natuurlijk een hele dag binnen zitten 🙂 ).

Waardoor ik nog al opviel in die grijze massa en hij mij makkelijk terug vond.

 

De beurs was enorm informatief, ik belaadde mijn vriend dan ook met massa’s boekjes, waardoor ie om den duur met 6kg aan boekjes ofzo rondliep 🙂

 

 Hierbij nog wat  inspiratie foto’s

 

Zo één muur in de living vind ik wel mooi, voor wat contrast.

Een mooie buitenmuur (let niet op de lelijke voordeur!)

Grappig voor op het toilet, helemaal uit mozaiek gemaakt.

En een playboy-bad 🙂 Niet voor bij ons maar wel grappig om te zien. Wij willen een mozaiek douche (ik post zo dadelijk een foto, vergeten upteloaden)

 

En dit is de stijl waarin we graag willen bouwen. Namelijk Provencaalse stijl, maar dan zonder oranje dak, want dat vind ik echt lelijk.

 

 

En natuurlijk hebben we ook zelf al een schets gemaakt van wat we in gedachte hebben. Niet erg duidelijk, maar dan hebben jullie toch alvast een beeld.

Hoe het er langs buiten zou uitzien, volgens onze kamerindeling.

Plan van de beneden verdieping.

De bovenverdieping bestaat enkel uit onze slaapkamer, dressing en badkamer. En dit met een schuifdeur naar het dakterras.

 

Aah we kunnen maar dromen zeker 🙂

Eerst een bouwgrond en een lening versieren. Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Entry filed under: Uncategorized.

MAC Hello Kitty Haul Just a message

17 reacties Add your own

  • 1. Gonny  |  maart 3, 2009 om 12:12 pm

    Jullie hebben grootse plannen…heerlijk! Mijn ouders hadden ook hun eigen huis gebouwd en dan is zo leuk om mee te maken ^^ Succes met jullie plannen!

    Beantwoorden
  • 2. Steffie  |  maart 3, 2009 om 12:35 pm

    Wat een plannen allemaal, volgens mij word het echt prachtig! Succes er mee.

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 12:42 pm

      Ooh het staat allemaal nog in zijn kinderschoenen 🙂

      Beantwoorden
  • 4. Senna  |  maart 3, 2009 om 12:43 pm

    Bouwen is super spannend! Mijn vriend en ik lopen ook met bouwplannen rond maar helaas niet op de hele korte termijn omdat we eerst wat andere grote ‘projecten’ hebben lopen (hierover later meer) die onze aandacht en financiën nog harder nodig hebben (haha.. ik hoor je al denken ‘kan het nog vager’… ik zal dit binnenkort eens toelichten). Het lijkt me bijzonder leuk om je eigen droomhuis ergens neer te zetten volledig (binnen budget natuurlijk) naar eigen inzicht en smaak. Heel erg leuk en wens jullie beide heel veel plezier met de aanloop hiertoe tot aan de afronding hiervan, het gaat jullie vast lukken! xx

    Beantwoorden
  • 5. Siham  |  maart 3, 2009 om 2:23 pm

    Wat fijn dat jullie zo goed weten wat jullie precies willen en er ook echt werk van maken!
    Klasse hoor!

    Beantwoorden
  • 6. Kim  |  maart 3, 2009 om 2:48 pm

    OMG! Ik ben ook verzot op die “Spaanse villa”-stijl. Moest ik er ooit één kunnen kopen dan ben ik het gelukkigste meisje ter wereld 😀 Maar helaas wil mijn budget niet meewerken. Veel succes met jullie plannen!

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 3:14 pm

      Ons budget ook nog niet hoor 🙂
      Ik zeg toch dromen mag altijd.

      Beantwoorden
  • 8. Manon  |  maart 3, 2009 om 2:57 pm

    Oh wow! Ik vind de provencaalse stijl echt heel mooi, en jullie ontwerp ziet er ook mooi uit! Worden het 2 slaapkamers?
    Hoe lang ben je eigenlijk al samen met je vriend?

    xxx

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 3:12 pm

      2 slaapkamers beneden, en nog één boven.

      Beantwoorden
  • 10. Susan  |  maart 3, 2009 om 3:15 pm

    1 slaapkamer boven lijkt me niet handig als je later kinderen zou willen. Dan lijkt het me handig om een extra kamer te hebben, omdat je je kindje niet te ver van je vandaan wilt hebben natuurlijk 😉
    Ik neem in ieder geval aan dat dit huis jullie toekomstige huis is voor een langere tijd 🙂
    Hele leuk plannen hebben jullie hoor! Mooi stijl ook!

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 3:21 pm

      De bedoeling is juist dat het boven een enkel volwassendeel wordt, zodanig dat je toch de nodige privacy hebt.
      Er bestaan gelukkig goede babyfoons 🙂
      En als baby kan ie natuurlijk nog op de kamer 🙂

      Beantwoorden
  • 12. Janneke  |  maart 3, 2009 om 4:42 pm

    Ik vind provencaalse stijl mooi, mits het gebouw mooi is. Hier in het dorp is er ook zo’n soort huis en dat vind ik niet mooi. Heel vierkant en schuin etc.. Liever dan wat ronder :p

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 4:45 pm

      Veel mensen vinden het lelijk, I know, het is ook niet echt mijn stijl, ik zou meer voor een pastorij woning gaan, maar dit is mijn vriend zijn grote droom!

      Beantwoorden
  • 14. Hanne  |  maart 3, 2009 om 5:43 pm

    Woow dat ziet er echt prachtig uit!

    Beantwoorden
  • 15. Elien  |  maart 3, 2009 om 7:37 pm

    Oooh dat ziet er supermooi uit! Ik hou van die huizen in Zuid-Frankrijk 🙂

    Beantwoorden
  • 16. Kellyy  |  maart 3, 2009 om 8:24 pm

    Woww, wat een super mooi huis is dat!
    Gaan jullie echt zoiets bouwen of was t meer een fantasie-tekening 😉

    Beantwoorden
  • 17. stefanie  |  maart 6, 2009 om 11:04 pm

    haha erg leuk om te zien zeg
    wil zelf graag bouwkunde doen

    en de 2e muur is echt zo gaaf, de deur vind ik eigenlijk best wel mooi erbij 😛

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


