Style Warrior Collectie MAC

maart 1, 2009 at 7:21 am 7 reacties

Style Warrior Collectie, nog een nieuwe collectie die dit jaar uitkomt die ik graag met jullie wil delen. En wat is het design mooi, de dierenprintjes helemaal mijn ding. Dit wordt weer een collectie om naar uit te kijken.

 

Release datum USA : 28 mei 2009
Release datum NL : juni 2009

 

 

 

En liggen jullie nu ook te kwijlen bij deze collectie? Voor meer info over de producten klik hier.

Met heel van dank aan Debbie, die me via haar fijne website en forum altijd op de hoogte houdt van de laatste nieuwtjes in de wondere wereld van MAC.

En natuurlijk ook aan Temptalia! Klik hier voor het oorspronkelijke artikel.

Entry filed under: Make-up. Tags: , .

Double Dazzle Double Lash Collectie Canneloni

7 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  maart 1, 2009 om 10:09 am

    I want it!! Vooral de blushes en e/s doen me heel erg naar de zomer (lees: de zon!) verlangen. Er staan al een aantal items op mijn verlanglijstje en als ik niet op pas komen daar nog een fix aantal items bij. Dat gaat geld kosten.. Laat juni maar komen 😉 Xx

    Beantwoorden
  • 2. Dhini  |  maart 1, 2009 om 10:41 am

    Love them

    Beantwoorden
  • 3. Alana  |  maart 1, 2009 om 11:00 am

    oehh.. nu wil ik ook 🙂 ik heb besloten om HK aan me voorbij te laten gaan…

    Beantwoorden
  • 4. steffi  |  maart 1, 2009 om 11:01 am

    ziet er sjiek uit!

    Beantwoorden
  • 5. Kellyy  |  maart 1, 2009 om 4:26 pm

    Evi, je hebt gelijk 😉
    Echt een super mooie collectie!
    Vooral die verpakkingen doen ’t m 😉

    Beantwoorden
  • 6. Jeske  |  maart 1, 2009 om 7:10 pm

    Wauw die verpakkingen zien er echt heel mooi uit!

    Beantwoorden
  • 7. Rochella  |  maart 2, 2009 om 4:18 pm

    hele mooie kleuren zitten daartussen!
    hmm, niet helemaal binnen mijn budget..

    xxxxxx

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


