Remember Winactie

februari 27, 2009 at 6:57 am 22 reacties

 

Vergeten jullie de winactie niet?  Het enige wat jij hoeft te doen, is hier te klikken, en je maakt kans op een pakket met MAC, EDM, NYX, The Secret Garden, enz…

Momenteel zitten we al op een heleboel subscribers, dus ik maak er twee pakjes van!!!

Vergeten jullie niet je account te verifiëren, dus op de controle mail te antworden. Enkel dan maak je kans op deze prijs!!

 

PS: Ik heb al een heel leuke volgende winactie in gedachte

Entry filed under: Winactie. Tags: .

Double shopping syndroom Filmpje: Review Sculpt Foundation MAC

22 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  februari 27, 2009 om 10:16 am

    Maken we dus nog meer kans 😉

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 2:46 pm

      Idd dubbel zoveel kans om iets leuks te winnen! Goed begin van het weekend eh.

      Beantwoorden
  • 3. Gonny  |  februari 27, 2009 om 10:35 am

    Ik had mij aangemeld, maar ik kreeg geen bevestigingsmail en na het opnieuw aanmelden (vandaag) weer niet 😦 Zal ik het dan maar met een ander emailadres proberen?

    Beantwoorden
    • 4. Dhini  |  februari 27, 2009 om 10:51 am

      Wat raar Gonny. Ja Probeer maar

      Beantwoorden
  • 5. Dhini  |  februari 27, 2009 om 10:50 am

    Ik heb al aangemeld en spannend, ben benieuwd wie gelukvogels krijg. Ik hoop Ik 😀 😉

    Beantwoorden
  • 6. Gonny  |  februari 27, 2009 om 10:51 am

    Ok het is gelukt, hij zat in mijn ‘Ongewenste email’ >_<
    Fijne dag!

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 2:47 pm

      Ooh dat zal ik er misschien ook nog bijzetten, dat het in je spam kan terecht komen.

      Beantwoorden
  • 8. Jeske  |  februari 27, 2009 om 12:17 pm

    Echt handig die mailtjes als er iets op staat, maar meestal ben ik ze al voor, omdat ik je blog per dag minstens 5 x check ofzo:$(A).

    x Jeske.

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 2:48 pm

      Voor de trouwe fans, is het niet echt een extra’tje, maar voor de onregelmatige bezoekers is het wel handig 🙂

      Beantwoorden
  • 10. Quttie  |  februari 27, 2009 om 12:56 pm

    de link werkt niet bij mij 😦

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 2:49 pm

      Wat raar! Ik heb hem juist zelf geprobeerd, en bij mij werkt ie wel. Laat me even iets weten, wanneer het niet lukt, dan stuur ik je zelf een uitnodiging.

      Beantwoorden
  • 12. Nina  |  februari 27, 2009 om 7:04 pm

    Ik ben sinds kort ook een trouwe bezoekster van je weblog, ik vind hem erg leuk. Heb toch maar meegedaan, want ook ik wil natuurlijk dit pakket wel ontvangen, haha. 🙂

    Beantwoorden
  • 13. Sabine_x  |  februari 28, 2009 om 11:57 am

    Ik heb wel de bevestigingsmail gekregen 🙂 Maar idd net zoals Jeske ben ik de mailtjes meestal al voor haha ^^

    Beantwoorden
  • 14. Jeske  |  februari 28, 2009 om 1:13 pm

    Wel een leuke actie trouwens! en het is inderdaad wel makkelijk voor de onregelmatige bezoekers!

    Beantwoorden
  • 15. AssiePoester  |  februari 28, 2009 om 2:03 pm

    Leuke site! Ben via een andere blog erop gekomen. Heb je blog gesaved onder favorieten!
    Vind vooral het filmpje over de nieuwe MAC foundation erg handig!

    Beantwoorden
  • 16. Birgit  |  maart 2, 2009 om 8:13 pm

    Superrr winactie! Ik wens iedereen die meedoet heel veel succes =) Natuurlijk is de kans dat je wint klein maar ik blijf altijd hopen. Het is nog nooit gebeurd dat ik iets heb gewonnen maar wie weet gebeurd het nog een keer, zo’n paket(je) is natuurlijk hartstikke gaaf als prijs! Ik heb net net geklikt op het knopje van activeren =) Super zo’n winactie! Ik heb trouwens vandaag je site ontdekt en maar meteen bij favorieten gezet, je site is heel leuk =)

    Liefs, Birgit

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  maart 2, 2009 om 10:47 pm

      Ik wens je veel succes!
      En je weet noooit of je wint he.

      Beantwoorden
  • 18. Birgit  |  maart 2, 2009 om 8:15 pm

    net net moet 1 keer net zijn 😛

    Liefs 🙂

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  maart 2, 2009 om 10:39 pm

      Ik pas het zo dadelijk aan, ja ik typ het zo snel dat ik er vaak overlees.

      Beantwoorden
  • 20. glamourista  |  maart 3, 2009 om 10:12 pm

    tot wanneer kon je eigenlijk meedoen?

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  maart 3, 2009 om 10:15 pm

      Tot vandaag, morgen post ik de winnaars 🙂

      Beantwoorden
  • 22. Shohoda  |  maart 7, 2009 om 2:56 pm

    Oeh spannend 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


