Double Dazzle Double Lash Collectie

februari 28, 2009 at 3:24 pm 13 reacties

 

Ik schreef er al over in mijn favo 6 lipproducten en het is officiël, de collectie Double Dazzle Double Lash Collectie van MAC bevat 7 nieuwe Dazzleglasses en een aantal terug gebrachte kleuren.

Available: April 30th, 2009 (North America), May 2009 (International).

Dazzleglass

Sugarrimmed– Milky pale pink with red, teal and white pearl
Goldyrocks– Sheer soft yellow with pink and gold pearl
Moth to Flame– Sheer neutral beige with violet pearl
Smile Light– coral with pink and gold pearl
Steppin’ Out– Clean yellow pink with red pearl
Utterly Posh– Mid-tone orange with pink and gold pearl
Love Alert– Raspberry red with red pearl
Date Night– Deep plum with blue and gold pearl
Funtablulous– Purple with violet pearl
Extra Amps– Sheer bright blue pink with blue and pink pearl
Like Venus– Clean light bubble gum pink with red pearl
Stop! Look!- Sheer violet mauve with blue and pink pearl
Money Honey– Mid-tone rosy mauve with red pearl
Rags to Riches– Plumm y pink with teal and red pearl
Baby Sparks– Pale pink with violet pearl
Bare Necessity– Caramel apricot with red and gold pearl
Girl’s Delight– Sheer mid-tone tan with gold pearl
Get Rich Quick– Warm yellow brown

Dazzle Lash

Star Brunette– Brown
Black Dazzle– Black

 

En nog een paar leuke swatches, waarop je echt goed het high shine effect kunt zien van een Dazzleglass.

 

Van links naar rechts: Extra Amps – Goldyrocks – Smile – Moth to Flame – Girl’s Delight

Ik wil heel graag Smile, Bare Necissity en Steppen ‘Out.

 

Bron: Temptalia

& Lushious Beautytalk

Entry filed under: Make-up. Tags: , .

The Starterwife Style Warrior Collectie MAC

13 reacties Add your own

  • 1. Frauke aka Makecupcake  |  februari 28, 2009 om 4:27 pm

    Zijn die swatches de producten die je al hebt? x Makecupcake

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  februari 28, 2009 om 8:00 pm

      Nee hoor, ik heb enkel Love Alert.

      Beantwoorden
  • 3. Senna  |  februari 28, 2009 om 5:29 pm

    Dat ziet er heel mooi uit! Ik heb bijna nooit lipgloss op omdat ik het zo vind plakken en mijn lippen in de winter bovendien behoefte hebben aan een smeersel die ze beschermt tegen de elementen. Mijn lippen gedragen zich op dit moment redelijk goed dus de glosjes mogen weer uit hun laatje komen 😉
    Ik vind ‘Smile’ zoooo mooi! Ik heb me de laatste tijd best goed gedragen met het intoom houden van mijn beauty aankopen dus ik denk dat ik snel richting de stad moet voor dit glosje en de sculpt foundation. Hoe zit het eigelijk met het ‘plak gehalte’ van de MAC glosjes? Xx

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  februari 28, 2009 om 8:02 pm

      Deze is momenteel nog niet te verkrijgen in de winkel. Ze worden in mei hier verwacht.

      Een dazzleglass is moeilijk vergelijkbaar met een lipgloss, aangezien het meer waterig is. Alle hoe moet ik het omschrijven het is dunner van substantie.

      Beantwoorden
  • 5. Alana  |  februari 28, 2009 om 5:33 pm

    Ik vind goldy rocks wel wat hebben 😀

    Beantwoorden
  • 6. Shohoda  |  februari 28, 2009 om 6:46 pm

    Heel mooi!

    Beantwoorden
  • 7. Sabine_x  |  februari 28, 2009 om 6:47 pm

    Wauw. Die smile lijkt me echt súpermooi 😐 Het wordt maar eens tijd dat ik eens iets van MAC ga kopen haha, ik heb nog niks!:) Moth to flame is ook wel mooi trouwens!

    Beantwoorden
  • 8. Dhini  |  februari 28, 2009 om 6:53 pm

    Echt moooi

    Beantwoorden
  • 9. Madelon  |  februari 28, 2009 om 7:56 pm

    Waaahh wat mooi allemaal! Dat wordt sparen.

    Beantwoorden
  • 10. Frauke aka Makecupcake  |  februari 28, 2009 om 8:20 pm

    O, het is niet jou swatch 🙂 Vandaag weer je sculpt foundation op? x Frauke

    Beantwoorden
  • 11. Bar  |  februari 28, 2009 om 9:48 pm

    mmmmm mooie kleurtjesss en wat grappig jouw site heet lovetomakeup en die van mij love2bake…hahahaha leuk

    Beantwoorden
  • 12. Gonny  |  maart 1, 2009 om 7:12 am

    Deze zien er super uit! Ik zou echt zooooo graag Smile willen hebben ^^ Fijne zondag meid!

    Beantwoorden
  • 13. Cynthia  |  maart 1, 2009 om 11:56 am

    Oh Smile is zooo mooi! Die wil ik ook!!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


