Filmpje: Review Scrub + Whip Soy Souffle

maart 1, 2009 at 7:29 am 34 reacties

Hier heb je een link naar de webshop van Tickledpinkscentsation, maar nu vind ik de srub en bodylotion niet meer op de site. Ik ben er al een tijdje niet meer opgeweest, en er zijn precies veel producten weg. Iemand die meer weet?

En anders hoor ik maandag zelf wel even op hun forum, ik hou jullie alvast op de hoogte!

Entry filed under: Beauty, Filmpje. Tags: , , .

Canneloni Kopen of niet?

34 reacties Add your own

  • 1. Flori  |  maart 1, 2009 om 9:53 am

    Leuk filmpje, ik vind dat je het echt superleuk uitlegt allemaal! ๐Ÿ™‚
    (En wat zie je er goed uit!)

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  maart 1, 2009 om 3:56 pm

      Dankjewel voor de complimentjes ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 3. Senna  |  maart 1, 2009 om 10:22 am

    Je filmpje is zo mogelijk nog beter dan het vorige (thumbs up for you!) en de producten va TPS zien er ook helemaal jummy uit. Jammer genoeg heb ik me voorgenomen eerst eens wat producten op te maken voordat ik weer nieuwe lichaamsverzorgingsproducten ga aanschaffen omdat ik ze simpelweg nergens meer kwijt kan. Btw: Sasa.com is een hele leuke website met soms echt van die aparte producten en vindingen, I love it! Ik zal ook eens laten zien wat ik hier allemaal heb weten op te duiken. Nou, laat die leuke filmpjes maar komen en veel plezier vandaag op de woonbeurs! xx

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  maart 1, 2009 om 3:57 pm

      Ik ben benieuwd naar jouw sasa spulletjes, ik heb er ook nog veeel, binnekort zal ik hier ook wel eens iets rond doen.
      De woonbeurs was wauwie, hopelijk kunnen we snel bouwen.

      Beantwoorden
      • 5. Senna  |  maart 1, 2009 om 9:42 pm

        Ik zal binnenkort eens een post hierover doen, no problem!
        Leuk dat jullie gaan bouwen! Mijn bf en ik willen op den duur ook gaan bouwen. Grond heeft hij al wel (zo’n mooie locatie!) maar bouwen hebben we voorlopig even vooruitgeschoven omdat we met wat andere ‘dingen’ (dat klinkt zo stom maar zal ik eens nader toelichten) lopen. x

        Beantwoorden
  • 6. Dhini  |  maart 1, 2009 om 10:39 am

    Leuk filmpje weer. En de Whip Soy Souflle is inderdaad lekker. The forum is ook af en toe actief want er zijn spam binnen. Echt irritant die spammen.

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  maart 1, 2009 om 3:58 pm

      Dankje voor de info Dhini, ik ben er zelf al een tijdje niet meer op actief.

      Beantwoorden
  • 8. valerie  |  maart 1, 2009 om 10:44 am

    aah dankjewel evi! voor tps filmpje.
    ik geloof dat mia de productenlijst heeft ingekort want het viel me laatst ook op dag nog maar 1 pagina van de 3 was..

    Beantwoorden
  • 9. Nele  |  maart 1, 2009 om 11:04 am

    Weeral een superfilmpje! Ik vind je best grappig op sommige momenten ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  maart 1, 2009 om 3:58 pm

      Oei welke? ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
      • 11. Nele  |  maart 1, 2009 om 4:23 pm

        Bvb als je Urban Decay Primer Potion wilt zeggen ๐Ÿ˜€

        ’t Is precies alsof je gemaakt bent om reviewfilmpjes te maken, ik vind dat je het echt SUPER doet !!

        Beantwoorden
        • 12. lovetomakeup  |  maart 1, 2009 om 5:09 pm

          Haha ja ik kon er ineens niet meer op komen ๐Ÿ™‚

          Beantwoorden
  • 13. lois  |  maart 1, 2009 om 12:40 pm

    Echt een super leuk filmpje, ik heb echt moeten lachen op sommige momenten!
    meer meer meer!

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  maart 1, 2009 om 3:59 pm

      Nou dan heb je het eerste filmpje nog niet gezien, dat was een blooperfilmpje tot en met. Misschien post ik het wel eens, want het is best grappig.

      Beantwoorden
  • 15. katrijn  |  maart 1, 2009 om 2:01 pm

    heel leuk ๐Ÿ™‚

    Hoe doe jij je haar eigenlijk? Wil je daar eens een artikeltje ofzo over doen? Ik vind t altijd zo leuk zitten!

    En jouw filmpjes zijn heel goed! Goed verstaanbaar en een heel goed beeld (dat vond ik altijd heel moeilijk :p)

    Beantwoorden
  • 16. Saskia  |  maart 1, 2009 om 2:55 pm

    Dat is een mooi oogschaduwpaletje om naar re kijken ๐Ÿ™‚
    Ik heb ook eens een bestelling gedaan via Sasa.com en ik was er wel tevreden over. Leuke webwinkel hebben die!
    Veel plezier op Batibouw!

    Beantwoorden
  • 17. NIW  |  maart 1, 2009 om 3:06 pm

    Ik vind je echt een leuke meid! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 18. Kellyy  |  maart 1, 2009 om 4:39 pm

    Ik vind jou ook leuk om naar de kijken!
    En ook hoe je praat haha, kei leuk ๐Ÿ˜‰
    Ik wou Dreama pas ook bestellen op TPS, maar die was er idd niet meer..
    Wel meer dingen/geuren trouwens!
    Ik kijk weer uit naar je volgende filmpje ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 19. Hanne  |  maart 1, 2009 om 5:01 pm

    Nog ’n belg!
    Jij bent Antwerps, toch?
    Btw: leuke site heb je ๐Ÿ™‚
    x

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  maart 1, 2009 om 5:10 pm

      Jep van Antwerpen, hoor je dat niet? ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 21. Charmain  |  maart 1, 2009 om 5:03 pm

    Je praat echt ontzettend grappig! heel leuk om te horen!

    Beantwoorden
  • 22. Marieke  |  maart 1, 2009 om 5:20 pm

    Mooie dame wat een leuk filmpje

    Ik vind je accent echt heel leuk

    Beantwoorden
  • 23. Lina  |  maart 1, 2009 om 5:22 pm

    Hihi ik vind het zo leuk he, om weer een belgje te horen. :p Vroeger trok ik echt keiveel met vlamingen op, maar nou niet meer en het is echt leuk om er dan weer een te horen praten. ^^

    Je legt het goed uit trouwens, prettig om naar te kijken/luisteren. ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 24. Rosa  |  maart 1, 2009 om 5:33 pm

    Echt heel erg leuk om naar te luisteren en je legt het heel leuk uit!

    Beantwoorden
  • 25. Serena  |  maart 1, 2009 om 5:39 pm

    supergoed en handig filmpje Evi!!!!!!!! ^^ wel fijn hoor zo snel achter mekaar, vind ik helemaal niet erg, kijk nu al uit naar je volgende ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  maart 1, 2009 om 5:48 pm

      En morgen al terug een filmpje van Hello Kitty ๐Ÿ™‚
      Het is rapper en leuker voor jullie denk ik.

      Beantwoorden
  • 27. Zefa  |  maart 1, 2009 om 6:32 pm

    Hey! Leuk filmpje! Je komt heel sympathiek over en het is goed uitgelegd :-). Bedankt voor je stem op mijn poll en reacties. (Een vriendin van mij heeft ook het Blogger-reactie-probleem, ik heb al wat gezocht maar weet tot nu toe nog niet wat ik eraan kan doen…)

    Beantwoorden
  • 28. Jeske  |  maart 1, 2009 om 7:02 pm

    Hee!
    Weer zo’n leuk review filmpje:D! Dat oogschaduw paletje is echt super mooi, en je haar zit ook altijd zo leuk:).
    Ga zo door Evi!

    xx Jeske.

    Beantwoorden
  • 29. Karina  |  maart 1, 2009 om 7:21 pm

    wat leuk dat je filmpjes maakt!! Ik kom hier steeds vaker… echt een leuke blog heb je!!

    Beantwoorden
  • 30. Kelly  |  maart 1, 2009 om 8:22 pm

    weer een heel mooi filmpje!

    Beantwoorden
  • 31. Eve  |  maart 1, 2009 om 11:54 pm

    Hey! Wat een leuk filmpje en site!
    Ben er juist nieuw maar heb het al even helemaal doorgekeken, echt toffe artikels enzo.
    Ook tof om te zien dat je in Westmalle woont, ik woon zelf ook sinds een tijdje in Belgie (ben Nederlandse) en vind het altijd leuk om mensen te vinden die hier in de buurt wonen!
    Ga zo door en veel plezier op Batibouw!
    Ciaoo Eve

    Beantwoorden
  • 32. Gonny  |  maart 2, 2009 om 6:06 am

    Leuk filmpje weer…ik kijk uit naar de volgende (die geloof ik vandaag komt toch?)

    Fijne maandag!

    Beantwoorden
  • 33. dorien  |  maart 2, 2009 om 5:57 pm

    Nu weet ik eindelijk wat tps is ๐Ÿ™‚
    Iedereen gebruikte het maar ik kende het niet

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  maart 2, 2009 om 7:04 pm

      Blij je geholpen te hebben ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


