The Starterwife

februari 28, 2009 at 10:30 am 7 reacties

Molly Kagen is een beeldschone, slimme en gevatte Hollywood ‘desperate housewife’ die nadat haar echtgenoot en mediamagnaat Kenny in de steek liet, haar leven moest heropbouwen van nul. Plotseling behoorde ze niet meer tot de elite en moest ze haar leven en zichzelf opnieuw uitvinden.

Iedereen liet haar in de steek, omdat ze een ex-vrouw was, en niet meer ‘de vrouw van’. Ik kan me heel goed voorstellen dat het in dat wereltje er ook echt zo aan toe gaat.

 

 

 

 

Gelukkig heeft Molly haar trouwe vrienden die haar door dik en dun steunen. Ze wordt zelfs terug verliefd, het enige probleem…. hij is een dakloze! En dit kan dan ook wel voor wat problemen zorgen, zeker als ie liever buiten op het teras slaapt in plaats van lekker naast je. In het tweede seizoen was deze toch wel rare liefdesrelatie dan ook beïndigt, hoe verassend 🙂

 

 

 

Tijdens het eerste seizoen bracht Molly een kinderboek uit, die ongeloofelijk flopte. Ze gaat dan ook lessen volgen om haar schrijftalent te verbeteren.  En natuurlijk wordt deze les gegeven door een knappe schrijver. Spoten we hier een nieuwe relatie?

Toen op een avondje haar dagboek werd gestolen en iemand het online begon te plaatsen, brak de hel voor Molly los. Want in dat dagboek stonden de pittige details over de beau monde. Ik zal jullie één voorbeeldje geven: iemand die het as van haar dode hond, in haar borst had laten steken, zo droeg ze hem altijd dicht bij haar hart 🙂

Gelukkig is haar bad luck maar tijdelijk, want het wordt zo’n hit, dat ze het daboek willen verfilmen. En met wie kan dit beter dan met Kenny haar ex-man. Dit zorgt voor grappige momenten.

 

Weer een serie die mijn hart heeft gestolen . Je ziet Debra Messing dan ook paraderen in de meest geweldige outfits. En naast romantiek zitten er ook veel grappige momenten in. Maar misschien komt het ook wel omdat ik zo’n ongeloofelijke fan ben van Debra Messing. Kenden jullie haar al?

 

Hier enkele outfitjes van haar:

 

 

 

 

 

Entry filed under: Movie. Tags: , .

Filmpje: Review Sculpt Foundation MAC Double Dazzle Double Lash Collectie

7 reacties Add your own

  • 1. elintjuh  |  februari 28, 2009 om 10:35 am

    Ahh, dat klinkt al een leuke serie!
    Debra Messing speelt bij ons in de serie Wil en grace en ik een aantal films, ik vind haar altijd zo grappig:)

    Beantwoorden
  • 2. Frauke aka Makecupcake  |  februari 28, 2009 om 10:56 am

    Nog nooit gezien 🙂 Liefs, Frauke van Makecupcake

    Beantwoorden
  • 3. Jeske  |  februari 28, 2009 om 1:11 pm

    Lijkt me echt een leuke serie! Weet je ook wanneer die op tv komt? En Debra Messing speelt inderdaa in will&grace, ook erg leuk:)!

    Beantwoorden
  • 4. Senna  |  februari 28, 2009 om 4:50 pm

    Derbra Messing vind ik echt geweldig! Een prachtige vrouw met enorm veel stijl en heel ‘natuurlijke’ elegantie (in tegenstelling tot een hoop andere Hollywood celebs die hun elegantie te danken hebben aan hun stylist). Deze serie kende ik nog helemaal niet. Is deze te huur denk je? Xx

    Beantwoorden
  • 5. lovetomakeup  |  februari 28, 2009 om 8:04 pm

    The Starter Wife is hier in België jammer genoeg gedaan, maandag was de laatste aflevering van seizoen 2. Ik weet niet hoe het in Nederland zit. Maar op het internet vind je vast ook alle afleveringen.

    Beantwoorden
  • 6. Kim  |  maart 2, 2009 om 11:11 am

    Ik vond haar al geweldig in Will&Grace, vind het jammer dat ik deze serie gemist heb. Te weinig tijd 😦

    Beantwoorden
  • 7. Rosa  |  maart 4, 2009 om 7:37 pm

    Lijkt me een leuke serie!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


